Odds Ballklubb

Svar
Gunnar88

Re: Odds Ballklubb

Legg inn av Gunnar88 »

cpatton skrev: tir mai 16, 2023 9:53 pm
Gunnar88 skrev: tir mai 16, 2023 9:20 pm Selv om dette ble en kjip aften, så mister jeg ikke trua. Synes Odd leverer mye bra også. Får vi orden på økonomien og kan begynne å lag, så tror jeg dette kan bli bra.
Enig, men det må også gjøres noe her og nå. Hva som ble sagt i pausa vet vi ikke, men kan jo anta sånn cirka. Uansett, ingen coaching i norgesklasse engang fra Paco i kveld.
Det bytte av Rekdal skjønner jeg svært lite av. Noen ideer?

Niemi

Legg inn av Niemi »

Gunnar88 skrev: tir mai 09, 2023 9:29 am
Brodden skrev: man mai 08, 2023 10:22 pm
Nishy skrev: man mai 08, 2023 9:37 pm Hva skjedde med Jarstein?
En rettsak som bare utsettes og utsettes og utsettes. Ikke noe Jarstein kan lastes for, men det gjør samtidig at han ikke kan trene med Odd. For hver dag som går, svinner sjansen mer hen for drømmecomebacket. Personlig tror jeg dessverre at en lang og fantastisk karriere som fotballspiller er over.
Jarstein kommer til sommeren. Han trener bra om dagen og holder seg i form. Det er viktig at han er kampklar om 4-8 uker.
Du har god info på det, eller basert på skriverier i lokalavis osv.?

Hilsen nysgjerrig smugleser

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Basert på lokalaviser og Twitter. Så det er ikke nøyaktig vitenskap.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Så Sandnes/Ulf mot Bryne i går og en krokbøyd Stensrud ble gleida av banen etter er kvarter.
Noen som vet om skaden er alvorlig?

Perkele

Legg inn av Perkele »

Landet på hånden står det, mulig brukket

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Perkele skrev: søn mai 21, 2023 9:56 am Landet på hånden står det, mulig brukket
Det er fryktelig surt hvis han brakk handa.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Rossbach er blitt benket i Degerfors. Har sluppet inn latterlig mye mål. Hva i all verden har skjedd med Rossbach? Snakker tross alt om keeperen som har norsk rekord i antall minutter på rad uten innslupne mål.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Abel har brukket armen melder han selv på Twitter

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Perkele skrev: søn mai 21, 2023 11:06 pm Abel har brukket armen melder han selv på Twitter
Fryktelig kjipt for Abel og Odd. Blir vel ute til langt utpå høsten da?

hgb

Legg inn av hgb »

Tar vel ikke så lang tid med armbrudd? Så lenge man får en gips man får spille med kan man vel fort spille fotball etter bare et par uker.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Grei 3-0 ledelse til pause. Bare å kaste innpå de yngre spillerne nå.

hgb

Legg inn av hgb »

Fredrik Nordkvelle med Urædds ene goal. Det er passende. Fint at Midtskogen fikk en goal, og fint med en trygg og god seier (ser jo på RBK som klarte å slite seg til 1-0 mot et 4. div-lag og ikke minst Godset som trengte ekstraomgenger mot en gjeng som vanligvis løper Holmenkollstafetten).

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Man trenger vel ikke stor fantasi for å skjønne at Odd møter Eik i neste runde.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Det hadde eventuelt gøy, svart og hvitt mot svart og hvitt :)
Når kommer oppsettet?

Perkele

Legg inn av Perkele »

https://www.fotball.no/turneringer/nm-m ... andefjord/
Settes opp i kveld etter siste kamp

hgb

Legg inn av hgb »

Notodden borte (Eik møter Godset).

hgb

Legg inn av hgb »

https://www.ta.no/stort-bud-pa-odd-spil ... 50-1648179

Sparta Praha med et visstnok ganske stort bud på Conrad. Det er vel ikke urealistisk at han forsvinner i sommer, men med det spillet han har vist over tid nå og en lang kontrakt, så forventer jeg gode millioner.

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Ifølge varden bud på 1 mill euro avslått. Ca 12 mill. Kontrakt til sommeren 2026, så lang avtale. Samme klubb som gav 25+tillegg for Ogbu, stopperen fra lsk. Mtp lengre kontralt her, og mer offensiv spiller kan man vel håpe å karre til oss 20 mill her?

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

12 mill er ikke et ganske stort bud i mine øyne. Conrad har kontrakt til 2026. Her er det fullt mulig å få mye mer.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Syver Aas på utlån til Skeid. Allright folk, fortell!

hgb

Legg inn av hgb »

Enormt potensiale, kan bli en landslagsspiller, men har jo ikke fått noe gjennombrudd i Odd. Har dessuten helt klart havna på shitlista til Paco. Håper virkelig det ordner seg, for jeg har veldig trua på Syver.

Han er en type som er ganske god på alt, og jeg tror maxnivået hans er veldig høyt.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Lilleborg skrev: lør mai 27, 2023 3:49 pm Syver Aas på utlån til Skeid. Allright folk, fortell!
Fra hva jeg har sett, toveis midtbanespiller/indreløper med bra driv med ball. God intensitet og trøkk i spillet defensivt.

Champis

Legg inn av Champis »

Har alltid hatt veldig tro på Aas, han bør minimum bli en solid ES-spiller.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Champis skrev: søn mai 28, 2023 8:42 pm Har alltid hatt veldig tro på Aas, han bør minimum bli en solid ES-spiller.
Dette er jeg helt enig i. Rart at han ikke har fått mer spilletid.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Aprilsnarr skrev: fre mai 26, 2023 12:11 am Ifølge varden bud på 1 mill euro avslått. Ca 12 mill. Kontrakt til sommeren 2026, så lang avtale. Samme klubb som gav 25+tillegg for Ogbu, stopperen fra lsk. Mtp lengre kontralt her, og mer offensiv spiller kan man vel håpe å karre til oss 20 mill her?
Liten korreks her: Ogbu (som hadde kontrakt ut 2025) ble solgt til Slavia Praha. Kaan Kairinen gikk derimot til Sparta Praha for omlag 15 millioner + klausuler.

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Linselusa skrev: man mai 29, 2023 11:49 am
Aprilsnarr skrev: fre mai 26, 2023 12:11 am Ifølge varden bud på 1 mill euro avslått. Ca 12 mill. Kontrakt til sommeren 2026, så lang avtale. Samme klubb som gav 25+tillegg for Ogbu, stopperen fra lsk. Mtp lengre kontralt her, og mer offensiv spiller kan man vel håpe å karre til oss 20 mill her?
Liten korreks her: Ogbu (som hadde kontrakt ut 2025) ble solgt til Slavia Praha. Kaan Kairinen gikk derimot til Sparta Praha for omlag 15 millioner + klausuler.

Og det er Slavia Praha som ønsker Wallem 🙂

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Nok en svak kamp av Odd. Spilt av banen de første 45, men vi hever oss etter pause.

Jeg tror vi er for solide til å rykke ned, men det er ingen hemmelighet at en ny spiss behøves omgående.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Aprilsnarr skrev: man mai 29, 2023 2:42 pm
Linselusa skrev: man mai 29, 2023 11:49 am
Aprilsnarr skrev: fre mai 26, 2023 12:11 am Ifølge varden bud på 1 mill euro avslått. Ca 12 mill. Kontrakt til sommeren 2026, så lang avtale. Samme klubb som gav 25+tillegg for Ogbu, stopperen fra lsk. Mtp lengre kontralt her, og mer offensiv spiller kan man vel håpe å karre til oss 20 mill her?
Liten korreks her: Ogbu (som hadde kontrakt ut 2025) ble solgt til Slavia Praha. Kaan Kairinen gikk derimot til Sparta Praha for omlag 15 millioner + klausuler.

Og det er Slavia Praha som ønsker Wallem 🙂
Åja, den er god. Så «hgb» skrev Sparta lenger opp. Lett å blande sammen

Ross

Legg inn av Ross »

Gunnar88 skrev: man mai 29, 2023 8:18 pm Nok en svak kamp av Odd. Spilt av banen de første 45, men vi hever oss etter pause.

Jeg tror vi er for solide til å rykke ned, men det er ingen hemmelighet at en ny spiss behøves omgående.
Skjønte ikke helt det innhoppet til Midtskogen, han var aldri der han skulle, foran mål.
Hele tiden dratt mot siden hvor ballen var og involverte seg keitete i kombinasjonsspillet. Når innleggsmuligheten kom var han aldri noen trussel

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Paco sier til Vaden at han ikke er bekymret for manglende scoringer. Han sier videre at Odd skaper nok sjanser og at målene vil komme. Dette er jeg absolutt ikke enig i. Gjennomgående har Odd skapt veldig lite farligheter, og faktum er vel at Odd egentlige er heldige/effektive foran mål.

Jeg synes Odd har en massiv vei å gå i det offensive spillet samt at det savnes en skikkelig spiss.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»