Kjøtt-nekt på festival - 🍖🍺🍷 eller bare 🥗🍺🍷

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Re: Kjøtt-nekt på festival - 🍖🍺🍷 eller bare 🥗🍺🍷

Legg inn av GiPazzini_85 »

Mesteparten av østfoldingene "nister seg ut" med kjøtt-trevler og "vannbacon" fra Sverige uansett, så dette kan neppe være noe større problem.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ka9nen skrev: lør jul 23, 2022 4:25 am
lund skrev: fre jul 22, 2022 2:38 pm
Det er utvilsomt at kjøttforbruket generelt må ned. Må gjerne krangle på vitenskapen, men det forandrer jo ikke fakta av den grunn.
Dårlig tidspunkt å starte med lavkarbo-dietten på altså? :lol: (j/k)
Det er jo mye som bør ned, kjøttforbruket er bare en marginal greie oppi det hele. Det er mye jeg ville fokusert på før kjøtt.

Forøvrig ergrer Gunnhild Stordalen meg så mye med det overforbruket sitt og forventning til at andre skal ta ansvaret hun selv ikke er villig til å ta at jeg spiser en ekstra pølse bare jeg ser et bilde av henne.

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:49 am
peraleks skrev: fre jul 22, 2022 11:37 pm
Zpiff skrev: fre jul 22, 2022 11:28 pm

Sant det, og det gjøres helt bevisst, da temaet her var å kritisere/diskutere andres ideer (eg. kjøttforbud på festivaler).
(Og dette står du egentlig fritt til å bare ignorere -med den aller beste samvittighet).
MEN, om det er noe annet som er i din interesse diskutere i så måte, så fremlegge gjerne egne poeng, konstruktivitet, noe faktisk matnyttig.. (at du ikke fatter hva jeg skriver er ikke det minste merkelig).
Så om jeg skal være litt fordomsfull overfor meg selv også, så er jeg nok for ensporet, dum... til å forstå og la meg imponere av dine poeng også.., men meg om det.

Men det er tydeligvis ikke alltid det selvsagte når helt inn, så da kan man jo gjøre et forsøk på å forklare i all enkelhet, selv om det også kan være for tungt...
Nei, det er måten du generelt sett skriver på.
Forferdelig lange innlegg, setninger som gjerne hopper inn i hverandre, poenger som gjemmes bort/eventuelt forløper seg svært treigt.
Fair sak det at det er sånn du ønsker å ordlegge deg.

Angående kjøttfestivalen, om det plager folk er mitt beste råd at de eventuelt ikke betaler for å møte opp der.
Verre er det strengt talt ikke.
Som sagt, man får et armbånd som er billett. Den som vil rusle ut i walking street og kjøpe seg pølse eller hamburger eller ta en biff på et spisested fire minutters gange utenfor inngangen kan komme og gå som de vil.
Jada, kjøtteterne (også kalt rovdyrene, lik/kadaver-elskere..) føyer seg nok snilt og lydig etter reglene -igjen.
😇

fargerik

Legg inn av fargerik »

Zpiff skrev: lør jul 23, 2022 11:59 am
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:49 am
peraleks skrev: fre jul 22, 2022 11:37 pm

Nei, det er måten du generelt sett skriver på.
Forferdelig lange innlegg, setninger som gjerne hopper inn i hverandre, poenger som gjemmes bort/eventuelt forløper seg svært treigt.
Fair sak det at det er sånn du ønsker å ordlegge deg.

Angående kjøttfestivalen, om det plager folk er mitt beste råd at de eventuelt ikke betaler for å møte opp der.
Verre er det strengt talt ikke.
Som sagt, man får et armbånd som er billett. Den som vil rusle ut i walking street og kjøpe seg pølse eller hamburger eller ta en biff på et spisested fire minutters gange utenfor inngangen kan komme og gå som de vil.
Jada, kjøtteterne (også kalt rovdyrene, lik/kadaver-elskere..) føyer seg nok snilt og lydig etter reglene -igjen.
😇
Meanwhile.....på Roskilde i år :
https://www.roskilde-festival.dk/da/yea ... -hovedret/

Corvus

Legg inn av Corvus »

Zpiff skrev: lør jul 23, 2022 11:59 am
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:49 am
peraleks skrev: fre jul 22, 2022 11:37 pm

Nei, det er måten du generelt sett skriver på.
Forferdelig lange innlegg, setninger som gjerne hopper inn i hverandre, poenger som gjemmes bort/eventuelt forløper seg svært treigt.
Fair sak det at det er sånn du ønsker å ordlegge deg.

Angående kjøttfestivalen, om det plager folk er mitt beste råd at de eventuelt ikke betaler for å møte opp der.
Verre er det strengt talt ikke.
Som sagt, man får et armbånd som er billett. Den som vil rusle ut i walking street og kjøpe seg pølse eller hamburger eller ta en biff på et spisested fire minutters gange utenfor inngangen kan komme og gå som de vil.
Jada, kjøtteterne (også kalt rovdyrene, lik/kadaver-elskere..) føyer seg nok snilt og lydig etter reglene -igjen.
😇
Mens drøvtyggerne tenker nye måter å tvinge gresset på befolkningen :-)

fargerik

Legg inn av fargerik »

Corvus skrev: lør jul 23, 2022 1:18 pm
Zpiff skrev: lør jul 23, 2022 11:59 am
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:49 am
Som sagt, man får et armbånd som er billett. Den som vil rusle ut i walking street og kjøpe seg pølse eller hamburger eller ta en biff på et spisested fire minutters gange utenfor inngangen kan komme og gå som de vil.
Jada, kjøtteterne (også kalt rovdyrene, lik/kadaver-elskere..) føyer seg nok snilt og lydig etter reglene -igjen.
😇
Mens drøvtyggerne tenker nye måter å tvinge gresset på befolkningen :-)
Fanatikerne kan som sagt spasere fire- fem minutter og spise kjøtt mens det er pause på scenen.
Hva med Majoren?
https://majoren.no/meny/
Værk har også spiselig mat for de som ikke kan spise gress.
https://vaerk.no/wp-content/uploads/MENY2022.pdf
Sist redigert av fargerik den lør jul 23, 2022 1:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Corvus

Legg inn av Corvus »

fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:23 pm
Corvus skrev: lør jul 23, 2022 1:18 pm
Zpiff skrev: lør jul 23, 2022 11:59 am

Jada, kjøtteterne (også kalt rovdyrene, lik/kadaver-elskere..) føyer seg nok snilt og lydig etter reglene -igjen.
😇
Mens drøvtyggerne tenker nye måter å tvinge gresset på befolkningen :-)
Fanatikerne kan som sagt spasere fire- fem minutter og spise kjøtt mens det er pause på scenen.
Hva med Majoren?
https://majoren.no/meny/
Tungvint. Men har hørt det er gratis mat ett lite minutt bak scenen

https://pixabay.com/no/photos/gress-gr% ... or-263833/

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:07 pm
Zpiff skrev: lør jul 23, 2022 11:59 am
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:49 am
Som sagt, man får et armbånd som er billett. Den som vil rusle ut i walking street og kjøpe seg pølse eller hamburger eller ta en biff på et spisested fire minutters gange utenfor inngangen kan komme og gå som de vil.
Jada, kjøtteterne (også kalt rovdyrene, lik/kadaver-elskere..) føyer seg nok snilt og lydig etter reglene -igjen.
😇
Meanwhile.....på Roskilde i år :
https://www.roskilde-festival.dk/da/yea ... -hovedret/
Så fint med valgfrihet, da!

fargerik

Legg inn av fargerik »

Corvus skrev: lør jul 23, 2022 1:27 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:23 pm
Corvus skrev: lør jul 23, 2022 1:18 pm

Mens drøvtyggerne tenker nye måter å tvinge gresset på befolkningen :-)
Fanatikerne kan som sagt spasere fire- fem minutter og spise kjøtt mens det er pause på scenen.
Hva med Majoren?
https://majoren.no/meny/
Tungvint. Men har hørt det er gratis mat ett lite minutt bak scenen

https://pixabay.com/no/photos/gress-gr% ... or-263833/
HAHAHAHAHA!!!! :-)
Det er på egen risiko.
Du skal ikke trø i graset, det kan vera maurar der.
Og de biter.

Corvus

Legg inn av Corvus »

fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:31 pm
Corvus skrev: lør jul 23, 2022 1:27 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:23 pm
Fanatikerne kan som sagt spasere fire- fem minutter og spise kjøtt mens det er pause på scenen.
Hva med Majoren?
https://majoren.no/meny/
Tungvint. Men har hørt det er gratis mat ett lite minutt bak scenen

https://pixabay.com/no/photos/gress-gr% ... or-263833/
HAHAHAHAHA!!!! :-)
Det er på egen risiko.
Du skal ikke trø i graset, det kan vera maurar der.
Og de biter.
Litt må man lide for å redde verden!

fargerik

Legg inn av fargerik »

missChance skrev: lør jul 23, 2022 1:27 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:07 pm
Zpiff skrev: lør jul 23, 2022 11:59 am

Jada, kjøtteterne (også kalt rovdyrene, lik/kadaver-elskere..) føyer seg nok snilt og lydig etter reglene -igjen.
😇
Meanwhile.....på Roskilde i år :
https://www.roskilde-festival.dk/da/yea ... -hovedret/
Så fint med valgfrihet, da!
Månefestivalen er ikke Roskilde, som har gjerdet inn hele området.
Valgfriheten i Gamlebyen er at du kan stikke ut og kjøpe pølse, pizza, hamburger, biff, egentilg alt du ønske fra DE ANDRE næringsdrivende som driver butikk der.
Flott at arrangøren ikke går de helårs næringsdreivende i næringa og gjerder alle inne i et "all-inclusive-helvete"
Hele gamlebyen er i bruk og syder av liv når det er festival.

Sarpingen_1

Legg inn av Sarpingen_1 »

Jeg syns det er uklokt av festivalen å velge denne taktikken. For veldig mange vil det føles som ekstremisme og overformynderi. Det blir spennende å se om det gir seg noe utslag i omsetning på mat og drikke, og hvordan folk trives på festivalen. Det kryr ikke av alternativer så festivalen kommer til å bli besøkt

Når det gjelder vår fargerike venns påstand om at det er bare å stikke ut i gamlebyen å fråtse i skikkelig mat der, så er jeg mere i tvil. Jeg har spist en del i gamlebyen selv, og det er ikke vanligvis en stor overkapasitet på serveringsstedene. At gamlebyen skal ha kapasitet til å fore alle festivalgjengere som ønsker skikkelig mat i tillegg til de faste kundene har jeg ingen tro på

En musikkfestival burde handle om musikken og de gode opplevelsene. For meg ville det bli ødelagt om jeg skulle måtte forlate området for å få mat og drikke. Jeg ønsker tilstedeværelse på området også for å få med meg de artistene jeg ikke har hovedfokus håp

Sid

Legg inn av Sid »

fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:23 pm
Corvus skrev: lør jul 23, 2022 1:18 pm
Zpiff skrev: lør jul 23, 2022 11:59 am

Jada, kjøtteterne (også kalt rovdyrene, lik/kadaver-elskere..) føyer seg nok snilt og lydig etter reglene -igjen.
😇
Mens drøvtyggerne tenker nye måter å tvinge gresset på befolkningen :-)
Fanatikerne kan som sagt spasere fire- fem minutter og spise kjøtt mens det er pause på scenen.
Hva med Majoren?
https://majoren.no/meny/
Værk har også spiselig mat for de som ikke kan spise gress.
https://vaerk.no/wp-content/uploads/MENY2022.pdf
Interessant hvordan du mener at de som mener alt bør være lov er fanatikere og ekstremister.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Sid skrev: lør jul 23, 2022 2:17 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:23 pm
Corvus skrev: lør jul 23, 2022 1:18 pm

Mens drøvtyggerne tenker nye måter å tvinge gresset på befolkningen :-)
Fanatikerne kan som sagt spasere fire- fem minutter og spise kjøtt mens det er pause på scenen.
Hva med Majoren?
https://majoren.no/meny/
Værk har også spiselig mat for de som ikke kan spise gress.
https://vaerk.no/wp-content/uploads/MENY2022.pdf
Interessant hvordan du mener at de som mener alt bør være lov er fanatikere og ekstremister.
Klar det er ekstremisme å nekte å gå på rockefestival på grunn av at det ikke er kjøtt til salgs.
Mens de vet godt at det er en haug av folk på utsiden av porten som lever av å servere kjøtt.
Reinspikka ekstremisme.
Det er lov å spise alt i Gamlebyen. Arrangøren serverer det de bestemmer selv.
Biff og pølser er ut porten og fire minutter spasertur.
De som driver utesteder og selger kjøttmat i Gamlebyen slår hjul av glede når det er festival og masse folk i byen.
De lever av utestedene, og har sin omsetningspeak om sommeren, og spesislt når det er festival.
Sist redigert av fargerik den lør jul 23, 2022 2:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Noe Ekstremt å forby kjøtt. Det neste blir vel alkohol. Nå er kjøttprisene gått opp, men inntil nå nylig har fiskeprisene vært langt høyere. Myndighetene anbefaler at vi skal spise mindre rødt kjøtt, men hva hjelper det når eksempelvis fiskeprisene er så skyhøye ? I en fiskerinasjon ? Fiskeren i Lofoten trekker vill fisk opp i båten. Sløying og transport til Oslo. Hvorfor disse elleville prisene uten store produksjonskostnader ?? Fisk med rett saus har jeg fått mer og mer sans for, men vil jeg ha burger og øl på en musikkfestival er det vel min sak ? Overformynderiet i Norge kjenner ingen grenser.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Crazy Horse skrev: lør jul 23, 2022 2:25 pm Noe Ekstremt å forby kjøtt. Det neste blir vel alkohol. Nå er kjøttprisene gått opp, men inntil nå nylig har fiskeprisene vært langt høyere. Myndighetene anbefaler at vi skal spise mindre rødt kjøtt, men hva hjelper det når eksempelvis fiskeprisene er så skyhøye ? I en fiskerinasjon ? Fiskeren i Lofoten trekker vill fisk opp i båten. Sløying og transport til Oslo. Hvorfor disse elleville prisene uten store produksjonskostnader ?? Fisk med rett saus har jeg fått mer og mer sans for, men vil jeg ha burger og øl på en musikkfestival er det vel min sak ? Overformynderiet i Norge kjenner ingen grenser.
Du kan bare rusle bort til gastropuben, så får du en burger. MED kjøtt.
American Style.
Ca. 2 minutter å spasere.

Sid

Legg inn av Sid »

fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:21 pm
Sid skrev: lør jul 23, 2022 2:17 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 1:23 pm
Fanatikerne kan som sagt spasere fire- fem minutter og spise kjøtt mens det er pause på scenen.
Hva med Majoren?
https://majoren.no/meny/
Værk har også spiselig mat for de som ikke kan spise gress.
https://vaerk.no/wp-content/uploads/MENY2022.pdf
Interessant hvordan du mener at de som mener alt bør være lov er fanatikere og ekstremister.
Klar det er ekstremisme å nekte å gå på rockefestival på grunn av at det ikke er kjøtt til salgs.
Mens de vet godt at det er en haug av folk på utsiden av porten som lever av å servere kjøtt.
Reinspikka ekstremisme.
Det er lov å spise alt i Gamlebyen. Arrangøren serverer det de bestemmer selv.
Biff og pølser er ut porten og fire minutter spasertur.
De som driver utesteder og selger kjøttmat i Gamlebyen slår hjul av glede når det er festival og masse folk i byen.
De lever av utestedene, og har sin omsetningspeak om sommeren, og spesislt når det er festival.
Temaet var kjøtt-nekt på festival og du prøver å vri det til å handle om de som synes dette er feil vei å gå.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Sid skrev: lør jul 23, 2022 2:30 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:21 pm
Sid skrev: lør jul 23, 2022 2:17 pm

Interessant hvordan du mener at de som mener alt bør være lov er fanatikere og ekstremister.
Klar det er ekstremisme å nekte å gå på rockefestival på grunn av at det ikke er kjøtt til salgs.
Mens de vet godt at det er en haug av folk på utsiden av porten som lever av å servere kjøtt.
Reinspikka ekstremisme.
Det er lov å spise alt i Gamlebyen. Arrangøren serverer det de bestemmer selv.
Biff og pølser er ut porten og fire minutter spasertur.
De som driver utesteder og selger kjøttmat i Gamlebyen slår hjul av glede når det er festival og masse folk i byen.
De lever av utestedene, og har sin omsetningspeak om sommeren, og spesislt når det er festival.
Temaet var kjøtt-nekt på festival og du prøver å vri det til å handle om de som synes dette er feil vei å gå.
De som står for arrangementet må få bestemme hva de skal selge av mat.
Og som en annen linket til over her, er det bare å rusle til naboen og kjøpe annen mat.
Klart det er feil vei å gå når folk klikker i vinkel over slike bagateller.
Jeg står på mitt. De som lager et problem av et ikke-problem, er ekstremister.

Sid

Legg inn av Sid »

fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:34 pm
Sid skrev: lør jul 23, 2022 2:30 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:21 pm
Klar det er ekstremisme å nekte å gå på rockefestival på grunn av at det ikke er kjøtt til salgs.
Mens de vet godt at det er en haug av folk på utsiden av porten som lever av å servere kjøtt.
Reinspikka ekstremisme.
Det er lov å spise alt i Gamlebyen. Arrangøren serverer det de bestemmer selv.
Biff og pølser er ut porten og fire minutter spasertur.
De som driver utesteder og selger kjøttmat i Gamlebyen slår hjul av glede når det er festival og masse folk i byen.
De lever av utestedene, og har sin omsetningspeak om sommeren, og spesislt når det er festival.
Temaet var kjøtt-nekt på festival og du prøver å vri det til å handle om de som synes dette er feil vei å gå.
De som står for arrangementet må få bestemme hva de skal selge av mat.
Og som en annen linket til over her, er det bare å rusle til naboen og kjøpe annen mat.
Klart det er feil vei å gå når folk klikker i vinkel over slike bagateller.
Jeg står på mitt. De som lager et problem av et ikke-problem, er ekstremister.
Selvsagt kan de servere hva de vil, men det gjør ikke at de som mener det også må kunne serves kjøtt er ekstremister. Du snur det på hodet.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Månefestivalen starter opp som en festival med miljøprofil og mye god alternativ musikk. Muligens mer mainstream etterhvert og da kommer mye publikum som ikke kjenner historikken. Det er restauranter i gamlebyen kjøtthungrige kan besøke.

Sid

Legg inn av Sid »

Lars Jubas skrev: lør jul 23, 2022 2:42 pm Månefestivalen starter opp som en festival med miljøprofil og mye god alternativ musikk. Muligens mer mainstream etterhvert og da kommer mye publikum som ikke kjenner historikken. Det er restauranter i gamlebyen kjøtthungrige kan besøke.
Om festivalen ikke hadde vært arrangert hadde det totalt sett vært bedre for miljøet, sånn helt objektivt.

Sarpingen_1

Legg inn av Sarpingen_1 »

fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:34 pm
Sid skrev: lør jul 23, 2022 2:30 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:21 pm
.
Jeg står på mitt. De som lager et problem av et ikke-problem, er ekstremister.
Ja det vil jeg tro at du gjør. Du fremstår som en fyr som mener at det er helt legitimt at et lite mindretal med det du mener er de rette holdningene skal bestemme over flertallet

Siden du har inngående kjennskap til festivalen , hvor mange besøkende forventer du kommer på festivalen i år ?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Crazy Horse skrev: lør jul 23, 2022 2:25 pm Noe Ekstremt å forby kjøtt. Det neste blir vel alkohol. Nå er kjøttprisene gått opp, men inntil nå nylig har fiskeprisene vært langt høyere. Myndighetene anbefaler at vi skal spise mindre rødt kjøtt, men hva hjelper det når eksempelvis fiskeprisene er så skyhøye ? I en fiskerinasjon ? Fiskeren i Lofoten trekker vill fisk opp i båten. Sløying og transport til Oslo. Hvorfor disse elleville prisene uten store produksjonskostnader ?? Fisk med rett saus har jeg fått mer og mer sans for, men vil jeg ha burger og øl på en musikkfestival er det vel min sak ? Overformynderiet i Norge kjenner ingen grenser.
Månefestivalen er forholdsvis sentralt plassert, så om du ønsker å fråtse i rødt kjøtt så klarer du det uten store anstrengelser.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Zpiff skrev: fre jul 22, 2022 2:06 pm https://www.godt.no/aktuelt/i/OrwEGE/ra ... a-festival
Er dette et godt, nyttig, effektivt, inspirerende.. tiltak, der man på samme festivalen også serverer øl, vin.. i plastbeger, og sikkert også selger t-skjorter.. laget på "tradisjonell måte" i Kina..?

Eller burde festivalledelsen som har bestemt dette, gjøre festivaler langt enklere (og langt mer klima/miljø-vennlige), ved å f.eks. arrangere og ta inngangspenger for å få høre ledelsen selv sitte ute i granskauen og nynne "Kumbaya.."?
-Om det ikke dukker opp så mange i granskauen, så gjør det jo bare (kongle)festivalen enda grønnere..

Regner for øvrig med at det var tydelig annonsert at de KUN ville selge grønske-fôr på denne festivalen -overfor potensielle billettkjøpere (om ikke, så kan det jo hende at noen føler seg litt snytt..).

Er det slik (med KUN grønt-fôr, og gjerne bare vann fra felles drikkefontener) man ønsker at alle fremtidens "..festivaler" skal arrangeres?
Eller bør det bli som under pandemien, la alt gå over Teams, Zoom.., så kan folk & fe sørge for seg selv (må selvsagt betale samme pris for "inngangsbilletten")?

- Man er jo da med (gjøre effektive, seriøse, fornøyelige.. forsøk) på å redde verdenssamfunnene.. -må vite.
Siden jeg missliker musikk like mye som Drillo. Og samtidig elsker kjøtt minst like mye som Bård Hoksrud er det totalt uaktuelt for meg å besøke denne festivalen.

Dette er ekstremisme av værste sort.

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Skulle tro noen aldri hadde spist et måltid uten kjøtt i sitt liv? Det er så fjernt, og jeg er definitivt ikke vegetarianer. Men det går faktisk an å lage god mat uten kjøtt, man må ikke legge identiteten sin i å være kjøtteter og stritte i mot alle forsøk på å spise litt mer miljøvennlig. Og dette bør jo være virkelig god mat, siden det er en matfestival som har ansvaret. Mer eller mindre alt på menyen hørtes godt ut.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Sarpingen_1 skrev: lør jul 23, 2022 3:05 pm
fargerik skrev: lør jul 23, 2022 2:34 pm
Sid skrev: lør jul 23, 2022 2:30 pm

Ja det vil jeg tro at du gjør. Du fremstår som en fyr som mener at det er helt legitimt at et lite mindretal med det du mener er de rette holdningene skal bestemme over flertallet

Siden du har inngående kjennskap til festivalen , hvor mange besøkende forventer du kommer på festivalen i år ?
Jeg har slett ikke noe inngående kjennskap, men jeg antar at det vil bli 10 000- 15 000 betalende, muligens noe mer.
De har så vidt jeg vet snart ikke billetter igjen.
Tror Gamlebyen blir ganske stinn brakke.
.............................................................................................................
edit....oups! Jeg ser på hjemmesiden at de er utsolgt. Ingen flere billetter å få.
Gress- spisere må dessverre finne et annet sted å spise.
https://www.maanefestivalen.no/
Et tips til de som vil på festival og spise gress :
Vær klar over at de gratis fergene som frakter folk rundt og til og fra Gamlebyen vil bli overbelastet.
Det vil GARANTERT være lange køer og lang ventetid for de som vi over ælva.
Bare et lite tips.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Tjaaah skrev: fre jul 22, 2022 3:20 pm De som arrangerer en festival, må jo få lov til å velge hva de vil selge der. Så kan andre mene hva de vil om det.
I følge fargerik kan ikke vi andre mene hva vi vil om det.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

SirJames skrev: man jul 25, 2022 4:07 pm I følge fargerik kan ikke vi andre mene hva vi vil om det.
Det må du i så fall ta opp med ham.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Tjaaah skrev: man jul 25, 2022 4:41 pm
SirJames skrev: man jul 25, 2022 4:07 pm I følge fargerik kan ikke vi andre mene hva vi vil om det.
Det må du i så fall ta opp med ham.
Driver ikke med selvskading, thank you very much 8-)

fargerik

Legg inn av fargerik »

SirJames skrev: man jul 25, 2022 5:01 pm
Tjaaah skrev: man jul 25, 2022 4:41 pm
SirJames skrev: man jul 25, 2022 4:07 pm I følge fargerik kan ikke vi andre mene hva vi vil om det.
Det må du i så fall ta opp med ham.
Driver ikke med selvskading, thank you very much 8-)
Hva syter du for?
Jeg har ikke nektet noen å mene, tullinger.
Er det krenkende at noen har en egen mening?
Skjerpings.
Stakkars arme sjeler, som blir sure når andre mener noe annet. (sukk)
Dette er ikke et ekkokammer hvor alle skal mene det samme som deg, det er et diskusjonsforum.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Miljø og Klima»