***BUNDESLIGAENE 2022/23***

Svar
TommyCowan2

***BUNDESLIGAENE 2022/23***

Legg inn av TommyCowan2 »

Med nesten to ukers margin til serieåpningen i toppdivisjonen kreerer jeg en tråd for 1. og 2. (og kanskje litt dritte her og der) Bundesliga for den kommende sesongen.
I divisjon nr2 er man godt i gang og ferdige med to runder allerede, og som i fjor kjører Jahn Regensburg knallhardt ut. I andre enden ser Karslruhe fryktelig svake ut, mens alt er det samme i HSV, tap og vinn med samme sinn!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Transfer-hub for BL: https://www.bundesliga.com/en/bundeslig ... view-19914

Tror denne oppdateres regelmessig, pleid å være det tidligere. Rimelig overkill av Bayern M, som nå omtrent er uten en 9er for første gang på en evighet. Mulig de henter noen, men Mane klarer jo rimelig greit å være falsk 9er...

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Er Sonderheft gitt ut enda?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

GiPazzini_85 skrev: tir jul 26, 2022 10:43 pm Er Sonderheft gitt ut enda?
https://shop.kicker.de/de-de/p/rot-kick ... -2022-2023

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Dortmund har også forsterket solid denne sommeren. To nye midtstoppere i Süle og talentfulle Schlotterbeck. To nye angripere i Haller og Adeyemi. Blir det et angrep med Adeyemi og Reus på hver side av Haller? Må si jeg fortsatt er usikker på midtbanen der. Synes deres største svakhet sist sesong var at midtbanen slet enormt defensivt altfor ofte. De hadde så definitivt trengt en topp DM for å kompensere for offensive spillere som Bellingham, Brandt og Dahoud på midten.

Lezah

Legg inn av Lezah »

KongOlav2 skrev: ons jul 27, 2022 12:28 pm Blir det et angrep med Adeyemi og Reus på hver side av Haller?
Spørsmålet er vel like mye når det evt skjer, kreft er jo ikke noe som går over av seg selv.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jaja, RBL ser jaggu ikke ut i forsvar. BM leder 3-0 til pause.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jøss Bayern vinner lett i år også de er ikke avhengig av Lewa Si

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lezah skrev: ons jul 27, 2022 3:04 pm
KongOlav2 skrev: ons jul 27, 2022 12:28 pm Blir det et angrep med Adeyemi og Reus på hver side av Haller?
Spørsmålet er vel like mye når det evt skjer, kreft er jo ikke noe som går over av seg selv.
Haller er ute på ubestemt tid dessverre ble funnet ondartet svulst...

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mr.Meep skrev: søn jul 31, 2022 8:13 am
Lezah skrev: ons jul 27, 2022 3:04 pm
KongOlav2 skrev: ons jul 27, 2022 12:28 pm Blir det et angrep med Adeyemi og Reus på hver side av Haller?
Spørsmålet er vel like mye når det evt skjer, kreft er jo ikke noe som går over av seg selv.
Haller er ute på ubestemt tid dessverre ble funnet ondartet svulst...
Ja, poenget med posten min (og å nevne kreft) er jo at det pdd ikke er noen vits i å spekulere hvordan et "toppet" BD-angrep ser ut når en av dem har kreft...

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lezah skrev: søn jul 31, 2022 11:51 am
Mr.Meep skrev: søn jul 31, 2022 8:13 am
Lezah skrev: ons jul 27, 2022 3:04 pm

Spørsmålet er vel like mye når det evt skjer, kreft er jo ikke noe som går over av seg selv.
Haller er ute på ubestemt tid dessverre ble funnet ondartet svulst...
Ja, poenget med posten min (og å nevne kreft) er jo at det pdd ikke er noen vits i å spekulere hvordan et "toppet" BD-angrep ser ut når en av dem har kreft...
Nettopp er jo ikke sikkert at han vil klare å komme tilbake heller(bank i bordet) men håper han takler dette og kommer tilbake etter jul eller neste sesong

morrisey

Legg inn av morrisey »

Smart mål av Kimmich

Lezah

Legg inn av Lezah »

Bayern leder 5-0 til pause mot Frankfurt. Prøver å hente Laimer. Blir en spennende sesong!

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lezah skrev: fre aug 05, 2022 9:22 pm Bayern leder 5-0 til pause mot Frankfurt. Prøver å hente Laimer. Blir en spennende sesong!
Og jeg skrudde over til Palace-Arsenal rett før Mane scoret... Amatørmessig.

TWU

Legg inn av TWU »

Musiala er en veldig potensiell ballon d’or-vinner om noen år, hjelpes for et talent

Klang

Legg inn av Klang »

Bra jobba, Livescore. Unknown sickness.

Bilde

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Klang skrev: lør aug 06, 2022 6:37 pm Bra jobba, Livescore. Unknown sickness.

Bilde
Men bortsett fra at det er funnet svulster i pungen på Haller så er han vel kanskje ikke helt fulldiagnosisert? Får uansett håpe det går bra, men virkelig ikke bra når han må avbryte trening fordi han føler seg dårlig.

Klang

Legg inn av Klang »

Bare tenker at unknown ble feil. Skriv noe generelt i retning svulst/kreft.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

For øvrig bra at Dortmund vant i kveld. Viktig om de skal ha noen som helst sjanse til å klå Bayern denne sesongen. Men stiller jo med en særs offensiv/ambisiøs førsteellever i dag. Kan umulig ha en sjanse i år om de ikke får litt mer struktur og defensive krefter på midtbanen.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Viktig å sette standarden fra startgropa, og det gjør Freiburg til gangs! 4-0 seier borte i Augsburg, som vel skal jobbe hardt for å beholde plassen i år. Har b.la mistet Gregoritsch, gårsdagens første målscoret. En annen debutant kom også i protokollen, Ritso Duan fra PSV!

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Klang skrev: lør aug 06, 2022 10:59 pm Bare tenker at unknown ble feil. Skriv noe generelt i retning svulst/kreft.
Her om dagen skrev de "personal reasons" for at Greenwood ikke var med Man Utds kamp også...

Klang

Legg inn av Klang »

GiPazzini_85 skrev: tir aug 09, 2022 9:12 pm
Klang skrev: lør aug 06, 2022 10:59 pm Bare tenker at unknown ble feil. Skriv noe generelt i retning svulst/kreft.
Her om dagen skrev de "personal reasons" for at Greenwood ikke var med Man Utds kamp også...
Så det, og tror det stod police investigation på Mendy.

Klang

Legg inn av Klang »

Er slike kamper som gjør at Dortmund bare kan glemme å ta opp kampen om ligagullet. Noe av det meste amatørmessige jeg har sett på lange, lange tider. Regelrett gir bort tre enkle poeng.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Klang skrev: lør aug 20, 2022 5:28 pm Er slike kamper som gjør at Dortmund bare kan glemme å ta opp kampen om ligagullet. Noe av det meste amatørmessige jeg har sett på lange, lange tider. Regelrett gir bort tre enkle poeng.
Helt ræva. Det var jo egentlig ufortjent at de ledet 2-0, men de skal ikke tape 2-3 når de leder 2-0 etter 88 minutter. Og nå manglet riktignok de to nyervervelsene i angrepet i dag, men jeg stusser særs på i hvor liten grad de er i stand til å styre kampen. Og det samme gjaldt sist sesong. Alle pengene i sommer har blitt brukt på to midtstoppere og to angripere. De burde så definitivt hentet en klassespiller på den dype midtbanen også. Dette var stusslige saker.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Sett litt Bundesliga de siste årene, men stort sett mest Dortmund, men må nok endre på det. Lenge siden jeg har blitt så underholdt av en fotballkamp som av Bayern-Gladbach i dag. Utrolig at det ender 1-1, Bayern veldig gode. Må nok se mer Bayern og Bundesliga generelt fremover for dette var moro.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Var og fikk med meg to 2.Bundes-kamper forrige helg:

Dresden - Elversberg 2-3
Rostock - St Pauli 2-0

Sistnevnte var det fullstendig galematias fra start til slutt på tribunen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Thecokeman skrev: lør aug 27, 2022 8:30 pm Sett litt Bundesliga de siste årene, men stort sett mest Dortmund, men må nok endre på det. Lenge siden jeg har blitt så underholdt av en fotballkamp som av Bayern-Gladbach i dag. Utrolig at det ender 1-1, Bayern veldig gode. Må nok se mer Bayern og Bundesliga generelt fremover for dette var moro.
Kan anbefale Leverkusen. Ofte fantastisk moro å se på. Har en del spillere som ikke hadde gjort seg bort i noen som helst klubb.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Lezah skrev: man aug 29, 2022 2:40 pm
Thecokeman skrev: lør aug 27, 2022 8:30 pm Sett litt Bundesliga de siste årene, men stort sett mest Dortmund, men må nok endre på det. Lenge siden jeg har blitt så underholdt av en fotballkamp som av Bayern-Gladbach i dag. Utrolig at det ender 1-1, Bayern veldig gode. Må nok se mer Bayern og Bundesliga generelt fremover for dette var moro.
Kan anbefale Leverkusen. Ofte fantastisk moro å se på. Har en del spillere som ikke hadde gjort seg bort i noen som helst klubb.
Leverkusen uten tvil en kul, offensiv klubb. Spennende å se hva de får ut av Odoi. Selv har jeg store problemer med å se forbi bedriftsklubbaspektet haha.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Trist å se Kalajdzic forlate ligaen (og Stuttgart), men en spiller jeg har veldig stor sans for, så håper han slår til i PL.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Freiburg og Union på topp4, lenge måtte det vare. Nydelig 4-0 til Eintrach mot Battery FC og.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»