Championship, League One og League Two 22-23

Svar
Chromeback

Re: Championship, League One og League Two 22-23

Legg inn av Chromeback »

Sjit, for en straffe. Blir ikke bedre enn det der😅

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bom! 2-1 til Sheffield!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det var også en variant, men den gikk inn den. 3-2 etter tre straffer.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

For en match, for et drama! Føler med Peterborough her, som sto med 2 bein i finalen etter første kamp, og med 3 bein etter full tid+++

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Satan for en straffe av Hunt.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Sheffield Wembleyday

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

WEDNESDAY VINNER! DE HAR GJORT DET!

SYKEHUS!!!

Bare å gratulere her, for en snuoperasjon!

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Jaaa gamle favorittlaget mitt til finalen 8-)

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Ingen som var der i kveld kommer til å glemme denne kampen, det er helt sikkert😅

Investor

Legg inn av Investor »

SW klarte det!
Og sjekk den banestorminga!
Ikke helt safe for spillerne spør du meg!

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Kul kamp. Vi flytter ett år til England sa jeg til sønnen min og ser på alle kampene.
Hørte dere forøvrig wanker, wanker i bakgrunnen :-)

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Football. Bloody hell.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Investor skrev: tor mai 18, 2023 11:56 pm SW klarte det!
Og sjekk den banestorminga!
Ikke helt safe for spillerne spør du meg!
En dag går det galt med de banestormingene. De burde jo ihvertfall forsøke å begrense det litt.
Kan fort bli kaos og ny fotballtragede en dag dette hvis det blir pressing mot midten.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Men som nevnt i tråden her. Merkelig de ikke satser litt på disse kampene. De burde jo ihvertfall vist den live da.
Rettighetene koster vel 1/100 enn PL og spesielt disse opprykkskampene er jo STOR underholdning.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Barnsley - Bolton i morra.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Noen som vet når finalen går?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

27. mai

Lezah

Legg inn av Lezah »

At en klarte å gå glipp av denne.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Wednesday er et lag jeg har stor respekt for og som jeg har hatt ordentlig medfølelse med de siste årene.

Kjør på i finalen, Uglan!

Investor

Legg inn av Investor »

VivaLV skrev: fre mai 19, 2023 12:00 am
Investor skrev: tor mai 18, 2023 11:56 pm SW klarte det!
Og sjekk den banestorminga!
Ikke helt safe for spillerne spør du meg!
En dag går det galt med de banestormingene. De burde jo ihvertfall forsøke å begrense det litt.
Kan fort bli kaos og ny fotballtragede en dag dette hvis det blir pressing mot midten.
De spilte på Hillsborough, just mention......

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Heftig comeback, men en kan jo ikke la være å føle med Peterborough etter en match som den i går. Og tidlig i den andre ekstraomgangen, på 4-1, så spørs det om ikke dommer burde ha sent Aden Flint av matta for å ha holdt tilbake Mason-Clark da denne var på vei igjennom. Spesielt at den ikke blåses på, men Webb turte antakelig ikke å be Flint om å gå og sette seg. Grei kar å kunne slenge innpå som et ekstra angrepsvåpen når en er i behov av luft- og duellstyrke, men defensivt spørs det om ikke den tidligere Bristol City-stopperen er i ferd med å gå ut på dato.

I kveld dunster det Barnsley, gjør det ikke? For å sitere min venn fra Troms: "Æ trur han Tykjen blir å gjør det."

Lezah

Legg inn av Lezah »

Så langt litt roligere tendenser enn gårsdagen kamp som jeg seff gikk glipp av, Men Barnsley leder litt som forventet 1-0, andre omgang nettopp startet.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Barnsley til finale. Skikkelig Yorkshireoppgjør der.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Aldri sett stadion til Luton før nå. Spenstige saker.

Kommer den til å bli godkjent for PL-spill i det hele tatt hvis de rykker opp?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Når det er godkjent på et såpass høyt nivå som Championship skulle man tro det er godkjent for Premier League også.

Hvis ikke, kommer de vel til å leie MK Stadium, regner jeg med.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Da rykker ikke Salford opp.

Takk Gud.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Jeg har sittet og ventet på en tekst fra @lubosbuchta i dag om detaljer vedrørende personlig oppmøte ved ei kro på Sagene for å se Luton-Coventry, men har intet fått, intet hørt. Ergo tar jeg dysten fra sofaen.

For mitt vedkommende er det dødt løp. Hipp som happ. Luton kanskje et lite eselhode framfor, siden de fortsatt holder til på Kenilworth Road (enn så lenge. Her er det visstnok fæle planer for utflagging på et tidspunkt antakelig ikke altfor langt inn i framtiden). Coventry reiste jo fra sitt Highfield Road for å bosette seg i den konstruksjonen som ble kalt Ricoh Arena på sponsormunne helt i starten. Her har det jo vært en del til og fra, for å si det mildt.

Dere som følger med: Hvem bør man holde utkikk etter her?

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Kampen er i gang. Håper vel på Coventry her.

Samtidig er det jo også et spørsmål om hvilket lag man ønsker å bli kvitt i minst ett år her.

lubosbuchta

Legg inn av lubosbuchta »

Lei misforståelse, for jeg satt på Veitvetkroa - inntil de stengte kranene kl. 16:00 denne pinsehelgen. På vei mot bydel Bjerke nå for å finne et nytt sted å se kampen.

Denne Jason Rees på Luten skal være en å se opp for. Likeledes denne Dean Emerson på City.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

lubosbuchta skrev: lør mai 27, 2023 6:00 pm Lei misforståelse, for jeg satt på Veitvetkroa - inntil de stengte kranene kl. 16:00 denne pinsehelgen.
Se opp for utagerende Leeds-tilhengere, i så fall.

Bernie McNally, den gamle nordirske landslagsmidtbanespilleren, er på back hos Coventry? Gyökeres har jeg fra sikre kilder (les: @TommyCowan2) at skal være en relativt habil angriper, skjønt tommy_c plasserte også Kevin Sheedy hos Luton, så vi skal kanskje ta utsagnet med ei klype salt.

Den gamle storspissen Ademayor er nok en å se opp for. Bør være en håndfull på dette nivået.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»