Championship, League One og League Two 22-23

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Re: Championship, League One og League Two 22-23

Legg inn av GiPazzini_85 »

Leeds_ModernTalking skrev: søn aug 14, 2022 7:32 pm Steve Bruce blir den første manageren som får sparken denne sesongen i Championship.
Hvorfor ikke Dean Smith?

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

GiPazzini_85 skrev: søn aug 14, 2022 9:47 pm
Leeds_ModernTalking skrev: søn aug 14, 2022 7:32 pm Steve Bruce blir den første manageren som får sparken denne sesongen i Championship.
Hvorfor ikke Dean Smith?
Jeg bare føler det på meg.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Norwich og WBA på sporet igjen, mens Boro fortsetter å tape og Burnley klarte bare 3-3 mot Blackpool. Sheffield Ut med solide 3-0 over Blackburn og imponerende borteseier av Sunderland.

Ipswich med pene 4-1-0 i League One. Peterborough med 4-0-1.Ellers tett i toppen.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Leyton Orient - Newport County om litt over to uker blir med undertegnede på tribunen! Har vært svak for Leyton Orient helt siden jeg var der første gang i 2013, og nå går endelig turen dit igjen. Gleder meg!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lilleborg skrev: tor sep 15, 2022 7:13 am Leyton Orient - Newport County om litt over to uker blir med undertegnede på tribunen! Har vært svak for Leyton Orient helt siden jeg var der første gang i 2013, og nå går endelig turen dit igjen. Gleder meg!
Den er pen!

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Leeds_ModernTalking skrev: søn aug 14, 2022 10:55 pm
GiPazzini_85 skrev: søn aug 14, 2022 9:47 pm
Leeds_ModernTalking skrev: søn aug 14, 2022 7:32 pm Steve Bruce blir den første manageren som får sparken denne sesongen i Championship.
Hvorfor ikke Dean Smith?
Jeg bare føler det på meg.
Vel vel, hehe

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hadde ikke fått med meg fancy eierskap...trist.


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lezah skrev: fre sep 23, 2022 7:30 pm Hadde ikke fått med meg fancy eierskap...trist.


Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

West Bromwich med flaut tap mot Swansea i dag.

Hvor mye tålmodighet har WBA med Steve Bruce?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Wilder røk tidligere i uken. Mange kjedelige navn som linkes til Boro med Rob Edwards som favoritt. Han fikk jo nettopp fyken i Watford, men det kvalifiserer tydeligvis likevel til å ta over Boro og ha ambisjoner om å kjempe om opprykk.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Og i dag var det over og ut for Fat Steve.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Leeds_ModernTalking skrev: man okt 10, 2022 7:00 pm Og i dag var det over og ut for Fat Steve.
Nå må det vel være duket for Sam Allardyce-comeback i WBA?? Er nå faktisk godt gjort å klare å kuke det såpass til som Steve Bruce har gjort med en såpass bra stall som WBA tross alt har.

Favorittene er visstnok Dyche, Parker, Carrick, Edwards og Corberan. Merkelig nok ikke Chris Wilder. Burde hatt lignende regler som i Italia i England også med at man bare kan trene én klubb i sesongen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

GiPazzini_85 skrev: man okt 10, 2022 8:24 pm
Leeds_ModernTalking skrev: man okt 10, 2022 7:00 pm Og i dag var det over og ut for Fat Steve.


Favorittene er visstnok Dyche, Parker, Carrick, Edwards og Corberan.
Gary Rowett har også blitt aktuell som kandidat.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Dyche-WBA klinger veldig naturlig.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

For noen år siden hadde man Villa- Forest i Championship, et møte mellom to klubber som hadde vunnet Europacupen.

Men i morgen møtes Ipswich og Derby i League One der førstnevnte har vunnet UEFA Cupen og sistnevnte kom seg til semifinalene i Europacupen, hvor de trolig ble bortdømte av en Juventus-bestukket dommer. Har man tidligere hatt et møte mellom såpass Europa-meritterte lag på dette nivået før?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

GiPazzini_85 skrev: tor okt 20, 2022 10:05 am For noen år siden hadde man Villa- Forest i Championship, et møte mellom to klubber som hadde vunnet Europacupen.

Men i morgen møtes Ipswich og Derby i League One der førstnevnte har vunnet UEFA Cupen og sistnevnte kom seg til semifinalene i Europacupen, hvor de trolig ble bortdømte av en Juventus-bestukket dommer. Har man tidligere hatt et møte mellom såpass Europa-meritterte lag på dette nivået før?
Leeds, Birmingham og Forest har vel alle rotet på dette nivået, men har de noensinne møttes i League One? Brum var i et par Inter-Cities Fairs Cup finaler.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

TommyCowan2 skrev: tor okt 20, 2022 9:09 pm
GiPazzini_85 skrev: tor okt 20, 2022 10:05 am For noen år siden hadde man Villa- Forest i Championship, et møte mellom to klubber som hadde vunnet Europacupen.

Men i morgen møtes Ipswich og Derby i League One der førstnevnte har vunnet UEFA Cupen og sistnevnte kom seg til semifinalene i Europacupen, hvor de trolig ble bortdømte av en Juventus-bestukket dommer. Har man tidligere hatt et møte mellom såpass Europa-meritterte lag på dette nivået før?
Leeds, Birmingham og Forest har vel alle rotet på dette nivået, men har de noensinne møttes i League One? Brum var i et par Inter-Cities Fairs Cup finaler.
Leeds- Forest i 07-08 ser jeg. Den er hakket vassere.

emin

Legg inn av emin »

Swansea-Cardiff er i gang. Derbyet starter med et idiotisk rødt kort til Callum Robinson etter bare 7 minutter spill. Ble avblåst for frispark og kastet ballen i ansiktet på en Swansea-spiller.

emin

Legg inn av emin »

Ble 2-0 til Swansea og dermed kommer de seg opp på fjerdeplass i en jevn Championship.

Lezah

Legg inn av Lezah »

emin skrev: søn okt 23, 2022 1:12 pm Swansea-Cardiff er i gang. Derbyet starter med et idiotisk rødt kort til Callum Robinson etter bare 7 minutter spill. Ble avblåst for frispark og kastet ballen i ansiktet på en Swansea-spiller.
:D

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Angus Gunn. Fy faen for en redning mot QPR nå.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tror Bristol Rovers er mitt nye favorittlag!

Dette er så klasse. 100/100:


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hva var greia? At Shrewsbury spillerne la seg ned?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Burnleh må være noe av det verste jeg har sett på dødball. Alt er livsfarlig- og der gikk Blades opp til 4-2.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

5-2
Hadde dette vært en boksekamp hadde dommeren stoppet den for lenge siden.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Sånn som Kompany har bygd ned Burnley kulturelt sett denne høsten så er det jaggu meg velfortjent at de får såpass til juling.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Lutonmanager Nathan Jones ble i dag klar som Hasselnøttens erstatter i Southampton.

Og Leam Richardson har fått sparken i Wigan.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det må vel være noen interessante kamper under VM i *****?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

GatlingGun skrev: fre nov 11, 2022 6:17 pm Det må vel være noen interessante kamper under VM i *****?
Når jeg blar i VGlive desken så er det lite annet enn VM si..

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

GatlingGun skrev: fre nov 11, 2022 6:17 pm Det må vel være noen interessante kamper under VM i *****?
Terminliste League 1.
og 2.
.
Det er bl a Portsmouth - Derby neste fredag og Derby mot Sheffield W 3 desember De må vel vises på skjermen ?
Sist redigert av CrazyHorse den fre nov 11, 2022 6:40 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»