Championship, League One og League Two 22-23

Svar

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Og hvilken håndfull Ademayor var, selv for en ringrev som Kyle McFadzean. Han så nærmest svimeslått ut, Coventry-stopperen.

Godt med tid igjen. Coventry vil komme til å utlikne. Og hvilken Luton-stopper vil gå helt Gary Mabbutt og styre inn med kneet vinnermålet i eget bur et godt stykke ut i neste omgang?

Investor

Legg inn av Investor »

Spolte tilbake og så situasjonen med Luton-kapteinen i pausen. Falt bare bakover og ble liggende. Guffent.
Les mer her:
https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... e-30093185

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Måtte komme. Har ligget i kortene siden en halvtimes spill. Fullt fortjent.

Investor

Legg inn av Investor »

Luton får målet annulert!
Riktig, det VAR hands.

Investor

Legg inn av Investor »

Blir straffekonk dette!

Investor

Legg inn av Investor »

LUTON til PL!!!!

Citano

Legg inn av Citano »

Wigan starter 2023/24 sesongen i League One med 8 minuspoeng.
De fikk først fire minuspoeng i trekk grunnet for forsinkede betalinger i forrige uke, og nå kommer det enda fire minuspoeng for enda en forsinket betaling.
https://www.bbc.com/sport/football/65723359

Klubben sier at de vil vurdere rettslige skritt for å snu på dette
https://wiganathletic.com/news/2023/may ... on-charge/
(men med tanke på at de også hadde poengtrekk i årets sesong i Championship så har jeg mine tvil på endringer)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Investor skrev: lør mai 27, 2023 7:09 pm Spolte tilbake og så situasjonen med Luton-kapteinen i pausen. Falt bare bakover og ble liggende. Guffent.
Les mer her:
https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... e-30093185
Gikk tydeligvis bra, takk og lov. Men her må man være forsiktige. Lurer på om dette er noe som kan påvirke videre spillerkarriere.

WatchMaker

Legg inn av WatchMaker »

Fra et supporter-ståsted vil jeg påstå at Coventry City er den egentlige vinneren som slipper å rykke opp til araber-pakk og overpriset turist-fotball der absolutt alt dreier seg om penger..

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

lubosbuchta skrev: lør mai 27, 2023 6:00 pm Lei misforståelse, for jeg satt på Veitvetkroa - inntil de stengte kranene kl. 16:00 denne pinsehelgen. På vei mot bydel Bjerke nå for å finne et nytt sted å se kampen.

Denne Jason Rees på Luten skal være en å se opp for. Likeledes denne Dean Emerson på City.
Hvor dro du i så fall? Rett inn på kinasjappa?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

mikemodano skrev: lør mai 27, 2023 6:06 pm
lubosbuchta skrev: lør mai 27, 2023 6:00 pm Lei misforståelse, for jeg satt på Veitvetkroa - inntil de stengte kranene kl. 16:00 denne pinsehelgen.
Se opp for utagerende Leeds-tilhengere, i så fall.

Bernie McNally, den gamle nordirske landslagsmidtbanespilleren, er på back hos Coventry? Gyökeres har jeg fra sikre kilder (les: @TommyCowan2) at skal være en relativt habil angriper, skjønt tommy_c plasserte også Kevin Sheedy hos Luton, så vi skal kanskje ta utsagnet med ei klype salt.

Den gamle storspissen Ademayor er nok en å se opp for. Bør være en håndfull på dette nivået.
Beste spissen i Champ det, selv om forsvaret til Luton "did a number on him" i går.
Kanskje det bare var på CM? Haha.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

"Det er Charlton-fansen vi hører best"

- Arnstein Friling i kampen mellom Carlisle og Stockport

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Utrolig blir straffer her også!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Hvorfor står de ikke på midten?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

What a Holy save!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Mr.Meep skrev: søn mai 28, 2023 5:19 pm What a Holy save!
Hva er det du / vi ikke får med oss av sport? :D

Heier på Carlisle pga. at de er blant de mest nordligste klubbene i ligasystemet. Noe spesielt det og.

For en teit straffe fra Carlisle.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Carlisle rykker opp!

lubosbuchta

Legg inn av lubosbuchta »

Derfor, etter å ha blitt kastet ut av Veitveitkroa (uten engang å få tømme mitt for dagen tredje glass med vann) kl. 16.00, bar det ut i den vide verden for å finne et sted å se finalen i eggenshipen. Litt over klokka 18 gikk jeg altså løpsk ned Trondheimsveien, men klarte å svinge meg innom Bjerke Travbane, med sine mange monitorer på grunnplanet og en vennligsinnet pølsebod. Typisk nok var imidlertid Jomar Blekkan i et så fortreffelig godt sig denne lørdagen, som han har vært så eitrende mange ganger før, og i det hele tatt er det noe "beleilig" med at han skal være i dette fortreffelige siget som han stadig er i og som gjør at alt annet i verden må settes på vent, og som gjorde at publikum på grunnplan motsatte seg enhver forespørsel om å la i det minste én monitor bytte til Trevor Peakes minneløp den dagen.

Redningen ble Borghild og Arnljot på Tonsenhagen, som åpnet hjemmet sitt for å høre mer om siste utgave av Aschehougs konversasjonsleksikon. Da jeg kom fram til siste oppdateringer på W viste det seg at begge var svorne Warnock-fans, og faktisk hadde fulgt mannen siden han var i Gainsborough Trinity. Snart hadde vi klikket oss inn på V Sport 1 og straffesparkkonkurransen kunne utspille seg.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Barnsley - Wednesday kl. 16 i dag.

Klisje, men her kommer det an på hvilket Wednesday som dukker opp.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

ulfarne skrev: søn mai 28, 2023 4:51 pm "Det er Charlton-fansen vi hører best"

- Arnstein Friling i kampen mellom Carlisle og Stockport
Da er det dødt da.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

På dagen 18 år siden Owls sist vant en playoffinale. En ellers nydelig eftermiddag i Belfry-kjelleren ble til slutt vridd til tårer og tenners gnissel etter at Wednesday fikk ei straffe ikke alle Hartlepool-supportere var enige i ni minutter før slutt. I tillegg ble Pools' Chris Westwood, den meget dyktige stopperen, utvist, og et Hartlepool på vei til Championship (jeg vet det høres surrealistisk ut, men så god var klubbdriften på den tiden at lista ble flyttet et hakk høyere for hver sesong i flere år) måtte se 2-1-ledelsen smuldre hen. MacLean utliknet på straffe, og i ekstraomgangene var det dessverre kun én vinner.

For å vise at jeg verken er bitter eller langsint, så kan jeg gjerne unne Wednesday enda et opprykk, jeg.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Wednesday og utvisninger i sin favør i playoffinaler, ja. For så vidt helt greit at Adam Phillips måtte tusle i garderoben.

Investor

Legg inn av Investor »

Tungt flagg er så gledesdreper det....

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

¨Herre min hatt

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Gratulere Sheffield W 8-)

Investor

Legg inn av Investor »

Godt ingen slapp å bli syndebukk.

Citano

Legg inn av Citano »

Fra å tape første semifinalekamp 4-0 til å vinne hele Playoffen.
Samtidig når de var 11 mot 10 i over en time så hadde det vært komisk om Sheffield Wednesday klarte å rote bort opprykket.
Men om man ser på sesongen dems i L1 i sin helhet så har det vært berg-og-dalbane.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»