LIVERPOOL FC 2022/23

Svar
markantovertak

Re: LIVERPOOL FC 2022/23

Legg inn av markantovertak »

Der ser det ut til å være klart at Firmino går til sommeren. Sannsynligvis riktig for begge parter. Synes også kjøpene av Nunez og Gakpo ga tydelig bud om dette.

En legende med tydelig nedadgående kurve. Får vi en mer tydelig høyrespiss som fases inn for Salah inn da?

Wellé

Legg inn av Wellé »

markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 1:04 pm Der ser det ut til å være klart at Firmino går til sommeren. Sannsynligvis riktig for begge parter. Synes også kjøpene av Nunez og Gakpo ga tydelig bud om dette.

En legende med tydelig nedadgående kurve. Får vi en mer tydelig høyrespiss som fases inn for Salah inn da?
Er dere på utkikk etter en venstreback til sommeren også eller?

Isåfall så skal vi jakte på spillere i samme posisjoner til sommeren (vb, midtbane og høyreving). Får satse på at vi ikke går for de samme spillerne slik at vi slipper helvetes diskusjoner som med Sanchez.

På midtbanen hvor jeg har inntrykk av at det er mest rykter for begge lag så virker det heldigvis ikke som at vi er på jakt etter samme spillere. Dere er såvidt jeg vet hyppigst linket til Bellingham og Nunes, mens vi er linket til Rice, Caicedo og Lavia ++

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Wellé skrev: fre mar 03, 2023 1:21 pm
markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 1:04 pm Der ser det ut til å være klart at Firmino går til sommeren. Sannsynligvis riktig for begge parter. Synes også kjøpene av Nunez og Gakpo ga tydelig bud om dette.

En legende med tydelig nedadgående kurve. Får vi en mer tydelig høyrespiss som fases inn for Salah inn da?
Er dere på utkikk etter en venstreback til sommeren også eller?

Isåfall så skal vi jakte på spillere i samme posisjoner til sommeren (vb, midtbane og høyreving). Får satse på at vi ikke går for de samme spillerne slik at vi slipper helvetes diskusjoner som med Sanchez.

På midtbanen hvor jeg har inntrykk av at det er mest rykter for begge lag så virker det heldigvis ikke som at vi er på jakt etter samme spillere. Dere er såvidt jeg vet hyppigst linket til Bellingham og Nunes, mens vi er linket til Rice, Caicedo og Lavia ++
Om Liverpool skulle gå etter venstreback er det kun fordi man vil cashe inn på Tsimikas, og da vil man neppe gå etter noe dyrt. Så tviler på det.
Skal jeg tippe får se en ny stopper eller to, et par-tre midtbanespillere og kasnkje en offensiv spiller. 4-5 spillere + ny back up keeper.

Wellé

Legg inn av Wellé »

markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 1:53 pm Om Liverpool skulle gå etter venstreback er det kun fordi man vil cashe inn på Tsimikas, og da vil man neppe gå etter noe dyrt. Så tviler på det.
Skal jeg tippe får se en ny stopper eller to, et par-tre midtbanespillere og kasnkje en offensiv spiller. 4-5 spillere + ny back up keeper.
Jeg antok egentlig at ikke venstreback ville bli prioritert denne sommeren for dere ettersom dere allerede har en del andre behover. Ville nesten trodd det var mer sannsynlig at man ville cashet inn på Robertson mens man fortsatt kan for å hente et nytt førstevalg, men som sagt over så tviler jeg på at det er noe dere prioriterer.

Backup på keeperplass er nok en plass dere går kraftig i pluss på vil jeg tro. Kelleher har alltid imponert meg når jeg har sett han spille så vil tro at dere kan få solgt han for en god slump penger, mens man henter noe endel billigere som erstatter.

Midtbane er nok slik jeg tolker dere der hvor dere kommer til å bruke klart mest, i likhet med oss, så er nok først og fremst her jeg ser for meg at vi kan se en reell konkurranse om spillere som Rice, Caicedo, Koné, Thuram, Lavia, osv, hvis man skulle gå etter samme spillere.

På ving så er det jo mulig at man ser i samme sjiktet. Jeg vil tro at Arsenal vil signere noen på samme alder eller yngre enn Saka. Blir vanskelig å hente noen som er 24 som er virkelig gode i den posisjonen når man har et så klart førstevalg som bare er 21 år. For dere så er det derimot mer aktuelt å hente noen i dette sjiktet, og noe dere i stor grad har hatt stor suksess med tidligere, ettersom Salah kanskje fases ut snart.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Wellé skrev: fre mar 03, 2023 1:59 pm
markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 1:53 pm Om Liverpool skulle gå etter venstreback er det kun fordi man vil cashe inn på Tsimikas, og da vil man neppe gå etter noe dyrt. Så tviler på det.
Skal jeg tippe får se en ny stopper eller to, et par-tre midtbanespillere og kasnkje en offensiv spiller. 4-5 spillere + ny back up keeper.
Jeg antok egentlig at ikke venstreback ville bli prioritert denne sommeren for dere ettersom dere allerede har en del andre behover. Ville nesten trodd det var mer sannsynlig at man ville cashet inn på Robertson mens man fortsatt kan for å hente et nytt førstevalg, men som sagt over så tviler jeg på at det er noe dere prioriterer.

Backup på keeperplass er nok en plass dere går kraftig i pluss på vil jeg tro. Kelleher har alltid imponert meg når jeg har sett han spille så vil tro at dere kan få solgt han for en god slump penger, mens man henter noe endel billigere som erstatter.

Midtbane er nok slik jeg tolker dere der hvor dere kommer til å bruke klart mest, i likhet med oss, så er nok først og fremst her jeg ser for meg at vi kan se en reell konkurranse om spillere som Rice, Caicedo, Koné, Thuram, Lavia, osv, hvis man skulle gå etter samme spillere.

På ving så er det jo mulig at man ser i samme sjiktet. Jeg vil tro at Arsenal vil signere noen på samme alder eller yngre enn Saka. Blir vanskelig å hente noen som er 24 som er virkelig gode i den posisjonen når man har et så klart førstevalg som bare er 21 år. For dere så er det derimot mer aktuelt å hente noen i dette sjiktet, og noe dere i stor grad har hatt stor suksess med tidligere, ettersom Salah kanskje fases ut snart.
Det er en del midtbanespillere i velge i. Liverpool henter Bellingham og så får vi se. Mount virker veldig sannsynlig i tillegg. Da er det rart om det er igjen penger. Caicedo kan jeg aldri tro vurderes. Der er null samsvar mellom pris og kvalitet og da er sjelden Liverpool på banen.

Har egentlig ikke sett at Liverpool er linket til de typene som kan komme nå for å ta over for Salah. Mulig man har en plan om et direkte bytte der, når Salah skal ut.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 1:04 pm Der ser det ut til å være klart at Firmino går til sommeren. Sannsynligvis riktig for begge parter. Synes også kjøpene av Nunez og Gakpo ga tydelig bud om dette.

En legende med tydelig nedadgående kurve. Får vi en mer tydelig høyrespiss som fases inn for Salah inn da?
For en spiller han var vært. En skikkelig legende.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

WaltonBR skrev: fre mar 03, 2023 3:09 pm
For en spiller han var vært. En skikkelig legende.
Uten tvil. Min desiderte favorittspiller de siste årene.

Synd, men det er nok på tide

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 12:35 pm Hehe, de tapte ikke i PL mellom januar og slutt. At du ikke synes de spiller bra er fryktelig uinteressant. De spilte bra nok til å neste vinne alt. Faktisk 2 mål unna. Når man spiller finaler på tampen av sesongen så betyr det at man har vunnet alle kampene fram mot finalen. Da spiller man ikke dårlig.
Som sagt. Rodgers var 7,2,7. Og 10 da han fikk sparken. Hans Europameritter var å bli slått ut i gruppespillet i CL av Basel.

Klopp har hatt en noen måneder lang dipp etter tidenes beste Liverpool-sesong. Og etter to år med korona. Det er noen faktorer her som tilsier at man ikke sånn helt umiddelbart kan sette to streker under Klopp=Rodgers.

Ingen stråmenn herfra, men fryktelig mye cherrypicking hos deg.
Men i helvete. Jeg snakker om Klopp, Guardiola, SAF, Benites og Wenger.

Det er du som kommer trekkende med føkkings Rodgers, som ikke har noe i dette selsakpet å gjøre.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Hardy-guttene skrev: fre mar 03, 2023 4:49 pm
markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 12:35 pm Hehe, de tapte ikke i PL mellom januar og slutt. At du ikke synes de spiller bra er fryktelig uinteressant. De spilte bra nok til å neste vinne alt. Faktisk 2 mål unna. Når man spiller finaler på tampen av sesongen så betyr det at man har vunnet alle kampene fram mot finalen. Da spiller man ikke dårlig.
Som sagt. Rodgers var 7,2,7. Og 10 da han fikk sparken. Hans Europameritter var å bli slått ut i gruppespillet i CL av Basel.

Klopp har hatt en noen måneder lang dipp etter tidenes beste Liverpool-sesong. Og etter to år med korona. Det er noen faktorer her som tilsier at man ikke sånn helt umiddelbart kan sette to streker under Klopp=Rodgers.

Ingen stråmenn herfra, men fryktelig mye cherrypicking hos deg.
Men i helvete. Jeg snakker om Klopp, Guardiola, SAF, Benites og Wenger.

Det er du som kommer trekkende med føkkings Rodgers, som ikke har noe i dette selsakpet å gjøre.
Denne klassikeren om hvor lenge Rodgers og Klopp har levert svak for Liverpool er signert Frank og Joe:

Noen måneder for Klopp er vel i overkant generøst og to år er vel i overkant strengt for Rodgers? Et år er nok riktigere for begge.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: fre mar 03, 2023 1:59 pm
markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 1:53 pm Om Liverpool skulle gå etter venstreback er det kun fordi man vil cashe inn på Tsimikas, og da vil man neppe gå etter noe dyrt. Så tviler på det.
Skal jeg tippe får se en ny stopper eller to, et par-tre midtbanespillere og kasnkje en offensiv spiller. 4-5 spillere + ny back up keeper.
Jeg antok egentlig at ikke venstreback ville bli prioritert denne sommeren for dere ettersom dere allerede har en del andre behover. Ville nesten trodd det var mer sannsynlig at man ville cashet inn på Robertson mens man fortsatt kan for å hente et nytt førstevalg, men som sagt over så tviler jeg på at det er noe dere prioriterer.

Backup på keeperplass er nok en plass dere går kraftig i pluss på vil jeg tro. Kelleher har alltid imponert meg når jeg har sett han spille så vil tro at dere kan få solgt han for en god slump penger, mens man henter noe endel billigere som erstatter.

Midtbane er nok slik jeg tolker dere der hvor dere kommer til å bruke klart mest, i likhet med oss, så er nok først og fremst her jeg ser for meg at vi kan se en reell konkurranse om spillere som Rice, Caicedo, Koné, Thuram, Lavia, osv, hvis man skulle gå etter samme spillere.

På ving så er det jo mulig at man ser i samme sjiktet. Jeg vil tro at Arsenal vil signere noen på samme alder eller yngre enn Saka. Blir vanskelig å hente noen som er 24 som er virkelig gode i den posisjonen når man har et så klart førstevalg som bare er 21 år. For dere så er det derimot mer aktuelt å hente noen i dette sjiktet, og noe dere i stor grad har hatt stor suksess med tidligere, ettersom Salah kanskje fases ut snart.
Man skulle tro Kudus kunne gi mening for begge klubber. Kanskje særlig Arsenal. Både det at han virker veldig fleksibel og «har gått Ajax-skolen» tror jeg kunne tiltale Arteta. Vært litt rykter om Man Utd. Egentlig helt siden EtH signerte, men særlig den siste tiden. Det sliter jeg litt med med å forstå. Må være noe med den fleksibiliteten som gjør det for EtH i tilfelle.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jeg skjønner at Liverpool trenger flere alternativer, men for seks måneder siden virket det som mange tenkte at Ddiaz var erstatteren til Mane ig Nunez erstatteren til Firmino. Ikke like for like, men Nunez var spissen. I dag snakkes det om Gakpo som erstatter for Firmino, og Nunez som erstatteren til Mane. I mine øyne gir dette mer mening.

Jeg liker Nunez bedre på kant, og selv om Diaz er superspennende var det litt deilig å slippe den fysiske tilstedeværelsen til Mane. Nunez sentralt ble også et ganske tydelig brudd på veldig mye av det som har funket så bra med Firmino.

Hva tenker Liverpoolfansen? Hvor skal dere med disse spillerne? Sist gang fant Klopp vinneroppskriften nesten med engang. Denne gangen ser det ut som det handler om å finne talentfulle spillere, og deretter hvordan de kan anvendes.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

tbb skrev: fre mar 03, 2023 7:36 pm Hva tenker Liverpoolfansen? Hvor skal dere med disse spillerne? Sist gang fant Klopp vinneroppskriften nesten med engang. Denne gangen ser det ut som det handler om å finne talentfulle spillere, og deretter hvordan de kan anvendes.
Føler meg ganske sikker på at Nunez kom med den tanken at han skulle brukes sentralt, og at vi skulle få mer mål fra midtspissen enn vi fikk med Firmino. Men det har ikke fungert spesielt bra i første halvdel av sesongen, og Gakpo inn gir jo flere muligheter.

Uansett tenker jeg nøkkelen til neste sesong ligger i en betydelig forsterkning av midtbanen. Kvalitetsfallet i laget har vært ganske markant denne sesongen, og det er flere ting som ikke funker, men det er ikke tvil om at midtbanen er by far den største hemskoen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Wa11in skrev: fre mar 03, 2023 8:04 pm
tbb skrev: fre mar 03, 2023 7:36 pm Hva tenker Liverpoolfansen? Hvor skal dere med disse spillerne? Sist gang fant Klopp vinneroppskriften nesten med engang. Denne gangen ser det ut som det handler om å finne talentfulle spillere, og deretter hvordan de kan anvendes.
Jeg synes dette er en veldig spennende prosess å følge. Klopp har en god trackrecord som lagbygger, men har vel aldri vist at han har klart å gjennomføre et uproblematisk generasjonsskifte (i den grad det finnes noe sånt da) tidligere. I Dortmund rakna det greit da stammen fra hans første store lag begynte å falle fra hverandre, men han ble ikke lenge nok til å virkelig få bygd opp igjen et skikkelig storlag.

Men jeg synes approachen er interessant. Som du sier, så virker det som instruksen til rekrutteringsfolka er noe ala "skaff oss de beste spillerne dere finner", litt uavhengig av en del faktorer som normalt vektes ganske tungt hos en del andre. Slikt som "hvor på banen operer spilleren?", og "passer han inn i den fotballen vi spiller?". Kjøpene av Gakbo, Nunez, Jota, Diaz, og Thiago er veldig tydelige avvik fra transferstrategien som Klopp og folka hans lyktes så veldig godt med de første 2-3 årene.

Jeg tipper at vi kommer til å få et mer fluid Klopp 2.0-lag fra høsten av. Et hvor motstander ikke like lett kan forutse hvilket lag som kommer til å stå på motsatt banehalvdel, hyppigere skifter mellom ulike formasjoner, og et angrepsspill hvor alle kan løse de ulike rollene i løpet av en og samme match. Om det blir like bra? Aner ikke. Men jeg har alltid vært glad i ideen om at ferdigheter er viktigere enn utgangsposisjon. Typ "Laget trenger bakromstrussel, men det er jo ikke sånn at den må komme fra midtspissen", slik mange holdt på med i en del år. Klopp har jo virkelig utfordret en del av disse klassiske ideene, med høyrebacken som playmaker, en defensiv midtbanespiller som ofte ligger som lagets nest fremste spiller osv.

Jeg tror uansett at det er vanskelig å spå veldig presist før vi har noen flere byggeklosser på plass. At Darwin Nunez ikke kunne gå inn i dette laget og fungere som midtspiss fra dag 1 tror jeg Klopp tok høyde for i fjor sommer. Det er snakk om en spiller som er omtrent så ulik Firmino som du får det, og han skulle altså inn i et lag som er drilla helt til fingerspissene i hvordan man skal spille med den typen midtspiss. Det var dømt fra første stund til å bli utfordrende. Men å dytte han ut bredt til venstre gjør at forskjellen blir markant mindre, uten at det betyr at det er dette som er hovedplanen på sikt. Hva som handles inn på midtbanen blir avgjørende her. Nunez som midtspiss, med Thiago og Henderson - not my cup of tea. Nunez foran Bellingham og Bajcetic? Tja, kanskje det kunne funka?

Men uansett hvordan det ender opp, så kommer folk fremdeles til å sammenligne Nunez med Haaland, siden begge er spiss på FPL, ca. like gamle, og kostet masse penger :lol: Hva slags jobb de settes til å gjøre for laget er av mindre betydning :P
Tror du er inne på mye her. Jeg tror Nunez blir enorm suksess i Liverpool, som midtspiss først og fremst. Men at det først vokser seg helt fram når Salah forsvinner.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: fre mar 03, 2023 8:05 pm
tbb skrev: fre mar 03, 2023 7:36 pm Hva tenker Liverpoolfansen? Hvor skal dere med disse spillerne? Sist gang fant Klopp vinneroppskriften nesten med engang. Denne gangen ser det ut som det handler om å finne talentfulle spillere, og deretter hvordan de kan anvendes.
Føler meg ganske sikker på at Nunez kom med den tanken at han skulle brukes sentralt, og at vi skulle få mer mål fra midtspissen enn vi fikk med Firmino. Men det har ikke fungert spesielt bra i første halvdel av sesongen, og Gakpo inn gir jo flere muligheter.

Uansett tenker jeg nøkkelen til neste sesong ligger i en betydelig forsterkning av midtbanen. Kvalitetsfallet i laget har vært ganske markant denne sesongen, og det er flere ting som ikke funker, men det er ikke tvil om at midtbanen er by far den største hemskoen.
Kvalitetsfallet i laget er betydelig overdrevet, og det ser vi tydeligere og tydeligere utover våren.
Det er andre faktorer som har ødelagt denne sesongen.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wa11in skrev: fre mar 03, 2023 8:04 pm
tbb skrev: fre mar 03, 2023 7:36 pm Hva tenker Liverpoolfansen? Hvor skal dere med disse spillerne? Sist gang fant Klopp vinneroppskriften nesten med engang. Denne gangen ser det ut som det handler om å finne talentfulle spillere, og deretter hvordan de kan anvendes.
Jeg synes dette er en veldig spennende prosess å følge. Klopp har en god trackrecord som lagbygger, men har vel aldri vist at han har klart å gjennomføre et uproblematisk generasjonsskifte (i den grad det finnes noe sånt da) tidligere. I Dortmund rakna det greit da stammen fra hans første store lag begynte å falle fra hverandre, men han ble ikke lenge nok til å virkelig få bygd opp igjen et skikkelig storlag.

Men jeg synes approachen er interessant. Som du sier, så virker det som instruksen til rekrutteringsfolka er noe ala "skaff oss de beste spillerne dere finner", litt uavhengig av en del faktorer som normalt vektes ganske tungt hos en del andre. Slikt som "hvor på banen operer spilleren?", og "passer han inn i den fotballen vi spiller?". Kjøpene av Gakbo, Nunez, Jota, Diaz, og Thiago er veldig tydelige avvik fra transferstrategien som Klopp og folka hans lyktes så veldig godt med de første 2-3 årene.

Jeg tipper at vi kommer til å få et mer fluid Klopp 2.0-lag fra høsten av. Et hvor motstander ikke like lett kan forutse hvilket lag som kommer til å stå på motsatt banehalvdel, hyppigere skifter mellom ulike formasjoner, og et angrepsspill hvor alle kan løse de ulike rollene i løpet av en og samme match. Om det blir like bra? Aner ikke. Men jeg har alltid vært glad i ideen om at ferdigheter er viktigere enn utgangsposisjon. Typ "Laget trenger bakromstrussel, men det er jo ikke sånn at den må komme fra midtspissen", slik mange holdt på med i en del år. Klopp har jo virkelig utfordret en del av disse klassiske ideene, med høyrebacken som playmaker, en defensiv midtbanespiller som ofte ligger som lagets nest fremste spiller osv.

Jeg tror uansett at det er vanskelig å spå veldig presist før vi har noen flere byggeklosser på plass. At Darwin Nunez ikke kunne gå inn i dette laget og fungere som midtspiss fra dag 1 tror jeg Klopp tok høyde for i fjor sommer. Det er snakk om en spiller som er omtrent så ulik Firmino som du får det, og han skulle altså inn i et lag som er drilla helt til fingerspissene i hvordan man skal spille med den typen midtspiss. Det var dømt fra første stund til å bli utfordrende. Men å dytte han ut bredt til venstre gjør at forskjellen blir markant mindre, uten at det betyr at det er dette som er hovedplanen på sikt. Hva som handles inn på midtbanen blir avgjørende her. Nunez som midtspiss, med Thiago og Henderson - not my cup of tea. Nunez foran Bellingham og Bajcetic? Tja, kanskje det kunne funka?

Men uansett hvordan det ender opp, så kommer folk fremdeles til å sammenligne Nunez med Haaland, siden begge er spiss på FPL, ca. like gamle, og kostet masse penger :lol: Hva slags jobb de settes til å gjøre for laget er av mindre betydning :P
Ja, mulig løsningen på Darwin på topp blir Bellingham. Skal Darwin inn på topp trenger dere et spillpunkt på siste tredjedel, tror jeg.

Samtidig blir det da veldig spennende å se hva det betyr for Gakpo. En slags venstre angriper av Trent? Det man har sett lite til fra Gakpo så langt er høyrefoten. Innleggsfoten var kanskje den fremste spisskompetansen hans i PSV. Sånn sett kan et posisjonsbytte for han og Darwin bli en interessant løsning.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 8:24 pm Kvalitetsfallet i laget er betydelig overdrevet, og det ser vi tydeligere og tydeligere utover våren.
Det er andre faktorer som har ødelagt denne sesongen.
Midtbanen er den lagdelen hvor det både er flest spillere på nedadgående karrierekurve, og hvor vi har flest spillere med høy skadefrekvens. 4 av 6 etablerte spillere i senioralder på midten kan forsvinne til sommeren. Selvfølgelig er det et stort problem.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

KongOlav2 skrev: fre mar 03, 2023 10:09 pm
markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 8:24 pm Kvalitetsfallet i laget er betydelig overdrevet, og det ser vi tydeligere og tydeligere utover våren.
Det er andre faktorer som har ødelagt denne sesongen.
Midtbanen er den lagdelen hvor det både er flest spillere på nedadgående karrierekurve, og hvor vi har flest spillere med høy skadefrekvens. 4 av 6 etablerte spillere i senioralder på midten kan forsvinne til sommeren. Selvfølgelig er det et stort problem.
Jeg skjønner ikke hva dette har med det påstått store kvalitetsfallet å gjøre. Ja, klubben har sørget for at det er spillere som forsvinner til sommeren. Det åpner opp for nye. Det blir bra.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

At forumets beste tråd blir fordummet av tidenes nedvurdering av en briljant, framoverlent manager med ei fabelaktig merittliste med et lag som var på felgen da han ble ansatt, samtidig som managarenes David Brent blir forsøkt framsnakket, er litt unødvendig.

De LFC-supporterne som har tenkt tanken at Klopp bør få fyken bør nok hoppe over til Chelsea. Klopp, som Fergusson, vil få sine sjanser til å bygge et nytt, slagkraftig lag. Og heldigvis vil han få det. I tillegg er vel ikke løpet kjørt med tanke på en CL-plass, og da vil argumentene for å sparke tyskeren se veldig, veldig teite ut om en sesong eller to. Tipper jeg.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

johwi68 skrev: fre mar 03, 2023 10:28 pm At forumets beste tråd blir fordummet av tidenes nedvurdering av en briljant, framoverlent manager med ei fabelaktig merittliste med et lag som var på felgen da han ble ansatt, samtidig som managarenes David Brent blir forsøkt framsnakket, er litt unødvendig.

De LFC-supporterne som har tenkt tanken at Klopp bør få fyken bør nok hoppe over til Chelsea. Klopp, som Fergusson, vil få sine sjanser til å bygge et nytt, slagkraftig lag. Og heldigvis vil han få det. I tillegg er vel ikke løpet kjørt med tanke på en CL-plass, og da vil argumentene for å sparke tyskeren se veldig, veldig teite ut om en sesong eller to. Tipper jeg.
Vi skal få lov til å være med på at Klopp skal bygget et nytt lag! Med Alisson, Trent, Ibou, (Bellingham), Bajcetic, Darwin, Diaz, Gakpo, Doak, Elliott og Carvalho allerede på plass.
Jeg kan ikke forstå at dette ikke er så spennende og interessant som fotball kan bli.
Med eiere som uten å blunke har latt Klopp hente denne gjengen, og god plass troppen.

Kunne vært fryktelig artig å vist hvem andre enn Rodgers den verste sutregjengen heller ser gjøre denne jobben enn Klopp.
Ikke det at noen av de har tenkt å stå for at all sutringen er kritikk av Klopp naturligvis. Baller har de jo ikke.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 10:23 pm Jeg skjønner ikke hva dette har med det påstått store kvalitetsfallet å gjøre.
Selvfølgelig ikke. Du lever jo i en fullstendig alternativ virkelighet.

startelver

Legg inn av startelver »

Roberto Firminho var en av mine favoritter av brasilianske spillere når han var på sitt beste.
Husker godt når han joina Liverpool , sammen med kompisen Coutinho. Da var Liverpool spennende og kreative og du bare visste at den kombinasjonen de hadde på topp, sammen med Salah og Sadio Mane var noe av det beste vi hadde sett i moderne fotball.

Det har gått 8 år , Firminho viste seg å være et pangkjøp , på billigsalg fra Hoffenheim. Selv om det tok litt tid før det løsnet. Ikke heier jeg på the Reds, men det går an å beundre slike spillere.

Det har blitt 353 kamper og 107 mål på disse årene. Takk for underholdningen.

Bilde

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 5:20 pm Denne klassikeren om hvor lenge Rodgers og Klopp har levert svak for Liverpool er signert Frank og Joe:

Noen måneder for Klopp er vel i overkant generøst og to år er vel i overkant strengt for Rodgers? Et år er nok riktigere for begge.
Quiz: Hvem var det som med typisk whataboutism først trakk Rodgers inn i diskusjonen?
a) Mark Antover
b) minuspol
c) RowZ
d) markantovertak

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Hardy-guttene skrev: lør mar 04, 2023 8:59 am
markantovertak skrev: fre mar 03, 2023 5:20 pm Denne klassikeren om hvor lenge Rodgers og Klopp har levert svak for Liverpool er signert Frank og Joe:

Noen måneder for Klopp er vel i overkant generøst og to år er vel i overkant strengt for Rodgers? Et år er nok riktigere for begge.
Quiz: Hvem var det som med typisk whataboutism først trakk Rodgers inn i diskusjonen?
a) Mark Antover
b) minuspol
c) RowZ
d) markantovertak
Det ser ut som om du har en mening om de to du også?

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Tenkte bare å nevne at hverken Jota, Virgil eller Konaté var på treningsfeltet idag, dette er jo potensielt ekstremt dårlige nyheter. Vi taper kampen imorgen uten den stopperduoen der, spesielt uten van Dijk.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Machine_Head skrev: lør mar 04, 2023 11:39 am Tenkte bare å nevne at hverken Jota, Virgil eller Konaté var på treningsfeltet idag, dette er jo potensielt ekstremt dårlige nyheter. Vi taper kampen imorgen uten den stopperduoen der, spesielt uten van Dijk.
Da kan det bli spennende, artig!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

markantovertak skrev: lør mar 04, 2023 12:26 pm
Machine_Head skrev: lør mar 04, 2023 11:39 am Tenkte bare å nevne at hverken Jota, Virgil eller Konaté var på treningsfeltet idag, dette er jo potensielt ekstremt dårlige nyheter. Vi taper kampen imorgen uten den stopperduoen der, spesielt uten van Dijk.
Da kan det bli spennende, artig!
Det blir ikke spennende med de i laget? :lol:

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Machine_Head skrev: lør mar 04, 2023 12:30 pm
markantovertak skrev: lør mar 04, 2023 12:26 pm
Machine_Head skrev: lør mar 04, 2023 11:39 am Tenkte bare å nevne at hverken Jota, Virgil eller Konaté var på treningsfeltet idag, dette er jo potensielt ekstremt dårlige nyheter. Vi taper kampen imorgen uten den stopperduoen der, spesielt uten van Dijk.
Da kan det bli spennende, artig!
Det blir ikke spennende med de i laget? :lol:
Noen er av typen som trekker ett lettelsens sukk ved en slik nyhet da det gir en unnskyldning som gjør en skuffelse lettere å håndtere.

Mest moro om de beste er med, men ville selvsagt vært veldig gunstig for Man Utd med et av disse beistene ute!

Deila

Legg inn av Deila »

Vemodig med Bobby ut :cry:


Deila

Legg inn av Deila »

Den kollapsen mot Real Madrid er så kjedelig når en ser hvilket toppnivå dette laget har inne.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Ryddig å vinne 7-0, når dommeren dømmer 10-90.

Håper virkelig ikke Semb blir alene i kveld når han skal tenke på hvordan Manchester United ( eller vi som han sa) skal komme seg inn i kampen om ligatittelen igjen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»