LIVERPOOL FC 2022/23

Svar
markantovertak

Re: LIVERPOOL FC 2022/23

Legg inn av markantovertak »

Arthur kan kanskje trene med laget om to-tre uker. Da snakker vi mars før han kan spille kamp. Dette er jo bare tull. Hvorfor later Klopp som om dette er interessant i det hele tatt?
Dette er det mest meningsløse røret Klopp har vært med på i Liverpool.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Man forstår det blir slik, men det virker veldig «kunstig» når Klopp skal være med å ansette sportsdirektøren i Liverpool. Ikke veldig vanskelig å se for seg hvilke utfordringer dette kan gi. Veldig lite FSG over det, og nesten litt amatørmessig. Men nå handler det kanskje først og fremst om å pynte brura, og dermed skape ro internt?

Det gir kanskje også grobunn til teorier om hvorfor Edwards/Ward gir seg?

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

🚨 Moises Caicedo will not attend Brighton training at 11am, nor play v Liverpool tomorrow. #BHAFC have told 21yo Ecuador midfielder to stay away until Feb 1 when transfer window closes + expect him to be part of squad for 2nd half of season @TheAthleticFC

Fint for oss imorgen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Vi har vel større problemer enn at akkurat Caicedo.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

eppaen skrev: lør jan 28, 2023 2:08 pm Vi har vel større problemer enn at akkurat Caicedo.
--- Når vi skal møte nettopp Brighton så vil jeg si at alt hjelper!
Sist redigert av TerryMcDermott den lør jan 28, 2023 2:36 pm, redigert 1 gang totalt.

eppaen

Legg inn av eppaen »

TerryMcDermott skrev: lør jan 28, 2023 2:16 pm
eppaen skrev: lør jan 28, 2023 2:08 pm Vi har vel større problemer enn at akkurat Caicedo.
--- Når vi skal møte nettopp Brighton så vil jeg si at at hjelper!
Om vi er gode som lag eller dårlig som lag så er ikke Caicedo problemet? Mulig han er bedre enn jeg har inntrykk av.

Deila

Legg inn av Deila »

eppaen skrev: lør jan 28, 2023 2:21 pm
TerryMcDermott skrev: lør jan 28, 2023 2:16 pm
eppaen skrev: lør jan 28, 2023 2:08 pm Vi har vel større problemer enn at akkurat Caicedo.
--- Når vi skal møte nettopp Brighton så vil jeg si at at hjelper!
Om vi er gode som lag eller dårlig som lag så er ikke Caicedo problemet? Mulig han er bedre enn jeg har inntrykk av.
Det er et godt poeng egentlig. Sånn som vi spiller om dagen så har det lite å si om Caicedo spiller eller ikke. Vi har absolutt større problemer.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Vel,Brighton bør i hvert fall være svekket og det er ikke bare denne sesongen vi har slitt mot de.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Selvfølgelig har det noe å si at deres beste midtbanespiller ikke er med.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

WaltonBR skrev: lør jan 28, 2023 4:24 pm Selvfølgelig har det noe å si at deres beste midtbanespiller ikke er med.
Nestbeste.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

markantovertak skrev: lør jan 28, 2023 4:29 pm
WaltonBR skrev: lør jan 28, 2023 4:24 pm Selvfølgelig har det noe å si at deres beste midtbanespiller ikke er med.
Nestbeste.
Ok, hvem best?

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

WaltonBR skrev: lør jan 28, 2023 4:34 pm
markantovertak skrev: lør jan 28, 2023 4:29 pm
WaltonBR skrev: lør jan 28, 2023 4:24 pm Selvfølgelig har det noe å si at deres beste midtbanespiller ikke er med.
Nestbeste.
Ok, hvem best?
Det må da være Mac Allister det.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Kan vi kjøpe en av dem da? :(

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Eldon skrev: lør jan 28, 2023 5:15 pm Kan vi kjøpe en av dem da? :(
Hvorfor ikke begge?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Enzino skrev: lør jan 28, 2023 5:34 pm Hvorfor ikke begge?
https://www.facebook.com/fattighuset

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Er det noen som aner hva vi kommer til å "spare" på lønninger når vi misser CL og dermed ikke trenger å betale ut slike bonuser?

Det ville vært interessant å vite hva nettotapet på å misse CL slik sett vil være.

startelver

Legg inn av startelver »

Heier på Brighton i dag så får vi håpe det hjelper dere.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Er så lei av Elliott allerede. Klopp er helt snøblind på den fyren. Det skuffer meg. Kraftig.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

eppaen skrev: søn jan 29, 2023 2:20 pm Er så lei av Elliott allerede. Klopp er helt snøblind på den fyren. Det skuffer meg. Kraftig.
Vil du heller se Ox eller Jones?

eppaen

Legg inn av eppaen »

Faquarl skrev: søn jan 29, 2023 2:32 pm
eppaen skrev: søn jan 29, 2023 2:20 pm Er så lei av Elliott allerede. Klopp er helt snøblind på den fyren. Det skuffer meg. Kraftig.
Vil du heller se Ox eller Jones?
Samme det.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Fantastisk og slippe en sliten og panisk Henderson på den midtbanen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Gakpo var virkelig ikke den spilleren man trengte. Irriterende at man gikk bort fra filosofien om å ta inn typer som hever spillestilen.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

eppaen skrev: søn jan 29, 2023 3:03 pm Gakpo var virkelig ikke den spilleren man trengte. Irriterende at man gikk bort fra filosofien om å ta inn typer som hever spillestilen.
Ikke at vi hadde hatt eller burde tatt oss råd til det, men se for deg en Mudryk sette full fart fremover og skape ting for de andre. Veldig tidlig, men skuffende det Gakpo har vist sålangt. Skal sies at han spiller på et lag som er langt fra fullverdig fremover i banen.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Fyren ser helt lost ut. Herregud så meningsløst kjøp.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Machine_Head skrev: søn jan 29, 2023 3:05 pm
eppaen skrev: søn jan 29, 2023 3:03 pm Gakpo var virkelig ikke den spilleren man trengte. Irriterende at man gikk bort fra filosofien om å ta inn typer som hever spillestilen.
Ikke at vi hadde hatt eller burde tatt oss råd til det, men se for deg en Mudryk sette full fart fremover og skape ting for de andre. Veldig tidlig, men skuffende det Gakpo har vist sålangt. Skal sies at han spiller på et lag som er langt fra fullverdig fremover i banen.
For all del. Liverpool er ikke så gode. Men han bidrar ingenting. Nada. Det er poenget mitt. Det finnes nok noen der ute som kunne løst problemer i langt større grad.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Snakk om ferdig fotballag. Enkelte er så dårlig at jeg mistenker dem i å sabotere. Så hjelper det ikke at vi ikke treffer på noen kjøp lenger.

Tannløst, planløst og giddaløst. Morsommere å se på laget når Lambert, Balotelli og Allen spilte.

Deila

Legg inn av Deila »

WaltonBR skrev: lør jan 28, 2023 4:24 pm Selvfølgelig har det noe å si at deres beste midtbanespiller ikke er med.
Det hjalp ikke veldig mye at Caicedo ikke var med, da.. Vi er fortsatt ræva.

Laban

Legg inn av Laban »

Det er så mørkt. Vi er ferdige

Deila

Legg inn av Deila »

Laban skrev: søn jan 29, 2023 4:25 pm Det er så mørkt. Vi er ferdige
Bare å sette en strek. Det her løser seg ikke før vi får ny midtbane til sommeren.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Deila skrev: søn jan 29, 2023 4:25 pm
WaltonBR skrev: lør jan 28, 2023 4:24 pm Selvfølgelig har det noe å si at deres beste midtbanespiller ikke er med.
Det hjalp ikke veldig mye at Caicedo ikke var med, da.. Vi er fortsatt ræva.
Nei, du hadde rett..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»