LIVERPOOL FC 2022/23

Svar
Knaxern

Re: LIVERPOOL FC 2022/23

Legg inn av Knaxern »

Urutinert av Nunez. Må lære av folk som Zlatan, Suarez, osv.

Kamuflere albuer i dueller og kjøre et kne her og der.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Tinkler skrev: tir aug 16, 2022 9:31 am
silkyglenjohnson skrev: tir aug 16, 2022 8:56 am
Tinkler skrev: tir aug 16, 2022 8:39 am Man skjønner det er snakk om fans med lite motgang i det siste å gjøre når det skal gnåles om at en nedskalling ikke burde resultere i rødt kort.
Her leser du situasjonen godt. Maguirenivå.
Hvilken situasjon? Nedskallingen? eller at enkelte her inne argumenterer for at Nunez ikke burde fått rødt kort?
Hva tror du?

Jeg overhørte en Unitedfan etter kampen på lørdag som mente at EtH måtte få sparken. Liten tvil om at Unitedfans er bortskjemte feite idioter.

Nyrik

Legg inn av Nyrik »

Hetfield skrev: tir aug 16, 2022 10:03 am

Blir tøft for Nunez fremover om han ikke tåler litt knuffing hver gang han møter en stopper som er tett på han
Må også gi han Andersen litt kred for den skuespillerprestasjonen. Måten han faller er bare helt fantastisk :)

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Jaggu er det ikke et lite «forsøk på slag» (rolig, Yesil, figure of speech) fra Nunez tidligere i kampen også! Sinnatagg!

For øvrig knall forsvarsspill fra Andersen.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Ministeren skrev: tir aug 16, 2022 11:00 am Jaggu er det ikke et lite «forsøk på slag» (rolig, Yesil, figure of speech) fra Nunez tidligere i kampen også! Sinnatagg!

For øvrig knall forsvarsspill fra Andersen.
Eller forsøk på å slå ihjel, som MentalM ville sagt...

eppaen

Legg inn av eppaen »

Andersen vet hva han gjør hele kampen etter at han merker Nunez er mildt sagt irritert for et eller annet. Perfekt gjennomføring av dansken. Ikke så vakkert fra Nunez.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Knaxern skrev: tir aug 16, 2022 10:09 am Urutinert av Nunez. Må lære av folk som Zlatan, Suarez, osv.

Kamuflere albuer i dueller og kjøre et kne her og der.
--- Gå kurs hos Vinny Jones

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Yesil skrev: tir aug 16, 2022 11:10 am
Ministeren skrev: tir aug 16, 2022 11:00 am Jaggu er det ikke et lite «forsøk på slag» (rolig, Yesil, figure of speech) fra Nunez tidligere i kampen også! Sinnatagg!

For øvrig knall forsvarsspill fra Andersen.
Eller forsøk på å slå ihjel, som MentalM ville sagt...
Du er så jævlig «god» til å overdrive, skjønner ikke at folk orker å diskutere med deg. Det er jo ingen (bortsett fra kanskje en eller to) som har hevdet at den første knuffingen burde vært et rødt kort, det er et poeng du konstruerer for å underbygge dine egne påstander bedre. Det som det derimot kan brukes som er kontekst for å skjønne reaksjonen til Andersen, og som ytterligere bevis for å se at det faktisk var en bevisst handling av Darwin som førte til et klink rødt kort.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Machine_Head skrev: tir aug 16, 2022 11:19 am
Yesil skrev: tir aug 16, 2022 11:10 am
Ministeren skrev: tir aug 16, 2022 11:00 am Jaggu er det ikke et lite «forsøk på slag» (rolig, Yesil, figure of speech) fra Nunez tidligere i kampen også! Sinnatagg!

For øvrig knall forsvarsspill fra Andersen.
Eller forsøk på å slå ihjel, som MentalM ville sagt...
Du er så jævlig «god» til å overdrive, skjønner ikke at folk orker å diskutere med deg. Det er jo ingen (bortsett fra kanskje en eller to) som har hevdet at den første knuffingen burde vært et rødt kort, det er et poeng du konstruerer for å underbygge dine egne påstander bedre. Det som det derimot kan brukes som er kontekst for å skjønne reaksjonen til Andersen, og som ytterligere bevis for å se at det faktisk var en bevisst handling av Darwin som førte til et klink rødt kort.
Som han jeg nevner og adresserer mitt innlegg til?

På hvilken måte er dette konstruert for å bygge opp under mine påstander? Jeg har sagt nøyaktig det samme som deg. Det er ufint av Nunez. Det er provoserende. Det er gult kort. Men det er ikke et forsøk på å skalle ned. Det forsøket kommer i neste sekvens.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Yesil skrev: tir aug 16, 2022 11:10 am Eller forsøk på å slå ihjel, som MentalM ville sagt...
Bra jobba, en dag får du litt kunnskap om biologi og fysikk og kan forstå hva som skjer i situasjonen også ❤

Yesil

Legg inn av Yesil »

MentalM skrev: tir aug 16, 2022 11:27 am
Yesil skrev: tir aug 16, 2022 11:10 am Eller forsøk på å slå ihjel, som MentalM ville sagt...
Bra jobba, en dag får du litt kunnskap om biologi og fysikk og kan forstå hva som skjer i situasjonen også ❤
Biologi og fysikk faktisk😂😂😂

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Syns dere ikke begge to at denne «diskusjonen» er litt komisk, gutter? Dere kverulerer jo egentlig bare om semantikk!

Til selve saken, så er nedskallingen selvfølgelig soleklart rødt. Provokasjonen fra Nunez i forkant, er like selvfølgelig ikke et rødt kort. Gult kort hadde vært strengt idømt.

Treffer Nunez Andersen med «forsøket på bitchslap» tidligere i kampen, så er vel det også et rødt kort.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Ministeren skrev: tir aug 16, 2022 12:06 pm Syns dere ikke begge to at denne «diskusjonen» er litt komisk, gutter? Dere kverulerer jo egentlig bare om semantikk!

Til selve saken, så er nedskallingen selvfølgelig soleklart rødt. Provokasjonen fra Nunez i forkant, er like selvfølgelig ikke et rødt kort. Gult kort hadde vært strengt idømt.

Treffer Nunez Andersen med «forsøket på bitchslap» tidligere i kampen, så er vel det også et rødt kort.
Enig.

Deila

Legg inn av Deila »

Faquarl skrev: tir aug 16, 2022 12:31 am
seriemester2013 skrev: tir aug 16, 2022 12:12 am Du skal slite med å finne meningsfeller.
Det var en ganske hard skalle han utførte, og noe annet enn direkte rødt hadde vært en klar dommertabbe som VAR hadde rettet opp i
Man skal være forsiktig med å gi frispark, man skal være forsiktig med å gi gult men umiddelbart rødt skal forsvares?

Igjen, fargen på kortet kan vi være uenig i. Det går fint. Synes det er viktig å skjønne at Andersen vet hva han gjør og spiller situsjonen slik han ønsker. Darwin er dum som går fem på.

Men selve prosessen er feil. Hvis han roer ned situasjonen, venter på VAR/ser på situasjonen selv, og ender med rødt, så er det greit. Men det gjør han ikke.

Dommer står veldig nærme, så det er mulig Darwin sier noe i tillegg, men han har nå veldig svak engelsk så jeg tviler på at han begynte å rappe de verste engelske glosene baklengs.
Sorry mac, men når man skaller ned noen på den måten, så er det klink rødt. Det lukter nok en god del kamper i karantene også.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Umiddelbart må jeg si at når jeg kommenterte i går satt jeg kun og så på denne. Alle de andre vinklene som har kommet i ettertid var ikke på streamen min, og ikke på reddit heller. Har lagt ved en tweet som skal vise alle interaksjonene deres lengre ned i innlegget.

Nå var det fem nye svar, og ingen enige med stakkars meg, men skal se om jeg klarer å koke opp en mening eller to likevel. Endelig noe å krangle litt om?

For det første: Når folk sier "springskalle" eller "headbutt" -> Jeg trodde alle her var gamle nok til å ha sett denne. Dette er en springskalle. Zidane må ha vært en geit i tidligere liv, for den der er faktisk imponerende. Darwin går ikke med hodet, han går med kroppen, og treffer hodet fordi.. hodet er plassert over kassa. Andersen er litt høyere og lener seg fremover, hvorav Darwin er rett som en strek. Man ser nesten ikke headbutts lengre, men noen ganger ser vi disse kasse mot kasse/panne mot panne-greiene som bare skikkelige mannemenn skjønner seg noe på. Ikke vet jeg.

Det er åpenbart at det var høy temperatur mellom de to i flere situasjon i går, og det er mulig at dommer så/merket seg dette. Det er også mulig at Darwin sa noe. Dette vet vi ikke noe om. Dette skal være alle interaksjonene deres:

Oppdatert: Skru av lyden!

Det vi vet er at forsvarere og angripere blir møtt med helt forskjellig standarder i hva som er greit og ikke. Andersen har selv innrømt at han gjorde alt kunne for å plage han. På klippet ser vi at Andersen:

1: Dytter med strake armer.
2: River han ned bakfra, med armer og sier noe.
3: Helt grei skubb, men så filmer han.
4: Søker kropp med masse armer. Her reagerer Darwin feil.
5: Griper skulder/nippel. Denne er ille for de med sensitive nipler!
6: Dytter han ned bakfra med skulder/arm.
7: Dytter med armer.
8: Går ganske kraftig i kroppen hans bakfra, ser kjip ut for nakken den der, men her reagerer Darwin feil.
9: Fortsetter situasjonen fra 8, peker, går aggressivt til helt opp i kroppen og faller som en tegneseriefigur når han får reaksjonen han søker.
10: Straks situasjonen er over er Andersen helt i orden selvfølgelig.

En spiss som oppførte seg som dette hadde fått sytten gule kort. For en forsvarsspiller så er det "dark arts" og bra jobba. Med årets regelendringer er det meningen at dommer skal være forsiktige med å gi billige frispark og kort, da blir det mer amper stemning på banen selvfølgelig. Skal det balanseres ut med raskere røde da? Dommer erkjenner at han vet Andersen ikke har oppført seg OK ved å gi han gult.

I det store og det hele, det jeg ønsker er at dommer roer det ned når situasjonen har skjedd. Tar seg en pust. Spør VAR. Kanskje han ser på situasjonen på skjermen siden han mistenker rødt/voldelig handling. Hadde han gjort det, så tror jeg fortsatt han hadde konkludert med rødt, det lå mildt sagt i kortene i går, men da hadde i det minste prosessen som førte dit vært mer riktig.

@Folk_flesk @Ministeren @Nyrik @Tinkler @MentalM @k9b @Scuderia @Wellé

Jeg tror det var alle.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

johwi68 skrev: man aug 15, 2022 11:28 pm Phillips 5 - gjør en del pent, men holder dessverre ikke det nivået som kreves med Klopp-ball
Virgil 8 - slår noen strøkne crossere og løper opp det meste. Vinner alt i lufta
Robbo 6 - nærmer seg benken. Svake innlegg, tam i presset

Elliott 6 - får for mye skryt. Det går sakte med han, og han rundlures av Eze hele kampen. Bidrar for lite framover

Nunez 3 - bommer på sjanser, mister hodet

Gomez 8 - kommer inn og bosser midtforsvaret
Tsimikas 6 - mye slurv
Jeg plukker ut ovennevnte fra din børs, Johwi.

Stopperne

Jeg ser ikke helt hva Phillips gjør som er «pent»? Han vinner noen hodedueller, og er herlig oppofrende. Men det er vel det? Har noen helt elendige forsøk på oppspill som alene bør senke karakteren.

Når det gjelder Van Dijk, så irriterer jeg meg over baklengsmålet. Jeg vet at Virgil stoler på Becker, og dermed godtar en avslutning fra såpass skrå vinkel. Likevel klarer jeg ikke fri meg fra å tenke at han er «redd» for å bli fintet på ræva ved gå på ball, og jeg savner litt kompromissløsheten og selvtilliten han hadde pre skaden. En ned på ham også.

Gomez er fantastisk bra. Krysser fingrer og tær for at han holder seg skadefri nå, og i så fall er jeg overbevist om at han spiller seg til fast plass i kollegaenes skadefravær. Pasningsspillet hans i går er jo prima vare!

Backene

Robertson kan gjerne få en femmer. Tsimikas kan gjerne få en firer. Sistnevnte slår vel 4-5 helt håpløse innlegg, og foruten innsats ser jeg ikke at han fortjener en sekser.

Imidlertid er konkurransen på venstreback helt reell, og det vet Robertson utmerket godt selv. Ansiktsuttrykket da han ble byttet ut taler sitt klare språk. Han vet han ikke leverer, og vet han blir alvorlig utfordret.

Elliott og Nunez

Jeg syns du er streng med begge. Jeg klarer ikke å se at Elliott «rundlures av Eze hele kampen». Palace har jo snaut ballen?

Jeg syns Elliott skaper en veldig god flyt i spillet, og ser heller ikke helt hvor det går sakte. Han får en syver er av meg.

Jeg vet ikke hvor mye det røde kortet til Darwin spiller inn, for å la det være sagt. Men en treer er strengt (to karakterer dårligere enn NAT?) Han bommer, ja, men gjør også mye bra og er en trussel kampen gjennom. En femmer.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Faquarl skrev: tir aug 16, 2022 12:37 pm
I det store og det hele, det jeg ønsker er at dommer roer det ned når situasjonen har skjedd. Tar seg en pust. Spør VAR. Kanskje han ser på situasjonen på skjermen siden han mistenker rødt/voldelig handling. Hadde han gjort det, så tror jeg fortsatt han hadde konkludert med rødt, det lå mildt sagt i kortene i går, men da hadde i det minste prosessen som førte dit vært mer riktig.

@Folk_flesk @Ministeren @Nyrik @Tinkler @MentalM @k9b @Scuderia @Wellé

Jeg tror det var alle.
Det er vel ikke sånn VAR fungerer? Han kan ikke rådføre seg med bussdommer på den måten - gjerne rett på meg om jeg tar feil her. Dommer må komme med sin avgjørelse/ikke-avgjørelse og så kan VAR bryte inn om de ser et behov for det.


Og kanskje litt på siden, men er det noe som har irritert meg voldsomt med VAR så er det at dommere tilsynelatende har latt ting gå fordi man har et sikkerhetsnett i VAR om det er skikkelig feil. Det gjør at man får situasjoner hvor de ellers ville blåst men nå lar gå og så griper ikke VAR inn fordi det ikke er clear and obvious. Nå hadde nok VAR omgjort den i går om han ikke hadde gitt noe, men jeg er tilhenger av at dommeren gjør det han tror er rett i situasjonen og så får heller VAR gripe inn om det er totalbom (som jo er retningslinjen). I hvert fall når man fortsatt har det clear and obvious-pisset å forholde seg til.
Sist redigert av silkyglenjohnson den tir aug 16, 2022 1:44 pm, redigert 2 ganger totalt.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Faquarl skrev: tir aug 16, 2022 12:37 pm Umiddelbart må jeg si at når jeg kommenterte i går satt jeg kun og så på denne. Alle de andre vinklene som har kommet i ettertid var ikke på streamen min, og ikke på reddit heller. Har lagt ved en tweet som skal vise alle interaksjonene deres lengre ned i innlegget.

Nå var det fem nye svar, og ingen enige med stakkars meg, men skal se om jeg klarer å koke opp en mening eller to likevel. Endelig noe å krangle litt om?

For det første: Når folk sier "springskalle" eller "headbutt" -> Jeg trodde alle her var gamle nok til å ha sett denne. Dette er en springskalle. Zidane må ha vært en geit i tidligere liv, for den der er faktisk imponerende. Darwin går ikke med hodet, han går med kroppen, og treffer hodet fordi.. hodet er plassert over kassa. Andersen er litt høyere og lener seg fremover, hvorav Darwin er rett som en strek. Man ser nesten ikke headbutts lengre, men noen ganger ser vi disse kasse mot kasse/panne mot panne-greiene som bare skikkelige mannemenn skjønner seg noe på. Ikke vet jeg.

Det er åpenbart at det var høy temperatur mellom de to i flere situasjon i går, og det er mulig at dommer så/merket seg dette. Det er også mulig at Darwin sa noe. Dette vet vi ikke noe om. Dette skal være alle interaksjonene deres:

Oppdatert: Skru av lyden!

Det vi vet er at forsvarere og angripere blir møtt med helt forskjellig standarder i hva som er greit og ikke. Andersen har selv innrømt at han gjorde alt kunne for å plage han. På klippet ser vi at Andersen:

1: Dytter med strake armer.
2: River han ned bakfra, med armer og sier noe.
3: Helt grei skubb, men så filmer han.
4: Søker kropp med masse armer. Her reagerer Darwin feil.
5: Griper skulder/nippel. Denne er ille for de med sensitive nipler!
6: Dytter han ned bakfra med skulder/arm.
7: Dytter med armer.
8: Går ganske kraftig i kroppen hans bakfra, ser kjip ut for nakken den der, men her reagerer Darwin feil.
9: Fortsetter situasjonen fra 8, peker, går aggressivt til helt opp i kroppen og faller som en tegneseriefigur når han får reaksjonen han søker.
10: Straks situasjonen er over er Andersen helt i orden selvfølgelig.

En spiss som oppførte seg som dette hadde fått sytten gule kort. For en forsvarsspiller så er det "dark arts" og bra jobba. Med årets regelendringer er det meningen at dommer skal være forsiktige med å gi billige frispark og kort, da blir det mer amper stemning på banen selvfølgelig. Skal det balanseres ut med raskere røde da? Dommer erkjenner at han vet Andersen ikke har oppført seg OK ved å gi han gult.

I det store og det hele, det jeg ønsker er at dommer roer det ned når situasjonen har skjedd. Tar seg en pust. Spør VAR. Kanskje han ser på situasjonen på skjermen siden han mistenker rødt/voldelig handling. Hadde han gjort det, så tror jeg fortsatt han hadde konkludert med rødt, det lå mildt sagt i kortene i går, men da hadde i det minste prosessen som førte dit vært mer riktig.

@Folk_flesk @Ministeren @Nyrik @Tinkler @MentalM @k9b @Scuderia @Wellé

Jeg tror det var alle.
Imponerende stykke arbeid for å forsvare noe du er enig i er rødt kort, det skal du ha. Dommer er jo rett oppi situasjonen og ser det hele, han har jo ikke annet valg enn å vise det røde. Liker ikke tanken av å bruke VAR til ting som dette som er helt åpenbart. Så må jeg spørre om du hadde lagt ned samme jobb i dette om det var f. eks Ronaldo som gjorde akkurat det samme mot van Dijk?

Jack

Legg inn av Jack »

https://www.vg.no/sport/fotball/i/KzQLR ... -utvisning

"ANDERSEN DRAPSTRUET OG HETSET ETTER NÚÑEZ-UTVISNING


Liverpools stjernesignering Darwin Núñez fikk rødt kort etter å ha skallet til Crystal Palaces danske midtstopper Joachim Andersen. Det førte til en drøss med meldinger i danskens innboks."

- Ser det er skrevet på norsk også. Hvem av dere var det?


"Jeg fikk kanskje 300–400 slike meldinger i går kveld. Jeg forstår at du heier på et lag, men ha litt respekt og slutt å oppføre deg som en tøffing på nett, skriver Andersen på Instagram tirsdag.

Han fulgte opp meldingen med 17 skjermbilder av meldinger han har fått, som var sendt til ham på engelsk, dansk og norsk.

– Jeg vil drepe deg. Deg og din familie, skriver en Instagram-bruker.

– Jeg håper du og familien din har et langt liv fullt med smerte, skriver en annen."

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 1:55 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/KzQLR ... -utvisning

"ANDERSEN DRAPSTRUET OG HETSET ETTER NÚÑEZ-UTVISNING


Liverpools stjernesignering Darwin Núñez fikk rødt kort etter å ha skallet til Crystal Palaces danske midtstopper Joachim Andersen. Det førte til en drøss med meldinger i danskens innboks."

- Ser det er skrevet på norsk også. Hvem av dere var det?


"Jeg fikk kanskje 300–400 slike meldinger i går kveld. Jeg forstår at du heier på et lag, men ha litt respekt og slutt å oppføre deg som en tøffing på nett, skriver Andersen på Instagram tirsdag.

Han fulgte opp meldingen med 17 skjermbilder av meldinger han har fått, som var sendt til ham på engelsk, dansk og norsk.

– Jeg vil drepe deg. Deg og din familie, skriver en Instagram-bruker.

– Jeg håper du og familien din har et langt liv fullt med smerte, skriver en annen."
Idioter finnes det i alle leire, i vår og også i din egen. Hva faen er poenget ditt?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Ministeren skrev: tir aug 16, 2022 1:04 pm
johwi68 skrev: man aug 15, 2022 11:28 pm Phillips 5 - gjør en del pent, men holder dessverre ikke det nivået som kreves med Klopp-ball
Virgil 8 - slår noen strøkne crossere og løper opp det meste. Vinner alt i lufta
Robbo 6 - nærmer seg benken. Svake innlegg, tam i presset

Elliott 6 - får for mye skryt. Det går sakte med han, og han rundlures av Eze hele kampen. Bidrar for lite framover

Nunez 3 - bommer på sjanser, mister hodet

Gomez 8 - kommer inn og bosser midtforsvaret
Tsimikas 6 - mye slurv
Jeg plukker ut ovennevnte fra din børs, Johwi.

Stopperne

Jeg ser ikke helt hva Phillips gjør som er «pent»? Han vinner noen hodedueller, og er herlig oppofrende. Men det er vel det? Har noen helt elendige forsøk på oppspill som alene bør senke karakteren.

Når det gjelder Van Dijk, så irriterer jeg meg over baklengsmålet. Jeg vet at Virgil stoler på Becker, og dermed godtar en avslutning fra såpass skrå vinkel. Likevel klarer jeg ikke fri meg fra å tenke at han er «redd» for å bli fintet på ræva ved gå på ball, og jeg savner litt kompromissløsheten og selvtilliten han hadde pre skaden. En ned på ham også.

Gomez er fantastisk bra. Krysser fingrer og tær for at han holder seg skadefri nå, og i så fall er jeg overbevist om at han spiller seg til fast plass i kollegaenes skadefravær. Pasningsspillet hans i går er jo prima vare!

Backene

Robertson kan gjerne få en femmer. Tsimikas kan gjerne få en firer. Sistnevnte slår vel 4-5 helt håpløse innlegg, og foruten innsats ser jeg ikke at han fortjener en sekser.

Imidlertid er konkurransen på venstreback helt reell, og det vet Robertson utmerket godt selv. Ansiktsuttrykket da han ble byttet ut taler sitt klare språk. Han vet han ikke leverer, og vet han blir alvorlig utfordret.

Elliott og Nunez

Jeg syns du er streng med begge. Jeg klarer ikke å se at Elliott «rundlures av Eze hele kampen». Palace har jo snaut ballen?

Jeg syns Elliott skaper en veldig god flyt i spillet, og ser heller ikke helt hvor det går sakte. Han får en syver er av meg.

Jeg vet ikke hvor mye det røde kortet til Darwin spiller inn, for å la det være sagt. Men en treer er strengt (to karakterer dårligere enn NAT?) Han bommer, ja, men gjør også mye bra og er en trussel kampen gjennom. En femmer.
Der ja. Jeg hadde en kompis som lurte på hvor Trent var på scoringen. Vi er ikke venner lengre, folk som kan så lite fotball får finne seg andre å henge med. Virgil og Phillips er helt inneforstått med at de skal ta av disse kontringene på egen hånd om de kommer. Liverpool angriper med alt, og da er det slik. Vi ser det hele tiden. De to stopperne, hvem det er, SKAL håndtere en singel spiss. Ferdig med det. Nå har jeg ikke studert situasjonen, men cluet er at de skal gjøre det sammen. Det betyr at det høyst sannsynligvis er for stor avstand mellom Phillips og van Dijk. Det er kanskje en avstand som funker for Virgil om det er Konate eller Matip som er makker, men her lar han Nathan i stikken, slik jeg ser det uten å ha finstudert altså.

Så må Zaha få kred også, han gjør absolutt alt rett. Å forsvare seg mot perfeksjon er veldig vanskelig, men med litt mindre avstand mellom stopperne kunne dette vært avverget. Tror jeg.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 1:55 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/KzQLR ... -utvisning

"ANDERSEN DRAPSTRUET OG HETSET ETTER NÚÑEZ-UTVISNING


Liverpools stjernesignering Darwin Núñez fikk rødt kort etter å ha skallet til Crystal Palaces danske midtstopper Joachim Andersen. Det førte til en drøss med meldinger i danskens innboks."

- Ser det er skrevet på norsk også. Hvem av dere var det?


"Jeg fikk kanskje 300–400 slike meldinger i går kveld. Jeg forstår at du heier på et lag, men ha litt respekt og slutt å oppføre deg som en tøffing på nett, skriver Andersen på Instagram tirsdag.

Han fulgte opp meldingen med 17 skjermbilder av meldinger han har fått, som var sendt til ham på engelsk, dansk og norsk.

– Jeg vil drepe deg. Deg og din familie, skriver en Instagram-bruker.

– Jeg håper du og familien din har et langt liv fullt med smerte, skriver en annen."
Folk. Er. Sjuke.

Jack

Legg inn av Jack »

Machine_Head skrev: tir aug 16, 2022 2:01 pm
Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 1:55 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/KzQLR ... -utvisning

"ANDERSEN DRAPSTRUET OG HETSET ETTER NÚÑEZ-UTVISNING


Liverpools stjernesignering Darwin Núñez fikk rødt kort etter å ha skallet til Crystal Palaces danske midtstopper Joachim Andersen. Det førte til en drøss med meldinger i danskens innboks."

- Ser det er skrevet på norsk også. Hvem av dere var det?


"Jeg fikk kanskje 300–400 slike meldinger i går kveld. Jeg forstår at du heier på et lag, men ha litt respekt og slutt å oppføre deg som en tøffing på nett, skriver Andersen på Instagram tirsdag.

Han fulgte opp meldingen med 17 skjermbilder av meldinger han har fått, som var sendt til ham på engelsk, dansk og norsk.

– Jeg vil drepe deg. Deg og din familie, skriver en Instagram-bruker.

– Jeg håper du og familien din har et langt liv fullt med smerte, skriver en annen."
Idioter finnes det i alle leire, i vår og også i din egen. Hva faen er poenget ditt?
Tråden heter "Liverpool FC 2022/23", så denne er jo høyaktuell her. Du trenger ikke å reagere med slikt raseri. Poenget tror jeg du skjønner om du puster rolig ut og teller til ti før du hamrer på tastaturet neste gang.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 2:06 pm
Machine_Head skrev: tir aug 16, 2022 2:01 pm
Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 1:55 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/KzQLR ... -utvisning

"ANDERSEN DRAPSTRUET OG HETSET ETTER NÚÑEZ-UTVISNING


Liverpools stjernesignering Darwin Núñez fikk rødt kort etter å ha skallet til Crystal Palaces danske midtstopper Joachim Andersen. Det førte til en drøss med meldinger i danskens innboks."

- Ser det er skrevet på norsk også. Hvem av dere var det?


"Jeg fikk kanskje 300–400 slike meldinger i går kveld. Jeg forstår at du heier på et lag, men ha litt respekt og slutt å oppføre deg som en tøffing på nett, skriver Andersen på Instagram tirsdag.

Han fulgte opp meldingen med 17 skjermbilder av meldinger han har fått, som var sendt til ham på engelsk, dansk og norsk.

– Jeg vil drepe deg. Deg og din familie, skriver en Instagram-bruker.

– Jeg håper du og familien din har et langt liv fullt med smerte, skriver en annen."
Idioter finnes det i alle leire, i vår og også i din egen. Hva faen er poenget ditt?
Tråden heter "Liverpool FC 2022/23", så denne er jo høyaktuell her. Du trenger ikke å reagere med slikt raseri. Poenget tror jeg du skjønner om du puster rolig ut og teller til ti før du hamrer på tastaturet neste gang.
Hehe! Du vet like godt som meg at hvis jeg hadde bust inn i en United-tråd med samme fokus hadde du svart med samme mynt like raskt. Du er jo ekstremt opptatt av at det kun er dine egne som skal skrive i de trådene, så da får du tåle at du møter motstand når du er her inne for å provosere.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

markantovertak skrev: tir aug 16, 2022 2:03 pm Der ja. Jeg hadde en kompis som lurte på hvor Trent var på scoringen. Vi er ikke venner lengre, folk som kan så lite fotball får finne seg andre å henge med. Virgil og Phillips er helt inneforstått med at de skal ta av disse kontringene på egen hånd om de kommer. Liverpool angriper med alt, og da er det slik. Vi ser det hele tiden. De to stopperne, hvem det er, SKAL håndtere en singel spiss. Ferdig med det. Nå har jeg ikke studert situasjonen, men cluet er at de skal gjøre det sammen. Det betyr at det høyst sannsynligvis er for stor avstand mellom Phillips og van Dijk. Det er kanskje en avstand som funker for Virgil om det er Konate eller Matip som er makker, men her lar han Nathan i stikken, slik jeg ser det uten å ha finstudert altså.

Så må Zaha få kred også, han gjør absolutt alt rett. Å forsvare seg mot perfeksjon er veldig vanskelig, men med litt mindre avstand mellom stopperne kunne dette vært avverget. Tror jeg.
Jeg har heller ikke finstudert dette, altså. Mer eller mindre alt jeg melder her inne er basert på selve kampen og repriser underveis i kampen. Kudos til de som poster ulike klipp fra Twitter etc på forumet, det er noe jeg setter pris på (eksempelvis Nunez vs Andersen-collagen).

Situasjonen er jo guffen for to forsvarsspillere på midtstreken. Når Fabinho selger seg fullstendig, så har Eze plutselig 30-40m med rom han kan forsere med ball i, og det kommer vel løp også på Palace sin høyreside (?). Stopperne rekker ikke å falle av før ballen blir slått. Glimrende av Eze, glimrende av Zaha.

Virgil spurter bra, han, men som «sedvanlig» bremser han opp 5m før han kommer til Zaha. Jeg kan kun anta at dette er fordi han ikke vil risikere å selge seg (skuddfinte fra Zaha), og dermed åpne opp en enda bedre skuddvinkel. Men den sjansen mener jeg han må ta. Det kan fort bli straffespark, men han kan også avverge situasjonen. Dersom skuddfinta kommer, må man forvente at Phillips har rukket tilbake (…).

At noen kan få seg til å laste TAA for baklengsmålet er beyond me..

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Skal ikke blande meg inn i diskusjonen så mye, men var det litt spesielt av Alisson å ikke komme ut tidligere og gjøre seg stor som han pleier? Ved å bli stående slik blir situasjonen vanskeligst mulig for han, eller? Jeg er dog ingen keeper og selv ikke Alisson Ramses er perfekt, så vel vel...

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Jeg er heller ingen keeper-guru, men der har jo heldigvis Minus tidligere vist sin force… /endbanter

Tenker det henger noe sammen med Van Dijk-situasjonen. Dersom Becker kommer ut, Van Dijk fullfører returløpet 100% OG blir fintet på ræva, så står fort målet åpent for Zaha?

Men det blir jo selvfølgelig veldig teoretisk dette. Fabinho er den som i all hovedsak kan klandres, mens Phillips kan få bittelitt pes for posisjoneringen (feilvendt, må tverrvende. Bør sidestille seg).

Årsaken til at jeg i noen grad kritiserer Van Dijk, er at han har rykte på seg for å være verdens beste stopper. Jeg syns ikke han har vært det siden skaden (vet heller ikke hvem som er det). Han er knallgod, bevares, men ikke lengre utenomjordisk.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Ministeren skrev: tir aug 16, 2022 2:35 pm Jeg er heller ingen keeper-guru, men der har jo heldigvis Minus tidligere vist sin force… /endbanter

Jeg er nok den beste her inne på det også.
Jeg tror vi skal ta med oss det jeg skrev i mitt forrige innlegg. Noen ganger er andre gode også. Her var Zaha rett og slett fenomenalt sterk.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 2:06 pm
Tråden heter "Liverpool FC 2022/23", så denne er jo høyaktuell her. Du trenger ikke å reagere med slikt raseri. Poenget tror jeg du skjønner om du puster rolig ut og teller til ti før du hamrer på tastaturet neste gang.
-Hehe, ja det er jo du godt kjent for.... :lol: :lol:

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

johwi68 skrev: tir aug 16, 2022 2:04 pm
Jack_Daniels skrev: tir aug 16, 2022 1:55 pm https://www.vg.no/sport/fotball/i/KzQLR ... -utvisning

"ANDERSEN DRAPSTRUET OG HETSET ETTER NÚÑEZ-UTVISNING


Liverpools stjernesignering Darwin Núñez fikk rødt kort etter å ha skallet til Crystal Palaces danske midtstopper Joachim Andersen. Det førte til en drøss med meldinger i danskens innboks."

- Ser det er skrevet på norsk også. Hvem av dere var det?


"Jeg fikk kanskje 300–400 slike meldinger i går kveld. Jeg forstår at du heier på et lag, men ha litt respekt og slutt å oppføre deg som en tøffing på nett, skriver Andersen på Instagram tirsdag.

Han fulgte opp meldingen med 17 skjermbilder av meldinger han har fått, som var sendt til ham på engelsk, dansk og norsk.

– Jeg vil drepe deg. Deg og din familie, skriver en Instagram-bruker.

– Jeg håper du og familien din har et langt liv fullt med smerte, skriver en annen."
Folk. Er. Sjuke.
Nettopp, dette er sjuke folk. Har ingenting med Liverpool å gjøre, psykiatrien får følge opp disse

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»