LIVERPOOL FC 2022/23

Svar
TerryMcDermott

Re: LIVERPOOL FC 2022/23

Legg inn av TerryMcDermott »

WaltonBR skrev: tor okt 06, 2022 4:06 pm Er det nå warchesten fra 2018 edelig skal brukes?
--- Stått på høyrentekonto i fire år nå,tenk på alt vi kan kjøpe!

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Carragher sier i et intervju at 4231 mot Arsenal kan bli for risikabelt, «fordi da har man èn mindre midtbanespiller enn i 433!»

Fotballeksbert med ess i ermet. Er dette et forsøk på å lure Arteta, Klopp eller fansen?

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Eldon skrev: ons okt 05, 2022 11:28 pm
Deila skrev: ons okt 05, 2022 11:24 pm Blir en lang sesong med mye lidelse.
Håper på en liten opptur for å bedre på humøret. F. eks. at Haaland setter snurrebassen fast i glidelåsen.
Hvis det hadde vært Haaland Sr. for 23 år siden, så kanskje.

Deila

Legg inn av Deila »

eppaen skrev: tor okt 06, 2022 10:04 am
Deila skrev: ons okt 05, 2022 11:19 pm
Eldon skrev: ons okt 05, 2022 11:18 pm Mye rykter om en kraftig spending spree i januar nå.


:lol:
Sett det før, si.

Har vi egentlig hørt det så mye før?
Ja? La oss si siste 5-årene da.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Shit som City får ting til å se uanstrengt ut. Her må vi bare se denne sesongen seile og begynne på nytt. Gruer meg litt til neste helg

Faquarl

Legg inn av Faquarl »


TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Utrolig kjipt for Melo men må jo samtidig le av det som treffer oss av skader denne sesongen. Har Fergus oppsøkt en voodoo-doktor igjen?

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

eppaen skrev: lør okt 08, 2022 5:10 pm Shit som City får ting til å se uanstrengt ut. Her må vi bare se denne sesongen seile og begynne på nytt. Gruer meg litt til neste helg
Blir tøft nok å klare topp 4 denne sesongen om vi ikke får fart på skuta rimelig kjapt. Tap i morgen og mot City så ser det plutselig veldig langt opp ut allerede etter en fjerdedel av sesongen.

Melo skadet ja. Har ingen reell betydning sannsynligvis, men vi er utrolig sårbare på midtbanen. Kan ikke forstå annet enn at vi henter forsterkninger i januar (vel, med FSG som eiere kan jeg forstå det, men dere skjønner tegningen..)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Altså dette er så tøysete. Mannen vi henter inn som backup for alle skadene....er skadet. Lenge.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Om ikke FSG backer Klopp i januarvinduet nå så bør det gjøres opprør.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

TerryMcDermott skrev: lør okt 08, 2022 9:01 pm --- Om ikke FSG backer Klopp i januarvinduet nå så bør det gjøres opprør.
Har fra sikre kilder at det pantes flasker for harde livet.

eppaen

Legg inn av eppaen »

TerryMcDermott skrev: lør okt 08, 2022 9:01 pm --- Om ikke FSG backer Klopp i januarvinduet nå så bør det gjøres opprør.
Spørs om det har noe å si. Det er mange lag man skal passere nå.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

TerryMcDermott skrev: lør okt 08, 2022 9:01 pm --- Om ikke FSG backer Klopp i januarvinduet nå så bør det gjøres opprør.
Tenkte jeg det ikke Mc. Du har alltid hatt disse smårare forsøkene på å feste Man Utds protester til investeringsviljen deres og evnt suksess til klubben. Hver gang har jeg vist til protester som har vedvart hvert eneste år, og minnet deg om at «på seg selv kjenner man andre». Og der kom det altså! ;)

Jeg har lenge tenkt at dere kommer til å gå for Enzo. Litt komboen av hvor aktive deres har vært i Portugal det siste året, behovet for midtbanespillere og nivået til spilleren. Jeg tror fortsatt det er et bra tips. Men nå synes jeg han ser så spennende ut at jeg tenker at Real Madrid også vil melde seg på.

De har mange spennende unge midtbanespillere allerede, men ingen Kroos/Modric. Enzo er en Kroos/Modric.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

tbb skrev: lør okt 08, 2022 10:39 pm De har mange spennende unge midtbanespillere allerede, men ingen Kroos/Modric. Enzo er en Kroos/Modric.
De linkes heavy til Bellingham om dagen.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Faquarl skrev: lør okt 08, 2022 10:42 pm
tbb skrev: lør okt 08, 2022 10:39 pm De har mange spennende unge midtbanespillere allerede, men ingen Kroos/Modric. Enzo er en Kroos/Modric.
De linkes heavy til Bellingham om dagen.
Kan strengt tatt finne på å hente begge. Men jeg tror Enzo er er bedre valg for dem.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

tbb skrev: lør okt 08, 2022 10:47 pm Kan strengt tatt finne på å hente begge. Men jeg tror Enzo er er bedre valg for dem.
Camavinga, Tchoumeni, Valverde, Bellingham, Enzo og sikkert et år til fra Kroos og/eller Modric? Det hadde vært tidenes sjukeste midtbane, i hvert fall. De er nok hakket mer keen på en offensivt speiller eller to. Har de i det hele tatt alternativer for Benzema og Vini?

Blir sikkert Enzo til RM og Bellingham til Liver.. Manchester City, eller andre veien.

milanB

Legg inn av milanB »

TerryMcDermott skrev: lør okt 08, 2022 9:01 pm --- Om ikke FSG backer Klopp i januarvinduet nå så bør det gjøres opprør.
Er vel ingenting som tilsier at Henry&co skal spytte inn noe som helst i Januar?

Man må bare nyte tiden vi har med Klopp, den dagen han gir seg vil det gå kjapt nedover.
!

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

tbb skrev: lør okt 08, 2022 10:39 pm Jeg har lenge tenkt at dere kommer til å gå for Enzo.
Ja, men han har ikke vært spesielt skadeutsatt. Vi foretrekker som kjent å handle fra FC Haltepink.

Legendag

Legg inn av Legendag »

Dette er fotball basics, A-B-C:



Igjen stryk til trenerteamet og Klopp.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Arsenal har all den optimismen og momentumet vi hadde for noen år siden. For vår del føles det ut som det trøkket og den sportslige fremgangen vi hadde i stor grad er sløst bort der man hadde mulighet til å bygge noe stort på grunn av manglende investeringer i spillerstallen.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Haha. Vi er så ræva.

Legendag

Legg inn av Legendag »

Sjefan skrev: søn okt 09, 2022 5:42 pm Arsenal har all den optimismen og momentumet vi hadde for noen år siden. For vår del føles det ut som det trøkket og den sportslige fremgangen vi hadde i stor grad er sløst bort der man hadde mulighet til å bygge noe stort på grunn av manglende investeringer i spillerstallen.
Sløst bort? 7 år under Klopp og 5 av dem med enorm sportslig suksess er usannsynlig og enestående i fotballsammenheng. At det omsider(!) dipper litt er helt etter akkord.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Sjefan skrev: søn okt 09, 2022 5:42 pm Arsenal har all den optimismen og momentumet vi hadde for noen år siden. For vår del føles det ut som det trøkket og den sportslige fremgangen vi hadde i stor grad er sløst bort der man hadde mulighet til å bygge noe stort på grunn av manglende investeringer i spillerstallen.
Passe utbrent gjeng.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Hooferson er så ferdig.
Synd på mange av disse som fremdeles har et høyt nivå inne, men som må spille med flere av de ferdige gutta der på grunn av mange års mangel på investeringer i spillerstallen.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

1 minutt til pause. Sjokkerende ræva herregud for noen kløner.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Burde bruke hodet på 1 min før pause. Legg igjen litt flere folk a'

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Jeg er lei av Thiago. Han er bare en spansk utgave av Elliott. Veik i duellene, tar aldri ut mannen sin, slipper vanvittig mye forbi. Så er jeg like lei av at Trent er verdens enkleste mann å finte ut. Og jeg er lei av at Trent prikker hodet til Virgil på en haug av cornere, men at Virgil virker å være fornøyd så lenge han treffer ballen. Hva faen er det med headingene hans? Det er til å bli deppa av. Og Matip. Han flytter beina så treeeeeegt at det er nifst. Inn med Fabinho. Inn med Konate eller Gomez.

Så bør Nunez lære seg offside-reglene. Ikke imponert over at vi i 3-4 overganger ikke kan bruke han fordi han er så treg til å komme seg ut. Tvillingbroren til Salah kan reise hjem til Egypt nå. Vi trenger han ikke mer.

Og hvorfor er ikke det straffe på Gabriel, som viser tegn til at ballen treffer han i brystet? 17 kameraer ser jo at handa hans er på ballen, og at handa er ut og opp fra kroppen. Hvorfor er det straffe i alle andre kamper jeg ser?

Ikke imponert over det vi presterer, men heller ikke imponert over det serielederen gjør utpå der. De er bare en London-utgave av Man Utd. Kontre, kontre, kontre.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Legendag skrev: søn okt 09, 2022 5:50 pm
Sjefan skrev: søn okt 09, 2022 5:42 pm Arsenal har all den optimismen og momentumet vi hadde for noen år siden. For vår del føles det ut som det trøkket og den sportslige fremgangen vi hadde i stor grad er sløst bort der man hadde mulighet til å bygge noe stort på grunn av manglende investeringer i spillerstallen.
Sløst bort? 7 år under Klopp og 5 av dem med enorm sportslig suksess er usannsynlig og enestående i fotballsammenheng. At det omsider(!) dipper litt er helt etter akkord.

Jeg har ikke skrevet man har sløst bort 7 år under Klopp. Men det momentumet som vi hadde bygd opp med PL-seier, CL-finale m/ seier etc. virker å være forsvunnet grunnet manglende investeringer i spillertroppen. Vi ser ikke bedre ut enn røkla bak City per nå. FSG er heldigvis ikke bekymret, de har planlagt for sesong utenfor CL og alt er fint.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Klopp må hanke inn noen som kan lære spillerne at kampen begynner når dommeren blåser for avspark, og at den varer til samme mann blåser til pause. Talentløst å være så jævla lite påskrudd i de to situasjonene.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Henderson er så ferdig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»