Man Utd - Akademitråd 22/23

Svar
F_Brandy

Re: Man Utd - Akademitråd 22/23

Legg inn av F_Brandy »

U21 vinner en fotballkamp. 2-1 borte mot Fulham. Shoretire og Hugill med målene.

Ganske interessant det som dukket opp over nyttår om at ten Hag vil være med å bestemme uttak. Ser ut som Mainoo skadet seg idag, så går fort glipp av Charlton / FAYC mot Stoke.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: fre jan 06, 2023 10:03 pm Ganske interessant det som dukket opp over nyttår om at ten Hag vil være med å bestemme uttak. Ser ut som Mainoo skadet seg idag, så går fort glipp av Charlton / FAYC mot Stoke.
Forferdelig timing, lå en debut i luften mot Charlton.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Ser ut som United er med i to forskjellige cuper i Tyskland denne helga. Mercedes-Benz juniorcup og Rewe juniorcup (som ble nevnt av MC). Sistnevnte startet i går, ekstremt ungt United-lag. U19 cup (04), men United har bare Harrison (06), Jackson(05) og Berry(06) med fra U18 laget. Lacey, Oriola og Baumann er alle født i -07. Vant første 4-1, tapte andre 4-2. Spiller 3-4 kamper i dag spredt utover dagen.

Resten av U18 er med i Mercedes-cupen. Oydedele, Nolan, Aljofree, Moorhouse, Norkett, Mather, Williams, Murray osv.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Diallo-assist på overtid mot Shrews, som nok betyr 2-1 seier til Sunlun. Ikke vært særlig god den omgangen jeg har sett, men interessant at han tar mye dødballer.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

De mest interessante navnene fra ungdomslagene deres er for meg Alejandro Garnacho (hvis han i det hele tatt teller), Kobbie Mainoo, Shea Lacey og Amir Ibragimov.

Daniel Gore og Shola Shoretire er et par andre, men når ikke helt opp til at jeg tror at de kan bli toppspillere (sier ikke at det skjer med de fire jeg nevner, men de yngre har et videre (som i width) potensiale fra maks til minimum, mens Shoretire føler jeg at jeg kan vurdere klarere.)

Er det noen andre dere synes jeg bør være ekstra obs på? Hva tenker dere om keeeperen Elyh Harrison, og en spiller som Adam Berry?


@F_Brandy, @Lezah, @missChance, @tbb

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Jolla skrev: søn jan 08, 2023 1:12 am De mest interessante navnene fra ungdomslagene deres er for meg Alejandro Garnacho (hvis han i det hele tatt teller), Kobbie Mainoo, Shea Lacey og Amir Ibragimov.

Daniel Gore og Shola Shoretire er et par andre, men når ikke helt opp til at jeg tror at de kan bli toppspillere (sier ikke at det skjer med de fire jeg nevner, men de yngre har et videre (som i width) potensiale fra maks til minimum, mens Shoretire føler jeg at jeg kan vurdere klarere.)

Er det noen andre dere synes jeg bør være ekstra obs på? Hva tenker dere om keeeperen Elyh Harrison, og en spiller som Adam Berry?


@F_Brandy, @Lezah, @missChance, @tbb
Ser ikke nok lenger til at jeg har kontroll, men det, sammen med Finley McAllister, er navnene det prates mest om.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Jolla skrev: søn jan 08, 2023 1:12 am De mest interessante navnene fra ungdomslagene deres er for meg Alejandro Garnacho (hvis han i det hele tatt teller), Kobbie Mainoo, Shea Lacey og Amir Ibragimov.

Daniel Gore og Shola Shoretire er et par andre, men når ikke helt opp til at jeg tror at de kan bli toppspillere (sier ikke at det skjer med de fire jeg nevner, men de yngre har et videre (som i width) potensiale fra maks til minimum, mens Shoretire føler jeg at jeg kan vurdere klarere.)

Er det noen andre dere synes jeg bør være ekstra obs på? Hva tenker dere om keeeperen Elyh Harrison, og en spiller som Adam Berry?


@F_Brandy, @Lezah, @missChance, @tbb
Jeg er ikke den rette til å svare her, jeg får fulgt lite med på de yngste, spesielt i det siste.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Jolla skrev: søn jan 08, 2023 1:12 am De mest interessante navnene fra ungdomslagene deres er for meg Alejandro Garnacho (hvis han i det hele tatt teller), Kobbie Mainoo, Shea Lacey og Amir Ibragimov.
Virker fair det. Ibragimov er 14 enda, så personlig kan jeg ikke si å ha sett mye. Lacey (15) får vi nok se mye mer av først og fremst dette halvåret. De har vel til sammen rundt en omgang på MUTV, så vanskelig å dømme. Ut fra det man leser er det ihvertfall de med størst hype. Garnacho er vel klink førstelagsspiller nå, så Mainoo er vel next in line.

Rar årgang for United dette. Vanligvis 2-3 veldig gode individer og et elendig kollektiv. Årets utgave er motsatt av normalen de siste sesongene (Garnacho for gammel og Kobbie har vært utelukkende med førstelaget over juletider).

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

U18 vant 3-2 mot Blackburn i formiddag. 3 u16 spillere fra start. Fitzgerald med mål, Lacey med to assist + Scanlon. De to førstnevnte har vært mye involvert på landsen. Kingdon og Gore med resterende scoringer. Reiser seg etter å ha røket ut mot Stoke i FAYC på onsdag.

U21 spiller ikveld mot Liverpool. Blir ikke vist pga PL.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: lør jan 14, 2023 5:18 pm Lacey
Styrer mye for tiden, moro.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Oyedele er på benken til Altrincham ikveld. Vanvittig ungt til utlån å være.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

3 på rad for U21 etter et 2-0 til 2-3 comeback mot West Ham i går. Jurado involvert i alle 3 målene. Hugill fortsatte storformen med to nye mål, 5 på siste 3 nå. Visstnok mange som skal på utlån nå i slutten av januar. U21 har bare 10 kamper igjen denne sesongen, og med disse poengene bør man styre greit unna nedtrykk.

U18 har Liverpool på MUTV 1200 i dag.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Vinner 3-2. Lett å se hvorfor det snakkes mye om Lacey. Fitzgerald med et vanvittig kremerhus på 3-1.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Charlie Savage ut på lån.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

XI: Vitek, Jurado, Aljofree, Hardley, Murray, Gore (C), Collyer, Meija, Forson, Emeran & McNeill.

Utd mot Feyenord. Ingen Isak, muligens lån? Lacey og Fitzgerald på benk. Aner ikke hvem som har rettigheter til PL Int.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Shoretire starter for Bolton.

Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: tir jan 24, 2023 7:46 pm XI: Vitek, Jurado, Aljofree, Hardley, Murray, Gore (C), Collyer, Meija, Forson, Emeran & McNeill.

Utd mot Feyenord. Ingen Isak, muligens lån? Lacey og Fitzgerald på benk. Aner ikke hvem som har rettigheter til PL Int.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

missChance skrev: tir jan 24, 2023 3:55 pm Charlie Savage ut på lån.
Eller kanskje ikke - satt litt på vent fordi manageren ble sparket i ettermiddag, hører jeg?

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

U21 live mot Blackburn i kveld. Syke greier. Kan det bli 5 på rad?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

missChance skrev: ons jan 25, 2023 7:57 pm

Eller kanskje ikke - satt litt på vent fordi manageren ble sparket i ettermiddag, hører jeg?
Da er utlånet av Savage bekreftet, og han får Duncan Ferguson som manager!
https://www.manutd.com/en/news/detail/c ... om-man-utd

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Lezah

Legg inn av Lezah »

F_Brandy skrev: fre jan 27, 2023 5:40 pm U21 live mot Blackburn i kveld. Syke greier. Kan det bli 5 på rad?
1-0. uvisst om det er Forson, Iqbal eller Kleberson for den saks skyld. Streamen elendig.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

2-0 rett før pause, Emeran. Får nesten dårlig samvittighet av å se på dette.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

missChance skrev: fre jan 27, 2023 6:46 pm
missChance skrev: ons jan 25, 2023 7:57 pm

Eller kanskje ikke - satt litt på vent fordi manageren ble sparket i ettermiddag, hører jeg?
Da er utlånet av Savage bekreftet, og han får Duncan Ferguson som manager!
https://www.manutd.com/en/news/detail/c ... om-man-utd
Big Dunc skal nå leve de neste tre månedene som veganer altså. Frem til han da får sparken.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

Ender 2-1. United soleklart best, kunne og burde hatt 5+. Zidane, Gore og Isak alle veldig gode.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

F_Brandy skrev: fre jan 27, 2023 9:53 pm Ender 2-1. United soleklart best, kunne og burde hatt 5+. Zidane, Gore og Isak alle veldig gode.
Nå lurte jeg i et sekund på om dere hadde hentet Elyaz Zidane, men det er selvfølgelig Zidane Iqbal du snakker om.

Elyaz tenker jeg faktisk at kan bli en temmelig habil fotballspiller, imotsetning til brødrene hans Enzo, Luca og Theo.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

U18 møter Wolves til lunsj. Avspark 13.00 på MUTV.

F_Brandy

Legg inn av F_Brandy »

2-0 til pause. Lett blanding om en ser på prestasjon. Ibragimov med gjennomspill til Norkett(straffe + scoret selv) og Musa(scoret alene med keeper).

Reece Munro med for første gang, virker som en solid midtstopper.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Wolves reduserer kjapt.

Her er laget med alder i parentes, mye ungt. Og Lecay fortsetter å se bra ut.

Harrison (16), Nolan(17), Munro,(15) Jackson(17), Kingdon(17) - Ibragimov(15), Scanlon(16), Fitzgerald(15) - Musa(16), Norkett(18), Lacey(15)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lacey økte ledelsen vår med et helt ok mål, Wolves reduserte igjen. Jaja.

Litj-Lacey ser jaggu bra ut.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»