Ufyselige TV-reklamer

Svar
anbessa

Re: Ufyselige TV-reklamer

Legg inn av anbessa »

MEN, det finnes gull blant gråstein. En dag har kvapp jeg til når jeg tydelig hørte Lasse & Geir fra fjernsynet. Og jaggu var det ikke en reklame inspirert av den legendariske Wam&Vennerød-filmen.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Oslogg123 skrev: søn mar 19, 2023 9:31 pm Verste nå er Arnfinn og avkommet hans som burde hatt forbud mot å synge! Det burde for øvrig alle barn hatt...
Ja skikkeleg kynisk reklame den også. Dog mistenker at det sikkert finst ein del småbarnforeldre og besteforeldra som liker denne.

Lezah

Legg inn av Lezah »

De fleste reklamer om fotball er jævlige, og det selv om jeg liker å se på fotball...som regel noe drittmusikk mens fans som man vet aldri ville snakket med hverandre liksom marsjerer rundt arm i arm etc. Grøss.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Begynner å bli en stund siden man zappa innom vanlig tv (grunnet fotball i går) og i løpet av ei kort reklamepause, ankom 2 Kiwi reklamer samt en "hysterisk" Kims potetgull snutt, med en eller annen douchebag som var kledd ut som kjerring og leverte: "KIIIIMS-KIIIIMS-KIIIMS"

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Alle de reklamene som sendes med delt skjerm i løpet av sportssendinger er ufyselige!

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

All gambling-reklame, heldigvis ikke med skattesvindleren Carew eller klovnene Riise og Tone Damli lenger.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Frank.N.Steen skrev: man mar 20, 2023 2:17 pm Begynner å bli en stund siden man zappa innom vanlig tv (grunnet fotball i går) og i løpet av ei kort reklamepause, ankom 2 Kiwi reklamer samt en "hysterisk" Kims potetgull snutt, med en eller annen douchebag som var kledd ut som kjerring og leverte: "KIIIIMS-KIIIIMS-KIIIMS"
Vegard Kvalm heter hen

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Frank.N.Steen skrev: man mar 20, 2023 2:17 pm Begynner å bli en stund siden man zappa innom vanlig tv (grunnet fotball i går) og i løpet av ei kort reklamepause, ankom 2 Kiwi reklamer samt en "hysterisk" Kims potetgull snutt, med en eller annen douchebag som var kledd ut som kjerring og leverte: "KIIIIMS-KIIIIMS-KIIIMS"
Den KIMS-reklamen må være et av de desiderte bunn-nivåene det siste tiåret…

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Henningsen skrev: man mar 20, 2023 2:25 pm Alle de reklamene som sendes med delt skjerm i løpet av sportssendinger er ufyselige!
TV2 klarte til og med i helgen etter et reklame innslag å begynne med, dette har skjedd under reklamen. Og de skjønner ikke at de ødelegger produktet med å avbryte av midt i et renn.

De har også begynt med dette reklame tulle på venstre side som stadig dukker opp hele tiden midt under vanlige program. Særdeles lite aktuelt å gi den gjengen penger for at vi skal se bortekamper, og i tillegg få all reklame.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: tor mar 23, 2023 8:46 pm
Henningsen skrev: man mar 20, 2023 2:25 pm Alle de reklamene som sendes med delt skjerm i løpet av sportssendinger er ufyselige!
TV2 klarte til og med i helgen etter et reklame innslag å begynne med, dette har skjedd under reklamen. Og de skjønner ikke at de ødelegger produktet med å avbryte av midt i et renn.

De har også begynt med dette reklame tulle på venstre side som stadig dukker opp hele tiden midt under vanlige program. Særdeles lite aktuelt å gi den gjengen penger for at vi skal se bortekamper, og i tillegg få all reklame.
Ja, det er fullstendig ødeleggende for produktet.
En ting er reklamepauser, da kan man begynne å se litt senere og spole over, men de delte skjermene med reklame så går jo ikke det.
Veldig godt poeng med bortekamper, jeg har heller ikke lyst til å støtte det reklamestyret de holder på med.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Kavli-reklamen der de forsøker å pushe søppeøproduktet baconost til små barn.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

ehall skrev: tor mar 23, 2023 8:46 pm
Henningsen skrev: man mar 20, 2023 2:25 pm Alle de reklamene som sendes med delt skjerm i løpet av sportssendinger er ufyselige!
TV2 klarte til og med i helgen etter et reklame innslag å begynne med, dette har skjedd under reklamen. Og de skjønner ikke at de ødelegger produktet med å avbryte av midt i et renn.

De har også begynt med dette reklame tulle på venstre side som stadig dukker opp hele tiden midt under vanlige program. Særdeles lite aktuelt å gi den gjengen penger for at vi skal se bortekamper, og i tillegg få all reklame.
Og så så lei jeg blir av at de stadig vekk MÅ minne oss på at «sendingen fortsetter reklamefritt på play» samt disse velkomstene tilbake til oss som ser sendingen på TV3, TV2 «och alt vad dom heter» Nei disse «skjermdele-maskinene» skulle vært knust og tilintetgjort :twisted:

Reklame for andre programmer på venstre side ja: TV2 har drevet med det noen år: var vel under fotball-EM for snart 2 år siden det dukket opp reklame for Allsang på grensen midt under en fotballkamp:

«Nå kommer snart Stian Staysman innpå» sa jeg til de andre som også satt å så kamp :D

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Denne fordreklamen med hun damen som sier kjør rett frem, ikke svkng til høyre, du er nå fremme. Helt grusom, rask å mute eller bytte kanal om den kommer.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Reklamene for Normal orker jeg ikke

Strider

Legg inn av Strider »

THIS GIRL IS ON FIRE hun jenta som synger på scenen. Utrolig plagsom. Er det Telenor eller annen mobilopertør sin? De spiller den hver gang det er pauser i ishockey tv 2 sport

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

TylerDurdenNorway skrev: fre mar 24, 2023 4:33 am THIS GIRL IS ON FIRE hun jenta som synger på scenen. Utrolig plagsom. Er det Telenor eller annen mobilopertør sin? De spiller den hver gang det er pauser i ishockey tv 2 sport
Får skallebank og tinitus av den reklamen.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

TylerDurdenNorway skrev: fre mar 24, 2023 4:33 am THIS GIRL IS ON FIRE hun jenta som synger på scenen. Utrolig plagsom. Er det Telenor eller annen mobilopertør sin? De spiller den hver gang det er pauser i ishockey tv 2 sport
Kjempepopulær her hjemme 😄
Jenta her (8) stopper med alt hun gjør, og løper for å se på.
Synger på den også titt og ofte.

Fazam

Legg inn av Fazam »

ms_8 skrev: søn mar 19, 2023 5:09 pm Tv2 sin play reklame synest eg fortjener 1 plass her. Ekstremt irriterende fyr som kjører rundt i ein truck og babler om tv2 play mens man kjører ned folk sine hus/vegger.

Verste at fyren også kjem i kvar reklamepause etter at TV2 har vist sport
Egenreklame for å få flere abonnenter ja. Men denne virker nok mot sin hensikt. :)

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Han irriterende fyren i TV2 Play reklamen, er ikke han en etablert komiker? Mener å ha sett han før men husker ikke navnet.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

LondoMollari skrev: fre mar 24, 2023 12:40 pm Han irriterende fyren i TV2 Play reklamen, er ikke han en etablert komiker? Mener å ha sett han før men husker ikke navnet.
Stemmer, Fladseth

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Rent Trav skrev: fre mar 24, 2023 12:50 pm
LondoMollari skrev: fre mar 24, 2023 12:40 pm Han irriterende fyren i TV2 Play reklamen, er ikke han en etablert komiker? Mener å ha sett han før men husker ikke navnet.
Stemmer, Fladseth
Tidenes nevemagnet

Pernille

Legg inn av Pernille »

Reklame er til for å zappe over til neste kanal.

Men for mange år siden hadde vi en kanal som het Travel Channel og hvor absolutt alt som var av reklame var egenreklame, og ikke bare små innslag, men lange avbrekk på sikkert opptil et kvarter av gangen. Det hendte til og med at de fylte opp reklamepausene med episoder fra andre programmer så man til slutt ikke visste hva i allverden man satt og så på. Utrolig rart opplegg. Og ikke en kanal vi beholdt særlig lenge for å si det sånn.

Strider

Legg inn av Strider »

Heldigvis ikke så ofte de viser Sr Bank sine reklamer. Veldig cringe

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »


MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Ale skrev: man mar 20, 2023 7:28 pm Den nye One Call-reklama.
Den lista med elendige One Call reklamer strekker seg langt.

MrTV

Legg inn av MrTV »

Pernille skrev: fre mar 24, 2023 5:28 pm Reklame er til for å zappe over til neste kanal.
Det går ikke, virker jo som om alle kanalene har synkronisert reklamepausene.
Så da blir det som regel NRK...

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

En ting jeg har lurt på.....er det virkelig 2000 serier på TV2 Play? Det høres ekstremt mye ut, kan det være antall sesonger de mener?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

LondoMollari skrev: lør mar 25, 2023 1:12 pm En ting jeg har lurt på.....er det virkelig 2000 serier på TV2 Play? Det høres ekstremt mye ut, kan det være antall sesonger de mener?
Episoder tenker jeg :D

Fazam

Legg inn av Fazam »

Oslogg123 skrev: lør mar 25, 2023 3:12 pm
LondoMollari skrev: lør mar 25, 2023 1:12 pm En ting jeg har lurt på.....er det virkelig 2000 serier på TV2 Play? Det høres ekstremt mye ut, kan det være antall sesonger de mener?
Episoder tenker jeg :D
Hotel Cæsar har over 3000 episoder. Så det kan det ikke være. :)

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Power-reklamen på Viasport som konsekvent har 400% høyere volum enn alle andre reklamer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»