Ufyselige TV-reklamer

Svar
DrilloIce

Ufyselige TV-reklamer

Legg inn av DrilloIce »

På tide med en ny tråd om de verste TV-reklamene, og på toppen er det vanskelig å utfordre Onecall. Som kjent er det en gullgruve å selge mobilabonnement. I anledning OL kjører de på for fullt i hver eneste reklamepause med den ufyselige gråskjeggete figuren som går rundt og forteller om de "fantastiske pakkene" deres. Må faktisk skru av TV-boksen når den kommer på skjermen.

vidar

Legg inn av vidar »

Kiwi-kokken og den kule kompisen hans.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Synes VG sin nye reklame hvor folk oppdager nye VGD er bra.

Å fy fa...........

/sarkasme.

Elendig reklame som dog beskriver hvor mye click-bate VG har blitt. Hvem ønsker å lese forsiden(på mobil) av en nettavis og rope Å fy fa....?

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Hotels.com med dinosaurer som kommer tilbake. Må være verste noensinne.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

DrilloIce skrev: søn aug 01, 2021 7:40 am På tide med en ny tråd om de verste TV-reklamene, og på toppen er det vanskelig å utfordre Onecall. Som kjent er det en gullgruve å selge mobilabonnement. I anledning OL kjører de på for fullt i hver eneste reklamepause med den ufyselige gråskjeggete figuren som går rundt og forteller om de "fantastiske pakkene" deres. Må faktisk skru av TV-boksen når den kommer på skjermen.
Carew som chiller i lykkeboxeren, fytte rakkern noe så USMAKELIG. Han har trent seg opp til å bli en topp fotballspiller, mye på støtte fra Norsk Tipping, og nå drar han penger på å reklamere for aktører som gjør alt de kan for å stjele kunder fra NT. Og derigjen og fra dagens idrettsungdom.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Og nå har Onecall byttet til en annen nesten like irriterende reklame som går HVER ENESTE pause i OL-sendingene...

Strachan7

Legg inn av Strachan7 »

Telenor-reklamene med Arnfinn og resten av gjengen med reklamer som omhandler "dekning i verdensklasse".

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Strachan7 skrev: tor aug 05, 2021 3:17 pm Telenor-reklamene med Arnfinn og resten av gjengen med reklamer som omhandler "dekning i verdensklasse".
Mobilreklamene er alltid i toppen av disse kåringene.

Så dukker det alltid opp noen reklamer hvor det virker som reklamefolkene har fått frie tøyler til å være "trendy og morsomme" og det resulterer i totalt magaplask.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Kjetil-e skrev: tir aug 03, 2021 10:49 pm Carew som chiller i lykkeboxeren, fytte rakkern noe så USMAKELIG. Han har trent seg opp til å bli en topp fotballspiller, mye på støtte fra Norsk Tipping, og nå drar han penger på å reklamere for aktører som gjør alt de kan for å stjele kunder fra NT. Og derigjen og fra dagens idrettsungdom.
Meget irriterende at hver gang jeg skal inn å loggføre siste sett filmer på Letterboxd, så popper det video opp nederst med meget høylyd, og for å gjøre vondt verre, står det at lyden/volumet på videoen er slått av, det stemmer definitivt ikke. Og jeg får heller ikke skrudd av lyden, så må da skru av pcens volum, og dette skjer meget ofte.

Håper noen kan finne frem en nasty og godt brukt, svett "lykke"boxer, med masse bremsespor og skit rester, og deretter tre den godt nedover huet på samtlige av folka (både bakom og i) disse videosnuttene/reklamene.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Gratulerer til de som kopierte Postkodelotteriet fra Sverige, og glemte at det heter postnummer på norsk...

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Spare-naboene

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Extra-reklamen med han amfetaminpsykopat-fjeset og han blærete nordlendingen er vel blant de jævligste om dagen.

rubberbandman

Legg inn av rubberbandman »

Jeg irriterer meg over han som skal "hjelpe folk ut av gjeldstrellen".
Totalt meningsløst.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Tråden minner om min meget sukseefulle, din favoritt mest irriterende reklame nå.
Inspirert av "lakse-gutten".

Der er det mye gull.

Har ingen spesielle nå fordi jeg ser mye mindre reklame, men reklame om folk som skal hjelpes ut av gjeldskrisen med lån til 10 - 15 % renter er ikke favoritter.

SirJames

Legg inn av SirJames »

All reklame er ufyselig. Heldigvis behøver man ikke å se slikt lenger.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Den reklamen til Norsk Tipping kan de godt kutte ut nå. Makkverk.

Alfon

Legg inn av Alfon »

Jula, med nothing`s gonna stop you now.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Nå kom denne Gilde-reklamen igjen, som tråkker ned argentiske bønder, for å løfte norske.

"De menger seg ikke med fotballstjerner".

Det er så latterlig lavt nivå på promoteringen, forstår ikke at den har fått gått inn til produksjon i det hele tatt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

GiPazzini_85 skrev: søn aug 08, 2021 8:27 pm Extra-reklamen med han amfetaminpsykopat-fjeset og han blærete nordlendingen er vel blant de jævligste om dagen.
Og nå er det julereklame med dem også. Kan jo få mareritt av han psykopatfjeset.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Hvorfor er det reklame for TV2 på TV3?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Samsung - reklamen.

Investor

Legg inn av Investor »

Og jeg klikker snart i vinkel av Collagen og Vitaepro-reklamene. Særlig når de har blitt slaktet av medisinske eksperter.
Sendte en mail til TV2 om hvorfor de sender denne svindelen. Ikke fått svar ennå.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

DrilloIce skrev: ons jan 05, 2022 6:43 pm Hvorfor er det reklame for TV2 på TV3?
Sikkert pga konflikten med Telenor som gir mange svarte skjermer

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

DenFelgen skrev: tor jan 06, 2022 11:25 am
DrilloIce skrev: ons jan 05, 2022 6:43 pm Hvorfor er det reklame for TV2 på TV3?
Sikkert pga konflikten med Telenor som gir mange svarte skjermer
Er vel det eneste som har fått meg til å filosofere over reklame, siden det var mulighet for side-boob i dusjsåpereklamer på 90-tallet.

Men TV2 er nok så griske at de selger alt av integritet, da det umulig kan være en god markedsstrategi å være i avtalekrangel med en ny leverandør annet hvert år.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

PEF_1973 skrev: fre jan 07, 2022 4:26 pm
DenFelgen skrev: tor jan 06, 2022 11:25 am
DrilloIce skrev: ons jan 05, 2022 6:43 pm Hvorfor er det reklame for TV2 på TV3?
Sikkert pga konflikten med Telenor som gir mange svarte skjermer
Er vel det eneste som har fått meg til å filosofere over reklame, siden det var mulighet for side-boob i dusjsåpereklamer på 90-tallet.

Men TV2 er nok så griske at de selger alt av integritet, da det umulig kan være en god markedsstrategi å være i avtalekrangel med en ny leverandør annet hvert år.
De ødelegger jo sitt eget varemerke gang på gang
Ikke at jeg har så lyst til å se på dette men i konfliktperioden ble det lansert to nye konsept: Norges nye megahit og Lego Masters Norge. Skulle tro at TV2 var interessert i at flest mulige seere hadde tilgang til å se dette

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Lakse-gutten. Tidenes verste, men litt gammel så det er sikkert ikke så mange som husker den. Smækk!

Mehell

Legg inn av Mehell »

Burde nesten hatt en tråd for artige reklamer og. For heldigvis finnes det noen av dem og.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Synes Postens "Forrest Gump"-reklame er utrolig slitsom og dryg. Ikke at jeg har sett den så ofte, men etter bare et par ganger er den slitsom.
Elendig skuespill og tragisk manus.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Han ungen i IF-reklamen er ekstremt irriterende.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Denne reklamen savner jeg!


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»