NHL - 2021-22 - Off Season

Svar
TAdams6

Re: NHL - 2021-22 - Off Season

Legg inn av TAdams6 »

Jeg har begrenset med nett og pc, så kommer ikke med noen Mock draft. Men Aatu Raty virker å være et Jets valg. Finsk, var mye høyere tanker for 1 år siden men en litt skuffende sesong Liiga har sendt han litt ned på rangstigen. Vet ikke velt, men jeg tenkte med engang at dette er en spillertype Jets fort kan gå etter

samtidig har Jets draftet mye backer siste årene, så de går kanskje for noen forwards denne gang?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: ons jul 21, 2021 11:30 pm Var ingen side deals hos Jets. Jets gamblet. De trodde Logan Stanley ville bli valgt hvis det sto mellom han og Appleton. Samtidig trodde de Seattle ville foretrekke Appleton over DeMelo. Derfor DeMelo ikke ble protected . Det gikk som de håpte og ingen side deals. Fornøyd med resultatet
Er det bekreftet far Peg-insiders alt?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 10:46 pm Hva er egentlig status på Coyotes nå? Alt er kaos?
Er det ikke alltid kaos i Arizona?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: ons jul 21, 2021 11:36 pm Jeg har begrenset med nett og pc, så kommer ikke med noen Mock draft. Men Aatu Raty virker å være et Jets valg. Finsk, var mye høyere tanker for 1 år siden men en litt skuffende sesong Liiga har sendt han litt ned på rangstigen. Vet ikke velt, men jeg tenkte med engang at dette er en spillertype Jets fort kan gå etter

samtidig har Jets draftet mye backer siste årene, så de går kanskje for noen forwards denne gang?
Raty er en person det ikke er lett og bli klok på, helt umulig å vite når noen tar sjansen på han, kan også gå når Peg velger, men kunne ikke slå fra meg Lambos fra Winnipeg til Winnipeg som er et konsesus valg i det beitet også, men tiden vil vise.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 11:37 pm
Er det ikke alltid kaos i Arizona?
Jo, det er sant, godt poeng.

Hvor lenge tror man egentlig at franchisen blir værende der? Virker jo egentlig helt hodeløst å ikke relocate hele laget.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 11:47 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 11:37 pm
Er det ikke alltid kaos i Arizona?
Jo, det er sant, godt poeng.

Hvor lenge tror man egentlig at franchisen blir værende der? Virker jo egentlig helt hodeløst å ikke relocate hele laget.
Jeg tror de blir værende en stund til nå faktisk, tror ikke at noen lag flyttes med det første med Seattle inn, og man har balanse mellom Øst og Vest og kan ha rene avdelinger.

Så det fremstår som uaktuelt å flytte Arizona til Quebec, andre alternativer ser jeg heller ikke da arenaer ikke er klare. Kansas City med lag igjen tror jeg ikke skjer. San Antonio eller Houston for å skape noe Stars-rivaleri, men da må arena være i boks for dette der. Portland for å dekke PNW ytterligere tror jeg ikke skjer heller. Så jeg tror at lagene forblir hvor de er nå for en stund fremover i alle fall. Frem til neste runde med sirkus rundt Panthers og Coyotes.

Savner forresten TheSunshineState fra gamle VGD, hadde nok av diskusjoner med han rundt flytting av Cats for noen år siden. Alltid like artig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 11:50 pm
Jeg tror de blir værende en stund til nå faktisk, tror ikke at noen lag flyttes med det første med Seattle inn, og man har balanse mellom Øst og Vest og kan ha rene avdelinger.

Så det fremstår som uaktuelt å flytte Arizona til Quebec, andre alternativer ser jeg heller ikke da arenaer ikke er klare. Kansas City med lag igjen tror jeg ikke skjer. San Antonio eller Houston for å skape noe Stars-rivaleri, men da må arena være i boks for dette der. Portland for å dekke PNW ytterligere tror jeg ikke skjer heller. Så jeg tror at lagene forblir hvor de er nå for en stund fremover i alle fall. Frem til neste runde med sirkus rundt Panthers og Coyotes.

Savner forresten TheSunshineState fra gamle VGD, hadde nok av diskusjoner med han rundt flytting av Cats for noen år siden. Alltid like artig.
Joda, gode poenger, men Arizona virker bare helt kjørt nå. Skal ikke si så mye om fanbasen, siden jeg ikke kjenner så godt til den, men hvor hardcore kan den egentlig være?

Samtidig som det ikke virker som noen i Front office ønsker å være der heller. Synd for NHL, som egentlig kunne trengt at alle 32 lagene skapte blest rundt ligaen.

TAdams6

Legg inn av TAdams6 »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 11:36 pm
TAdams6 skrev: ons jul 21, 2021 11:30 pm Var ingen side deals hos Jets. Jets gamblet. De trodde Logan Stanley ville bli valgt hvis det sto mellom han og Appleton. Samtidig trodde de Seattle ville foretrekke Appleton over DeMelo. Derfor DeMelo ikke ble protected . Det gikk som de håpte og ingen side deals. Fornøyd med resultatet
Er det bekreftet far Peg-insiders alt?
Ja det ble bekreftet av de mest troverdige journalistene rundt Jets veldig kjapt. Ingen side deals fra Jets

TAdams6

Legg inn av TAdams6 »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 11:38 pm
TAdams6 skrev: ons jul 21, 2021 11:36 pm Jeg har begrenset med nett og pc, så kommer ikke med noen Mock draft. Men Aatu Raty virker å være et Jets valg. Finsk, var mye høyere tanker for 1 år siden men en litt skuffende sesong Liiga har sendt han litt ned på rangstigen. Vet ikke velt, men jeg tenkte med engang at dette er en spillertype Jets fort kan gå etter

samtidig har Jets draftet mye backer siste årene, så de går kanskje for noen forwards denne gang?
Raty er en person det ikke er lett og bli klok på, helt umulig å vite når noen tar sjansen på han, kan også gå når Peg velger, men kunne ikke slå fra meg Lambos fra Winnipeg til Winnipeg som er et konsesus valg i det beitet også, men tiden vil vise.
Du kan fort få rett her. Raty virker å være et sjansespill. Høyt rangert før, ikke tatt seniornivået like lett

TAdams6

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 10:45 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 10:24 pm
Håper for min del at Flyers blir mer solide bakover, jeg trenger at Hart slår tilbake neste sesong for mitt fantasy-lag som ble fullstendig ødelagt i den ene av mine dynasty leagues pga. Hart.
Ja, blir overrasket om Flyers ikke blir mer solide bakover, for jeg håper ikke at det går an å bli dårligere enn det vi var i fjor. Virker som både AV og Front Office er veldig klar over at det må gjøres noe med back-situasjonen, noe man kanskje allerede så da de puttet Ghost på waivers i slutten av mars, og med Ellis som førstemann inn nå i off-season.

Hart har jeg også fortsatt massivt troen på, men i fjor gikk alt som kunne gå galt, galt. Får bare håpe at han klarer å legge den sesongen bak seg.
Får Flyers orden på det defensive så blir de farlige. Var jo store forventninger til de foran sist sesong. Var vel årets skuffelse.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: tor jul 22, 2021 8:53 am
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 11:36 pm
TAdams6 skrev: ons jul 21, 2021 11:30 pm Var ingen side deals hos Jets. Jets gamblet. De trodde Logan Stanley ville bli valgt hvis det sto mellom han og Appleton. Samtidig trodde de Seattle ville foretrekke Appleton over DeMelo. Derfor DeMelo ikke ble protected . Det gikk som de håpte og ingen side deals. Fornøyd med resultatet
Er det bekreftet far Peg-insiders alt?
Ja det ble bekreftet av de mest troverdige journalistene rundt Jets veldig kjapt. Ingen side deals fra Jets
Ser ut som det var få deals fra Seattle, Twitter og eksperter slakter Seattle for hva de har gjort i natt, for meg personlig er det først og fremst Columbus-valget jeg ikke skjønner.

At de ikke tok Price sin kontrakt skjønner jeg, hadde ikke tatt han. Skjønner også valget av Dunn over Tarasenko. Dunn er en solid top-4 D på en bra kontrakt, med Tarasenko vet man ikke hva man får grunnet skadene.

TAdams6

Legg inn av TAdams6 »

Canucks skrev: tor jul 22, 2021 9:24 am
TAdams6 skrev: tor jul 22, 2021 8:53 am
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 11:36 pm

Er det bekreftet far Peg-insiders alt?
Ja det ble bekreftet av de mest troverdige journalistene rundt Jets veldig kjapt. Ingen side deals fra Jets
Ser ut som det var få deals fra Seattle, Twitter og eksperter slakter Seattle for hva de har gjort i natt, for meg personlig er det først og fremst Columbus-valget jeg ikke skjønner.

At de ikke tok Price sin kontrakt skjønner jeg, hadde ikke tatt han. Skjønner også valget av Dunn over Tarasenko. Dunn er en solid top-4 D på en bra kontrakt, med Tarasenko vet man ikke hva man får grunnet skadene.
Det er lett å sitte på utsiden, men er en kabal som skal settes og en tropp som skal utfylle hverandre. Dunn valget forstår jeg veldig godt. Ser noen mener Appleton kan bli det samme for Seattle som Marchessault var for Vegas. Plasser Appleton i topp 6 så blir det ekstremt spennende å se hva han kan få til. Grunnen til at Roslovic var lett å slippe var at Appleton kom bakfra.

Nå må Jets bare håpe at en av de unge bakfra tar Appleton sin rolle. Harkins er nærmest og høyst sannsynlig klar for oppgaven

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: tor jul 22, 2021 10:14 am
Det er lett å sitte på utsiden, men er en kabal som skal settes og en tropp som skal utfylle hverandre. Dunn valget forstår jeg veldig godt. Ser noen mener Appleton kan bli det samme for Seattle som Marchessault var for Vegas. Plasser Appleton i topp 6 så blir det ekstremt spennende å se hva han kan få til. Grunnen til at Roslovic var lett å slippe var at Appleton kom bakfra.

Nå må Jets bare håpe at en av de unge bakfra tar Appleton sin rolle. Harkins er nærmest og høyst sannsynlig klar for oppgaven
Enig, lett og si fra utsiden, men Columbus valget fortstår jeg fortsatt ikke uansett hvordan man vrir og vender på det. Domi med kun 1 år igjen, og bare å trade han ville gitt mer i retur uten at de måtte retaine enn fyren de plukket.

Nå har Seattle masse cap-space tilgjenglig, så de går nok etter noen storfisker på FA.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tor jul 22, 2021 8:58 am
Får Flyers orden på det defensive så blir de farlige. Var jo store forventninger til de foran sist sesong. Var vel årets skuffelse.
Det kan man jo trygt si. Nå har jo Flyers gjort null endringer i staben, så vidt meg bekjent (har ikke fulgt med like godt den siste måneden, da EM og PLL har tatt mesteparten av fokuset), så jeg håper og regner med at de lærte mye av fjoråret. Skulle veldig gjerne sett en ny Topp 4-D inn før sesongen starter, men jeg blir heller ikke overrasket om dagens tropp er det man går inn i sesongen med. Virker som at man har lyst til å gi Cam York en del sjanser i år, så får vi se hvordan han tar dem.

SirKillalot

Legg inn av SirKillalot »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 10:18 pm Umulig å bli kvitt Ghost i hvert fall. Håper han får en ny vår neste sesong, mye mulig at det hjelper at Ellis kommer inn.
Vel... ;)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

SirKillalot skrev: tor jul 22, 2021 8:14 pm
Vel... ;)
Det var jo ikke helt feil, måtte jo tross alt gi bort to picks også for å få Arizona til å bli med på dealen :shock:

Smått bisarr trade, men det er vel det som må til i dagens klima, og det er helt tydelig at man ønsker å satse på Cam York nå i stedet.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Ser ut som Hall blir værende i Boston. 4x6M skal være pengene.

Islanders og flyers har en del mer penger nå enn for en uke siden og det skremmer meg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bruins86 skrev: tor jul 22, 2021 8:39 pm
Islanders og flyers har en del mer penger nå enn for en uke siden og det skremmer meg.
Ville vært mer redd for Isles.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: tor jul 22, 2021 8:39 pm Ser ut som Hall blir værende i Boston. 4x6M skal være pengene.

Islanders og flyers har en del mer penger nå enn for en uke siden og det skremmer meg.
Landeskog? noen andre du tror de kan finne på og gå etter? Landeskog i Flyers hadde vært interessant.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: tor jul 22, 2021 8:36 pm
SirKillalot skrev: tor jul 22, 2021 8:14 pm
Vel... ;)
Det var jo ikke helt feil, måtte jo tross alt gi bort to picks også for å få Arizona til å bli med på dealen :shock:

Smått bisarr trade, men det er vel det som må til i dagens klima, og det er helt tydelig at man ønsker å satse på Cam York nå i stedet.
Tok ikke lange tiden før du sa det var umulig til det skjedde.

Kan du si noe om Benning også, at det er umulig for Canucks og bli kvitt han? :D

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Canucks skrev: tor jul 22, 2021 10:34 pm
Bruins86 skrev: tor jul 22, 2021 8:39 pm Ser ut som Hall blir værende i Boston. 4x6M skal være pengene.

Islanders og flyers har en del mer penger nå enn for en uke siden og det skremmer meg.
Landeskog? noen andre du tror de kan finne på og gå etter? Landeskog i Flyers hadde vært interessant.
Det finnes en tarasenko som skal bytte klubb også. Frisk skulder på han så er god også.

Landeskog var min våte drøm i 2011 draften. Dessverre avsluttet leafs for bra til at det kunne skje. Håper landeskog blir i vest.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: tor jul 22, 2021 10:43 pm
Canucks skrev: tor jul 22, 2021 10:34 pm
Bruins86 skrev: tor jul 22, 2021 8:39 pm Ser ut som Hall blir værende i Boston. 4x6M skal være pengene.

Islanders og flyers har en del mer penger nå enn for en uke siden og det skremmer meg.
Landeskog? noen andre du tror de kan finne på og gå etter? Landeskog i Flyers hadde vært interessant.
Det finnes en tarasenko som skal bytte klubb også. Frisk skulder på han så er god også.

Landeskog var min våte drøm i 2011 draften. Dessverre avsluttet leafs for bra til at det kunne skje. Håper landeskog blir i vest.
Syntes Flyers og Isles er fine steder for disse to, Landeskog passer bra inn i Flyers, og Tarasenko i Islanders. Det er akkurat hva dere trenger der borte.

SirKillalot

Legg inn av SirKillalot »

"Bill Armstrong has now traded Derek Stepan, Adin Hill, and a seventh rounder for 5 second rounders, a third rounder, a seventh rounder, Shayne Gostisbere, Andrew Ladd, and Josef Korenar."

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Får vi traded ut en som Voracek og inn med Landeskog så er jeg veldig fornøyd. Landeskog er absolutt en type Flyers kan trenge, og så har han jo korrekt hår/skjegg farge, noe som selvsagt veier tyngst av alt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: tor jul 22, 2021 10:35 pm
Tok ikke lange tiden før du sa det var umulig til det skjedde.

Kan du si noe om Benning også, at det er umulig for Canucks og bli kvitt han? :D
Haha, jeg kan sikkert prøve meg, men det spørs jo hvor mye dere er villige til å ofre for å bli kvitt han? :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Pitlick med tidenes korteste Kraken-karriere.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og Canes fanbase virker mildt sagt rasende over å miste Nedeljkovic til Detroit.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canes sine sosiale medier er som alltid 100% gull.




Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 12:02 am
Canucks skrev: tor jul 22, 2021 10:35 pm
Tok ikke lange tiden før du sa det var umulig til det skjedde.

Kan du si noe om Benning også, at det er umulig for Canucks og bli kvitt han? :D
Haha, jeg kan sikkert prøve meg, men det spørs jo hvor mye dere er villige til å ofre for å bli kvitt han? :D
Kan godt ofre det samme som dere ofret for Ghost, kan også slenge på et par ekstra picks neste år også om Aqualinis går med i dragsuget.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:28 am
Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 12:02 am
Canucks skrev: tor jul 22, 2021 10:35 pm
Tok ikke lange tiden før du sa det var umulig til det skjedde.

Kan du si noe om Benning også, at det er umulig for Canucks og bli kvitt han? :D
Haha, jeg kan sikkert prøve meg, men det spørs jo hvor mye dere er villige til å ofre for å bli kvitt han? :D
Kan godt ofre det samme som dere ofret for Ghost, kan også slenge på et par ekstra picks neste år også om Aqualinis går med i dragsuget.
Ofrer du noe for Loui også?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»