NHL - 2021-22 - Off Season

Svar
Bruins86

Re: NHL - 2021-22 - Off Season

Legg inn av Bruins86 »

Chromeback skrev: lør jul 24, 2021 1:26 am
Bruins86 skrev: lør jul 24, 2021 1:01 am Seth Jones forlenger medChicago.

Holy f…
Skulle til å nevne Jones som ett alternativ som kunne vært bedre enn Risto for Flyers, men den kontrakten der frister ikke, kan man si..
Spent på hva Risto får til i Flyers. Tror egentlig han har mye mer i seg, spørsmålet om det er for evig ødelagt.

Ellers er hall 4x6M i Boston bekreftet. Få på plass 2C (krejci) og noen LD her nå så kjører vi.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bruins86 skrev: lør jul 24, 2021 1:29 am
Spent på hva Risto får til i Flyers. Tror egentlig han har mye mer i seg, spørsmålet om det er for evig ødelagt.
Hva tenker du på med at det er ødelagt?

En spiller det alltid bor masse målpoeng i, så får man bygge opp et godt defensivt fundament også, og slutte med alle disse turnoverne vi var helt rå på i fjor.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Vel, mitt spørsmål er, var risto det han var i fjor etter å ha bli matchet i hjel, eller er han det han levert til nå? Flyers er jo litt run og gun de også, så spennende å se.

Jarmo jobber. Bean til Jackets.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Blue Jackets ender opp med boqvist, 12th overall, Jake bean, 2022 1st for seth Jones, 32nd overall, 2022 6th round.

Ikke så gale for en spiller som vil vekk.

Sies at Jones er 8x9.5m på neste avtale i Chicago.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tror det er mange mocks som ryker nå de neste timene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bruins86 skrev: lør jul 24, 2021 1:38 am Vel, mitt spørsmål er, var risto det han var i fjor etter å ha bli matchet i hjel, eller er han det han levert til nå? Flyers er jo litt run og gun de også, så spennende å se.
Risto hadde en dårlig sesong i fjor, ja, i hvert fall rent statistisk. -18 på isen, og hans svakeste sesong så langt i NHL med 36 målpoeng (på et elendig Sabres-lag).

Ser det er mange Buffalo-fans som prater om at Risto har nådd sitt tak i den blå drakta, og de aller fleste spillere som forlater Buffalo pleier som regel å heve seg fort på ett nytt lag. Host Hall Host. Krysser fingrene for at det gjelder finnen også, for han kan være x-faktoren Philly har manglet (sammen med Ellis).

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Til Risto sitt forsvar, har kun spilt for svake sabres lag. Jeg har alltid likt han, satser på at flyers får valuta for penga.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bruins86 skrev: lør jul 24, 2021 2:05 am Til Risto sitt forsvar, har kun spilt for svake sabres lag. Jeg har alltid likt han, satser på at flyers får valuta for penga.
Godt poeng!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Men hva er det Chicago egentlig holder på med? Skal de bli Toronto 2.0?

Per nå så, hvis tallene stemmer, står Kane, Toews, DeBrincat og nå Jones for 45% av cap spacen til Hawks.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Man kan vel si at årets draft ble såpass overraskende som den potensielt kunne blitt.

Treffer på pick 1,2 og 4, ellers er det jo helt Texas. McTavish som #3 hadde jeg aldri sett for meg.æ, men kan fort vise seg å være ett lurt valg. Sharks får fort årets steal her med Eklund som pick #9.

Kent Johnson som pick #5 tror jeg også går alt for høyt, men mangelen på dybden av kvaliteten på centerne i årets draft gjorde det vel vanskelig for CBJ.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chaz Lucius til Jets. Flere som mener dette kan være noe of the best picks. Flere rangerte han høyt oppe.

Jets går etter skill og personlighet. Cole Perfetti har imponert alle med sin personlighet. Scott Wheeler mener Lucius har det samme. Det er ikke bare hockey spiller men ogsåmye fornuftig å komme med.

Blue Line finnes mye talent hos Jets, derfor gikk de etter forward og center. Når Lucius var ledig var det en no brainer selv om Lambos ennå var ledig. Perfetti og Lucius kan fort vise seg å være framtiden til jets på center.

Jeg er fornøyd. Typisk Jets pick. Masse skill, litt undervurdert pga falt litt senere tid men masse potensial

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

«He wowed me as I learned about him for this story. Left a better impression on me as a kid than any other kid in this draft. Just like Perfetti a year ago.«

Scott Wheeler som rangerte Lucius som nr 8

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Aatu Raty ble ikke valgt i 1.runde. Overraskende men viser også at de er veldig usikre

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Selv om jeg ikke er helt overbevist rundt Johnson som pick #5 for CBJ, så vil jeg påstå at det var en god dag for klubben. Når man kan plusse på Sillinger og Ceulemans fra draften, og Boqvist (og slippe lønnskravet til Jones) samtidig som man får Hawks 22 1st round pick så må det være vanskelig å være misfornøyd i dag.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Men…

Logan Mailloux som pick #31 Habs?

Snakk om å ikke klare å lese rommet. Sykt å gjøre det picket med alle sakene rundt omkring ellers i NHL, og bare drite en lang rennafart i det.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: lør jul 24, 2021 8:10 am Selv om jeg ikke er helt overbevist rundt Johnson som pick #5 for CBJ, så vil jeg påstå at det var en god dag for klubben. Når man kan plusse på Sillinger og Ceulemans fra draften, og Boqvist (og slippe lønnskravet til Jones) samtidig som man får Hawks 22 1st round pick så må det være vanskelig å være misfornøyd i dag.
Columbus har fått noen spennendes spillere. Beniers, McTavish og Eklund var vel de 3 offensive jeg rangerte høyest. McTavish veldig spennende synes jeg. God fysikk. Spilt i en bra liga i Sveits. Men ekstremt vanskelig å rangere spillerne. Mye bra men kanskje litt under topp 10 sist sesong

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Eklund, Johnson og Beniers blant de eldste i draften. Hughes eneste som ennå er 17

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Seth Jones til Chicago og det snakkes om en kontrakt på 9,5M over 7 år. Forstår godt at Dallas og de andre trakk seg. Columbus får 1.rundevalg og stortalentet Boqvist.

Jets jakter back, men jeg forstår at de ikke har gått all om ennå. Mange dårlige trader for å rydde plass til dyre spillere.

Hvem går Jets etter? Savard?

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: lør jul 24, 2021 8:34 am Men…

Logan Mailloux som pick #31 Habs?

Snakk om å ikke klare å lese rommet. Sykt å gjøre det picket med alle sakene rundt omkring ellers i NHL, og bare drite en lang rennafart i det.
Vet vi nøyaktig hva han har gjort? «Distributing a sexual photo without consent» er hva jeg har lest. Jeg vet ikke noe mer enn det, men det høres forholdsvis harmløst ut, og spesielt for en 17-åring. Nå vet jeg heller ikke hva du mente med «alle sakene rundt omkring ellers i NHL,» men hvis du tenker på det i Chicago er det noe HELT annet.

Hvis det er en dame som har sendt han et nakenbilde som han har sendt videre synes jeg nesten det er en ikke-sak. Hvis det er noe mer alvorlig stiller saken seg annerledes.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »



Preach it, Bob.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ser det nevnes nå at Hamilton smiler bredt når han ser hva backer blir betalt. Hvem har råd til Hamilton? Tror vi kan glemme Jets

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

TAdams6 skrev: lør jul 24, 2021 9:58 am Ser det nevnes nå at Hamilton smiler bredt når han ser hva backer blir betalt. Hvem har råd til Hamilton? Tror vi kan glemme Jets
McAvoy og Makar smiler minst like bredt. Hamilton er jeg spent på. Markedet burde vært stort, men cappen fjerner deler av markedet.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 1:50 am Canes sine sosiale medier er som alltid 100% gull.



Var vel en på ED showet, som presenterte laget som Carolina Panthers. Derav de 2 siste logoene i twitter quoten din :D . Men mistenker at du allerede vet dette. :)

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Bruins86 skrev: lør jul 24, 2021 10:12 am
TAdams6 skrev: lør jul 24, 2021 9:58 am Ser det nevnes nå at Hamilton smiler bredt når han ser hva backer blir betalt. Hvem har råd til Hamilton? Tror vi kan glemme Jets
McAvoy og Makar smiler minst like bredt. Hamilton er jeg spent på. Markedet burde vært stort, men cappen fjerner deler av markedet.
Jeg tipper bridge på Makar, faktisk. Litt pga vinduet til Avs, men mest fordi jeg tror cap’en kommer til å ha økt en god del om 2-3 år og han da kan få enda bedre betalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Stjerten skrev: lør jul 24, 2021 10:30 am
Var vel en på ED showet, som presenterte laget som Carolina Panthers. Derav de 2 siste logoene i twitter quoten din :D . Men mistenker at du allerede vet dette. :)
Stemmer! Ble sagt mye rart under denne sendingen, men Canes sosiale medier er som alltid på hugget :lol: Godt å se litt artigheter mellom lagene på Twitter også;


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Bruins86 skrev: lør jul 24, 2021 10:12 am
TAdams6 skrev: lør jul 24, 2021 9:58 am Ser det nevnes nå at Hamilton smiler bredt når han ser hva backer blir betalt. Hvem har råd til Hamilton? Tror vi kan glemme Jets
McAvoy og Makar smiler minst like bredt. Hamilton er jeg spent på. Markedet burde vært stort, men cappen fjerner deler av markedet.
Det har du nok helt rett i. McAvoy er bra, men tør noen ta sjansen på han? Han et vel kanskje det Jets savner.

Chaz Lucius er jeg etterhvert veldig spent på. Spilte ikke så mange kamper sist sesong men hadde best poengsnitt i laget sitt. Flere sier at han er den mest naturlige målscoreren i årets draft . Han er også god som ving og kan bli en naturlig ving i framtiden.

Jeg s at Aatu Raty er en spiller Jets normalt går etter. Masse potensial men endel usikkerhet. Lucius var det få som trodde skulle være tilgjengelig når det var Jets tur. Som med Perfetti ifjor.

Nå blir det spennende. Se hva Jets velger idag. Regner med at dere er like spente som meg på hva Jets velger 😉

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

TAdams6 skrev: lør jul 24, 2021 1:00 pm
Bruins86 skrev: lør jul 24, 2021 10:12 am
TAdams6 skrev: lør jul 24, 2021 9:58 am Ser det nevnes nå at Hamilton smiler bredt når han ser hva backer blir betalt. Hvem har råd til Hamilton? Tror vi kan glemme Jets
McAvoy og Makar smiler minst like bredt. Hamilton er jeg spent på. Markedet burde vært stort, men cappen fjerner deler av markedet.
Det har du nok helt rett i. McAvoy er bra, men tør noen ta sjansen på han?

Boston tar nok sin sjanse vil jeg tro, et år igjen på kontrakta, så det er ikke noe stress.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Spent på hvordan pressekonferansen rundt Mallouix utvikler seg senere i dag.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: lør jul 24, 2021 1:37 pm Spent på hvordan pressekonferansen rundt Mallouix utvikler seg senere i dag.
Skal bli meget interessant ja, og ryktene om De Angelo også til Montreal, for en klubb.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»