NHL - 2021-22 - Off Season

Svar
Chromeback

Re: NHL - 2021-22 - Off Season

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: tir jul 20, 2021 5:36 pm Logan Mailloux trekker seg fra årets draft.

Årets draft classe er vel først og fremst en vanskelig klasse å rangere grunnet at man har mye mindre utgangspunkt til å vurdere spillerne. Det er helt klart at den mangler toppspilleren, det er ingen McDavid,MacKinnon osv. i årets klasse, men hvordan dybden er i år er ett eneste stort spørsmål med avlyste sesonger, forkortede sesonger etc. Så grunnlaget til å vurdere er mye tynnere enn normalt.
Ja, jeg touchet jo litt innom dette på VGD før det gikk fløyten, og som Adams nevnte der inne så er det jo nå scoutingteamet virkelig må gjøre seg fortjent til lønnen sin.

Så et veldig interessant intervju angående akkurat dette med noen NHL scouter hos The Athletic i går, kan se om jeg finner lenken igjen etter hvert. Tror draft class´en i år er helt ok+. Ingen som skiller seg enormt ut (ikke bare basert på de to siste årene), men den er kanskje jevnt bra? At man får kanskje flere solide 2nd - 4th liners ut i fra denne classen?

Kan fort finne gull i Europa i år, og noen late picks kan fort vise seg å være gull verdt hvis man vet hva man ser etter.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Fant artikkelen heldigvis;

https://theathletic.com/2699331/2021/07 ... nderrated/

Noe av det mest interessante med artikkelen legger jeg ved her;

“It took us right out of the rink,” said one NHL scout. “We had to rely on video, watch games from Europe and get any live viewings that were available (Erie Showcase, organized skates, etc.).”

“The pandemic impacted all of our lives as scouts greatly,” said one NHL director of amateur scouting. “Ontario more so obviously. Travel was non-existent. … In the end, I feel very bad for the players in all leagues.”

“The pandemic definitely influenced my personal hockey season a lot,” said a scout based in Europe. “I’ve never watched such a small amount of games from the stands before, and on the other hand, I’ve never watched so many hockey games in a single season because I spent ages in front of the computer and the TV — I watched countless games there.”

“Another area that’s been impacted is the nature of how to disseminate information from teams,” said yet another scout. “No longer can you have those informal talks with coaches, GMs, or even media people before a game, finding out who’s hurt, which players are going through issues, etc. It’s another aspect that’s affected scouting this year especially in leagues with limited attendance.”

It should also be noted that scouting doesn’t happen in a vacuum, so evaluators have been watching this age group long before they became draft-eligible — the big picture puzzle is there, but significant pieces are still missing. The general consensus is this draft might be a bit on the weaker side — as a whole — than we’re normally used to and that scouts have had limited viewings of many players this season might play into that volatility.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Denne artikkelen her er også ekstremt fin, synes jeg;

https://theathletic.com/2688396/2021/07 ... -by-skill/

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: ons jul 21, 2021 2:55 pm Ristolainen er ønsket av Jets og Jets GM har uttalt at de skal gå etter back når det åpnes opp etter Seattle forsyner seg.
Tror jeg fort kunne vært en veldig god deal. Ristolainen ser jeg for meg er en spiller som trenger ett nytt miljø nå for å ta det neste steget.

Det gjelder vel nesten egentlig alle som er i Buffalo om dagen, men.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 3:23 pm
TAdams6 skrev: ons jul 21, 2021 2:55 pm Ristolainen er ønsket av Jets og Jets GM har uttalt at de skal gå etter back når det åpnes opp etter Seattle forsyner seg.
Tror jeg fort kunne vært en veldig god deal. Ristolainen ser jeg for meg er en spiller som trenger ett nytt miljø nå for å ta det neste steget.

Det gjelder vel nesten egentlig alle som er i Buffalo om dagen, men.
Tar Buffalo Power med sitt 1OA så kan det jo også lett gjøres å trade vekk Risto også fra deres side. Det er jo også flere andre solide backer som de kan vurdere, men da er det nok med å trade ned, men denne draften har jo en del potensielle backer i topp-7-8, med minstebror Hughes,Clarke etc.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 10:47 am
Stjerten skrev: ons jul 21, 2021 10:19 am Har det blitt sagt noe om hvilken rolle, Sedins skal ha?
Bortsett fra det vi hørte for en måned siden om Special Advisors to the GM så har vi ikke hørt noe mer om dette. For øyeblikket ser det mest ut som å få Sedins inn var å prøve å kjøpe litt goodwill hos fansen, da goodwill hos fansen i Vancouver er omtrent like tynnslitt som støtten til nye VGD. Hode til Aqualinis og Benning på et fat er hva man helst ønsker. Så for meg virker det mest som et forsøk på å prøve og få fansen på deres side, og at det er alt det var å utnytte Sedins sin populæritet i fanbasen.
Det er såpass laber stemning i fanbasen ja :o
Takk for link

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 3:59 pm
Tar Buffalo Power med sitt 1OA så kan det jo også lett gjøres å trade vekk Risto også fra deres side. Det er jo også flere andre solide backer som de kan vurdere, men da er det nok med å trade ned, men denne draften har jo en del potensielle backer i topp-7-8, med minstebror Hughes,Clarke etc.
Jeg tror Buffalo gjør lurt i å kjøre en ganske ordentlig rebuild nå, og så får de bare leve med kontrakten til Skinner som jeg ikke ser for meg at de kommer til å klare å kvitte seg med. Få inn noen solide picks for Eichel, Reinhart og Ristolainen, sammen med noen spillere som kan gjøre en jobb for Sabres mens unggutta finner plassen sin. Fansen til Sabres virker allerede ekstremt likegyldige, så jeg ser ikke noen grunner til å fortsette halvveis.

Bygg opp laget rundt Dahlin (forutsatt at han kommer seg ordentlig igjen neste sesong), Cozens og Mittelstad. Som du nevner så kan det kanskje også være lurt å trade ned #1 picket i år, men jeg ser ikke helt hvem som er villige til å ta den traden.

Hadde jeg vært Buffalo hadde jeg også prøvd å få sikret en av Wright, Savoie og Lambert neste år, men sannsynligheten for det er vel ganske lav. Ganske kjip situasjon for Buffalo at de havner sånn midt i mellom når det gjelder å få det #1 picket. Nå har det vært noen veldig interessante draft classes, og det kommer noen veldig interessante draft classes de to neste årene, mens det egentlig ikke er noen ordentlig hype rundt årets spillere, som vi har vært inne på. Kan kanskje være greiere arbeidsbetingelser for spillerne og lagene, siden presset ikke blir det samme som feks Hughes og Lafrenier har hatt i det de kom inn i NHL-sirkuset de to siste årene.

Ser uansett for meg at Sabres tar Power som sitt #1 pick, men jeg skal ikke si det for sikkert. Ristolainen begynner jo å komme i en alder hvor jeg ser for meg at han ikke gidder å være med på en rebuild med det utgangspunktet Sabres har.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Skulle til å komme med en Mock av Seattle sine valg, men over halvparten av alle valgene til Seattle har jo alt vært ute for lekasje, største overraskelsen er hvem de har tatt fra CBJ.

Fra Canucks blir det Kole Lind som forventet ser det ut som.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Her er valgene så langt i følge insiders, kjipt at det ikke kunne bli holdt hemmelig.


Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Stjerten skrev: ons jul 21, 2021 7:02 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 10:47 am
Stjerten skrev: ons jul 21, 2021 10:19 am Har det blitt sagt noe om hvilken rolle, Sedins skal ha?
Bortsett fra det vi hørte for en måned siden om Special Advisors to the GM så har vi ikke hørt noe mer om dette. For øyeblikket ser det mest ut som å få Sedins inn var å prøve å kjøpe litt goodwill hos fansen, da goodwill hos fansen i Vancouver er omtrent like tynnslitt som støtten til nye VGD. Hode til Aqualinis og Benning på et fat er hva man helst ønsker. Så for meg virker det mest som et forsøk på å prøve og få fansen på deres side, og at det er alt det var å utnytte Sedins sin populæritet i fanbasen.
Det er såpass laber stemning i fanbasen ja :o
Takk for link
Er det rart når Benning går bort og kaster picks bort for de dummeste valgene? og signerer alt av bottom 6 og bottom D to top-line kontrakter? Når Canucks hadde hatt alle tidenes mulighet til å weaponize cap så gjør Benning det motsatte.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:27 pm Her er valgene så langt i følge insiders, kjipt at det ikke kunne bli holdt hemmelig.
Lite sexy, men ser for meg at de ønsker å kanskje signere Tarasenko utenom draften? Skjønner jo at de går for Dunn i stedet i selve draften.

Twaryinski får meg til å klø meg i hodet. Landeskog har de kanskje fått signaler om at ikke ønsker å signere for Kraken?
Sist redigert av Chromeback den ons jul 21, 2021 7:39 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 7:38 pm



Lite sexy, men ser for meg at de ønsker å kanskje signere Tarasenko utenom draften? Skjønner jo at de går for Dunn i stedet i selve draften.

Twaryinski får meg til å klø meg i hodet. Landeskog har de kanskje fått signaler om at ikke ønsker å signere for Kraken?
Kan være at de tok spillere for og ha cap til å signe Landeskog? for de har ikke tatt mange av de dyre kontraktene som Tarasenko, JvR etc. og det gir jo rom til UFA for å gå etter noen UFA-signeringer.

Vi får også vite detaljer for trades og avtaler gjort mellom Seattle og lagene i kveld under draften, så vi har det og se frem til.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:40 pm
Kan være at de tok spillere for og ha cap til å signe Landeskog? for de har ikke tatt mange av de dyre kontraktene som Tarasenko, JvR etc. og det gir jo rom til UFA for å gå etter noen UFA-signeringer.

Vi får også vite detaljer for trades og avtaler gjort mellom Seattle og lagene i kveld under draften, så vi har det og se frem til.
Må være noe sånt, ja. Tror det fortsatt er mye snadder å se frem til, uansett om denne lista skulle stemme. Når starter selve draften, i norsk tid?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 7:42 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:40 pm
Kan være at de tok spillere for og ha cap til å signe Landeskog? for de har ikke tatt mange av de dyre kontraktene som Tarasenko, JvR etc. og det gir jo rom til UFA for å gå etter noen UFA-signeringer.

Vi får også vite detaljer for trades og avtaler gjort mellom Seattle og lagene i kveld under draften, så vi har det og se frem til.
Må være noe sånt, ja. Tror det fortsatt er mye snadder å se frem til, uansett om denne lista skulle stemme. Når starter selve draften, i norsk tid?
Starter 8:00PM ET, så 02:00 i natt for oss, så jeg følger ikke med på denne. Ser mer frem til draften på fredag med draft party og sånt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:44 pm
Starter 8:00PM ET, så 02:00 i natt for oss, så jeg følger ikke med på denne. Ser mer frem til draften på fredag med draft party og sånt.
Da blir det nok fredagen som gjelder for meg også, passer meget fint at samboeren skal ut på jentekveld for å si det sånn. Men da blir det en hel haug av interessante analyser og tanker å lese på stranda i morgen da, i det minste.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 7:47 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:44 pm
Starter 8:00PM ET, så 02:00 i natt for oss, så jeg følger ikke med på denne. Ser mer frem til draften på fredag med draft party og sånt.
Da blir det nok fredagen som gjelder for meg også, passer meget fint at samboeren skal ut på jentekveld for å si det sånn. Men da blir det en hel haug av interessante analyser og tanker å lese på stranda i morgen da, i det minste.
Jepp, fint det, sa i fra til dama selv, så jeg stikker til SirKillalot for å følge draften sammen med han :-)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:49 pm
Jepp, fint det, sa i fra til dama selv, så jeg stikker til SirKillalot for å følge draften sammen med han :-)
Ah, nice. Tror jeg må høre med noen hockey-kompiser om de er gira på å møtes sjæl nå. Er det rundt samme tid den draften starter også?

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 7:52 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:49 pm
Jepp, fint det, sa i fra til dama selv, så jeg stikker til SirKillalot for å følge draften sammen med han :-)
Ah, nice. Tror jeg må høre med noen hockey-kompiser om de er gira på å møtes sjæl nå. Er det rundt samme tid den draften starter også?
Samme tid ja, men starter showet litt før, så fint og ordne seg litt snacks og slikt før det starter, så sørg for at du har bunkret deg klar med junk og noe godt å drikke.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 7:57 pm
Samme tid ja, men starter showet litt før, så fint og ordne seg litt snacks og slikt før det starter, så sørg for at du har bunkret deg klar med junk og noe godt å drikke.
Nydelig, da er jeg ladd innfor fredagen!

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Mason Appleton blir valgt fra Jets. Det er mange lettelsens sukk hos Jets da ikke DeMelo ble valgt. Appleton er god og vokste veldig sist sesong. Men Jets har Harkins, Gustavsson, Vesalainen og Perfetti som står klare. Mye talent på backen hos Jets, men DeMelo rangeres høyt. Eneste back Morrissey har spilt bra sammen med siden Trouba reiste. En topp 4 back ifølge Jets supportere som er RD, mangelvare i Winnipeg.

Trist å miste Appleton men jeg tror de fleste Jets supporterne er passe fornøyd nå. De beholdt Stanley og DeMelo

Seattle henter Brandon Tanev fra Pittsburgh. Merkelig at han ikke ble fredet

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Da får jeg komme med min mock-draft for 2021 draften.

1. Buffalo Sabres - Owen Power, Michigan, LHD

Ett kjedelig valg med 1st overall, men med ryktene om at Risto er på vei vekk også så syntes jeg at dette valget makes sense på 1st overall også for Buffalo, kanskje de kan vurdere folk som Hughes også. Tror ikke de velger Beniers,Guenther eller tar sjansen på Eklund.

2. Seattle Kraken - William Eklund - Djurgården, LW

Stor upside, er en spiller som lag har all over the place på rankings jeg har sett, jeg tror at Kraken tar sjansen med Eklund 2nd Overall, kan også se at de vurderer Beniers,Hughes eller Clarke også.

3. Anaheim Ducks - Matthew Beniers -Michigan, C

Dersom ikke Kraken tar Beniers så går han 3rd overall slik jeg ser det til Anaheim Ducks, andre personer de kan vurdere er Guenther, men tror de går med Beniers på dette valget.

4. New Jersey Devils - Luke Hughes - Michigan, LHD

3 av topp 4 valgene fra Michigan i årets valg, to av Hughes brødrene havner med andre ord i New Jersey, usikker på om Devils bør ta Hughes med 4th overall, men tror ikke de lar muligheten til å velge noe annet enn og ha brødreprate forent, eneste som mangler er Quinn i Vancouver, of fingrene av fatet der.

5. Columbus Blue Jackets - Brandt Clarke - Barrie, RHD

Clarke sin aksje har steget voldsomt de siste månedene, noen har han så høyt oppe som nummer 2, jeg tror at han går til Columbus med 5th overall.

6. Detroit Red Wings - Kent Johnson - Michigan, C

Typisk Red Wings pick, stod mellom Guenther og Johnson her, men typisk Red Wings og ta Johnson med dette valget, og med det 4 av de 6 første valgene ut av Michigan.

7. San Jose Sharks - Dylan Guenther - Edmonton, RW

Selv har jeg Guenther som 2nd overall personlig, jeg er meget høy på Guenther, og har tatt han i to prospect drafts nå, henholdsvis som nummer 4, og som nummer 10! i en prospect draft for to dynasty leagues, sistnevnte var jeg meget happy med, for meg er han helt klart et topp-8 pick, og jeg har han ranked som 2nd overall personlig. Steal of the draft fra Sharks her.

8. Los Angeles Kings - Simon Edvinsson - Frölunda,LHD

Jeg er personlig ikke noe fan av Edvinsson, men det blir nok back for LA i år, tror og ser ikke for meg at de går etter McTavish som da blir ledig på neste valg for Vancouver sin del.

9. Vancouver Canucks- Mason McTavish - Peterborough, C

Det siste valget i det som burde være topp-9, rekkefølgen i topp-9 er umulig og forutse, men føler meg rimelig sikker på at topp-9 blir de 9 spillerne som jeg har nevnt med mindre noen går off the board og tar Cossa eller Wallstedt tidligere enn forventet. Canucks og undertegnede kan da leve med McTavish på 9th overall.

10. Ottawa Senators - Jesper Wallstedt - Luleå, G

Nå kommer vi inn i ville vesten området hvor det er ganske vanskelig å tippe videre nedover, noen har Cossa som Goalie her, andre har spillere som Sillinger,Coronato og Svechkov, jeg tror at det blir goalie på Ottawa, og for det meste har Wallstedt vært konsensus nummer 1, selv om Cossa på et stacked Oil Kings har krøpet oppover på en del rankinger.

11. Arizona Coyotes - Void

Lett valg for Coyotes som må ta straffen og ikke velge, next!

12. Chicago Blackhawks - Cole Sillinger - Sioux Falls,C

Noen snakker visstnok om at Chicago kan finne på og ta målvakt og da Cossa, jeg lener mer mot at de ikke gjør det, og jeg tror at de da ramler ned på Cole Sillinger med sitt valg på 12th overall.

13. Calgary Flames - Matthew Coronato - Chicago,RW

Noen rykter vil ha det til at Blackhawks tar Coronato, men jeg tror ikke de går for et homerpick og at Flames på det påfølgende valget tar nevnte Coronato, mulig de kunne vurdere en person som Lucius eller Svechkov

14. Philadelphia Flyers - Fedor Svechkov - Togliatti,C

Jeg vurderte lenge Corson Ceulemans til Philadelphia, men føler ikke at Philadelphia trenger noen flere backer nå, så jeg lander på en russer i form av Fedor Svechkov til Flyers.

15. Dallas Stars - Corson Ceulemans - Brook,RHD

Jeg tror Dallas er happy med Ceulemans her på dette valget, jeg tror de går BPA her med andre ord, og for meg er det Ceulemans som er BPA for Dallas på dette valget.

16. New York Rangers - Isak Rosen - Leksands,RW

Rangers har mange alternativer her, og det er særdeles vanskelig å vite hva de tenker, som sagt det er 10-15 navn jeg fort kan se gå nå, og det er i stor grad kun vill gjetning på dette punktet, jeg tror Rosen går til Rangers med dette valget.

17. St Louis Blues - Chaz Lucius - USDP,C

Klar for Uni. of Minnesota neste sesong, vært en fallende spiller, ikke like mye som Raty som vi vil komme innom senere, men er en som har sett pila peke i feil retning, Blues tar han nok på 17.

18. Winnipeg Jets - Carson Lambos - Winnipeg,LHD

Skadeproblemer for Lambos på tampen, fra Winnipeg, spilte på Winnipeg Ice i WHL etter en tur til Europa. Dårlige tall, men tror ikke at Winnipeg gir slipp på hometown guy Lambos på 18. overall.

19. Nashville Predators - Oskar Olausson - HV71,RW

Spiller som er all over the place, en dødlig spiller som kan skåre, kan også gå senere, men tror at Predators velger Olausson med 19. overall i årets draft.

20. Edmonton Oilers - Sebastian Cossa - Edmonton,G

Enda en goalie, og fra Edmonton Oil Kings, opprinnelig ikke local lad slik som Lambos i Winnipeg, Edmonton trenger en solid målvakt for fremtiden, og Cossa kan kanskje bli den personen om noen år som kan hjelpe McDavid mot en bøtte i Edmonton. Forhåpentligvis ikke.

21. Boston Bruins - Logan Stankoven - Kamloops, C

En av de mer spennende spillerne ut av Blazers og Kamloops på lang tid, neppe den neste Mark Recchi, men meget spennende forward fra Kamloops, noen har Stankoven i 2. runde, jeg tror at Stankoven kan gå i hele beitet mellom 20 og 40, da det er vanskelig å vite.

22. Minnesota Wild - Fabian Lysell - Luleå,RW

Zucca sin nye lekekamerat kommer fra Sverige og SHL til The State of Hockey i min mock-draft, top-notch stickhandling og skating.

23. Detroit Red Wings - Aatu Raty - Kärpät,C

Før sesongen startet var Raty nummer 1 på de fleste rankingene, men har falt ganske mye, har nok merket Covid, er en joker i draften, jeg tror ikke at han faller lengre og at Red Wings er laget som tar sjansen på Raty sin upside.

24. Florida Panthers - Owen Zellwegger - Everett,LHD

Kanskje den beste offensive backen i årets draft, enormt skilled offensivt, Florida trenger backer, jeg tror de går etter Zellwegger i årets draft, risky pick, men jeg tror at dette er valget deres.

25. Columbus Blue Jackets - Sasha Pastujov - USDP,RW

Nå blir jeg og mer usikker på valgene i dette beitet, CBJ gikk for D med deres første valg som jeg tipper, så derfor tror jeg de går for en forward og Notre Dame klare Pastujov.

26. Minnesota Wild - Xavier Bourgault - Shawinigan,C

Borgault er neste valg jeg har som Zucca sin lekekamerat, hvor Lysell er mer trygg så er Bourgault mer skills her, og hvem jeg tror Minnesota velger med dette valget.

27. Carolina Hurricanes - Zachary Bolduc - Rimouski,C

Enda en spiller hvor aksjen har falt litt gjennom sesongen, men jeg tror at Canes velger han med sitt 27. overall pick.

28. Colorado Avalanche - Nikita Chibrikov, - SKA,RW

Liten, skilled person, vil passe perfekt inn i et stacked Avalanche lag som har såpass mye talent at det ikke engang er gøy, om de tar sjansen på en russer gjenstår og se.

29. New Jersey Devils - Daniil Chayka - Guelph,LHD

To backer til Devils i denne draften, men de trenger å bygge opp bakover, Chayka er også en spiller som har falt på rankings, men er han ledig på 29. så lar ikke Devils han slippe videre nedover.

30. Vegas Golden Knights - Mackie Samoskevich - Chicago,C

Gode henter, Vegas tar bare BPA på dette punktet om de har valget når det kommer til dem, med alt som skjer blir det spennende og se om de velger selv, men jeg har Samoskevich på 30th overall.

31. Montreal Canadiens - Evan Nause - Quebec,LHD

Stanley Cup finalist ganske så overraskende i år, Montreal Canadiens drafter med det nest siste valget i 1. runde og det er umulig og tippe hvem de tar, jeg tipper derfor Nause på dette valget fra Quebec.

32. Columbus Blue Jackets - Zachary L’Heureux - Halifax,LW

Siste valget i årets første runde til Columbus, og jeg tror L’Heureux fort blir valget som går som 32. eller teknisk sett 31. overall siden Arizona sitt valg ikke blir gjort grunnet straffen de fikk.

Dette er mine tips for årets draft, føler meg rimelig sikker på topp-9 skal bli topp-9, rekkefølgen på topp-9 er jeg usikker på. Etter dette så er det i stor grad bingo.
Sist redigert av Canucks den ons jul 21, 2021 9:47 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: ons jul 21, 2021 8:30 pm Mason Appleton blir valgt fra Jets. Det er mange lettelsens sukk hos Jets da ikke DeMelo ble valgt. Appleton er god og vokste veldig sist sesong. Men Jets har Harkins, Gustavsson, Vesalainen og Perfetti som står klare. Mye talent på backen hos Jets, men DeMelo rangeres høyt. Eneste back Morrissey har spilt bra sammen med siden Trouba reiste. En topp 4 back ifølge Jets supportere som er RD, mangelvare i Winnipeg.

Trist å miste Appleton men jeg tror de fleste Jets supporterne er passe fornøyd nå. De beholdt Stanley og DeMelo

Seattle henter Brandon Tanev fra Pittsburgh. Merkelig at han ikke ble fredet
Kan være at det har vært avtaler på plass, noe vi får vite senere, største overraskelsen var at man ikke tok Domi fra CBJ, noe jeg overhodet ikke skjønner.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »



Ser ut som spenningen er på hva slags deals som Kraken har gjort, ventet at Kraken vil få en del kompensasjoner for valg de har gjort. Må i alle fall ha fått noe fra Columbus for det valget der. Kan ikke fatte noe annet.

Kanskje fra Flyers også, selv om jeg skjønner at de ikke vil ta JvR sin kontrakt. Tiden vil vise.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 9:21 pm Da får jeg komme med min mock-draft for 2021 draften.
Du turte dette, ja. Da må jeg nesten også prøve meg på en mock før fredagen også. Kommer kanskje allerede i kveld. Mest sannsynlig ikke.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 10:01 pm
Kanskje fra Flyers også, selv om jeg skjønner at de ikke vil ta JvR sin kontrakt. Tiden vil vise.
Umulig å bli kvitt Ghost i hvert fall. Håper han får en ny vår neste sesong, mye mulig at det hjelper at Ellis kommer inn.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 10:17 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 9:21 pm Da får jeg komme med min mock-draft for 2021 draften.
Du turte dette, ja. Da må jeg nesten også prøve meg på en mock før fredagen også. Kommer kanskje allerede i kveld. Mest sannsynlig ikke.
Jeg tok sjansen nå ja, fant ut at det var like greit og få det unnagjort.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 10:18 pm
Canucks skrev: ons jul 21, 2021 10:01 pm
Kanskje fra Flyers også, selv om jeg skjønner at de ikke vil ta JvR sin kontrakt. Tiden vil vise.
Umulig å bli kvitt Ghost i hvert fall. Håper han får en ny vår neste sesong, mye mulig at det hjelper at Ellis kommer inn.
Håper for min del at Flyers blir mer solide bakover, jeg trenger at Hart slår tilbake neste sesong for mitt fantasy-lag som ble fullstendig ødelagt i den ene av mine dynasty leagues pga. Hart.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons jul 21, 2021 10:24 pm
Håper for min del at Flyers blir mer solide bakover, jeg trenger at Hart slår tilbake neste sesong for mitt fantasy-lag som ble fullstendig ødelagt i den ene av mine dynasty leagues pga. Hart.
Ja, blir overrasket om Flyers ikke blir mer solide bakover, for jeg håper ikke at det går an å bli dårligere enn det vi var i fjor. Virker som både AV og Front Office er veldig klar over at det må gjøres noe med back-situasjonen, noe man kanskje allerede så da de puttet Ghost på waivers i slutten av mars, og med Ellis som førstemann inn nå i off-season.

Hart har jeg også fortsatt massivt troen på, men i fjor gikk alt som kunne gå galt, galt. Får bare håpe at han klarer å legge den sesongen bak seg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hva er egentlig status på Coyotes nå? Alt er kaos?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Var ingen side deals hos Jets. Jets gamblet. De trodde Logan Stanley ville bli valgt hvis det sto mellom han og Appleton. Samtidig trodde de Seattle ville foretrekke Appleton over DeMelo. Derfor DeMelo ikke ble protected . Det gikk som de håpte og ingen side deals. Fornøyd med resultatet

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»