NHL - 2021-22 - Off Season

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: NHL - 2021-22 - Off Season

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: ons sep 08, 2021 2:56 am Det er fortsatt en del interessante RFAs der ute som ikke har signert noen ny kontrakt enda. Regner med at det nærmer seg, men det er navn som Q. Hughes, E. Pettersson, B. Tkachuk og Kaprizov som er de mest interessante å følge de neste ukene.
Mye interessant ennå ja.
19 dager til de starter opp og 36 dager til Jets har første kamp for sesongen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: ons sep 08, 2021 10:53 am
Chromeback skrev: ons sep 08, 2021 2:56 am Det er fortsatt en del interessante RFAs der ute som ikke har signert noen ny kontrakt enda. Regner med at det nærmer seg, men det er navn som Q. Hughes, E. Pettersson, B. Tkachuk og Kaprizov som er de mest interessante å følge de neste ukene.
Mye interessant ennå ja.
19 dager til de starter opp og 36 dager til Jets har første kamp for sesongen.
Gleder meg som ett lite barn nå, savner hockey på TV-en noe voldsomt nå. Gleder meg til CHL-kampen på fredagen, og jeg heier ikke på Frisk engang.

For dem som er opptatt av «de neste store», så starter collegesesongen litt senere, 14. november. Den vil bli avsluttet med The Frozen Four 10. april. Ikke at jeg har 100% koll på dette enda, men Michigan må vel være storfavoritter. I hvert fall det laget jeg har størst planer om å følge i år :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

JFresh har vært på jobb i kveld, så deler litt spillerstatistikk fra i fjor;

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Overrasket over at det ikke er flere Flyers-spillere med flest turnovers etter fjorårssesongen, utenom NAK og TK.

Og Makar er ett beist.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »




Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor sep 09, 2021 3:43 am JFresh har vært på jobb i kveld, så deler litt spillerstatistikk fra i fjor;

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Overrasket over at det ikke er flere Flyers-spillere med flest turnovers etter fjorårssesongen, utenom NAK og TK.

Og Makar er ett beist.
For Jets del liker jeg at Morrissey og DeMelo viser litt igjen av backene.
Samtidig er det ikke uventet at Ehlers virkelig står fram. Tok enorme skritt forrige sesong og må være en av ligaens mest undervurderte løpere. Ikke at folk tror han er dårlig, men jeg tror ikke det er så mange som vet hvor god han har blitt. Det blir spennende å se når NHL blir normal og man får reise rundt i både USA og Canada og spille kamper.

Kjekt med statistikker og selv om det ikke er så mange Jets spillere som fremhever seg, så er det også gledelig å se at ingen utpeker seg på den negative statistikken heller.

Gleder meg vanvittig til ny sesong. Beintøff avdeling for Jets, men det bør ikke, det må bli sluttspill med dette laget.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hvis dette stemmer, så er det jo veldig gode tall. Har inntrykket at dette er ett mye høyere antall enn i NBA og spesielt i NFL og MLB.


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor sep 16, 2021 10:00 pm Hvis dette stemmer, så er det jo veldig gode tall. Har inntrykket at dette er ett mye høyere antall enn i NBA og spesielt i NFL og MLB.

Veldig bra. Det er strenge regler for publikum å komme inn, da må man vel faktisk forvente at også de som spiller er vaksinert.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: tor sep 16, 2021 10:07 pm
Chromeback skrev: tor sep 16, 2021 10:00 pm Hvis dette stemmer, så er det jo veldig gode tall. Har inntrykket at dette er ett mye høyere antall enn i NBA og spesielt i NFL og MLB.

Veldig bra. Det er strenge regler for publikum å komme inn, da må man vel faktisk forvente at også de som spiller er vaksinert.
I tillegg til at spillerne faktisk får reise rundt, også over grensa, gjør at dette er viktig. Ser jo ut som NHL har gjort en god jobb med å informere og sette krav her heldigvis. Noe av det man har sett i feks NFL av enkelte spillere er ikke like imponerende.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Av alle lag å velge, så lander man altså på Sabres.

lol


Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Veldig kult av Carolina. Carolina er et av laga jeg liker best og denne historien gjør ikke at jeg liker de mindre, snarere tvert imot.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: tor sep 16, 2021 10:00 pm Hvis dette stemmer, så er det jo veldig gode tall. Har inntrykket at dette er ett mye høyere antall enn i NBA og spesielt i NFL og MLB.

Veldig bra og dette gjør at vi kan gå mot en forrykende sesong. Tipper alle er sulteforet selv om det ble en slags sesong sist, så blir det andre boller nå.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Denne så jeg ikke komme


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: søn sep 19, 2021 10:49 am Denne så jeg ikke komme

Fantastisk. Ringen er sluttet. Draftet av Islanders på 90-tallet. Debuterte i NHL for Islanders i 1997. 24 sesonger i NHL, 44 år gammel og tilbake i Islanders. Jeg synes det er nydelig

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Travis Zajac legger opp



33 kampar og 18 poeng for Devils forrige sesong. Ikke like bra for Islanders. Men forstår ikke at ingen gir han en sjanse. Må være det han har håpet på før han nå bestemmer seg for å legge opp.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Arizona gjør den ene tingen jeg skulle ønske at Isles hadde gjort snart. Disse draktene er snæxy.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Er det noe interesse for en fantasy-liga her inne, for øvrig? Eller er vi litt for få for å få det til å gå rundt?

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: man sep 20, 2021 7:16 pm Er det noe interesse for en fantasy-liga her inne, for øvrig? Eller er vi litt for få for å få det til å gå rundt?
Jeg er med i en annen, og av erfaring veit jeg at hvis jeg har to lag gir jeg faen etter tre uker med det laget som gjør det dårligst.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: man sep 20, 2021 7:21 pm
Chromeback skrev: man sep 20, 2021 7:16 pm Er det noe interesse for en fantasy-liga her inne, for øvrig? Eller er vi litt for få for å få det til å gå rundt?
Jeg er med i en annen, og av erfaring veit jeg at hvis jeg har to lag gir jeg faen etter tre uker med det laget som gjør det dårligst.
Det var litt det jeg tenkte ja.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tillater AHL spill uten vaksine egentlig..?


Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Der kom den, ja!


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: ons sep 22, 2021 12:51 am Der kom den, ja!

Godt han blir i NHL. Hadde vært litt trist hvis en så god spiller reiste tilbake til KHL

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Chromeback skrev: ons sep 22, 2021 12:51 am Der kom den, ja!

Puuuhhh!!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

FightingVikes skrev: ons sep 22, 2021 12:41 pm
Chromeback skrev: ons sep 22, 2021 12:51 am Der kom den, ja!

Puuuhhh!!
Hehe, den kan jeg tenke meg satt langt inne ja! :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: ons sep 22, 2021 10:57 am
Godt han blir i NHL. Hadde vært litt trist hvis en så god spiller reiste tilbake til KHL
Absolutt! Og her tror jeg det er mange som har strukket seg for å møtes på midten, både ifht lønn og kontraktslengde.

Det er jo en gigantisk kontrakt for en som «kun» har spilt 55 NHL-kamper, men for Wild så vil han jo virkelig være en stor forskjell for hvordan laget ville fremstått med og uten han.

Så får man se da, om Wild klarer å bygge ett solid lag rundt han i fremtiden.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: ons sep 22, 2021 12:52 pm
TAdams6 skrev: ons sep 22, 2021 10:57 am
Godt han blir i NHL. Hadde vært litt trist hvis en så god spiller reiste tilbake til KHL
Det er jo en gigantisk kontrakt for en som «kun» har spilt 55 NHL-kamper
Akkurat det tenkte jeg også, selv om han var god i mange av de kampene. Men Wild er lyngråe uten han, så han har nok fått bedre betalt der enn han ville fått mange andre steder. Utifra hva jeg har lest har de vært ganske enige om rundt $9M lenge, men Kaprizov ville ha 3 år og Wild ville ha 8. Greit kompromiss der de møtes omtrent på midten.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: ons sep 22, 2021 4:21 pm
Akkurat det tenkte jeg også, selv om han var god i mange av de kampene. Men Wild er lyngråe uten han, så han har nok fått bedre betalt der enn han ville fått mange andre steder. Utifra hva jeg har lest har de vært ganske enige om rundt $9M lenge, men Kaprizov ville ha 3 år og Wild ville ha 8. Greit kompromiss der de møtes omtrent på midten.
Ja, Wild er jo ekstremt avhengige av russeren, så de satt jo ikke med de beste kortene på hånden før forhandlingene sånn sett.

Tror også at alt fra 4 år og nedover var uaktuelt fra Wild sin side, så 5 år er nok akkurat der mange kanskje forventet at det skulle være.

Spent på om det er den sportslige satsningen eller pengene som er viktigst for russeren i lengden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»