NHL - 2021-22 - Off Season

Svar
Stjerten

Re: NHL - 2021-22 - Off Season

Legg inn av Stjerten »

Canucks skrev: søn aug 01, 2021 6:25 pm
Jorge86 skrev: søn aug 01, 2021 5:51 pm
Stjerten skrev: søn aug 01, 2021 10:09 am

En trade til Devils kanskje?
Neida, tror ikke seriøst det skjer.
Men kunne vært morsomt da. Har det skjedd i nyere tid, at tre brødre samtidig, har spilt kamp for samme klubb? Staal brødrene har vel aldri vært samlet alle tre, på høyeste nivå?
Staals er 4. Jeg er ganske sikker på at Eric, Jordan og han yngste spilte sammen i Canes.
Ett lite Google-søk bekrefter at de spilte sammen ja, Jared kun med 2 NHL kamper riktignok.

https://www.nhl.com/news/three-staal-br ... s/c-667706
Ah, takk for link. Hvordan kunne jeg glemme Statsny brødrene. Står om dem og Quebec litt lener ned på siden. Men Staals altså, å til og med i samme rekke, i et bytt. Utrolig. Hadde ikke hørt om Jared.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Stjerten skrev: søn aug 01, 2021 8:14 pm
Canucks skrev: søn aug 01, 2021 6:25 pm
Jorge86 skrev: søn aug 01, 2021 5:51 pm

Staals er 4. Jeg er ganske sikker på at Eric, Jordan og han yngste spilte sammen i Canes.
Ett lite Google-søk bekrefter at de spilte sammen ja, Jared kun med 2 NHL kamper riktignok.

https://www.nhl.com/news/three-staal-br ... s/c-667706
Ah, takk for link. Hvordan kunne jeg glemme Statsny brødrene. Står om dem og Quebec litt lener ned på siden. Men Staals altså, å til og med i samme rekke, i et bytt. Utrolig. Hadde ikke hørt om Jared.
Jorge86 som nevnte det, jeg bare søkte opp for å bekrefte det som han satt oss på sporet av.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: søn aug 01, 2021 12:29 am Evander Kane, ass… For en type.

Dette er trist, men ser at han og denne dama er midt i et skillmisseoppgjør som virker relativt problematisk, og de har et barn også.

Nå er historikken ikke på Kane sin side, så lett å dømme han, og jeg er ikke sjokkert om det stemmer heller, men det er mer som kan ligge bak dette.

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Canucks skrev: man aug 02, 2021 3:16 pm
Chromeback skrev: søn aug 01, 2021 12:29 am Evander Kane, ass… For en type.

Dette er trist, men ser at han og denne dama er midt i et skillmisseoppgjør som virker relativt problematisk, og de har et barn også.

Nå er historikken ikke på Kane sin side, så lett å dømme han, og jeg er ikke sjokkert om det stemmer heller, men det er mer som kan ligge bak dette.
Jeg synes det virker mer som kona er gal. Som nevnt av flere, inkludert Kane selv, er det veldig spesielt hvis han har prøvd å tape kamper med vilje i en sesong som er hans beste poengmessig så langt i karrieren. Han har åpenbart andre problemer, men akkurat dette synes jeg virker som et hevngjerrig forsøk på å ødelegge for han fra den kommende eks-kona.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jorge86 skrev: man aug 02, 2021 7:58 pm
Canucks skrev: man aug 02, 2021 3:16 pm
Chromeback skrev: søn aug 01, 2021 12:29 am Evander Kane, ass… For en type.

Dette er trist, men ser at han og denne dama er midt i et skillmisseoppgjør som virker relativt problematisk, og de har et barn også.

Nå er historikken ikke på Kane sin side, så lett å dømme han, og jeg er ikke sjokkert om det stemmer heller, men det er mer som kan ligge bak dette.
Jeg synes det virker mer som kona er gal. Som nevnt av flere, inkludert Kane selv, er det veldig spesielt hvis han har prøvd å tape kamper med vilje i en sesong som er hans beste poengmessig så langt i karrieren. Han har åpenbart andre problemer, men akkurat dette synes jeg virker som et hevngjerrig forsøk på å ødelegge for han fra den kommende eks-kona.
Tror begge parter sliter med sitt, for å si det sånn. Synes synd på barna.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Canucks skrev: man aug 02, 2021 3:13 pm
Stjerten skrev: søn aug 01, 2021 8:14 pm
Canucks skrev: søn aug 01, 2021 6:25 pm

Ett lite Google-søk bekrefter at de spilte sammen ja, Jared kun med 2 NHL kamper riktignok.

https://www.nhl.com/news/three-staal-br ... s/c-667706
Ah, takk for link. Hvordan kunne jeg glemme Statsny brødrene. Står om dem og Quebec litt lener ned på siden. Men Staals altså, å til og med i samme rekke, i et bytt. Utrolig. Hadde ikke hørt om Jared.
Jorge86 som nevnte det, jeg bare søkte opp for å bekrefte det som han satt oss på sporet av.
Den er god.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Jorge86 skrev: søn aug 01, 2021 5:51 pm
Stjerten skrev: søn aug 01, 2021 10:09 am
Chromeback skrev: lør jul 31, 2021 11:36 am Jeg har også på følelsen av at QH blir en dyyyyr mann etter denne FA-perioden.

Spørsmålet er jo hva Benning finner på.
En trade til Devils kanskje?
Neida, tror ikke seriøst det skjer.
Men kunne vært morsomt da. Har det skjedd i nyere tid, at tre brødre samtidig, har spilt kamp for samme klubb? Staal brødrene har vel aldri vært samlet alle tre, på høyeste nivå?
Staals er 4. Jeg er ganske sikker på at Eric, Jordan og han yngste spilte sammen i Canes.
Tusen takk for head up. Du har helt rett, selvsagt. Dere følger dette, tettere en meg. Var mere på, for 10 år siden.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Torts er klar for ESPN.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Viktig for Buffalo å huske på den dagen Eichel drar, så har de fortsatt Skinner.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bruins86 skrev: ons aug 04, 2021 3:16 pm Viktig for Buffalo å huske på den dagen Eichel drar, så har de fortsatt Skinner.
Greit for salary floor når de skal inn i ny rebuild i alle fall.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: ons aug 04, 2021 10:15 pm
Bruins86 skrev: ons aug 04, 2021 3:16 pm Viktig for Buffalo å huske på den dagen Eichel drar, så har de fortsatt Skinner.
Greit for salary floor når de skal inn i ny rebuild i alle fall.
Og det stopper vel egentlig der, hvis man først skal prate positivt om Skinner og kontrakten hans

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Er det en konkurranse mellom klubbene der det gjelder å ha en back med minimum 9mill AAV?

Darnell Nurse har også fått betalt av Oilers.
For all del, en god back som bar mye av forsvaret for Oilers sist sesong. Men 9.25Mill på en lang kontrakt er i overkant synes jeg

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: lør aug 07, 2021 9:21 am Er det en konkurranse mellom klubbene der det gjelder å ha en back med minimum 9mill AAV?

Darnell Nurse har også fått betalt av Oilers.
For all del, en god back som bar mye av forsvaret for Oilers sist sesong. Men 9.25Mill på en lang kontrakt er i overkant synes jeg
Blir mer og mer spent på hva kontrakten til QHughes ender opp som

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: lør aug 07, 2021 11:28 am
TAdams6 skrev: lør aug 07, 2021 9:21 am Er det en konkurranse mellom klubbene der det gjelder å ha en back med minimum 9mill AAV?

Darnell Nurse har også fått betalt av Oilers.
For all del, en god back som bar mye av forsvaret for Oilers sist sesong. Men 9.25Mill på en lang kontrakt er i overkant synes jeg
Blir mer og mer spent på hva kontrakten til QHughes ender opp som
Ja, det er noen klubber som virkelig setter seg i en vanskelig situasjon nå hvis spillerne ikke innfrir sine høye lønninger. Nå skal det seis at Darnell Nurse nok er en undervurdert spiller i NHL. Han spilte utrolig med minutter for Oilers forrige sesong. Ene kampen mot Jets var det vel nær 50 minutter han spilte. Stort, stort ansvar på backen. Så jeg forstår at de sikrer seg han som en bauta de neste 8 årene. Men hadde trodd på en kontrakt på ca 7-7,5mill

Ja hva ender Hughes opp med? Han er 1 år yngre enn Makar. Får Hughes lang kontrakt nå eller tar de en bridge deal på 2 år og 5,5mill før han casher inn om 2 år? Får han lang kontrakt så blir det fort opp i 9 mill på han og.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Hvordan gjør egentlig Tyler Myers det i Vancouver? Ser han tjener 6mill AAV. Det var jeg ikke klar over.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Nurse sin kontrakt er grusom, Holland burde få sparken på grunnlag av den. Men han får nok fortsatt lov til å ødelegge karrieren til McDavid på denne måten.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: lør aug 07, 2021 8:02 pm Hvordan gjør egentlig Tyler Myers det i Vancouver? Ser han tjener 6mill AAV. Det var jeg ikke klar over.
Nok en av Benning sine kontrakter, ikke like ille som Loui Eriksson sin var, men fortsatt ganske massive overpay. Verdt omtrent halvparten av det han tjener om jeg er generøs.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Shesterkin forlenger med Rangers 4x5.6m

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kjør da


Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Chromeback skrev: man aug 09, 2021 11:12 pm Kjør da

Jeg har null problemer med Seabrook på IR. Han kommer ikke til å spille. Så akkurat dette er bra arbeid av Tampa.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Er det nå en kan si lol..? :lol:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Blir interessant å se hvem som kommer til å sutre nå;


Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Er stille her inne. Ikke rart det. Det er lite som skjer. Noen brikker faller på plass. Noen spillere er ennå der ute og venter på å få seg ny klubb. Er vel ennå noen klubber som driver og forhandler med sine RFA spillere. Heldigvis er Jets ferdige. 3 RFA som måtte resigneres og alle er med videre, selv om Copp bare ble 1 år.

Hvordan står det til hos de andre laga? Noen viktige kontrakter som skal signeres? Sanheim i Flyers er vel en av de større fiskene som må fås på kroken? En spiller som Brady Tkachuk, hvor mye kan han forvente å få? Ennå bare 21 år, 3 solide sesonger bak seg for et dårlig lag. Alltid en vemmelig spiller å møte. Fiala i Wild skal vel også ha betalt nå. Wild har ennå mye cap space. Hva skjer med Kaprizov? De 2 spillerne kan fylle opp mye av den ledige cap spacen til Wild. Quinn Hughes i Vancouver venter på lønna si.

Det er endel brikker som er viktige og som har mye framtid som må på plass.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: fre aug 13, 2021 11:23 pm Blir interessant å se hvem som kommer til å sutre nå;

Winnipeg Jets har som første klubb gått ut og sagt at de skal ha full kapasitet. Men de som kommer inn må ha bevis på at de er fullt vaksinert. Det har skapt endel reaksjoner, men mest positive. Selv om noen reagerer på at det er strengere der enn mange plasser ellers i samfunnet. Det vil nok også være med å påvirke flere til å ta vaksinen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: søn aug 15, 2021 8:27 pm
Chromeback skrev: fre aug 13, 2021 11:23 pm Blir interessant å se hvem som kommer til å sutre nå;

Winnipeg Jets har som første klubb gått ut og sagt at de skal ha full kapasitet. Men de som kommer inn må ha bevis på at de er fullt vaksinert. Det har skapt endel reaksjoner, men mest positive. Selv om noen reagerer på at det er strengere der enn mange plasser ellers i samfunnet. Det vil nok også være med å påvirke flere til å ta vaksinen.
Fordelen med å være i Canada, de fleste er ganske oppegående og forstår viktigheten av dette.

Verre holdninger i enkelte stater sør for grensa, Pennsylvania inkludert. Ser at Massechusetts gjør det ganske bra på vaksinefronten.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: søn aug 15, 2021 8:25 pm Noen viktige kontrakter som skal signeres? Sanheim i Flyers er vel en av de større fiskene som må fås på kroken?

....

Fiala i Wild skal vel også ha betalt nå. Wild har ennå mye cap space. Hva skjer med Kaprizov? De 2 spillerne kan fylle opp mye av den ledige cap spacen til Wild. Quinn Hughes i Vancouver venter på lønna si.

Det er endel brikker som er viktige og som har mye framtid som må på plass.
Både Wild og Philly har søkt om arbitration for henholdsvis Fiala og Sanheim. Man står nok ganske langt i fra hverandre kontraktsmessig begge to. Sies at Fiala vil gå for ett år, mens Sanheim er jeg mer usikker på. Skulle tro at han går for ett år han og, men Flyers har en hel haug med RFA neste sommer, inkludert Giroux, Couts og Ristolainen blant annet, så hvis Sanheim ønsker seg en payday så vet jeg ikke om det er så lurt.

Dickinson har jo forlenget med Canucks, så nå mangler bare Pettersson og QHughes.

Kaprizov-situasjonen synes jeg fortsatt ser vanskelig ut å få god koll på. Virker jo som om at han er innstilt på en 10m+/3 year deal, mens Wild ønsker å binde han over lengre tid. Sies jo at han har ett tilbud fra KHL på 10m+, så vanskelig å si hva som skjer der.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Da var Fiala i boks;


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»