NHL - 2021-22 - Off Season

Svar
Chromeback

Re: NHL - 2021-22 - Off Season

Legg inn av Chromeback »

Dette tok meg veldig mye lengre tid enn det jeg hadde sett for meg at dette kom til å gjøre, så får prøve å gjøre det litt enklere for resten av den første runden, men her er min mock for de 12 første pickene, eller 11 blir det vel egentlig.

1. Buffalo Sabres

Jo mer jeg tenker på det, jo mer blir jeg sikker på at Power er årets #1 pick. Ikke bare pga ryktene rundt Ristolainen i Sabres, men også basert på alt av analyser rundt årets spillere. Lener meg også på hva scouter skriver om han;

“He’s the safe guy for everyone in this draft. He’s going to play, he’s going to be top-four, no question in my mind. I would be surprised if in 10 years you told me he ended up the best player.”

“He’s so big, so mobile, so smart. I have a hard time imagining once an NHL coach gets their hands on him that they won’t play the shit out of him.“

“I think there’s untapped offense in his game. You look at Victor Hedman, the offense came later. I think the same could happen with Power.”

“He’s first overall. He’s a really good skater for his size, he has good skill for his size. He can make plays. He’s a good defender, you wish he had a little more hardness in him, but he will be more than a good enough defender in the NHL.”


2. Seattle Kraken

Og her starter moroa, det finnes vel egentlig ikke noen klar #2 pick i år. Ved siden av Powers, så er det egentlig kun Eklund og Beniers som skiller seg ut, ut i fra jeg leser og ser.

Eklund virker som en type som har det meste utenom fart, allikevel så er han god nok på skøytene til at han ser veldig bra ut på isen.

Allikevel så tror jeg at Kraken sitt første pick noensinne blir Beniers, ut i fra flere aspekter. Kraken ser ut som at de ønsker å bygge ett lag for fremtiden, som ikke er noe Vegas, og i Beniers så finner man en type som vil være en solid 2C som jobber begge veier og kan være en del av ryggraden til Kraken i fremtiden.

Når man leser hva scoutene sier, så ser han ut som et helt ok pick, selv om han nok egentlig ikke er ett #2 pick.

“I think he’s a second-line center in the NHL, I don’t see a first-line center; he lacks that type of offensive creativity. You know what you’re going to get every night with him, he has an elite motor and pretty good hockey sense. He will find a way to create offense, but I don’t expect him to be more than a 2C on a team that does anything.”

“I would be surprised if you look back in 10 years and he was the first or second-best player in the draft, but I don’t think you will ever be disappointed that you drafted him.”

“I would have my concerns using a very high pick on him. I worry he becomes a middle-six forward who PK’s for you.”

“I think he will play at the top of a lineup. I see a first-line center. He will play 18 to 20 minutes a night, hard minutes with power play. I think he will be one of those two-way centers who don’t put up a ton of points but is widely recognized as one of the better centers in the league.”


3. Anaheim Ducks

Siden jeg tror at Kraken tar Beniers, så blir det enkelt for Ducks å velge Eklund. Han har skøyteferdighetene og han har hockey IQen. Hva mer er det å si?

Igjen så er det størrelsen enkelte holder som et minus, men jeg klarer ikke helt å se det som ett kjempestort problem.

“His skating is dynamic. His cutbacks and edgework are major assets in this draft class. He has great skill and hockey sense. He looked like a difference-maker versus men.”

“This guy has an ‘it’ factor that not many in this draft have. He pops on the ice playing at a very high level of competition.”

“The lack of elite speed at his size concerns me for where we’re talking about taking him.”


4. New Jersey Devils

Som Canucks, så tror jeg at det er minstebror Hughes som går her. Luke har en ekstremt stor oppside, men jeg vil påstå at han har en like stor nedside.

En stor, kraftig back som ser helt magisk ut på isen, og blir av mange sett på som den rent teknisk beste på skøyter i årets draft. Allikevel så er det mye å jobbe med. Han er en god offensiv back, men forsvarsarbeidet er mangelfullt, samtidig som han ofte spiller med veldig stor risiko som ofte fører til turnovers.

Jeg tror at Devils lander på Luke, ikke kun fordi han er lillebror, men også fordi taket hans er skyhøyt og han passer veldig inn i hvordan de så ut på isen i forrige sesong.

“He’s not in the top-three conversation for me due to his defending, but he’s an elite skater with skill and size so he’s in that next group.”

“His ceiling is sky-high, could argue he has the most potential of anyone in the draft. Can he defend, and can he stop overcomplicating the game are my big two questions with Hughes.”

“He has a rare combination of size, skating and skill that you can easily see projecting to the top of an NHL lineup.”


5. Columbus Blue Jackets

Her sliter jeg litt igjen, for Clarke virker som typen som fort går her, som nevnt så har jo aksjen steget voldsomt de siste månedene. Personlig er jeg ikke helt solgt på typen, og jeg lurer på om Jackets heller tar sjansen på Guenther. Han hadde ikke noe fantastisk mesterskap for Canada U18, jeg vet ikke om ikke fikk det til å funke med Wright eller hva problemet var, men prestasjonene i Edmonton taler for seg selv.

En spiller som gir alt i hvert skift, og som både er god teknisk med pucken og et godt skudd? Ikke nødvendigvis en type som kan sammenlignes med feks Colefield, men jeg tror det skal mye til for at Jackets klarer å hoppe over Guenther, så jeg tror at han blir Jackets pick #5.

Hva scoutene sier:

“There’s a lot to like about this player. He’s a great skater. He’s very skilled. He can score a lot of goals. He’s not going to run people over, but he’s a worker. He knows where he needs to give a little extra to win a race or create pressure.”

“There’s no denying the talent, no denying the scoring touch and his production. I wonder if in the NHL he’s a primary driver of a line or is he more a secondary guy who needs a top center to create the offense.”

“The way he plays in Edmonton is not the way he played for Canada’s U18 team. There was a lot of deferral to Shane Wright at that tournament. In the WHL he’s the guy with the puck, he makes things happen.”


6. Detroit Red Wings

Tror som Canucks at det blir Kent Johnsen her, en typisk Detroitspiller. Masse x-faktor, men samtidig mye å jobbe med. Men får man orden på skøyteferdighetene, sammen med at han får ett sluttprodukt, så har man en spiller ingen andre i draften ligner på.

“There is a lot of skill and creativity in his game with good instincts. His projection … would worry me due to his skating and the fact he is a perimeter player.”

“I worry he has trouble connecting the dots. He looks flashy but doesn’t always accomplish a lot.”

“When you talk pure skill, he’s right at the top of the draft. He will be a weapon that will be a big part of an NHL team’s offense, on the wing likely.”

“He’s got all the skill in the world, but for the price you’re going to need to pay for him, top 10 maybe even top eight, you’d like to get more quickness at that range.”

“This guy has special skill, he has the potential to be a leading scorer in the league. If he gets outside the top five someone is getting a steal.”


7. San Jose Sharks

Tror at Sharks får Clarke ramlende i fanget her, og det er de nok godt fornøyde med her.

“He concerns me, mostly due to the skating, he will have issues in the NHL in transition and handling NHL pressure. He’s very skilled, I wish when I watched him this season I saw a player that screamed elite offense instead of just very good with his skating. I don’t see him as a great NHL defender.”

“He has tremendous skill, he has tremendous hockey sense. The skating is a little odd, but it’s not poor, he gets around the ice well. He can walk the line in the offensive zone and escape pressure in the defensive zone and isn’t a liability when the play is bearing down on him.”

“You are hoping he turns into an Adam Fox-like player, who despite his skating is so skilled and so smart he runs PP1 and is a solid even strength guy. If he doesn’t become that and can’t generate offense at an NHL pace, I think he’s going to struggle to find a role.”


8. Los Angeles Kings

Tror at LA lander på McTavish. Både fordi Edvinsson har så delte meninger rundt seg, men det virker som McTavish også er generelt godt likt i årets draft. Burde muligens ikke vært et topp 10-pick, men herifra begynner konkurransen også å bli dårligere.

“I think anytime you give me a center with size who competes hard, who has skill and scoring ability, that’s exciting. He showed at the 18s he can be a strong playmaker, too. Is he a one? Maybe not, but he’s a top two-line center all day for me.”

“I think he’s a great player. I buy the offense and 200-foot game, but with his average skating, you’d like him to do more with the puck for a top-10 pick. How much different is he than Cole Sillinger, who you won’t have to pay as high a price for?”

“This guy continues to get better and add dimensions to his game. I love the way he plays, it translates to the NHL.”


9. Vancouver Canucks


Ender opp med Edvinsson, så sånn er det. Det er vel ingen spiller i årets draft som er mer splittende.

“His U18 tournament wasn’t amazing, and people like to tear this guy down, but a lot of what we do is about projecting the future, not the present. With his size, skating, skill, offensive instincts in five to 10 years he’s going to be at the top of an NHL lineup.”

“He’s a stud. He’s going to be a star, he has everything you want in an NHL defenseman.”

“I think he’s overrated. There’s some attractive parts about him, but neither the offense or defending are high-end.”

“He’s going to disappoint people if he goes in the top five. He’s a good player but doesn’t have the hockey sense to be a true top play driver in the NHL.”

“He’s like a gazelle on the ice. You don’t see a lot of guys who look like him with his frame, mobility and ability to maneuver in traffic. He needs a lot of time to develop and grow into his frame but he can pop.”

“I think he has the lowest ceiling among the big four defensemen (Power, Brandt Clarke, Luke Hughes and Edvinsson) but also the highest floor. I’m not sure you’re getting a lot of offense but I think he’s top-four for sure.”


10. Ottawa Senators

Ottawa har et ungt lag som fort blir farlig om noen år og jeg tror, som Canucks, at de fyller på med en ung keeper her. Wallstedt blir valget.

“I worry that the hype on him has exceeded what he really is. He’s such a structured, technical goalie (who’s) always been so far ahead of his peers in that regard, but as a pure NHL athlete the tools don’t really blow you away.”

“There is something special about him. His hockey sense is among the best I’ve ever seen in a draft-eligible goaltender.”

“He’s very smart, technically refined, but he may just be a finished product that developed ahead of schedule. I think he plays, he starts, but I don’t see a sky-high projection you’d like for a potential top half of the first-round goaltender.”


11. Arizona Coyotes - Void

Årets tryggeste valg.

12. Chicago Blackhawks

Hawks tror jeg at lander på en center som deres first round pick. Jeg lander på det samme som Canucks, og at de velger Sillinger.

“All Sillinger ever does wherever he goes is score, score a lot and play a reliable two-way game. I don’t see why he can’t do that in the NHL. He’s so smart that he’ll adapt.”

“He’s a winger in the NHL for me. I like the player a lot, I like his skill, he has an NHL shot, he’s competitive, but I don’t love his hockey sense, he’s an average skater.”

“I could see him as an NHL center. He plays hard, he’s responsible. The skating is heavy so, while I think he scores, you have to be realistic about how that projects to the league.”

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Flere rykter om backer som Jets jakter. Brendan Dillon i Washington har de og jaktet før. Men han er LD, så jeg har liten tro på han inn selv om Cheveldayoff sier de jakter både LD og RD. En annen er Savard som Jets nesten hentet før sluttspillet. Han sier også at han er åpen for å spille for en klubb i Canada.

Spent på hva jakten resulterer i, men håper virkelig de finner en ny god lekekamerat til Morrissey. Jets trenger Morrissey tilbake som den gode backen han var før han ble overlatt alt ansvaret for 2 sesonger siden. Det er for galt at han er den mest rutinerte backen i antall NHL kamper i Jets i en alder av 27.

En god back vil ikke bare tette hull, det vil også lette på ansvaret noen bærer på.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Var en som spurte hvor NHL gjengen var blitt av på vgd. Jeg fikk ikke skrive fridiskusjon.no. Fikk ikke sendt innlegget. Skrev det på engelsk, men det ble slettet under 1 minutt etterpå. VGD viser sitt sanne jeg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 7:59 pm Var en som spurte hvor NHL gjengen var blitt av på vgd. Jeg fikk ikke skrive fridiskusjon.no. Fikk ikke sendt innlegget. Skrev det på engelsk, men det ble slettet under 1 minutt etterpå. VGD viser sitt sanne jeg.
Det er dessverre helt håpløst, samme regler gjelder på diskusjon.no også (samme eiere, samme mod´er). Trist at vi ikke får samle de som ønsker seg ett godt, gammeldags forum.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Mod’ene til VGD har i en periode vært helt utav takt. Jeg ble helt usaklig utestengt 1 uke for en stund siden. Har lest reglene opp og i mente og de hadde ingen grunnlag. VGD har vært en fin plass men retningen de har tatt siste året og endringene nå gjør det enkelt å kutte de it. Men spesielt ishockey forumet er viktig og derfor kjekt at det begynner å bli bra her nå

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 7:47 pm.

En god back vil ikke bare tette hull, det vil også lette på ansvaret noen bærer på.
Helt rart å se deg kommentere uten profilbilde.

Dette skal funke her inne:

http://i.picasion.com/resize91/699549c4 ... c74abb.jpg

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 8:10 pm Mod’ene til VGD har i en periode vært helt utav takt. Jeg ble helt usaklig utestengt 1 uke for en stund siden. Har lest reglene opp og i mente og de hadde ingen grunnlag. VGD har vært en fin plass men retningen de har tatt siste året og endringene nå gjør det enkelt å kutte de it. Men spesielt ishockey forumet er viktig og derfor kjekt at det begynner å bli bra her nå
De har jo valgt helt nye regler nå ved lanseringen, og velgerflukten. Heldigvis fått huket tak i en del fra hockey-delen (har nok litt å si at Canucks og jeg henger der), dessverre verre med feks NBA-delen.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 8:10 pm
TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 7:47 pm.

En god back vil ikke bare tette hull, det vil også lette på ansvaret noen bærer på.
Helt rart å se deg kommentere uten profilbilde.

Dette skal funke her inne:

http://i.picasion.com/resize91/699549c4 ... c74abb.jpg
Er foreløpig bare på telefon på 4G. Skal prøve å få ordnet det etterhvert

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ristolainen klar for Flyers. Kjipt for jeg håpet på han til Jets, men Flyers er aktive nå. Gir fra seg 1.rundevalget nå i 2021

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 7:59 pm Var en som spurte hvor NHL gjengen var blitt av på vgd. Jeg fikk ikke skrive fridiskusjon.no. Fikk ikke sendt innlegget. Skrev det på engelsk, men det ble slettet under 1 minutt etterpå. VGD viser sitt sanne jeg.
Det var mitt Alias for å fiske ting, for nå må vi være forsiktig.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

For en trade av Buffalo, stakkars Flyers, brutalt dårlig deal og massive overpay for Risto, selv ikke Benning hadde gjort den der. Håper ikke det er famous last words.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Canucks skrev: fre jul 23, 2021 8:25 pm
TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 7:59 pm Var en som spurte hvor NHL gjengen var blitt av på vgd. Jeg fikk ikke skrive fridiskusjon.no. Fikk ikke sendt innlegget. Skrev det på engelsk, men det ble slettet under 1 minutt etterpå. VGD viser sitt sanne jeg.
Det var mitt Alias for å fiske ting, for nå må vi være forsiktig.
Den er god 👍

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 8:21 pm Ristolainen klar for Flyers. Kjipt for jeg håpet på han til Jets, men Flyers er aktive nå. Gir fra seg 1.rundevalget nå i 2021
Aiaiai, den så jeg faktisk ikke komme. Ristolainen er jo en type jeg er glad i, få inn Landeskog nå, så er det perfekt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 8:16 pm
Skal prøve å få ordnet det etterhvert
Det bilde i lenken er i hvert fall bare å lagre og laste opp her.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 8:45 pm
TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 8:21 pm Ristolainen klar for Flyers. Kjipt for jeg håpet på han til Jets, men Flyers er aktive nå. Gir fra seg 1.rundevalget nå i 2021
Aiaiai, den så jeg faktisk ikke komme. Ristolainen er jo en type jeg er glad i, få inn Landeskog nå, så er det perfekt.
Risto har nok slitt med Buffalo, men fortsatt god retur for Buffalo her, og det Buffalo har gjort de siste par dagene er rart, har de plass til Landeskog nå?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:13 pm
Risto har nok slitt med Buffalo, men fortsatt god retur for Buffalo her, og det Buffalo har gjort de siste par dagene er rart, har de plass til Landeskog nå?
Risto har vel slitt ja, men potensialet hans er der jo, og jeg liker profilen og rammene hans. Tror han fort passer fint inn i Flyers nå, og vi trenger en som tør å være litt fysisk.

Landeskog blir nok vanskelig, og man er nok avhengig av at man får flyttet på Voracek først. Eventuelt JvR. Per nå har man igjen 10.085.477 millioner igjen av cap spacen, hvis jeg har funnet riktige tall.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 9:22 pm
Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:13 pm
Risto har nok slitt med Buffalo, men fortsatt god retur for Buffalo her, og det Buffalo har gjort de siste par dagene er rart, har de plass til Landeskog nå?
Risto har vel slitt ja, men potensialet hans er der jo, og jeg liker profilen og rammene hans. Tror han fort passer fint inn i Flyers nå, og vi trenger en som tør å være litt fysisk.

Landeskog blir nok vanskelig, og man er nok avhengig av at man får flyttet på Voracek først. Eventuelt JvR. Per nå har man igjen 10.085.477 millioner igjen av cap spacen, hvis jeg har funnet riktige tall.
Problemet til Flyers er også følgende

Hart er RFA, og skal resigneres, det blir noen millioner, mulig bridge deal nå pga. den dårlige sesongen, de trenger en backup goalie da både Elliot og Lyon er UFA.

Sanheim er RFA og skal ha ny kontrakt. Dette vil spise opp av de 10 millionene i stor grad, og da er det ikke noe Landeskog plass igjen uten at Voracek eller JvR forsvinner.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:28 pm
Problemet til Flyers er også følgende

Hart er RFA, og skal resigneres, det blir noen millioner, mulig bridge deal nå pga. den dårlige sesongen, de trenger en backup goalie da både Elliot og Lyon er UFA.

Sanheim er RFA og skal ha ny kontrakt. Dette vil spise opp av de 10 millionene i stor grad, og da er det ikke noe Landeskog plass igjen uten at Voracek eller JvR forsvinner.
Ja, absolutt! Hart er jeg spent på hvor lander ifht kontrakten, og spent på om Elliot får ett år til (håper det). Lyon vet jeg ikke om får flere sjanser. Regner med at man ønsker Ristolainen mer enn ett år også, så da skal vel han også re-signeres neste år.

Har virket veldig som om at man prøver å flytte Voracek og/eller JvR også, tror man håpet at en av dem skulle bli tatt av Seattle. Nå må man jo bare vente å se hva det eventuelt koster. Kan ikke holde på med flere avtaler som Ghost i det lange løp heller.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 9:33 pm
Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:28 pm
Problemet til Flyers er også følgende

Hart er RFA, og skal resigneres, det blir noen millioner, mulig bridge deal nå pga. den dårlige sesongen, de trenger en backup goalie da både Elliot og Lyon er UFA.

Sanheim er RFA og skal ha ny kontrakt. Dette vil spise opp av de 10 millionene i stor grad, og da er det ikke noe Landeskog plass igjen uten at Voracek eller JvR forsvinner.
Ja, absolutt! Hart er jeg spent på hvor lander ifht kontrakten, og spent på om Elliot får ett år til (håper det). Lyon vet jeg ikke om får flere sjanser. Regner med at man ønsker Ristolainen mer enn ett år også, så da skal vel han også re-signeres neste år.

Har virket veldig som om at man prøver å flytte Voracek og/eller JvR også, tror man håpet at en av dem skulle bli tatt av Seattle. Nå må man jo bare vente å se hva det eventuelt koster. Kan ikke holde på med flere avtaler som Ghost i det lange løp heller.
Lyon og Elliot blir nok uansett ikke store utgangsposter, for Elliot snakker vi 1M, men for RFA-signeringene blir det noe mer

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:42 pm
Lyon og Elliot blir nok uansett ikke store utgangsposter, for Elliot snakker vi 1M, men for RFA-signeringene blir det noe mer
Jeg er bare glad det er jeg som slipper å få dette til å gå opp :lol:

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 9:50 pm
Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:42 pm
Lyon og Elliot blir nok uansett ikke store utgangsposter, for Elliot snakker vi 1M, men for RFA-signeringene blir det noe mer
Jeg er bare glad det er jeg som slipper å få dette til å gå opp :lol:
Jepp, syntes Buffalo uansett kom godt ut av dette.

Forøvrig bra første halvdel av tipset ditt for mock. Alt på god gang med rum and coke her. Skåål

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:57 pm
Jepp, syntes Buffalo uansett kom godt ut av dette.

Forøvrig bra første halvdel av tipset ditt for mock. Alt på god gang med rum and coke her. Skåål
Håper jo at dette er en deal begge lag tjener på, og at Hagg får ett løft, har sansen for fyren.

Ja, tror jeg låser meg på disse første tolv. Kan se for meg at det blir mye trades nedover lista, så får heller sitte å nyte showet. Skål!

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 10:05 pm
Canucks skrev: fre jul 23, 2021 9:57 pm
Jepp, syntes Buffalo uansett kom godt ut av dette.

Forøvrig bra første halvdel av tipset ditt for mock. Alt på god gang med rum and coke her. Skåål
Håper jo at dette er en deal begge lag tjener på, og at Hagg får ett løft, har sansen for fyren.

Ja, tror jeg låser meg på disse første tolv. Kan se for meg at det blir mye trades nedover lista, så får heller sitte å nyte showet. Skål!
Går rykter om at spesielt Vancouver og LA vil trade sine picks også.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Canucks skrev: fre jul 23, 2021 10:12 pm
Går rykter om at spesielt Vancouver og LA vil trade sine picks også.
Der ser man, hele mocken ryker vel der.

Ser at mange Sabres supportere ikke skjønner hvordan de fikk et 1st round pick, spesielt ett topp 15 pick i årets draft for Risto, og jeg skjønner ikke virkelig ikke hva de er så gira for.

Lista er kanskje så lav i Buffalo om dagen, at de faktisk synes at det er en god ting.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Spent på hvordan forsvarslinjene ser ut i Philly neste år. Per nå står vi bare med 5, 6 hvis vi tar med York, så må vel ha inn en mann til.

Tipper at linjene ca blir

Provy - Ellis
Sanheim - Risto
Braun - York

Ser helt ok ut, men føler kanskje det mangler litt mer av den defensive tryggheten vi manglet etter at Niskanen la opp.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Chromeback skrev: fre jul 23, 2021 10:19 pm
Canucks skrev: fre jul 23, 2021 10:12 pm
Går rykter om at spesielt Vancouver og LA vil trade sine picks også.
Der ser man, hele mocken ryker vel der.

Ser at mange Sabres supportere ikke skjønner hvordan de fikk et 1st round pick, spesielt ett topp 15 pick i årets draft for Risto, og jeg skjønner ikke virkelig ikke hva de er så gira for.

Lista er kanskje så lav i Buffalo om dagen, at de faktisk synes at det er en god ting.
Benning prøver sitt beste med og overgå Fletcher i ubrukelighet. Flyers,Rangers og Canucks er de desidert største taperne.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

So the full deal is:
OEL and Garland for Roussel, Eriksson, Beagle, the 9th overall pick, 2nd RD pick in 2022 and 7th pick in 2023. And Arizona retains 12 percent of OEL.


Kjør da loui.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Seth Jones til Chicago.

Spent på om alt blir offentliggjort.

Bruins86

Legg inn av Bruins86 »

Seth Jones forlenger medChicago.

Holy f…

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bruins86 skrev: lør jul 24, 2021 1:01 am Seth Jones forlenger medChicago.

Holy f…
Skulle til å nevne Jones som ett alternativ som kunne vært bedre enn Risto for Flyers, men den kontrakten der frister ikke, kan man si..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»