FBIs razzia mot Trump

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Re: FBIs razzia mot Trump

Legg inn av Big George »

Hvis Trump så på ransakingen via overvåkningskameraer kan han jo selv bekrefte eller avkrefte disse eskene som ble hentet ut.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »


Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:02 am
Det er snakk om tidenes verste og mest uverdige president. Som har vist igjen og igjen at han ikke evner å tenke konsekvenser. Så hvorfor skulle det være spesielt sjokkerende at han har dummet seg ut også med disse dokumentene? Det eneste som kan overraske meg med Donald Trump nå er hvis han opptrer som en gentleman.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:02 am
Donald Trump trodde korona kunne kureres ved å vaske lungene med desinfeksjonsmiddel. Han er nok ikke veldig smart. I tillegg er han vant med å slippe unna med kriminaliteten sin.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Ka9nen skrev: lør aug 13, 2022 1:04 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:02 am
Det er snakk om tidenes verste og mest uverdige president. Som har vist igjen og igjen at han ikke evner å tenke konsekvenser. Så hvorfor skulle det være spesielt sjokkerende at han har dummet seg ut også med disse dokumentene? Det eneste som kan overraske meg med Donald Trump nå er hvis han opptrer som en gentleman.
Hva er det du liker mer med Biden? Og kalle Trump tidenes verste er også helt historieløst. Var det mangelen på krigshaukingen fra Obama, Bush og Clinton som gjør han det i dine øyne?

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Solvgutt1 skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:02 am
Donald Trump trodde korona kunne kureres ved å vaske lungene med desinfeksjonsmiddel. Han er nok ikke veldig smart. I tillegg er han vant med å slippe unna med kriminaliteten sin.
Det var ikke det fulle sitatet.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:16 am
Solvgutt1 skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:02 am
Donald Trump trodde korona kunne kureres ved å vaske lungene med desinfeksjonsmiddel. Han er nok ikke veldig smart. I tillegg er han vant med å slippe unna med kriminaliteten sin.
Det var ikke det fulle sitatet.
Hva var ikke det fulle sitatet?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Hva er det du liker mer med Biden?
Det kan vi ta i en tråd om Biden. Men kortversjonen er "alt".

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Ka9nen skrev: lør aug 13, 2022 1:04 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:02 am
Det er snakk om tidenes verste og mest uverdige president. Som har vist igjen og igjen at han ikke evner å tenke konsekvenser. Så hvorfor skulle det være spesielt sjokkerende at han har dummet seg ut også med disse dokumentene? Det eneste som kan overraske meg med Donald Trump nå er hvis han opptrer som en gentleman.
Hva er det du liker mer med Biden? Og kalle Trump tidenes verste er også helt historieløst. Var det mangelen på krigshaukingen fra Obama, Bush og Clinton som gjør han det i dine øyne?
Det er ikke historieløst å kalle Donald Trump tidenes verste president. Det er ikke målt i antall kriger eller dødsofre, det er basert på helt normal observasjon av hvordan han brukte posisjonen sin til å ødelegge respekten for demokratiet, til å skape splid, til å gi utsøkt dårlig smak og stil et grotesk ansikt.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

KingKongHalvor skrev: lør aug 13, 2022 1:22 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Ka9nen skrev: lør aug 13, 2022 1:04 am

Det er snakk om tidenes verste og mest uverdige president. Som har vist igjen og igjen at han ikke evner å tenke konsekvenser. Så hvorfor skulle det være spesielt sjokkerende at han har dummet seg ut også med disse dokumentene? Det eneste som kan overraske meg med Donald Trump nå er hvis han opptrer som en gentleman.
Hva er det du liker mer med Biden? Og kalle Trump tidenes verste er også helt historieløst. Var det mangelen på krigshaukingen fra Obama, Bush og Clinton som gjør han det i dine øyne?
Det er ikke historieløst å kalle Donald Trump tidenes verste president. Det er ikke målt i antall kriger eller dødsofre, det er basert på helt normal observasjon av hvordan han brukte posisjonen sin til å ødelegge respekten for demokratiet, til å skape splid, til å gi utsøkt dårlig smak og stil et grotesk ansikt.
Hvordan ødela Trump respekten for demokratiet?

alseboy

Legg inn av alseboy »

Nå må vi vel snart nærme oss bunnen av forsvarsstrategier for Donald Trumpi...

Tror dere virkelig det var Trump selv som fysisk pakket de eskene med dokumenter og tok dem med til hans resort i Florida?

Sist redigert av alseboy den lør aug 13, 2022 1:27 am, redigert 1 gang totalt.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Ka9nen skrev: lør aug 13, 2022 1:21 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Hva er det du liker mer med Biden?
Det kan vi ta i en tråd om Biden. Men kortversjonen er "alt".
Sirkulær argumentasjon som vanlig når dette spørsmålet blir stilt, ja. Synd fordi jeg liker mange av dine poster rundt andre temaer, men når det kommer til Trump synes jeg du virker sosialt koordinert av hva media vil du skal synes.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Solvgutt1 skrev: lør aug 13, 2022 1:20 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:16 am
Solvgutt1 skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am

Donald Trump trodde korona kunne kureres ved å vaske lungene med desinfeksjonsmiddel. Han er nok ikke veldig smart. I tillegg er han vant med å slippe unna med kriminaliteten sin.
Det var ikke det fulle sitatet.
Hva var ikke det fulle sitatet?
https://eu.statesman.com/story/news/pol ... 113754708/

Forøvrig som du kan lese var det også et (på mangel på et norsk ord for det) paraphrased utsagn

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:29 am
Solvgutt1 skrev: lør aug 13, 2022 1:20 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:16 am
Det var ikke det fulle sitatet.
Hva var ikke det fulle sitatet?
https://eu.statesman.com/story/news/pol ... 113754708/

Forøvrig som du kan lese var det også et (på mangel på et norsk ord for det) paraphrased utsagn
Jeg sa aldri at han oppfordret folk til å drikke blekemiddel. Jeg sa at han trodde man kunne kurere korona med å vaske lungene med desinfeksjonsmiddel, og det var jo det han sa?

"A question that probably some of you are thinking of if you’re totally into that world, which I find to be very interesting. So, supposedly we hit the body with a tremendous, whether it’s ultraviolet or just very powerful light, and I think you said that hasn’t been checked, but you’re going to test it. And then I said supposing you brought the light inside the body, which you can do either through the skin or in some other way. (To Bryan) And I think you said you’re going to test that, too. Sounds interesting, right?



And then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute. And is there a way we can do something like that, by injection inside or almost a cleaning, because you see it gets in the lungs and it does a tremendous number on the lungs, so it’d be interesting to check that, so that you’re going to have to use medical doctors with, but it sounds interesting to me. So, we’ll see, but the whole concept of the light, the way it kills it in one minute. That’s pretty powerful.".

Helt absurde utsagn

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:24 am
KingKongHalvor skrev: lør aug 13, 2022 1:22 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Hva er det du liker mer med Biden? Og kalle Trump tidenes verste er også helt historieløst. Var det mangelen på krigshaukingen fra Obama, Bush og Clinton som gjør han det i dine øyne?
Det er ikke historieløst å kalle Donald Trump tidenes verste president. Det er ikke målt i antall kriger eller dødsofre, det er basert på helt normal observasjon av hvordan han brukte posisjonen sin til å ødelegge respekten for demokratiet, til å skape splid, til å gi utsøkt dårlig smak og stil et grotesk ansikt.
Hvordan ødela Trump respekten for demokratiet?
Nei, si det….🙄

alseboy

Legg inn av alseboy »

Day 1: It's a Deep State conspiracy
Day 2: It's all a hoax
Day 3: The evidence was planted
Day 4: Yeah, but Obama did it too
Day 5: Trump did it, but it was an accident

Gleder meg allerede til dag 6..det gjettes blant annet på:
FBI planted top-secret documents in the boxes before Trumps moving people brought them from WH to Mar-a-lago..

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

alseboy skrev: lør aug 13, 2022 1:26 am Nå må vi vel snart nærme oss bunnen av forsvarsstrategier for Donald Trumpi...

Tror dere virkelig det var Trump selv som fysisk pakket de eskene med dokumenter og tok dem med til hans resort i Florida?

Han antyder at andre bare har pakket esker med tilfeldige dokumenter og sendt det hjem til Trump uten at han aner hva som er i dem? Jeg tror alle vet at Trump ikke pakket eskene selv, men at han ikke har peiling på hva som er der? Komisk tanke.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

KingKongHalvor skrev: lør aug 13, 2022 1:33 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:24 am
KingKongHalvor skrev: lør aug 13, 2022 1:22 am

Det er ikke historieløst å kalle Donald Trump tidenes verste president. Det er ikke målt i antall kriger eller dødsofre, det er basert på helt normal observasjon av hvordan han brukte posisjonen sin til å ødelegge respekten for demokratiet, til å skape splid, til å gi utsøkt dårlig smak og stil et grotesk ansikt.
Hvordan ødela Trump respekten for demokratiet?
Nei, si det….🙄
Nok et sirkulært argument.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:27 am
Sirkulær argumentasjon som vanlig når dette spørsmålet blir stilt, ja. Synd fordi jeg liker mange av dine poster rundt andre temaer, men når det kommer til Trump synes jeg du virker sosialt koordinert av hva media vil du skal synes.
Det er hyggelig, men det er umulig å være enige om alt vet du. Hvis man er enige om alle tema, da blir jeg ihvertfall skeptisk til folk :mrgreen: Fordi da tror jeg ikke at han er ærlig med meg eller han er ikke istand til å ta egne standpunkt.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Ka9nen skrev: lør aug 13, 2022 1:50 am
Det er hyggelig, men det er umulig å være enige om alt vet du. Hvis man er enige om alle tema, da blir jeg ihvertfall skeptisk til folk :mrgreen: Fordi da tror jeg ikke at han er ærlig med meg eller han er ikke istand til å ta egne standpunkt.
Du som er ellers er så høyrevridd, anti-PK og god mann - HOW COULD YOU? TRAITOR!

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Går det bra for antivestlige Russland--sympatisører i tråden..
Og tilsvarende bra i kampen mot Ukraina og Vesten mot Russland?

Snakker om USA og Vesten-hatende røde og lyseblå som skiver forsvarskommentarer for Russland, Kina, Nord-Korea, muslimske - og afrikanske land og latinske land.
Kanskje de har nok med å forsvare el.eksport for globalistene?
Sist redigert av Neptun den lør aug 13, 2022 2:18 am, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Neptun skrev: lør aug 13, 2022 2:14 am Går det bra for antivestlige Russland--sympatisører i tråden..
Og tilsvarende bra i kampen mot Ukraina og Vesten mot Russland?

Jeg snakker om USA og Vesten-hatende røde og lyseblå som skiver forsvarskommentarer for Russland, Kina, Nord-Korea, muslimske - og afrikanske land og latinske land.
Kanskje de har nok med å forsvare el.eksport for globalistene?
I USA er det Trumps venner som liker Putin best.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Solvgutt1 skrev: lør aug 13, 2022 2:16 am
Neptun skrev: lør aug 13, 2022 2:14 am Går det bra for antivestlige Russland--sympatisører i tråden..
Og tilsvarende bra i kampen mot Ukraina og Vesten mot Russland?

Jeg snakker om USA og Vesten-hatende røde og lyseblå som skiver forsvarskommentarer for Russland, Kina, Nord-Korea, muslimske - og afrikanske land og latinske land.
Kanskje de har nok med å forsvare el.eksport for globalistene?
I USA er det Trumps venner som liker Putin best.
Trodde ikke noen likte kommunist Putin, unntatt sosialister.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 12:57 am Fy faen ekkokammer deluxe denne tråden som alt annet fra Gestapo-støttespillerne her inne.
Du får storme Stortinget. Kanskje det hjelper.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

alseboy skrev: lør aug 13, 2022 1:34 am Day 1: It's a Deep State conspiracy
Day 2: It's all a hoax
Day 3: The evidence was planted
Day 4: Yeah, but Obama did it too
Day 5: Trump did it, but it was an accident

Gleder meg allerede til dag 6..det gjettes blant annet på:
FBI planted top-secret documents in the boxes before Trumps moving people brought them from WH to Mar-a-lago..
Det er jo stor komikk. Oppe i all tragedien.

Se for deg at Erna nektet å gå av etter stortingsvalget, saksøkte alt og alle, øste ut den ene teorien etter den andre om hvordan stemmene hennes var stjålet, ringte stemmeansvarlig i Nordland og truet han til å dikte opp akkurat nok stemmer til at hun fikk flertall i fylket, samlet en berm og sende den til Stortinget for så å ta med seg statshemmeligheter hjem for så å skylde på PST for å plante dem der når hun blir tvunget ut av statsministerboligen.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

I verdens politikken er det ikke venstre vs Høyre eller muslimer vs kristne
Det er diktatorene med sine diktaturer vs de demokratiske.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Det har alltid eksistert en ytterlig-gående høyreside i USA. Fortrinnsvis hvite som er i ferd med
å miste sitt flertall. Dagens USA med svarte, mulatter, immigranter fra spansk-talende land
lenger syd og asiater som har kommet for å bli.
Eldre hvite menn som lengter tilbake til 1950 årene da alt var mye enklere for dem.
Man kjørte rundt i Cadillac og svarte var skopussere og gjorde lavstatus-jobber.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:16 am
Solvgutt1 skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:02 am
Donald Trump trodde korona kunne kureres ved å vaske lungene med desinfeksjonsmiddel. Han er nok ikke veldig smart. I tillegg er han vant med å slippe unna med kriminaliteten sin.
Det var ikke det fulle sitatet.
Cope

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Ka9nen skrev: lør aug 13, 2022 1:04 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:02 am
Det er snakk om tidenes verste og mest uverdige president. Som har vist igjen og igjen at han ikke evner å tenke konsekvenser. Så hvorfor skulle det være spesielt sjokkerende at han har dummet seg ut også med disse dokumentene? Det eneste som kan overraske meg med Donald Trump nå er hvis han opptrer som en gentleman.
Hva er det du liker mer med Biden? Og kalle Trump tidenes verste er også helt historieløst. Var det mangelen på krigshaukingen fra Obama, Bush og Clinton som gjør han det i dine øyne?
Cope

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:24 am
KingKongHalvor skrev: lør aug 13, 2022 1:22 am
Bakkus skrev: lør aug 13, 2022 1:13 am
Hva er det du liker mer med Biden? Og kalle Trump tidenes verste er også helt historieløst. Var det mangelen på krigshaukingen fra Obama, Bush og Clinton som gjør han det i dine øyne?
Det er ikke historieløst å kalle Donald Trump tidenes verste president. Det er ikke målt i antall kriger eller dødsofre, det er basert på helt normal observasjon av hvordan han brukte posisjonen sin til å ødelegge respekten for demokratiet, til å skape splid, til å gi utsøkt dårlig smak og stil et grotesk ansikt.
Hvordan ødela Trump respekten for demokratiet?
6. januar 2021

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»