Svenske tilstander

Svar
fazz

Re: Svenske tilstander

Legg inn av fazz »

Pernille skrev: lør aug 27, 2022 12:25 pm
fazz skrev: lør aug 27, 2022 12:19 pm
Pernille skrev: lør aug 27, 2022 11:57 am

Fyllerør og barnsligheter går da hånd i hånd, men det er jo litt søtt at dere kan sitte her og klappe hverandre på ryggen selv om du egentlig ikke kommer noe nærmere mål enn din forvirrede meningsfelle.

Men for å få tråden tilbake på rett spor, hva er din teori på hvorfor bilbranner er så vanlig i innvandrertette områder?
Selv her på Gjøvik så har vi jo "innvandringstette områder" uten at vi har bilbranner, og i Groruddalen/Oslo Øst så bor det vel sikkert 150 forskjellige nasjonaliteter. Hærverk har jo alltid vært mer utbredt i fattige eller nabolag med større sosiale problemer enn andre nabolag.
Nettopp, og hva var det jeg skrev litt tidligere i tråden?

Jo, jeg mener definitivt det handler om fattigdom og sosial nød, men jeg mener også at mye av innvandringen er en ren "import" av fattigdom og sosial nød så det handler like definitivt også om innvandring.

Er du/dere uenig i dette?
Mye av innvandringen kommer fra land hvor det selvsagt er langt vanskeligere å integrere seg inn i det norske samfunnet, det er jo åpenbart at det er langt vanskeligere for folk som kanskje ikke har mer enn grunnleggende skolegang å ta skikkelig del i det norske arbeidslivet, derfor er jeg også stor forkjemper for gretis skole og opplæring av disse. "import av fattigdom" er ett idiotisk utrykk, den tid det er ikke slik asylinnvandring faktisk fungerer, det får det til å høres ut som at det er en del av en større konspirasjon. Men jeg tror at de viktigste hjelpemidlene for å bekjempe denne fattigdommen og sosiale uroen er å spre bosetningen langt mer og ha langt mer fokus på opplæring.

fazz

Legg inn av fazz »

Texas_John skrev: lør aug 27, 2022 12:25 pm
fazz skrev: lør aug 27, 2022 12:19 pm Selv her på Gjøvik så har vi jo "innvandringstette områder" uten at vi har bilbranner, og i Groruddalen/Oslo Øst så bor det vel sikkert 150 forskjellige nasjonaliteter. Hærverk har jo alltid vært mer utbredt i fattige eller nabolag med større sosiale problemer enn andre nabolag.
Er det slik at det å ha dårlig råd medfører at man automatisk begår hærverk, eller er det slik at de som har en tilbøyelighet til å bedrive hærverk oftere er fattigere fordi de er som de er?
Så folk som er fattige er egentlig i bunn og grunn dårlige/slemme mennesker?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

VifteKopp skrev: lør aug 27, 2022 11:14 am
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:50 am
pfrog567 skrev: lør aug 27, 2022 1:47 am

Akkurat her er jeg helt enig med deg, og det gjelder spesielt somaliere. Tror ikke det er så mye aggressivitet, men heller et "hardt" språk.
Spurte en kvinnelig kollega fra Somalia om dette, da kvinnene derfra også snakker veldig høyt. Og det bunner visst i at de ikke skal snakke lavt pga at da viser de underdanighet (!). Mye rar kultur.
Det er jungelens lov.
Brøle for å skremme og for å få "respekt".

Du kan ta en afrikaner ut av jungelen, men du kan aldri ta jungelen ut av h*n.
Finnes ikke jungel i Somalia
Det er det ikke i Norge heller.
Jungelens lov er det som gjelder for afrikanere uansett hvor de er, derav den svært usiviliserte brølesnakkingen.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Henningsen skrev: lør aug 27, 2022 11:36 am
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:05 am
pfrog567 skrev: lør aug 27, 2022 1:58 am

Det er i hvert fall slitsomt mange ganger å høre på denne ropinga. Noen ganger ber jeg de å snakke høyere og da blir det stille gitt.. :) En stund i hvert fall..
I følge PK-ere som Fazz, Henningsen og Champis så er det bare innbildning at de snakker høyt.
Ganske latterlig at de benekter det åpenbare.
Kongen av personangrep...

Det er ikke noe tvil om at du er særs farget av dine åpenbart kjipe holdninger.
Fazz sitt innlegg om vikingene traff ganske bra.

Du presterer på lavmålsnivå om dagen.
Skjerpings
Kommentarer om vikinger som "argument" er så ufattelig dumt at selv barn innser det ....
Skal vi ta for oss hele verdenshistorien for å unnskylde at enkelte folk oppfører seg usivilisert i dag?
Hjelpe meg..
Og dette synes du er bra!
Sist redigert av Neptun den lør aug 27, 2022 1:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

fazz skrev: lør aug 27, 2022 12:35 pm
Texas_John skrev: lør aug 27, 2022 12:25 pm
fazz skrev: lør aug 27, 2022 12:19 pm Selv her på Gjøvik så har vi jo "innvandringstette områder" uten at vi har bilbranner, og i Groruddalen/Oslo Øst så bor det vel sikkert 150 forskjellige nasjonaliteter. Hærverk har jo alltid vært mer utbredt i fattige eller nabolag med større sosiale problemer enn andre nabolag.
Er det slik at det å ha dårlig råd medfører at man automatisk begår hærverk, eller er det slik at de som har en tilbøyelighet til å bedrive hærverk oftere er fattigere fordi de er som de er?
Så folk som er fattige er egentlig i bunn og grunn dårlige/slemme mennesker?
Jeg spør deg, det er du som påstår at det å ha dårlig råd medfører at man begår hærverk. Og fint om du kan svare på dersom fattigdom gjør at man begår hærverk slik du påstår, hvorfor er det slik at de fleste som er fattige likevel ikke begår hærverk?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

fazz skrev: lør aug 27, 2022 8:56 am
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:59 am Å sette fyr på ting bare for å ødelegge har sitt opphav i tredje verden, spesielt Midt-Østen. Mest sannsynlig for å påføre fienden skade og frykt, sannsynligvis også i erobrings øyemed.
Samme med voldtekter av fiendens kvinner som et ledd i å bryte ned moralen i land som erobres.
Spesiell påstand fra en som tilsynelatende er stolt av å være etterkommer av vikingene, som var kjent og fryktet for å brenne ned byer og voldta kvinnene opp og ned den europeiske kysten.
Dummeste kommentaren på FD ever.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 12:58 pm Jungelens lov er det som gjelder for afrikanere uansett hvor de er, derav den svært usiviliserte brølesnakkingen.
En jungelov kan ikke gjelde for et folk som aldri har satt en fot i jungelen. Du må finne deg et atlas og lære deg litt geografi.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 12:58 pm
VifteKopp skrev: lør aug 27, 2022 11:14 am
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:50 am

Det er jungelens lov.
Brøle for å skremme og for å få "respekt".

Du kan ta en afrikaner ut av jungelen, men du kan aldri ta jungelen ut av h*n.
Finnes ikke jungel i Somalia
Det er det ikke i Norge heller.
Jungelens lov er det som gjelder for afrikanere uansett hvor de er, derav den svært usiviliserte brølesnakkingen.
Ja, og så har de i tillegg bein som går rett gjennom nesa og blir de sultne kan de koke deg i en stor svart gryte. Dette er farlige folk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:06 pm
fazz skrev: lør aug 27, 2022 8:56 am
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:59 am Å sette fyr på ting bare for å ødelegge har sitt opphav i tredje verden, spesielt Midt-Østen. Mest sannsynlig for å påføre fienden skade og frykt, sannsynligvis også i erobrings øyemed.
Samme med voldtekter av fiendens kvinner som et ledd i å bryte ned moralen i land som erobres.
Spesiell påstand fra en som tilsynelatende er stolt av å være etterkommer av vikingene, som var kjent og fryktet for å brenne ned byer og voldta kvinnene opp og ned den europeiske kysten.
Dummeste kommentaren på FD ever.
Nei langt unna. Den står din gode venn og allierte, texas jånni, for, og det med soleklart god margin.
Forøvrig består innleggene dine stort sett av svada som er innlært fra en eller annen rasistblokk, i tillegg til personangrep og stråmenn.

Når det kommer til saken så er det selvfølgelig stor grad av sosioøkonomiske forhold og utenforskap som er mye av årsaken, sammen med god nok integrering.
En ting du og de andre meningsfellene dine sjelden tenker på er at deres holdninger bidrar til utenforskap og dårlig integrering, så dere er en del av problemet.

Pernille

Legg inn av Pernille »

fazz skrev: lør aug 27, 2022 12:33 pm
Mye av innvandringen kommer fra land hvor det selvsagt er langt vanskeligere å integrere seg inn i det norske samfunnet, det er jo åpenbart at det er langt vanskeligere for folk som kanskje ikke har mer enn grunnleggende skolegang å ta skikkelig del i det norske arbeidslivet, derfor er jeg også stor forkjemper for gretis skole og opplæring av disse. "import av fattigdom" er ett idiotisk utrykk, den tid det er ikke slik asylinnvandring faktisk fungerer, det får det til å høres ut som at det er en del av en større konspirasjon. Men jeg tror at de viktigste hjelpemidlene for å bekjempe denne fattigdommen og sosiale uroen er å spre bosetningen langt mer og ha langt mer fokus på opplæring.
Der nok derfor også dere blir så "triggered". Det er litt morsomt å observere hvordan dere går helt av hektene bare fordi nomenklaturen ikke er politisk korrekt, men greit nok. Kall det hva du vil, effekten blir uansett den samme: dess mer innvandring fra fattige land i den tredje verden, dess større omfang av fattigdom og sosial nød vil vi få.

Så kommer du med de vanlige flosklene om at hvisomattedersomatte, men historien har vist oss at integrering er forferdelig vanskelig. Faktisk så vanskelig at ingen land i Europa har klart det på en tilfredstillende måte, selv etter snart 60 år med kontinuerlig innvandring og milliarder på milliarder av euro på diverse tiltak. Derfor er det også fullstendig uansvarlig å fortsette med denne dødfødte politikken.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:06 pm
fazz skrev: lør aug 27, 2022 8:56 am Spesiell påstand fra en som tilsynelatende er stolt av å være etterkommer av vikingene, som var kjent og fryktet for å brenne ned byer og voldta kvinnene opp og ned den europeiske kysten.
Dummeste kommentaren på FD ever.
Skammelig og flaut at det finnes nordmenn som har et så forkvaklet syn på en av de mest interessante og fascinerende epokene i historien.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Henningsen skrev: lør aug 27, 2022 1:15 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:06 pm
fazz skrev: lør aug 27, 2022 8:56 am

Spesiell påstand fra en som tilsynelatende er stolt av å være etterkommer av vikingene, som var kjent og fryktet for å brenne ned byer og voldta kvinnene opp og ned den europeiske kysten.
Dummeste kommentaren på FD ever.
Nei langt unna. Den står din gode venn og allierte, texas jånni, for, og det med soleklart god margin.
Forøvrig består innleggene dine stort sett av svada som er innlært fra en eller annen rasistblokk, i tillegg til personangrep og stråmenn.

Når det kommer til saken så er det selvfølgelig stor grad av sosioøkonomiske forhold og utenforskap som er mye av årsaken, sammen med god nok integrering.
En ting du og de andre meningsfellene dine sjelden tenker på er at deres holdninger bidrar til utenforskap og dårlig integrering, så dere er en del av problemet.
Spar meg for dine vurderinger.
Det er du ikke kvalifisert til på noen måter.
Kun etterplapring av de meste ekstreme tilfellene på venstresiden. Vis meg dine venner..

"Integrering" er oppbrukt. Afrikanere er ofre overalt - til evig tid.
Like forbannet skal de hit for å fortelle hvite mennesker at de er rasister.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Hadde vært artig og latt texas jånny neptun og et par andre bo et år på Grønland og se hvordan de hadde kommet ut av det. De hadde slitt i starten men så fort de hadde fått børstet av seg mesteparten av xenofobien så hadde det gått ganske fint, mange spennende butikker, restauranter med god mat og ikke minst hyggelige folk.
Eller så hadde det gått som Christoffer Owe skulle lage dokumentar om holmlia, en konfliktsøkende kar som gjorde alt han kunne for å stille holmlia i et dårlig lys

"Noen synes det er greit å skremme nordmenn med at innvandrere snart vil ta over Norge. Hvem skal trøste meg når jeg blir skremt?" nordmenn, og til noe som minner om et stev viser han norske pakistanere ikledd sine festdrakter. Oi, for en interessant måte å skape kontraster på! Allerede etter to uker oppstår det konflikt mellom Owe og de pakistanske naboene på grunn av matlukt og støy. Deretter baller det på seg med forutinntatte spørsmål, og konfliktorienterte vinklinger. Det er fristende å invitere Owe til å lage dokumentar om mitt nabolag, om min norske nabos forkjærlighet for frijazz klokken 04 om morgenen, og eimen av skinkestek som legger seg over hele nabolaget enkelte søndager.

https://www.aftenposten.no/meninger/i/x ... ksperiment

Og som man sier i Somalia "Wanko jelahii"

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:25 pm
Henningsen skrev: lør aug 27, 2022 1:15 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:06 pm

Dummeste kommentaren på FD ever.
Nei langt unna. Den står din gode venn og allierte, texas jånni, for, og det med soleklart god margin.
Forøvrig består innleggene dine stort sett av svada som er innlært fra en eller annen rasistblokk, i tillegg til personangrep og stråmenn.

Når det kommer til saken så er det selvfølgelig stor grad av sosioøkonomiske forhold og utenforskap som er mye av årsaken, sammen med god nok integrering.
En ting du og de andre meningsfellene dine sjelden tenker på er at deres holdninger bidrar til utenforskap og dårlig integrering, så dere er en del av problemet.
Spar meg for dine vurderinger.
Det er du ikke kvalifisert til på noen måter.
Kun etterplapring av de meste ekstreme tilfellene på venstresiden. Vis meg dine venner..

"Integrering" er oppbrukt. Afrikanere er ofre overalt - til evig tid.
Like forbannet skal de hit for å fortelle hvite mennesker at de er rasister.
venstresiden bla bla bla. har du ikke lest reglene punkt 3. Hersketeknikker, det å sette andre i bås, stråmenn og grove avsporinger vil bli slettet.
du oser jo rasist.. du har tilogmed ikke noe fornuftig og komme med, det er det samme gang på gang..
kom i det minste med noe orginalt, tilogmed fanny bråten er friskere i framtoningen enn det du er, det du driver med er bare patetisk

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:25 pm
Henningsen skrev: lør aug 27, 2022 1:15 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:06 pm

Dummeste kommentaren på FD ever.
Nei langt unna. Den står din gode venn og allierte, texas jånni, for, og det med soleklart god margin.
Forøvrig består innleggene dine stort sett av svada som er innlært fra en eller annen rasistblokk, i tillegg til personangrep og stråmenn.

Når det kommer til saken så er det selvfølgelig stor grad av sosioøkonomiske forhold og utenforskap som er mye av årsaken, sammen med god nok integrering.
En ting du og de andre meningsfellene dine sjelden tenker på er at deres holdninger bidrar til utenforskap og dårlig integrering, så dere er en del av problemet.
Spar meg for dine vurderinger.
Det er du ikke kvalifisert til på noen måter.
Kun etterplapring av de meste ekstreme tilfellene på venstresiden. Vis meg dine venner..

"Integrering" er oppbrukt. Afrikanere er ofre overalt - til evig tid.
Like forbannet skal de hit for å fortelle hvite mennesker at de er rasister.
Om du har noe annet enn personangrep og drittholdninger til folk som er mørke i huden å komme med så får du si ifra.
Nå er det bare lavmåls oppgulp du kommer med. Du har diskvalifisert deg selv fra å bli tatt seriøst i disse diskusjonene.

Btw, er man så ute på grøftehøyre som deg vil de aller aller fleste være til venstre for deg.

Dette er forøvrig et diskusjonsforum, mine meninger er jeg i min fulle rett til å ytre. Det ville kanskkje vært fint for deg å slippe motsvar, men da er du over på ekkokammer, og et styresett som ikke er i samsvar med et fritt demokrati med ytringsfrihet.
Sist redigert av Henningsen den lør aug 27, 2022 1:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Folk_flesk skrev: lør aug 27, 2022 1:11 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 12:58 pm
VifteKopp skrev: lør aug 27, 2022 11:14 am

Finnes ikke jungel i Somalia
Det er det ikke i Norge heller.
Jungelens lov er det som gjelder for afrikanere uansett hvor de er, derav den svært usiviliserte brølesnakkingen.
Ja, og så har de i tillegg bein som går rett gjennom nesa og blir de sultne kan de koke deg i en stor svart gryte. Dette er farlige folk.
Har du noensinne stilt deg spørsmålet hvorfor de er så hjelpeløse - og for alt i verden vil bo der hvite vestlige mennesker bor til tross for at de er "rasister"?
Jeg kan svare - nei, selvsagt ikke. De er så uheldige hele tiden.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:33 pm
Folk_flesk skrev: lør aug 27, 2022 1:11 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 12:58 pm

Det er det ikke i Norge heller.
Jungelens lov er det som gjelder for afrikanere uansett hvor de er, derav den svært usiviliserte brølesnakkingen.
Ja, og så har de i tillegg bein som går rett gjennom nesa og blir de sultne kan de koke deg i en stor svart gryte. Dette er farlige folk.
Har du noensinne stilt deg spørsmålet hvorfor de er så hjelpeløse - og for alt i verden vil bo der hvite vestlige mennesker bor til tross for at de er "rasister"?
Jeg kan svare - nei, selvsagt ikke. De er så uheldige hele tiden.
Nå er det ikke alle her som rasister. Vil nesten si at du tilhører en liten minoritet.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Bilde

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Folk_flesk skrev: lør aug 27, 2022 1:36 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:33 pm
Folk_flesk skrev: lør aug 27, 2022 1:11 pm

Ja, og så har de i tillegg bein som går rett gjennom nesa og blir de sultne kan de koke deg i en stor svart gryte. Dette er farlige folk.
Har du noensinne stilt deg spørsmålet hvorfor de er så hjelpeløse - og for alt i verden vil bo der hvite vestlige mennesker bor til tross for at de er "rasister"?
Jeg kan svare - nei, selvsagt ikke. De er så uheldige hele tiden.
Nå er det ikke alle her som rasister. Vil nesten si at du tilhører en liten minoritet.
Alle som ikke har integrert seg med islam og klankulturer samt ikke hyller BLM er "rasister".
Dem som har integrert seg "hører ikke" og "ser ikke" usivilisert oppførsel - og de forventer ingenting. Som vi ser i denne tråden.
Alt bortforklares og unnskyldes.

Tipper det er 50/50.
Men det er dem som har integrert seg som er premissgivere og som bestemmer i alle sammenhenger. Derfor er vi fortapt.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 1:30 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:25 pm
Henningsen skrev: lør aug 27, 2022 1:15 pm

Nei langt unna. Den står din gode venn og allierte, texas jånni, for, og det med soleklart god margin.
Forøvrig består innleggene dine stort sett av svada som er innlært fra en eller annen rasistblokk, i tillegg til personangrep og stråmenn.

Når det kommer til saken så er det selvfølgelig stor grad av sosioøkonomiske forhold og utenforskap som er mye av årsaken, sammen med god nok integrering.
En ting du og de andre meningsfellene dine sjelden tenker på er at deres holdninger bidrar til utenforskap og dårlig integrering, så dere er en del av problemet.
Spar meg for dine vurderinger.
Det er du ikke kvalifisert til på noen måter.
Kun etterplapring av de meste ekstreme tilfellene på venstresiden. Vis meg dine venner..

"Integrering" er oppbrukt. Afrikanere er ofre overalt - til evig tid.
Like forbannet skal de hit for å fortelle hvite mennesker at de er rasister.
har du ikke lest reglene punkt 3. Hersketeknikker, det å sette andre i bås, stråmenn og grove avsporinger vil bli slettet.
Og her er selvinnsikten på topp :D

Alle som evner å lese ser hvem som argumenterer for sin sak - og hvem som kun bedriver med slagord, skjellsord og rastgauling.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:05 pm
Folk_flesk skrev: lør aug 27, 2022 1:36 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:33 pm

Har du noensinne stilt deg spørsmålet hvorfor de er så hjelpeløse - og for alt i verden vil bo der hvite vestlige mennesker bor til tross for at de er "rasister"?
Jeg kan svare - nei, selvsagt ikke. De er så uheldige hele tiden.
Nå er det ikke alle her som rasister. Vil nesten si at du tilhører en liten minoritet.
Alle som ikke har integrert seg med islam og klankulturer samt ikke hyller BLM er "rasister".
Dem som har integrert seg "hører ikke" og "ser ikke" usivilisert oppførsel - og de forventer ingenting. Som vi ser i denne tråden.
Alt bortforklares og unnskyldes.

Tipper det er 50/50.
Men det er dem som har integrert seg som er premissgivere og som bestemmer i alle sammenhenger. Derfor er vi fortapt.
Oh gawd tror du på dette selv? eller er du så nedsnødd at du ikke vet bedre?
Er ingen forsvarer av Blm (hvor fikk du dette fra) og det med klanskultur er et vidt begrep i inda så har man kaster f,eks..
Og det er ikke snakk om bortforklaringer eller unnskyldninger dette er noe du har kommet opp med i hodet ditt fordi du rett og slett ikke har noe bedre og komme med når du blir motsagt..

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:12 pm
Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 1:30 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 1:25 pm

Spar meg for dine vurderinger.
Det er du ikke kvalifisert til på noen måter.
Kun etterplapring av de meste ekstreme tilfellene på venstresiden. Vis meg dine venner..

"Integrering" er oppbrukt. Afrikanere er ofre overalt - til evig tid.
Like forbannet skal de hit for å fortelle hvite mennesker at de er rasister.
har du ikke lest reglene punkt 3. Hersketeknikker, det å sette andre i bås, stråmenn og grove avsporinger vil bli slettet.
Og her er selvinnsikten på topp :D

Alle som evner å lese ser hvem som argumenterer for sin sak - og hvem som kun bedriver med slagord, skjellsord og rastgauling.
hahahha rette ræva som feis. sitter du og klipper ut ting du leser på resett og hrs og limer inn her fordi alle svarene dine er så forutsigbare og det er bare det samme oppgulpet du kommer med..

Pernille

Legg inn av Pernille »

Henningsen skrev: lør aug 27, 2022 1:15 pm Når det kommer til saken så er det selvfølgelig stor grad av sosioøkonomiske forhold og utenforskap som er mye av årsaken, sammen med god nok integrering.
En ting du og de andre meningsfellene dine sjelden tenker på er at deres holdninger bidrar til utenforskap og dårlig integrering, så dere er en del av problemet.
Vi vet at integreringen for visse grupper ikke fungerer og vi vet at den heller aldri har fungert. Derfor er det helt uansvarlig å holde på slik vi i dag gjør, og det helt uavhengig av hvilken "holdninger" enkelte har og som i det store og det hele er en tullete og veldig lite fruktbar avsporing fra debatten. Den raskeste veien til "svenske tilstander" er å gå rundt å tro at innvandring og integrering løses ved å skyve problemene under teppet.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 2:14 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:12 pm
Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 1:30 pm

har du ikke lest reglene punkt 3. Hersketeknikker, det å sette andre i bås, stråmenn og grove avsporinger vil bli slettet.
Og her er selvinnsikten på topp :D

Alle som evner å lese ser hvem som argumenterer for sin sak - og hvem som kun bedriver med slagord, skjellsord og rastgauling.
hahahha rette ræva som feis. sitter du og klipper ut ting du leser på resett og hrs og limer inn her fordi alle svarene dine er så forutsigbare og det er bare det samme oppgulpet du kommer med..
Fantastisk bra at du bekreftet.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:17 pm
Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 2:14 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:12 pm

Og her er selvinnsikten på topp :D

Alle som evner å lese ser hvem som argumenterer for sin sak - og hvem som kun bedriver med slagord, skjellsord og rastgauling.
hahahha rette ræva som feis. sitter du og klipper ut ting du leser på resett og hrs og limer inn her fordi alle svarene dine er så forutsigbare og det er bare det samme oppgulpet du kommer med..
Fantastisk bra at du bekreftet.
For et fantastisk argument, nå begynner det og bli tynt med motsvar fra deg

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 1:40 pm Bilde
Det er ikke derfor man ikke ønsker at hvite skal bli en minoritet, nei. Flere dumme (retoriske) spørsmål?

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Texas_John skrev: lør aug 27, 2022 2:25 pm
Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 1:40 pm Bilde
Det er ikke derfor man ikke ønsker at hvite skal bli en minoritet, nei. Flere dumme (retoriske) spørsmål?
Nei i ditt tilfelle er det vel mer norge for nordmenn som gjelder...
kvalmt as

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 2:23 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:17 pm
Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 2:14 pm

hahahha rette ræva som feis. sitter du og klipper ut ting du leser på resett og hrs og limer inn her fordi alle svarene dine er så forutsigbare og det er bare det samme oppgulpet du kommer med..
Fantastisk bra at du bekreftet.
For et fantastisk argument, nå begynner det og bli tynt med motsvar fra deg
Vet du hva jeg orker ikke dette nivået.
Det gir meg ingenting å bruke tid på slagord -og økenavn nivået dere (faste) fører.
Om du er uenig i det jeg skriver, argumenter for ditt syn med gyldige argumenter - ikke bare skriv at det ikke er slik etterfulgt av det sedvanlige "rasist".
Likeens bortforklare ting man er uenig med og ikke liker som "oppgulp". Ingen blir overbevist av slikt. Det slår bare tilbake på en selv.
Dessverre blir jeg lei og svarer med samme mynt en sjelden gang, men det er ikke ofte. Må lære meg å ignorere dette fullstendig.

90% av kommentarene mine omhandler politikk og aktuelt.
Der må man begrunne sitt syn med argumenter og henvisninger. Om dere vil forsøke dere som debattanter, så er dere velkommen i disse trådene.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:45 pm
Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 2:23 pm
Neptun skrev: lør aug 27, 2022 2:17 pm

Fantastisk bra at du bekreftet.
For et fantastisk argument, nå begynner det og bli tynt med motsvar fra deg
Vet du hva jeg orker ikke dette nivået.
Det gir meg ingenting å bruke tid på slagord -og økenavn nivået dere (faste) fører.
Om du er uenig i det jeg skriver, argumenter for ditt syn med gyldige argumenter - ikke bare skriv at det ikke er slik etterfulgt av det sedvanlige "rasist".
Likeens bortforklare ting man er uenig med og ikke liker som "oppgulp". Ingen blir overbevist av slikt. Det slår bare tilbake på en selv.
Dessverre blir jeg lei og svarer med samme mynt en sjelden gang, men det er ikke ofte. Må lære meg å ignorere dette fullstendig.

90% av kommentarene mine omhandler politikk og aktuelt.
Der må man begrunne sitt syn med argumenter og henvisninger. Om dere vil forsøke dere som debattanter, så er dere velkommen i disse trådene.
Du orker ikke dette nivået fordi du blir motsagt og det du kommer med til stadighet blir debunket som ren bullshit..
kan du ikke bare være ærlig da vet det kan være vanskelig når man cherrypicker det man vil høre..
Edit: har ikke kalt deg rasist på en stund, noe jeg ikke trenger da innleggene dine taler for seg,

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 2:28 pm
Texas_John skrev: lør aug 27, 2022 2:25 pm
Nattevakt skrev: lør aug 27, 2022 1:40 pm Bilde
Det er ikke derfor man ikke ønsker at hvite skal bli en minoritet, nei. Flere dumme (retoriske) spørsmål?
Nei i ditt tilfelle er det vel mer norge for nordmenn som gjelder...
Ev. Norge for folk som tror de er fra Texas.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»