Svenske tilstander

Svar
Henningsen

Re: Svenske tilstander

Legg inn av Henningsen »

Eddie skrev: fre mai 05, 2023 11:47 am
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 11:41 am
Eddie skrev: fre mai 05, 2023 11:38 am

Tror du virkelig dette er tilfelle 20-30 år i fremtiden? Du kommer til å få en enorm eldrebølge om noen år og nordmenn føder mindre og mindre barn, hva vil skje da? Eneste måten man kan opprettholde velferdsstaten på da er ved mer innvandring. Så det er bare spørsmål om tid før etniske nordmenn vil bli en minoritet i sitt eget land.
Ja det tror jeg. Staten genererer enorme inntekter, og vi er blandt de beste landene å bo i og en av de mest velstående. Dette har vart ganske lenge, og jeg tror det vil fortsette.
Har du noe annet en subjektiv synsing som tilsier at det motsatte vil skje?
Logikk. Norge har et velferdssystem som er ekstremt avhengig av skattebetalere. Når det blir en veldig stor eldrebølge som går ut av arbeid, mens arbeidskraften svekkes sier det seg selv at det ikke er bærekraftig. Så enten må du kutte en veldig stor del på velferdsordningene i Norge, eller så må du hente arbeidskraft fra utlandet. At det er godt å bo i Norge nå, er ingen garanti på det vil fortsette sånn for evig fremtid.
"Logikk" i følge deg, men det er vel lite som underbygger dette

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 11:44 am
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 11:35 am
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 11:19 am Tror de fleste innerst inne er klar over det, men de gir blaffen. De vil heller fremstå som "de gode" her og nå, enn å overlate et forstandig land til sine etterkommere.
Det man etterlater seg er et land som er blandt de aller beste å bo i i hele verden, med velstand og kjøpekraft som de færreste land kan måle seg med.
En fryktelig skandale å etterlate seg noe slik til kommende generasjoner.
Norge er vel knapt på topp 20 lista over land med best kjøpekraft, med dagens kronekurs er vel landet knapt topp 30. Du etterlater deg et synkende skip som har vært holdt flytende av oljeinntekter. Du etterlater deg et land hvor den etniske befolkningen blir i mindretall i rekordfart
Dine barnebarns barn blir kanskje negere.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 11:50 am Ingen ting som tilsier at du har rett i dette. Heller.
Konspirasjonsteorier fra kaninhullet du har rotet deg nedi.
Er ganske enkel og lett tilgjengelig statistikk. At du jobber for kalifatet og forsøker å dysse ned disse forholdene er vel noe alle her snart vet

Moist

Legg inn av Moist »

Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 11:50 am
Moist skrev: fre mai 05, 2023 11:37 am Høyest er Frankrike med 1,84, mot Norge sine 1,55.
Naturlig nok, Frankrike har jo den høyeste andelen muslimer. Disse ligger på 2,9 og drar opp snittet. Er vel anslått at muslimer bikker 50% av befolkningen i Frankrike innen 2050.
Ja nå er jeg spent på om du har kilder, eller bare kommer med påstander som vanlig.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Eddie skrev: fre mai 05, 2023 11:53 am
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 11:51 am
Eddie skrev: fre mai 05, 2023 11:47 am

Logikk. Norge har et velferdssystem som er ekstremt avhengig av skattebetalere. Når det blir en veldig stor eldrebølge som går ut av arbeid, mens arbeidskraften svekkes sier det seg selv at det ikke er bærekraftig. Så enten må du kutte en veldig stor del på velferdsordningene i Norge, eller så må du hente arbeidskraft fra utlandet. At det er godt å bo i Norge nå, er ingen garanti på det vil fortsette sånn for evig fremtid.
"Logikk" i følge deg, men det er vel lite som underbygger dette
Hva er det som ikke underbygger dette? Fødselsratene er lav, flere og flere lever lenger. Hva er konsekvensene av dette hvis du ser i ett lenger perspektiv? Hva er det du er uenig i?
Svarene finner du i innleggene mine.
Lite som underbygger det som kan kalles krisemaksimeringen som preger innleggene dine.
Men underbygg gjerne påstandene dine.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 11:54 am
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 11:50 am Ingen ting som tilsier at du har rett i dette. Heller.
Konspirasjonsteorier fra kaninhullet du har rotet deg nedi.
Er ganske enkel og lett tilgjengelig statistikk. At du jobber for kalifatet og forsøker å dysse ned disse forholdene er vel noe alle her snart vet
Ha ha, slik dumskap er omtrent som forventet fra et høyreekstremistisk troll som støtter vold fra ytre høyrekrefter.
Nå er det du som har ansvar for å underbygge påstandene dine, ikke jeg.
Så kom med de.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

:twisted:
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 11:35 am
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 11:19 am
Eddie skrev: fre mai 05, 2023 11:09 am Naiviteten til nordmenn kommer til å straffe seg hardt i fremtiden. Om 30 år kommer demografien til landet til å se helt annerledes ut, og dere kan takke dere selv for dette. Snillismen kommer til å bite dere i ræva og med fødselsratene til etniske nordmenn er det allerede for sent.
Tror de fleste innerst inne er klar over det, men de gir blaffen. De vil heller fremstå som "de gode" her og nå, enn å overlate et forstandig land til sine etterkommere.
Det man etterlater seg er et land som er blandt de aller beste å bo i i hele verden, med velstand og kjøpekraft som de færreste land kan måle seg med.
En fryktelig skandale å etterlate seg noe slik til kommende generasjoner.
Vi er vel på god vei til å forandre oss her også nå. Forskjellen på fattig og rik i Norge blir større og større. Lederlønningene øker med langt mer enn prisøkningen generelt, mens det går motsatt vei for de som tjener minst. Der får de oppgjør langt under prisøkningen. Høye strømpriser, svak krone og økende renter vil sørge for at mange nordmenn vil få dårligere levestandard. Vi vil få en hel haug med nye fattig folk i Norge de neste to årene.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Moist skrev: fre mai 05, 2023 11:55 am
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 11:50 am
Moist skrev: fre mai 05, 2023 11:37 am Høyest er Frankrike med 1,84, mot Norge sine 1,55.
Naturlig nok, Frankrike har jo den høyeste andelen muslimer. Disse ligger på 2,9 og drar opp snittet. Er vel anslått at muslimer bikker 50% av befolkningen i Frankrike innen 2050.
Ja nå er jeg spent på om du har kilder, eller bare kommer med påstander som vanlig.
Hva er det du trenger kilder på? Ifølge Pew Research har franske muslimer en fødselsrate på 2,9. Samtidig vet vi at den etniske europeiske befolkningen vil være halvert i størrelse i 2100, sammenliknet med i dag.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Eddie skrev: fre mai 05, 2023 11:59 am
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 11:55 am
Eddie skrev: fre mai 05, 2023 11:53 am

Hva er det som ikke underbygger dette? Fødselsratene er lav, flere og flere lever lenger. Hva er konsekvensene av dette hvis du ser i ett lenger perspektiv? Hva er det du er uenig i?
Svarene finner du i innleggene mine.
Lite som underbygger det som kan kalles krisemaksimeringen som preger innleggene dine.
Men underbygg gjerne påstandene dine.
Dette samme oppgulpet hørte vi også når Listhaug pratet om faren for svenske tilstander for noen år tilbake, og se hva Oslo har blitt nå. Det samme har svenskene hørt i flere tiår, mens nå har du drap hver eneste uke i Stockholm. Heldigvis ser det ut til at flere har begynt å se gjennom denne propagandaen fra venstresiden.
Når du må kontre med at andres meninger er oppgulp, så svikter det tydeligvis på argumentasjonen.
Vi har hørt i sikker 10 år at oslo er bare noen få år bak svenseke og en rekke kunnskapsløse ivrer fælt etter å innføre "svanske tilstander" i oslo.
Faktum er at til tross for at innvandrertettheten har økt så har kriminaliteten i oslo gått vesentlig ned.
https://www.faktisk.no/artikler/z4mpy/e ... -utrygg-by

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 12:01 pm
Moist skrev: fre mai 05, 2023 11:55 am
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 11:50 am
Naturlig nok, Frankrike har jo den høyeste andelen muslimer. Disse ligger på 2,9 og drar opp snittet. Er vel anslått at muslimer bikker 50% av befolkningen i Frankrike innen 2050.
Ja nå er jeg spent på om du har kilder, eller bare kommer med påstander som vanlig.
Hva er det du trenger kilder på? Ifølge Pew Research har franske muslimer en fødselsrate på 2,9. Samtidig vet vi at den etniske europeiske befolkningen vil være halvert i størrelse i 2100, sammenliknet med i dag.
Da har vi nok en gang konstatert at påstandene dine er udokumentert synsing.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 11:50 am
Moist skrev: fre mai 05, 2023 11:37 am Høyest er Frankrike med 1,84, mot Norge sine 1,55.
Naturlig nok, Frankrike har jo den høyeste andelen muslimer. Disse ligger på 2,9 og drar opp snittet. Er vel anslått at muslimer bikker 50% av befolkningen i Frankrike innen 2050.
Det er ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom religion og fertilitet. Det har mere med levestandard å gjøre.
Saudi Arabia og Irland har omtrent samme fertilitet +/- 2.
UAE ligger på 1,6, mens fattige Yemen ca 3

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 12:15 pm
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 12:01 pm
Moist skrev: fre mai 05, 2023 11:55 am

Ja nå er jeg spent på om du har kilder, eller bare kommer med påstander som vanlig.
Hva er det du trenger kilder på? Ifølge Pew Research har franske muslimer en fødselsrate på 2,9. Samtidig vet vi at den etniske europeiske befolkningen vil være halvert i størrelse i 2100, sammenliknet med i dag.
Da har vi nok en gang konstatert at påstandene dine er udokumentert synsing.
Muslim majority in France projected in 40 years
https://www.washingtontimes.com/news/20 ... -40-years/
@Moist

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Eddie skrev: fre mai 05, 2023 12:19 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 12:14 pm
Eddie skrev: fre mai 05, 2023 11:59 am

Dette samme oppgulpet hørte vi også når Listhaug pratet om faren for svenske tilstander for noen år tilbake, og se hva Oslo har blitt nå. Det samme har svenskene hørt i flere tiår, mens nå har du drap hver eneste uke i Stockholm. Heldigvis ser det ut til at flere har begynt å se gjennom denne propagandaen fra venstresiden.
Når du må kontre med at andres meninger er oppgulp, så svikter det tydeligvis på argumentasjonen.
Vi har hørt i sikker 10 år at oslo er bare noen få år bak svenseke og en rekke kunnskapsløse ivrer fælt etter å innføre "svanske tilstander" i oslo.
Faktum er at til tross for at innvandrertettheten har økt så har kriminaliteten i oslo gått vesentlig ned.
https://www.faktisk.no/artikler/z4mpy/e ... -utrygg-by
Det er jo en helt idiotisk graf de viser til. Selvfølgelig vil det være færre anmeldelser i 2020 ettersom vi alle var låst inne. Jeg lurer på hva tall etter lockdown viser. Samtidig, fleste av disse skyteepisodene foregår mellom forskjellige fraksjoner, det er ikke slik at disse guttene tyr til anmeldelse når det inntreffer. Er en grunn til at Sverige sliter så veldig med å ta mennene som står bak dette, for ingen snakker med politiet. Om du virkelig mener at Oslo er en like trygg by som tidligere, er du enten dum eller jævlig naiv. Det som er klart at du virkelig ikke har peiling på hva det er som foregår i hovedstaden, men har blitt hjernevasket av media.
Statistikken viser sammenhengende nedgang fra 2003 til 2020.
Men for all del, fakta er ikke for alle.

Til info så er jeg født og oppvokst i byen og har bodd der hele livet med noen få års unntak, så jeg har meget god oversikt over tilstanden i byen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Eddie skrev: fre mai 05, 2023 12:45 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 12:36 pm
Eddie skrev: fre mai 05, 2023 12:19 pm

Det er jo en helt idiotisk graf de viser til. Selvfølgelig vil det være færre anmeldelser i 2020 ettersom vi alle var låst inne. Jeg lurer på hva tall etter lockdown viser. Samtidig, fleste av disse skyteepisodene foregår mellom forskjellige fraksjoner, det er ikke slik at disse guttene tyr til anmeldelse når det inntreffer. Er en grunn til at Sverige sliter så veldig med å ta mennene som står bak dette, for ingen snakker med politiet. Om du virkelig mener at Oslo er en like trygg by som tidligere, er du enten dum eller jævlig naiv. Det som er klart at du virkelig ikke har peiling på hva det er som foregår i hovedstaden, men har blitt hjernevasket av media.
Statistikken viser sammenhengende nedgang fra 2003 til 2020.
Men for all del, fakta er ikke for alle.

Til info så er jeg født og oppvokst i byen og har bodd der hele livet med noen få års unntak, så jeg har meget god oversikt over tilstanden i byen.
https://www.politiet.no/globalassets/do ... t-2022.pdf

Statistikken for 2022 viser økning. Det er helt klart at du har null peiling på hvordan disse miljøene fungerer, det er store mørketall har. Trusler og vold mot lærere i Osloskolene har også hatt enorm økning og lærere føler seg ikke trygge lenger, hva tror du er årsaken bak dette? At Oslo har blitt en tryggere by?
Hva du antar at jeg vet har liten til null relevans.
Du får dokumentere påstanden om at jeg ikke vet noe om disse tilstandene.
Linken din viser jo det samme som jeg påstår.
Det har vært en svak økning av voldssaker. Når skjer denne hovedsakelig? Jo, på byen i løpet av helgefylla, og det er et par år med nedstengning så er det klart fyllevolden øker.

Men dropp hersketeknikken og stemplingen av folk som uvitende når man bor og opplever byen på daglig basis. Tydelig at du har lest veldig lite av det jeg har skrevet om temaet her inne..
Det er utelukkende fordumming av debatten.

Predatorgnu

Legg inn av Predatorgnu »

Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 12:36 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 12:15 pm
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 12:01 pm
Hva er det du trenger kilder på? Ifølge Pew Research har franske muslimer en fødselsrate på 2,9. Samtidig vet vi at den etniske europeiske befolkningen vil være halvert i størrelse i 2100, sammenliknet med i dag.
Da har vi nok en gang konstatert at påstandene dine er udokumentert synsing.
Muslim majority in France projected in 40 years
https://www.washingtontimes.com/news/20 ... -40-years/
@Moist
Ikke helt utenkelig det, nei. 2060 kanskje...

Et enkelt spørsmål: Anser du islam generelt som en religion, eller en politisk ideologi?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Predatorgnu skrev: fre mai 05, 2023 1:19 pm
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 12:36 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 12:15 pm

Da har vi nok en gang konstatert at påstandene dine er udokumentert synsing.
Muslim majority in France projected in 40 years
https://www.washingtontimes.com/news/20 ... -40-years/
@Moist
Ikke helt utenkelig det, nei. 2060 kanskje...

Et enkelt spørsmål: Anser du islam generelt som en religion, eller en politisk ideologi?
Texasjånni anser alle muslimer som terrorister...
Uansett.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 12:14 pm

Når du må kontre med at andres meninger er oppgulp, så svikter det tydeligvis på argumentasjonen.
Vi har hørt i sikker 10 år at oslo er bare noen få år bak svenseke og en rekke kunnskapsløse ivrer fælt etter å innføre "svanske tilstander" i oslo.
Faktum er at til tross for at innvandrertettheten har økt så har kriminaliteten i oslo gått vesentlig ned.
https://www.faktisk.no/artikler/z4mpy/e ... -utrygg-by
Hva menes med svenske tilstander da?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 1:33 pm
Predatorgnu skrev: fre mai 05, 2023 1:19 pm
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 12:36 pm
Muslim majority in France projected in 40 years
https://www.washingtontimes.com/news/20 ... -40-years/
@Moist
Ikke helt utenkelig det, nei. 2060 kanskje...

Et enkelt spørsmål: Anser du islam generelt som en religion, eller en politisk ideologi?
Texasjånni anser alle muslimer som terrorister...
Uansett.
Og du elsker Islam. Har du konvertert enda?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: fre mai 05, 2023 2:15 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 1:33 pm
Predatorgnu skrev: fre mai 05, 2023 1:19 pm

Ikke helt utenkelig det, nei. 2060 kanskje...

Et enkelt spørsmål: Anser du islam generelt som en religion, eller en politisk ideologi?
Texasjånni anser alle muslimer som terrorister...
Uansett.
Og du elsker Islam. Har du konvertert enda?
Dokumenter den idiotpåstanden er du snill.

Lurer på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å svare sånt ræl.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Predatorgnu skrev: fre mai 05, 2023 1:19 pm
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 12:36 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 12:15 pm

Da har vi nok en gang konstatert at påstandene dine er udokumentert synsing.
Muslim majority in France projected in 40 years
https://www.washingtontimes.com/news/20 ... -40-years/
@Moist
Ikke helt utenkelig det, nei. 2060 kanskje...

Et enkelt spørsmål: Anser du islam generelt som en religion, eller en politisk ideologi?
Det er en politisk ideologi

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 2:38 pm
ehall skrev: fre mai 05, 2023 2:15 pm
Og du elsker Islam. Har du konvertert enda?
Dokumenter den idiotpåstanden er du snill.

Lurer på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å svare sånt ræl.
Du er for lengst avslørt, på jobb for kalifatet.

Dionysos

Legg inn av Dionysos »

Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 2:47 pm
Predatorgnu skrev: fre mai 05, 2023 1:19 pm
Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 12:36 pm
Muslim majority in France projected in 40 years
https://www.washingtontimes.com/news/20 ... -40-years/
@Moist
Ikke helt utenkelig det, nei. 2060 kanskje...

Et enkelt spørsmål: Anser du islam generelt som en religion, eller en politisk ideologi?
Det er en politisk ideologi
Jeg er nysgjerrig på hvorfor du som amerikaner fokuserer så mye på islam. I USA har dere mye høyere kriminalitet enn vi har i Europa, og mye av det er relatert til visse grupper også, bare disse gruppene er ikke muslimer i de fleste tilfeller i USA. På begynnelsen av det tjuende århundre var amerikanske WASPs veldig på vakt mot katolsk migrasjon fra Irland og Italia med stort sett de samme argumentene som du kommer med om islam, men til slutt ble disse europeiske gruppene fullstendig integrert, selv om det absolutt var noen problemer med sicilianere, som tok noen tiår å løse. Men den reelle kriminalitetsøkningen kom med massemigrasjon fra steder som Sentral- og Sør-Amerika, Haiti, etc., til det punktet hvor amerikanske storbyer har blitt noen av de farligste stedene i verden i dag, uten at religion har spilt noen rolle i det hele tatt.

Jeg er også ikke den største fan av islam og vil ikke at den skal bli majoritetsreligionen i Europa, men jeg føler at det å fokusere utelukkende på religion tilslører de virkelige problemene. Hvis vi hadde millioner av flyktninger fra Guatemala og Haiti i Europa i stedet for fra Midtøsten og Afrika, tviler jeg på at våre problemer ville være mye mindre. Svenske tilstander og amerikanske tilstander er ikke så forskjellige.
Sist redigert av Dionysos den fre mai 05, 2023 3:23 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Texas_John skrev: fre mai 05, 2023 2:59 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 2:38 pm
ehall skrev: fre mai 05, 2023 2:15 pm
Og du elsker Islam. Har du konvertert enda?
Dokumenter den idiotpåstanden er du snill.

Lurer på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å svare sånt ræl.
Du er for lengst avslørt, på jobb for kalifatet.
Ja, for ditt ord bærer jo mye vekt her inne. :lol:

Et troll fra Toten som later som han er fra texas og tilber en fascist som vil demontere demokratiet.
Texasjånni er medlem av Y'all'-kaida...

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 2:38 pm
ehall skrev: fre mai 05, 2023 2:15 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 1:33 pm

Texasjånni anser alle muslimer som terrorister...
Uansett.
Og du elsker Islam. Har du konvertert enda?
Dokumenter den idiotpåstanden er du snill.

Lurer på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å svare sånt ræl.
Du kan velge å ikke å svare. Men noen konklusjoner tar vi når du er så lang utpå ytre venstre at du tipper over kanten. Men stort sett gidder jeg ikke svare på alt det idiotiske, rælet, løgnene og sprøytet du kommer med.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: fre mai 05, 2023 4:06 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 2:38 pm
ehall skrev: fre mai 05, 2023 2:15 pm

Og du elsker Islam. Har du konvertert enda?
Dokumenter den idiotpåstanden er du snill.

Lurer på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å svare sånt ræl.
Du kan velge å ikke å svare. Men noen konklusjoner tar vi når du er så lang utpå ytre venstre at du tipper over kanten. Men stort sett gidder jeg ikke svare på alt det idiotiske, rælet, løgnene og sprøytet du kommer med.
Hahaha, herregud. :lol:
Jeg er dypt overrasket om du klarer å betjene en dør med dørhåndtak om vi skal bedømme deg ut fra dine to siste svar til meg. Skal lese mye dumt før øynene detter ut, men her er det jaggu like før.

Jeg befinner meg ganske midt i det politiske landskapet, så om du mener jeg er ekstremt langt til venstre sier det mest om hvor du selv befinner deg.
Men merkelapper og hets er helt som forventet fra deg og dine meningsfeller.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 4:13 pm
ehall skrev: fre mai 05, 2023 4:06 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 2:38 pm

Dokumenter den idiotpåstanden er du snill.

Lurer på hvorfor jeg i det hele tatt gidder å svare sånt ræl.
Du kan velge å ikke å svare. Men noen konklusjoner tar vi når du er så lang utpå ytre venstre at du tipper over kanten. Men stort sett gidder jeg ikke svare på alt det idiotiske, rælet, løgnene og sprøytet du kommer med.
Hahaha, herregud. :lol:
Jeg er dypt overrasket om du klarer å betjene en dør med dørhåndtak om vi skal bedømme deg ut fra dine to siste svar til meg. Skal lese mye dumt før øynene detter ut, men her er det jaggu like før.

Jeg befinner meg ganske midt i det politiske landskapet, så om du mener jeg er ekstremt langt til venstre sier det mest om hvor du selv befinner deg.
Men merkelapper og hets er helt som forventet fra deg og dine meningsfeller.
Du driter deg bare ut med å påstå at du er midt i det politiske landskapet når alle dine politiske utsagn er langt utpå venstresiden. Kan ta en annen merkelapp også, få her inne bruker mer personangrep enn du, problemer med argumentasjon så må bare svare med dritt og angrep på person.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: fre mai 05, 2023 4:22 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 4:13 pm
ehall skrev: fre mai 05, 2023 4:06 pm

Du kan velge å ikke å svare. Men noen konklusjoner tar vi når du er så lang utpå ytre venstre at du tipper over kanten. Men stort sett gidder jeg ikke svare på alt det idiotiske, rælet, løgnene og sprøytet du kommer med.
Hahaha, herregud. :lol:
Jeg er dypt overrasket om du klarer å betjene en dør med dørhåndtak om vi skal bedømme deg ut fra dine to siste svar til meg. Skal lese mye dumt før øynene detter ut, men her er det jaggu like før.

Jeg befinner meg ganske midt i det politiske landskapet, så om du mener jeg er ekstremt langt til venstre sier det mest om hvor du selv befinner deg.
Men merkelapper og hets er helt som forventet fra deg og dine meningsfeller.
Du driter deg bare ut med å påstå at du er midt i det politiske landskapet når alle dine politiske utsagn er langt utpå venstresiden. Kan ta en annen merkelapp også, få her inne bruker mer personangrep enn du, problemer med argumentasjon så må bare svare med dritt og angrep på person.
Apropos personangrep så kom du nettopp med følgende : "Men stort sett gidder jeg ikke svare på alt det idiotiske, rælet, løgnene og sprøytet du kommer med."
Glasshus og singling, en titt i speilet du bør ta osv...
Og så er det jo alltid god underholdning når noen som ikke vet hvem jeg er skal påstå å vite bedre enn meg selv hva jeg stemmer. Da er du dømt til å tråkke i salaten med begge beina.
Men det står du fritt til å gjøre, til god underholdning for alle oss andre.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 4:27 pm
ehall skrev: fre mai 05, 2023 4:22 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 4:13 pm

Hahaha, herregud. :lol:
Jeg er dypt overrasket om du klarer å betjene en dør med dørhåndtak om vi skal bedømme deg ut fra dine to siste svar til meg. Skal lese mye dumt før øynene detter ut, men her er det jaggu like før.

Jeg befinner meg ganske midt i det politiske landskapet, så om du mener jeg er ekstremt langt til venstre sier det mest om hvor du selv befinner deg.
Men merkelapper og hets er helt som forventet fra deg og dine meningsfeller.
Du driter deg bare ut med å påstå at du er midt i det politiske landskapet når alle dine politiske utsagn er langt utpå venstresiden. Kan ta en annen merkelapp også, få her inne bruker mer personangrep enn du, problemer med argumentasjon så må bare svare med dritt og angrep på person.
Apropos personangrep så kom du nettopp med følgende : "Men stort sett gidder jeg ikke svare på alt det idiotiske, rælet, løgnene og sprøytet du kommer med."
Glasshus og singling, en titt i speilet du bør ta osv...
Og så er det jo alltid god underholdning når noen som ikke vet hvem jeg er skal påstå å vite bedre enn meg selv hva jeg stemmer. Da er du dømt til å tråkke i salaten med begge beina.
Men det står du fritt til å gjøre, til god underholdning for alle oss andre.
Er sikker god underholdning for alle dine meningsfeller på ytre babord. Alle andre derimot evner å lese hva du lirer av deg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: fre mai 05, 2023 4:33 pm
Henningsen skrev: fre mai 05, 2023 4:27 pm
ehall skrev: fre mai 05, 2023 4:22 pm

Du driter deg bare ut med å påstå at du er midt i det politiske landskapet når alle dine politiske utsagn er langt utpå venstresiden. Kan ta en annen merkelapp også, få her inne bruker mer personangrep enn du, problemer med argumentasjon så må bare svare med dritt og angrep på person.
Apropos personangrep så kom du nettopp med følgende : "Men stort sett gidder jeg ikke svare på alt det idiotiske, rælet, løgnene og sprøytet du kommer med."
Glasshus og singling, en titt i speilet du bør ta osv...
Og så er det jo alltid god underholdning når noen som ikke vet hvem jeg er skal påstå å vite bedre enn meg selv hva jeg stemmer. Da er du dømt til å tråkke i salaten med begge beina.
Men det står du fritt til å gjøre, til god underholdning for alle oss andre.
Er sikker god underholdning for alle dine meningsfeller på ytre babord. Alle andre derimot evner å lese hva du lirer av deg.
Stiller spørsmål ved leseforståelsen, men du har sikkert noen eksempler som underbygger påstanden din?

Men du får tro hva du vil om du velger å være faktaresistent. Her er det jo folk som tror jorda er flat også, så for all del...

Corvus

Legg inn av Corvus »

Predatorgnu skrev: fre mai 05, 2023 7:31 am
Corvus skrev: tor mai 04, 2023 10:03 pm
Predatorgnu skrev: tor mai 04, 2023 8:58 am

Mennesker, og andre skapninger, har vel til alle tider flyttet seg etter hvor forholdene synes best. Dette bunner nok i overlevelsesdriften, som faktisk overgår seksualdriftan i styrke.

Med motoriserte kjøretøy som båter, biler og ikke minst fly har denne forflytninger blitt mye raskere, mer effektiv og tilgjengelig enn i de gode gamle dagene.

Min tipoldefar ville brukt lengre tid fra Skoppum til Mysen enn det tar meg å komme til Kigali.

En mulig metode for å begrense folkeforflytninger i stor skala kan være å forby flyvemaskiner. Dernest kanskje motorbåter.
Eller bare nekte dem innpass i landet. Hvorfor gjøre det vanskelig, når det er så lett.
Det viser seg vel å ikke være så enkelt. Det er ikke alle av oss som alltid tar et nei for et nei.

https://frontex.europa.eu/media-centre/ ... 016-YsAZ29
Det er bare å sende dem tilbake.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»