2022 US Open

Svar
Skraevadottir

Re: 2022 US Open

Legg inn av Skraevadottir »

Staten skrev: tor sep 08, 2022 7:40 am Er det noen grense for hvor lenge de kan spille? Klokka nærmer seg jo 0200 der.
Nope, sånn er det i Amerika. Var vel en kamp nå nettopp som også slutta rundt klokka 02:00. Ble jo også en del skriverier da Zverev klikka i vinkel for at han måtte spille til klokka 03:30 i en eller annen turnering, og det tror jeg var i Mexico. Det forstår jeg egentlig godt. Er jo helt latterlig at de ikke starter night session et par timer tidligere når det er så få kamper igjen.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Skraevadottir skrev: tor sep 08, 2022 7:36 am
TheBaseline skrev: tor sep 08, 2022 7:16 am
Skraevadottir skrev: tor sep 08, 2022 7:04 am Husk at kampen ikke er over, selv om Sinner har 2-1 og momentum her.
Aldri i livet at Alcaraz tar igjen dette her. Han er ferdig.
Hva sa du?
Ja, hva sa jeg? :) Sinner vinner. Det er NID.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Vel, spanjolen bryter tilbake

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Tatt av nervene Sinner. Game on!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Alcaraz bryter, Sinner taklet ikke nervene

Number4

Legg inn av Number4 »

Tennis er herlige greier.

R66

Legg inn av R66 »

Ace på 15-30 og breakball, også misser han lett forhand på breakball nr 2
Etter over fire timer med kjempespill får vi enda mer drama

Atom Vinter

Legg inn av Atom Vinter »

Er det flere som meg som vurderer det til at vi har et kort vindu her nå, hvor Casper kan bli verdensener, før det lukker seg igjen, kanskje for godt? Og for at dette vinduet skal være veldig åpent istedenfor å kun være på gløtt, så trenger vi at Sinner vinner denne? Eller er det optimisme på den måten at dere tror på flere muligheter senere?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sinner ser ferdig ut

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Taper Sinner denne forventer jeg at Alcaraz sender blomster til jinxekongen Thebaseline.

Number4

Legg inn av Number4 »

Hvem er sterkest i hue nå?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

The Baseline, aka Nostradamus.

R66

Legg inn av R66 »

Alcaraz med fire game på rad og vi har femte sett
Sist redigert av R66 den tor sep 08, 2022 8:04 am, redigert 1 gang totalt.

Staten
Innlegg: 47

Legg inn av Staten »

Hadde håpet å kunne se kampen ferdig, men nå må jeg på jobb. Regner med de er ferdige når jeg kommer hjem :)

Number4

Legg inn av Number4 »

Staten skrev: tor sep 08, 2022 8:03 am Hadde håpet å kunne se kampen ferdig, men nå må jeg på jobb. Regner med de er ferdige når jeg kommer hjem :)
Sikkert opptatt med med tiebreak. :D

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Atom Vinter skrev: tor sep 08, 2022 8:01 am Er det flere som meg som vurderer det til at vi har et kort vindu her nå, hvor Casper kan bli verdensener, før det lukker seg igjen, kanskje for godt? Og for at dette vinduet skal være veldig åpent istedenfor å kun være på gløtt, så trenger vi at Sinner vinner denne? Eller er det optimisme på den måten at dere tror på flere muligheter senere?
Fullfører Casper sesongen på en god måte har han lite poeng å forsvare de første månedene av 2023. Det kan være mulighet der, men det er jo en viss Carlos Alcaraz som kan fyke avgårde på rankingen før den tid.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Skraevadottir skrev: tor sep 08, 2022 8:03 am The Baseline, aka Nostradamus.
Tror fortsatt Sinner vinner. Men vi får se :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er noe helt spesielt når man får se to spillerne som sannsynligvis kommer til å kjempe om nr 1 og GS de neste 10 årene, møtes i en viktig kamp når de er på vippen til å ta over i tennistoppen. Magisk oppgjør.

Sinner opp et break i femte nå, men dette kan jo snu hele tiden.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Lew_Ashby skrev: tor sep 08, 2022 8:25 am Det er noe helt spesielt når man får se to spillerne som sannsynligvis kommer til å kjempe om nr 1 og GS de neste 10 årene, møtes i en viktig kamp når de er på vippen til å ta over i tennistoppen. Magisk oppgjør.
Glemmer ikke Casper, men hvem hadde trodd at en kvartfinale mellom disse to nesten skulle anses for å være "den moralske finalen" alt i en GS nå i år.

R66

Legg inn av R66 »

storpeder skrev: tor sep 08, 2022 8:27 am
Lew_Ashby skrev: tor sep 08, 2022 8:25 am Det er noe helt spesielt når man får se to spillerne som sannsynligvis kommer til å kjempe om nr 1 og GS de neste 10 årene, møtes i en viktig kamp når de er på vippen til å ta over i tennistoppen. Magisk oppgjør.
Glemmer ikke Casper, men hvem hadde trodd at en kvartfinale mellom disse to nesten skulle anses for å være "den moralske finalen" alt i en GS nå i år.
Sa det for noen dager siden :D

Kan Alcaraz komme tilbake en gang til?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

storpeder skrev: tor sep 08, 2022 8:27 am
Lew_Ashby skrev: tor sep 08, 2022 8:25 am Det er noe helt spesielt når man får se to spillerne som sannsynligvis kommer til å kjempe om nr 1 og GS de neste 10 årene, møtes i en viktig kamp når de er på vippen til å ta over i tennistoppen. Magisk oppgjør.
Glemmer ikke Casper, men hvem hadde trodd at en kvartfinale mellom disse to nesten skulle anses for å være "den moralske finalen" alt i en GS nå i år.
Det er den beste kampen i US Open i år, men tennisen Ruud viste særlig i 2.settet mot Berrettini er minst på høyde med disse to.

Det er ikke den moralske finalen på samme måte som Djokovic-Nadal var i FO-kvarten i år emm.

Alcaraz er ellevill når han absolutt må vinne poeng.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

TheBaseline må vente litt på pengene sine ser jeg. Håper hen ikke har solgt skinnet før bjørnen er skutt.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den tor sep 08, 2022 8:38 am, redigert 1 gang totalt.

R66

Legg inn av R66 »

Haha, enda en gang break tilbake
5 timer spilt

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ny rekord: en US Open-kamp har aldri vært spilt så seint på natten.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

R66 skrev: tor sep 08, 2022 8:36 am Haha, enda en gang break tilbake
5 timer spilt
Tidenes lengste US Open-kamp 5:26 fra 1992 kan falle.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sinnsykt poeng. Dette er så bra. Elsker hvordan Sinner genererer kraft i slagene uten at det ser ut som han legger noe i det.

Avgjørende breakpoint for Alcaraz nå.

Og der kan Alcaraz serve for semifinale.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Er nok kjørt for Sinner nå.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Sinner vs Alcaraz....
Fytti helvete, for en match. To unge talenter som virkelig spiller en herlig tennismatch. Dette er stor underholdning, og uansett hvem som går videre så er det fullt fortjent.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Alcaraz har luket bort alt av feil.

Kom en akkurat i det jeg skrev :D
Sist redigert av Zanick den tor sep 08, 2022 8:47 am, redigert 1 gang totalt.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Søren klype, drømmen min om Casper som nr 1 med ingen tuneringsseiere over ATP250 er nok kjørt nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»