2022 US Open

Svar
AcsOnFire

Re: 2022 US Open

Legg inn av AcsOnFire »

Er det noen som har stream å avse, takknemlig for det.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Må si Berrettini imponerer, 74% førsteserver når vi er inne i tredje sett. Leder 2-0 i sett over Murray. Kan fort gå hele veien.

Mehell

Legg inn av Mehell »

AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:02 pm Er det noen som har stream å avse, takknemlig for det.
Får ikke sendt deg PM. Har du sperret for den muligheten?
Er ikke tillatt å dele streamer åpent på forumet, så må gjøres gjennom PM.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Mehell skrev: fre sep 02, 2022 8:11 pm
AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:02 pm Er det noen som har stream å avse, takknemlig for det.
Får ikke sendt deg PM. Har du sperret for den muligheten?
Er ikke tillatt å dele streamer åpent på forumet, så må gjøres gjennom PM.
Prøv nuh!
Sist redigert av AcsOnFire den fre sep 02, 2022 8:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:16 pm
Mehell skrev: fre sep 02, 2022 8:11 pm
AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:02 pm Er det noen som har stream å avse, takknemlig for det.
Får ikke sendt deg PM. Har du sperret for den muligheten?
Er ikke tillatt å dele streamer åpent på forumet, så må gjøres gjennom PM.
Aner ikke om det er disabla , jeg kunne jo sende deg pm .
Får ikke lest det du sender. Står bare at det er slettet av forfatter.

Gå inn på innstillinger, og se om du kan åpne opp for private meldinger.
Hvis ikke får vi løse det på en annen måte.

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Mehell skrev: fre sep 02, 2022 8:18 pm
AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:16 pm
Mehell skrev: fre sep 02, 2022 8:11 pm

Får ikke sendt deg PM. Har du sperret for den muligheten?
Er ikke tillatt å dele streamer åpent på forumet, så må gjøres gjennom PM.
Aner ikke om det er disabla , jeg kunne jo sende deg pm .
Får ikke lest det du sender. Står bare at det er slettet av forfatter.

Gå inn på innstillinger, og se om du kan åpne opp for private meldinger.
Hvis ikke får vi løse det på en annen måte.
Om du prøver å sende meg en link nå, så tror jeg det går.
Har rettet på det i settings.

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Det må være vondt med den sola fra siden for spillerne.

Mehell

Legg inn av Mehell »

AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:20 pm
Mehell skrev: fre sep 02, 2022 8:18 pm
AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:16 pm

Aner ikke om det er disabla , jeg kunne jo sende deg pm .
Får ikke lest det du sender. Står bare at det er slettet av forfatter.

Gå inn på innstillinger, og se om du kan åpne opp for private meldinger.
Hvis ikke får vi løse det på en annen måte.
Om du prøver å sende meg en link nå, så tror jeg det går.
Har rettet på det i settings.
Nei. Får det dessverre ikke til.
Kan du se min profilsignatur? Har lagt linken inn der, midlertidig.

Mehell

Legg inn av Mehell »

AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:20 pm
Mehell skrev: fre sep 02, 2022 8:18 pm
AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:16 pm

Aner ikke om det er disabla , jeg kunne jo sende deg pm .
Får ikke lest det du sender. Står bare at det er slettet av forfatter.

Gå inn på innstillinger, og se om du kan åpne opp for private meldinger.
Hvis ikke får vi løse det på en annen måte.
Om du prøver å sende meg en link nå, så tror jeg det går.
Har rettet på det i settings.
Enkelte brukere kunne ikke legges til ettersom de har deaktivert mottak av private meldinger.

fikk denne mld nå, når jeg skulle sende til deg.

Mehell

Legg inn av Mehell »

AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:20 pm
Mehell skrev: fre sep 02, 2022 8:18 pm
AcsOnFire skrev: fre sep 02, 2022 8:16 pm

Aner ikke om det er disabla , jeg kunne jo sende deg pm .
Får ikke lest det du sender. Står bare at det er slettet av forfatter.

Gå inn på innstillinger, og se om du kan åpne opp for private meldinger.
Hvis ikke får vi løse det på en annen måte.
Om du prøver å sende meg en link nå, så tror jeg det går.
Har rettet på det i settings.
Fikk du det til? Det er i så tilfelle en veldig bra side som jeg anbefaler at du bokmerker. Alt av sport sendes der, ikke bare tennis.
Sist redigert av Mehell den fre sep 02, 2022 8:27 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Hele prosjektet med å sende DM faller vel ut i sanden når de siste 5-6 innleggene handler om ulovlige streams? Alle som vil se Casper Ruud på norsk tv bør investere i Discovery+. Gode kommentatorer.

Mehell

Legg inn av Mehell »

FantasySwede skrev: fre sep 02, 2022 8:27 pm Hele prosjektet med å sende DM faller vel ut i sanden når de siste 5-6 innleggene handler om ulovlige streams? Alle som vil se Casper Ruud på norsk tv bør investere i Discovery+. Gode kommentatorer.
Jeg betaler faktisk for Discovery, men kvaliteten er sykt nok bedre på den streamen.
Og det er heller ikke alle som har råd eller kan ta seg råd til å betale for alt som finnes av kanaler for tiden.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Etter å ha hengt i tauene i 3.sett (berget 8 bb) så tar Murray det i tiebreak der italieneren kollapser. Tror nok ikke Murray har fysikken til å snu det, men bra å få Berrettini litt mør.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Italieneren tar det i fjerde settet, syns han gjør en veldig god kamp minus tiebreak og starten på 4.sett. Imponerende av Murray også, dette er nok det beste han har vært på veldig mange år.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

PCB har lekestue med De Minaur, vunnet 6-1, 6-1 i de to første settene. Han har virkelig kommet opp på et helt nytt nivå i det siste, som jeg ikke trodde han hadde inne.

Mehell

Legg inn av Mehell »

GoingKronos skrev: lør sep 03, 2022 12:54 am PCB har lekestue med De Minaur, vunnet 6-1, 6-1 i de to første settene. Han har virkelig kommet opp på et helt nytt nivå i det siste, som jeg ikke trodde han hadde inne.
Ja, Busta har virkelig fått et oppsving den siste tiden. Han var jo veldig imponerende i Montreal bl.a, og det er litt artig å se at spillere over 30 fortsatt kan ta steg.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Ajla Tomljanovic. Det er svaret på hvem var den siste som slo Serena Williams i Williams siste kamp.

Mehell

Legg inn av Mehell »

sexxes skrev: lør sep 03, 2022 5:53 am Ajla Tomljanovic. Det er svaret på hvem var den siste som slo Serena Williams i Williams siste kamp.
Litt trist, men enden på æraen måtte jo komme.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Mehell skrev: lør sep 03, 2022 5:55 am
sexxes skrev: lør sep 03, 2022 5:53 am Ajla Tomljanovic. Det er svaret på hvem var den siste som slo Serena Williams i Williams siste kamp.
Litt trist, men enden på æraen måtte jo komme.
Noe av det kleineste som har skjedd i ettertid var intervjuet med Tiafoe som, etter sin imponerende seier over Schwarzmann, nesten bare ble spurt om Serena Williams. Det toppet seg med kommentaren ".. as you continue her legacy in every way". Rett og slett pinlig in every way.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Folk_flesk skrev: søn sep 04, 2022 1:09 am
Mehell skrev: lør sep 03, 2022 5:55 am
sexxes skrev: lør sep 03, 2022 5:53 am Ajla Tomljanovic. Det er svaret på hvem var den siste som slo Serena Williams i Williams siste kamp.
Litt trist, men enden på æraen måtte jo komme.
Noe av det kleineste som har skjedd i ettertid var intervjuet med Tiafoe som, etter sin imponerende seier over Schwarzmann, nesten bare ble spurt om Serena Williams. Det toppet seg med kommentaren ".. as you continue her legacy in every way". Utrolig pinlig.
Hehe. Tviler ikke. Men Serena er GOAT av WTA, og det har vært Serena-feber helt siden hun gikk ut og sa at hun skulle legge opp etter US Open. Så det er kanskje ikke et særnorsk preg at de skal snakke om heltene sine når de intervjuer noen andre.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Folk_flesk skrev: søn sep 04, 2022 1:09 am

Noe av det kleineste som har skjedd i ettertid var intervjuet med Tiafoe som, etter sin imponerende seier over Schwarzmann, nesten bare ble spurt om Serena Williams. Det toppet seg med kommentaren ".. as you continue her legacy in every way". Rett og slett pinlig in every way.
Regner med at intervjuer trodde det var en WTA-match som hadde gått, det var utrolige 14 servebrudd og det selv om det bare var 3 sett.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Folk_flesk skrev: søn sep 04, 2022 1:09 am
Mehell skrev: lør sep 03, 2022 5:55 am
sexxes skrev: lør sep 03, 2022 5:53 am Ajla Tomljanovic. Det er svaret på hvem var den siste som slo Serena Williams i Williams siste kamp.
Litt trist, men enden på æraen måtte jo komme.
Noe av det kleineste som har skjedd i ettertid var intervjuet med Tiafoe som, etter sin imponerende seier over Schwarzmann, nesten bare ble spurt om Serena Williams. Det toppet seg med kommentaren ".. as you continue her legacy in every way". Rett og slett pinlig in every way.
Det hørtes mega-cringe ut, ja.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Kyrgios slo ut Medvedev i 4 sett, og det betyr at Casper minimum er nr 3 på ATP-rank etter US Open hvis han slår ut Berrettini og kommer seg til semifinalen. Hvis Casper kommer seg til semifinale mens Alcaraz ikke gjør det så er Casper nr.2, kun bak idolet Nadal.

Dette til opplysning, bare for å legge litt ekstra godsaker i potten til Caspers neste kamp.

Akkurat nå er han nummer 4 på liveranking, men Alcaraz går forbi igjen hvis han vinner mot Marin Cilic. Alcaraz vil faktisk ligge som nummer to på liverankingen hvis han vinner denne kampen, men det er veldig jevnt på plassene 2-6, bak tidligere nevnte Nadal.

I ATP-racet så er Casper nr.4, med 4045 poeng. De tre foran, Nadal (5810p), Alcaraz (4640p) og Tsitsipas (4630p) er allerede kvalifisert ettersom grensen nå er på 4475 poeng. Djokovic er også kvalifisert selv om han ikke kommer til å komme blant de 8 beste i dette racet, ettersom han vant Wimbledon. Dette med forbehold om at han er topp 20 i dette racet ved sesongslutt.

Casper er kun vill teori fra å allerede være kvalifisert, så det er allerede sikkert å si at han for andre året på rad kvalifiserer seg til finalen i Torino.
Det er for øvrig spenning om plassene bak Ruud, hvor Medvedev ligger på 5.plass (3375p) mens henholdsvis Rublev (2875p) og FAA (2860p) har brukt US Open til å klatre inn på listen.
Zverev har falt ned til 8.plass (2700p) ettersom han ikke får spilt pga skade, og det begynner nesten å haste for ham hvis han har planer om å komme seg inn i det gode selskap.
Det er for øvrig kun Rublev av disse som er nevnt bak Casper som fortsatt er med i US Open. Han skal spille sin 4.rundekamp mot Norrie klokken 5 i ettermiddag.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Folk_flesk skrev: søn sep 04, 2022 1:09 am
Mehell skrev: lør sep 03, 2022 5:55 am
sexxes skrev: lør sep 03, 2022 5:53 am Ajla Tomljanovic. Det er svaret på hvem var den siste som slo Serena Williams i Williams siste kamp.
Litt trist, men enden på æraen måtte jo komme.
Noe av det kleineste som har skjedd i ettertid var intervjuet med Tiafoe som, etter sin imponerende seier over Schwarzmann, nesten bare ble spurt om Serena Williams. Det toppet seg med kommentaren ".. as you continue her legacy in every way". Rett og slett pinlig in every way.
Dette høres ille ut, men ikke så ille som når VG spurte Zlatan om Magnus Carlsen før Sverige sin playoff til VM.

https://www.dagbladet.no/sport/svensken ... n/61831917

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Medvedev taper for Kyrgios igjen. Virker som Kyrgios har litt taket på russeren, men samtidig må man si at Medvedev overhodet ikke har levert opp mot fjorårets (og dels 2020) standard i år, borts. fra i Australian Open. Tror den ellers så mentalt sterke russeren fikk seg en alvorlig knekk da han tapte den finalen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Blir ikke overrasket om finalen blir mellom Kyrgios og den nye eller den gamle Nadal.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Nadal taper åpningssettet, og var ganske langt under båten i det. Får se om han tar seg sammen, han bruker jo det.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Nadal i trøbbel, ned 2-1 i sett og da går han ut for sitt andre toalettbesøk i matchen. Kan fort ryke her, syns han har veldig lav energi.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Folk_flesk skrev: man sep 05, 2022 8:25 pm Blir ikke overrasket om finalen blir mellom Kyrgios og den nye eller den gamle Nadal.
Blir nok den nye, ser det ut til.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Mot en temmelig blek Nadal virker det som det blir avgjørende om Tiafoe greier å holde seg noenlunde stabil eller om han ramler ned på den gode gamle løs-kanon-modusen.

Ouch, to break på rad. Bienvenidos a Mallorca ja.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»