Tråden for filmbabes

Svar
Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Re: Tråden for filmbabes

Legg inn av Frank.N.Steen »

Skraevadottir skrev: tir aug 30, 2022 3:42 pm Marisa Tomei hadde den der litt sjeldne kvaliteten av å være både søt og sexy på en gang. Det skal man ikke kimse av. Hun er fortsatt ganske flott den dag i dag også, 57 år gammel.
Så enig.
En meget undervurdert kvalitet, og legger man på god humor, varm (og ekte latter, misliker den falske varianten) samt ei personlighet med litt futt og fres i, og ei med bein i nesa, så ja, definitivt min type drømmekvinne, om hun også da "tilfeldigvis" skulle minne om en Marisa Tomei.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Skraevadottir skrev: tir aug 30, 2022 5:05 pm
SirJames skrev: tir aug 30, 2022 4:22 pm Samtlige 4 babes hentet fra "Home and Away"
Nice! Kjenner igjen Isla Fisher, Ada Nicodemou og Tammin Sursok, men hvem er nummer fire?
Det er Christie Hayes som spilte Kirsty ganske tidlig i serien.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Skraevadottir skrev: tir aug 30, 2022 5:17 pm Apropos Home & Away, så må vel Isabel Lucas nevnes. Her fra Transformers: Revenge of the Fallen, hvor hun omtrent greide å "out-babe" selveste Megan Fox.

Bilde

Ellers kan man trekke fra Indiana Evans, som ble en flott ung dame etter hvert. Her fra filmen Blue Lagoon: The Awakening, sånn apropos Brooke Shields.

Bilde

Fins noen ganske greie bilder av henne fra den filmen hvor bare den blå bikinien en kan skimte under her er på. Google away!
Tror jeg må ta meg en kald dusj..

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Skraevadottir skrev: tir aug 30, 2022 5:17 pm Apropos Home & Away, så må vel Isabel Lucas nevnes. Her fra Transformers: Revenge of the Fallen, hvor hun omtrent greide å "out-babe" selveste Megan Fox.
Herlig bidrag, og Isabel Lucas var vel kanskje hovedgrunnen til at man så litt på Home & Away, men det må jo være tilbake til 2004-05, og usikker på hvordan det gikk med hennes karakter, men tror hun fant lykken med han litt nerdete men likandes eleven, mens Chris Hemsworth dukka vel også opp som en av de nye gjengen, og vi vet jo hvordan hans karriere endte.

Hadde ulike perioder hvor man så på serien, så falt alltid litt ut, men gikk kjapt å hente seg inn, som er vel også mye av grunnen til at såpeseriene forblri så populære. Men Home and Away hadde feel-good faktoren, mye flotte damer og ja, enkelte sesonger er nesten av typen en skulle likt på DVD eller Blu-ray. Men de ville vel ha blitt vanvittig fyldige, i antall disker.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Frank.N.Steen skrev: tir aug 30, 2022 6:09 pm
Skraevadottir skrev: tir aug 30, 2022 5:17 pm Apropos Home & Away, så må vel Isabel Lucas nevnes. Her fra Transformers: Revenge of the Fallen, hvor hun omtrent greide å "out-babe" selveste Megan Fox.
Herlig bidrag, og Isabel Lucas var vel kanskje hovedgrunnen til at man så litt på Home & Away, men det må jo være tilbake til 2004-05, og usikker på hvordan det gikk med hennes karakter, men tror hun fant lykken med han litt nerdete men likandes eleven, mens Chris Hemsworth dukka vel også opp som en av de nye gjengen, og vi vet jo hvordan hans karriere endte.

Hadde ulike perioder hvor man så på serien, så falt alltid litt ut, men gikk kjapt å hente seg inn, som er vel også mye av grunnen til at såpeseriene forblri så populære. Men Home and Away hadde feel-good faktoren, mye flotte damer og ja, enkelte sesonger er nesten av typen en skulle likt på DVD eller Blu-ray. Men de ville vel ha blitt vanvittig fyldige, i antall disker.
Lurer på om han nørden med briller het Robbie.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

SirJames skrev: tir aug 30, 2022 4:22 pm Bilde

Bilde

Bilde
Leah er definitivt en av mine favoritter. Husker at en kom i gang igjen utpå tidlig 00-tallet, når hun og broren ankom, og synes alltid serien mista seg når V.J. (tror jeg han het) ble skrevet ut, men Leah forble vel værende en favoritt gjenganger.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Skraevadottir skrev: tir aug 30, 2022 6:13 pm Lurer på om han nørden med briller het Robbie.
Robbie høres riktig ut. Blir ofte til det at man føler litt mer for karakter, som enten ser eller er litt lik i personlighet som en selv.
Mulig ingen nerd, men briller og rufsete/goofy hår, joda, så da ble liksom Isabel Lucas også min "dame", eller så kunne man jo håpe på.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hadde ikke hun tannregulering i serien?

Leah altså

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Frank.N.Steen skrev: tir aug 30, 2022 6:18 pm
Skraevadottir skrev: tir aug 30, 2022 6:13 pm Lurer på om han nørden med briller het Robbie.
Robbie høres riktig ut. Blir ofte til det at man føler litt mer for karakter, som enten ser eller er litt lik i personlighet som en selv.
Mulig ingen nerd, men briller og rufsete/goofy hår, joda, så da ble liksom Isabel Lucas også min "dame", eller så kunne man jo håpe på.
Hehe, ntååååå! :p

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Denne tråden r gull!
Mimring og nye oppdagelser om en annen!

Mehell

Legg inn av Mehell »

Elgen skrev: tir aug 30, 2022 6:28 pm Denne tråden r gull!
Mimring og nye oppdagelser om en annen!
Ja, en skikkelig gladtråd.
Og en ekstra bonus er at mitt langvarige avstandscrush på Tomei har blusset opp igjen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Mehell skrev: tir aug 30, 2022 6:35 pm
Elgen skrev: tir aug 30, 2022 6:28 pm Denne tråden r gull!
Mimring og nye oppdagelser om en annen!
Ja, en skikkelig gladtråd.
Og en ekstra bonus er at mitt langvarige avstandscrush på Tomei har blusset opp igjen.
Marisa er en godjente!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ashley Judd var en (kort) periode en favoritt for meg, her fra en litt glemt film "Ruby in paradise"

Bilde

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Bilde

Poke

Legg inn av Poke »

Noen som vet hvor stort bilde (kB) man kan laste opp til denne tråden?

Prøver å laste opp et bilde på 242 kB fra PC, men får opp en melding opp at bildefilen er for stor.

For å laste opp et bilde gjør jeg følgende: «Trykk på svar», deretter «Vedlegg», så «Velg bildefil», så kommer meldingen om at bildefilen er for stor.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: tir aug 30, 2022 6:57 pm Ashley Judd var en (kort) periode en favoritt for meg, her fra en litt glemt film "Ruby in paradise"
Hun hadde ei stødig og fin periode fra og med Heat (1995) "She gotta greaaaat AAAASS!" til å få seg hovedroller i hop med tungvektere som Morgan Freeman, og tror de gjorde minst 2 filmer i hop. Glemt navnet på begge, men den fra 1997 kunne jeg tenkt meg å sett igjen.
Deretter ble vel disse rollene og filmene ganske like, hvor hun spilte ei tøff og driven etterforsker, og 99 prosent av hennes mannlige kolleger, var stort sett noen svin, minus hennes eldre mentor, enten det var Freeman eller Samuel L. Jackson, men MADTV gjorde en herlig parodi på filmvalgene til Judd.

Den med Tommy Lee Jones (Double Jeopardy) var heller ikke så fæl. Men etter Metoo tok det kanskje litt vel av, og vil helst huske henne fra 90-tallet.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Poke skrev: tir aug 30, 2022 7:30 pm Noen som vet hvor stort bilde (kB) man kan laste opp til denne tråden?

Prøver å laste opp et bilde på 242 kB fra PC, men får opp en melding opp at bildefilen er for stor.

For å laste opp et bilde gjør jeg følgende: «Trykk på svar», deretter «Vedlegg», så «Velg bildefil», så kommer meldingen om at bildefilen er for stor.
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Jeg har jo ikke engang klart å få til et profilbilde, så jeg har gitt opp alt det der med bilder på FD for leeeenge siden.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Mehell skrev: tir aug 30, 2022 6:35 pm Ja, en skikkelig gladtråd.
Og en ekstra bonus er at mitt langvarige avstandscrush på Tomei har blusset opp igjen.
Har du sett henne i Cyrus (2010)? Den likte jeg veldig godt, ikke bare grunnet Tomei, men en litt småsær men likefult sjarmerende romantisk drama-komedie, hvor Jonah Hill (en jeg vanligvis ikke er så fan av) gjør en solid jobb som filmens "skurk", i det hans flotte mor (Tomei) finner tonen med en ny mann i hennes liv (John C. Reilly).

Mehell

Legg inn av Mehell »

Frank.N.Steen skrev: tir aug 30, 2022 7:35 pm
Mehell skrev: tir aug 30, 2022 6:35 pm Ja, en skikkelig gladtråd.
Og en ekstra bonus er at mitt langvarige avstandscrush på Tomei har blusset opp igjen.
Har du sett henne i Cyrus (2010)? Den likte jeg veldig godt, ikke bare grunnet Tomei, men en litt småsær men likefult sjarmerende romantisk drama-komedie, hvor Jonah Hill (en jeg vanligvis ikke er så fan av) gjør en solid jobb som filmens "skurk", i det hans flotte mor (Tomei) finner tonen med en ny mann i hennes liv (John C. Reilly).
Jeg husker ikke filmen på stående (eller strengt tatt sittende) fot. Men skal sjekke opp, og hvis jeg ikke husker den så skal jeg sette den opp på listen over filmer som skal sees.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Mehell skrev: tir aug 30, 2022 7:38 pm Jeg husker ikke filmen på stående (eller strengt tatt sittende) fot. Men skal sjekke opp, og hvis jeg ikke husker den så skal jeg sette den opp på listen over filmer som skal sees.
Bilde
Det bildet her, oppsummerer vel egentlig mye av filmens karakterer/stemning. Plukka den med meg fra toppen av disken til en filmsjappe som for lengst er historie nå, men hvor de pleide å legge de aller nyeste ved kassa (gjerne region 1 titlene, som ikke de andre konkurrentene på gateplan ville få inn, før en god stund senere), og når en så skulle betale, kunne man bla seg gjennom dem.

Gikk for den, ene og alene grunnet Reilly og Tomei, og ble en sjelden hyggelig impulsiv suksess fra første stund av.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Marisa Tomei slo godt an i tråden :D :D

Mehell

Legg inn av Mehell »

Elgen skrev: tir aug 30, 2022 7:44 pm Marisa Tomei slo godt an i tråden :D :D
Tydelig at vi har mennesker med god smak her inne :D

Poke

Legg inn av Poke »

Justice 97 skrev: tir aug 30, 2022 7:39 pm
Poke skrev: tir aug 30, 2022 7:30 pm Noen som vet hvor stort bilde (kB) man kan laste opp til denne tråden?

Prøver å laste opp et bilde på 242 kB fra PC, men får opp en melding opp at bildefilen er for stor.

For å laste opp et bilde gjør jeg følgende: «Trykk på svar», deretter «Vedlegg», så «Velg bildefil», så kommer meldingen om at bildefilen er for stor.
Husker ikke størrelse, men det er ikke rare greiene du kan laste opp. Prøv å krympe bildet med Image Resizer. Ellers bruker de fleste bilder fra nett og linker til dem fremfor å laste opp egne.
Tusen takk for info og link.
Da vet jeg hvordan det skal gjøres.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Poke skrev: tir aug 30, 2022 7:30 pm Noen som vet hvor stort bilde (kB) man kan laste opp til denne tråden?

Prøver å laste opp et bilde på 242 kB fra PC, men får opp en melding opp at bildefilen er for stor.

For å laste opp et bilde gjør jeg følgende: «Trykk på svar», deretter «Vedlegg», så «Velg bildefil», så kommer meldingen om at bildefilen er for stor.
Det er enklere om du høyreklikker i et bilde, og velger "kopier bildeadresse". Da får du limt inn det meste her.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Claudia Cardinale

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

SirJames

Legg inn av SirJames »

Alltid hatt sansen for disse to:

Bilde

Bilde

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ka9nen skrev: tir aug 30, 2022 8:13 pm Claudia Cardinale

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Skulle faktisk til å nevne henne her. Badekarscenen (egentlig flere scener) fra Once Upon A Time In The West er hun jo legendarisk deilig i. Skikkelige femme fatale-former på denne italienske eks-lolitaen, som, om jeg tør være så dristig, det er noe slags britneyspearsk over i ansiktstrekkene. Eller, egentlig er det vel motsatt.

Poke

Legg inn av Poke »

SirJames skrev: tir aug 30, 2022 8:09 pm
Poke skrev: tir aug 30, 2022 7:30 pm Noen som vet hvor stort bilde (kB) man kan laste opp til denne tråden?

Prøver å laste opp et bilde på 242 kB fra PC, men får opp en melding opp at bildefilen er for stor.

For å laste opp et bilde gjør jeg følgende: «Trykk på svar», deretter «Vedlegg», så «Velg bildefil», så kommer meldingen om at bildefilen er for stor.
Det er enklere om du høyreklikker i et bilde, og velger "kopier bildeadresse". Da får du limt inn det meste her.
Tusen takk!
Greitt å ha flere alternativ å velge mellom.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Elgen skrev: tir aug 30, 2022 7:44 pm Marisa Tomei slo godt an i tråden :D :D
Får nesten vurdere å mekke ei Marisa Tomei Watchlist, for tipper det er fortsatt mye usett å hente frem, selv om kanskje ikke alt er verdt å se, så ja, Tomei er nå med, så det er da noe å håpe på.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Ka9nen skrev: tir aug 30, 2022 8:13 pm Claudia Cardinale

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Det var frøkna si det. Sett altfor lite med Claudia, men Once Upon a Time in the West og Fitzcarraldo er jo to meget gode filmer, og selv om hun ikke har like stor rolle i sistnevnte, så ja, hun lyser nå opp tilværelsen og vel så det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»