Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Evertonion
Innlegg: 767

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Evertonion »

Har du det travelt?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Evertonion skrev: søn aug 08, 2021 10:47 pm Har du det travelt?
Ja, greit å gjøre seg ferdig med denne runden idag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

115 poeng før bonus. Helt ok.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

:shock:

124 p! Woohoo! Spissrush spilt!

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

101 før evt bonus på Edvardsen og i bestefall Totland/Olsen

Greit nok når jeg cappet Lene Olsen foran Ohi og det videre var 5 mål uten at Aursnes var involvert i avskjedskampen sin, 4 i røven på Bjørnbak, samt en Joar som endelig er solgt...

eppaen

Legg inn av eppaen »

108 poeng her. Startet på rundt 50 etter første del - så det får være greit. Egentlig litt misfornøyd med flere, men Edvardsen tok jo en del av kaken. At det fortsatt bare et rundt 2000 i rundescore sier jo det meste.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 7:17 pm
Feiget ut og kjørte Ohi foran Wembangono..
Heldigvis. Helbom i forsvar på rik onkel med Thomassen, Makani og Nakkim i tillegg til Ranger, og Wembangono/Stølås på benk. Angrepet med TLO(K), Ohi, Wadji med Åsen, Jonsson og Velde i bakhånd leverer, sier meg fornøyd med 119 poeng og par hundre plasser opp.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Aursnes også solgt, da sitter jeg med han, Desler, Borchgrevink, Bakenga med enorm rød varseltrekant, 10 spillere inkludert 2x4,0 forsvarere i bakhånd. Jævlig irriterende at det tar en runde til å få Wildcard.

bj1

Legg inn av bj1 »

6 poeng på - Selvik/Nakkim/Thomassen/Heggheim.
Helt til høyre på benk sitter alpinist-sønnen og koser seg med 7....

Denne sesongen er så til grader ferdig.
Har vel 11 spillende til helgen, deretter blir det WC med et set&forget-lag ut året.

Topp 500 i fjor. Klarer pokker ikke komme innenfor 11000 engang nå

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

:shock: har 132 p etter at 8 p ble trukket pga spillebytte endte BARE på 606 plass denne runden sjukt hvor mange som treffer på sitt

Totalt er jeg på 3396 plass og 118 på VGD liga
Sist redigert av Mr.Meep den man aug 09, 2021 9:50 am, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

bj1 skrev: man aug 09, 2021 9:31 am 6 poeng på - Selvik/Nakkim/Thomassen/Heggheim.
Helt til høyre på benk sitter alpinist-sønnen og koser seg med 7....

Denne sesongen er så til grader ferdig.
Har vel 11 spillende til helgen, deretter blir det WC med et set&forget-lag ut året.

Topp 500 i fjor. Klarer pokker ikke komme innenfor 11000 engang nå
Om det hjelper var jeg topp 45 i fjor og er ikke innenfor topp 1500 nå.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ender på 122 poeng og opp ett par hundre plasser. Nærmer meg endelig topp 1000 igjen (1400 nå).
Likevel langt unna fjoråret, men grønne piler er det hvertfall.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Er 4659.plass nå. 124 poeng i rundescore

chatin

Legg inn av chatin »

120p på Rik Onkel denne runden. Ganske misfornøyd med noen store bommer med Normann Hansen foran Ari Jonsson i Sandefjord, spilte Ovenstad med Åsen på benk. Valgte å gå Berisha istedenfor Ohi i frykt for benking. Irriterende. Men grønne piler nok en gang og 2 poeng unna topp 200 totalt nå.

Barks

Legg inn av Barks »

Voldsomme poengsummer på folk denne runden, da :o
Bare 86 poeng for min del, dog uten bruk av chips.

Hva skjedde forresten med Ovenstad? Hverken på banen eller på benk, men er ikke markert rødt på spillet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Barks skrev: tir aug 10, 2021 3:30 am Voldsomme poengsummer på folk denne runden, da :o
Bare 86 poeng for min del, dog uten bruk av chips.

Hva skjedde forresten med Ovenstad? Hverken på banen eller på benk, men er ikke markert rødt på spillet.
86 poeng er langt over snittet da. Brukte selv ikke chips og endte på 122 poeng. Anngående Ovenstad så har det ikke vært noe informasjon om hvorfor han ikke spilte så jeg har klart å få med meg.

bj1

Legg inn av bj1 »

Lew_Ashby skrev: man aug 09, 2021 9:46 am
bj1 skrev: man aug 09, 2021 9:31 am 6 poeng på - Selvik/Nakkim/Thomassen/Heggheim.
Helt til høyre på benk sitter alpinist-sønnen og koser seg med 7....

Denne sesongen er så til grader ferdig.
Har vel 11 spillende til helgen, deretter blir det WC med et set&forget-lag ut året.

Topp 500 i fjor. Klarer pokker ikke komme innenfor 11000 engang nå
Om det hjelper var jeg topp 45 i fjor og er ikke innenfor topp 1500 nå.
Prosentvis har vi vel omtrent samme fall ja :)
Imonert over din sesong i fjor, plukket mange gode tips vurderinger der på salige VGD.
I og for seg også på FPL. Håper på en bedre start der til helgen.
Selv om halve laget plutselig stod gulmerket i morges, så tilbake til tegnebrettet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skadeoppdatering:
Berisha usikker til helgens kamp mot Molde.
Sveen usikker til helgens kamp mot RBK (Sikkert få serriøse fantasy-spillere som har han)
Wangberg ute i 1 - 3 uker.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kastrati klar for Odd fra 1. september. Finner han tilbake til målformen han hadde for ett par år siden så kan han bli aktuell utover høsten!

chatin

Legg inn av chatin »

Guillermo Molins tilbake i Sarpsborg 08, spennende fantasyasset å følge med utover det om han kommer skikkelig i gang.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Pelleigrino snart klar for godset

eppaen

Legg inn av eppaen »

Oioi. Det er jo en veldig interessant overgang

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Odd bekrefter nå at Kastrati er kjøpt ut av kontrakten med KBK og man håper at han er klar allerede til søndagens kamp mot FKH.

chatin

Legg inn av chatin »

K-Torget skrev: tor aug 12, 2021 5:06 pm Odd bekrefter nå at Kastrati er kjøpt ut av kontrakten med KBK og man håper at han er klar allerede til søndagens kamp mot FKH.
Kastrati skal bevise ganske mye før han er aktuell for min del, Har ikke scoret i Eliteserien siden 2019 til tross for å være spiss på et KBK som har vært på øvre halvdel hele veien. Ellers har han egentlig heller aldri vært en typisk målscorer bortsett fra en periode i Sandefjord. Men få hadde vel trodd at det skulle løsne for Bakenga heller når han kom til Odd så spennende å se hvordan det blir med Kastrati.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chatin skrev: tor aug 12, 2021 6:45 pm
K-Torget skrev: tor aug 12, 2021 5:06 pm Odd bekrefter nå at Kastrati er kjøpt ut av kontrakten med KBK og man håper at han er klar allerede til søndagens kamp mot FKH.
Kastrati skal bevise ganske mye før han er aktuell for min del, Har ikke scoret i Eliteserien siden 2019 til tross for å være spiss på et KBK som har vært på øvre halvdel hele veien. Ellers har han egentlig heller aldri vært en typisk målscorer bortsett fra en periode i Sandefjord. Men få hadde vel trodd at det skulle løsne for Bakenga heller når han kom til Odd så spennende å se hvordan det blir med Kastrati.
Helt enig! Men blir samtidig ikke overrasket om han finner tilbake til gamle takter i Odd, samme som Joar. Men uansett bare vente å se, han må bevise noe før han evt blir aktuell.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Blir hit denne runda for å kunne stille 11 mann (10 + Haugen). Må inn med 1 midtbane/angrep + 1 forsvar som punt for 1 uke, lukter på Islamovic og Andersson. Noen med bedre forslag, pris spiller liten rolle, har 3,9 i banken og Desler+Bakenga/Aursnes må ut.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: fre aug 13, 2021 8:23 am Blir hit denne runda for å kunne stille 11 mann (10 + Haugen). Må inn med 1 midtbane/angrep + 1 forsvar som punt for 1 uke, lukter på Islamovic og Andersson. Noen med bedre forslag, pris spiller liten rolle, har 3,9 i banken og Desler+Bakenga/Aursnes må ut.
Det er deilig å bli ferdig med dobbeltrundene og faktisk fokusere på hvem man ønsker å spille med. Edvardsen inn for KHN her tenker jeg.

Selvik
Bjørkan-Vilsvik-Thomassen
Hove-Edvardsen-Nusa-Åsen
TLO-Wadji-Ohi(c)

(Stople-Ovenstad-Solholm-Borch) 2.1ITB.

Blir nok WC neste runde for å rydde opp i alt dritet her. Fortsatt irritert for at jeg ikke kjørte Edvardsen for KNH som planlagt, hadde hatt en runde helt i toppen da.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: fre aug 13, 2021 8:23 am Blir hit denne runda for å kunne stille 11 mann (10 + Haugen). Må inn med 1 midtbane/angrep + 1 forsvar som punt for 1 uke, lukter på Islamovic og Andersson. Noen med bedre forslag, pris spiller liten rolle, har 3,9 i banken og Desler+Bakenga/Aursnes må ut.
Sorry, jeg har ikke oversikt i det hele tatt denne uken.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: fre aug 13, 2021 8:37 am
HeskeyTime skrev: fre aug 13, 2021 8:23 am Blir hit denne runda for å kunne stille 11 mann (10 + Haugen). Må inn med 1 midtbane/angrep + 1 forsvar som punt for 1 uke, lukter på Islamovic og Andersson. Noen med bedre forslag, pris spiller liten rolle, har 3,9 i banken og Desler+Bakenga/Aursnes må ut.
Det er deilig å bli ferdig med dobbeltrundene og faktisk fokusere på hvem man ønsker å spille med. Edvardsen inn for KHN her tenker jeg.

Selvik
Bjørkan-Vilsvik-Thomassen
Hove-Edvardsen-Nusa-Åsen
TLO-Wadji-Ohi(c)

(Stople-Ovenstad-Solholm-Borch) 2.1ITB.

Blir nok WC neste runde for å rydde opp i alt dritet her. Fortsatt irritert for at jeg ikke kjørte Edvardsen for KNH som planlagt, hadde hatt en runde helt i toppen da.
WC neste runde tror jeg gjelder ganske mange, meg inkludert. Sterkt lag, men lider en del av dobbelkamper osv. Ser vi ikke er helt kvitt disse heller, Stabæk-Godset er utsatt fra 19 til dobbel i 20.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Er det noen som vet hvordan det ligger an med McDermott?
Hodeskade mot Viging, men det så ikke så ille ut på TV-bildene iallfall...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»