Eliteserien Fantasy 2021

Svar
urbeka

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av urbeka »

Vilsvik og Valsvik her, for en fest! :-)

Nevi

Legg inn av Nevi »

Fem mål fra Godset og ikke ett eneste målpoeng til Friday. Så ikke kampen. Men brente han sjanser, eller var han ikke i nærheten av noe i kveld?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør sep 25, 2021 8:43 pm Fem mål fra Godset og ikke ett eneste målpoeng til Friday. Så ikke kampen. Men brente han sjanser, eller var han ikke i nærheten av noe i kveld?
Han hadde vel målgivende på 4 - 0 målet?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 9:13 pm
Nevi skrev: lør sep 25, 2021 8:43 pm Fem mål fra Godset og ikke ett eneste målpoeng til Friday. Så ikke kampen. Men brente han sjanser, eller var han ikke i nærheten av noe i kveld?
Han hadde vel målgivende på 4 - 0 målet?
Så ikke målet, men du kan jo sende melding til fantasy siden på twitter?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør sep 25, 2021 9:14 pm
K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 9:13 pm
Nevi skrev: lør sep 25, 2021 8:43 pm Fem mål fra Godset og ikke ett eneste målpoeng til Friday. Så ikke kampen. Men brente han sjanser, eller var han ikke i nærheten av noe i kveld?
Han hadde vel målgivende på 4 - 0 målet?
Så ikke målet, men du kan jo sende melding til fantasy siden på twitter?
Er lite på twitter, kan du fikse det?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 9:30 pm
Lumanza skrev: lør sep 25, 2021 9:14 pm
K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 9:13 pm

Han hadde vel målgivende på 4 - 0 målet?
Så ikke målet, men du kan jo sende melding til fantasy siden på twitter?
Er lite på twitter, kan du fikse det?
Melding sendt..

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 10:08 pm
K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 9:30 pm
Lumanza skrev: lør sep 25, 2021 9:14 pm

Så ikke målet, men du kan jo sende melding til fantasy siden på twitter?
Er lite på twitter, kan du fikse det?
Melding sendt..
Må du følge dem for å sende privat melding? Du skrev ikke offentlig så alle kan se?

Ifølge VG live var det klabb og babb, men Friday var altså nest sist?

De kan vel ikke endre på det nå etter bonuspoengene er satt? Typisk at de er så tidlig med bonus nå når vi vil ha endringer.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør sep 25, 2021 10:43 pm
K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 10:08 pm
K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 9:30 pm

Er lite på twitter, kan du fikse det?
Melding sendt..
Må du følge dem for å sende privat melding? Du skrev ikke offentlig så alle kan se?

Ifølge VG live var det klabb og babb, men Friday var altså nest sist?

De kan vel ikke endre på det nå etter bonuspoengene er satt? Typisk at de er så tidlig med bonus nå når vi vil ha endringer.
Har sendt de privat meldjng ja. Har kun sett høydepunktene og da mener jeg at det er ganske tydelig at Friday er nest sist på ballen (men er klabb og babb ja). Så ikke mulig å legge inn assist nå altså?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 10:59 pm
Lumanza skrev: lør sep 25, 2021 10:43 pm
K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 10:08 pm

Melding sendt..
Må du følge dem for å sende privat melding? Du skrev ikke offentlig så alle kan se?

Ifølge VG live var det klabb og babb, men Friday var altså nest sist?

De kan vel ikke endre på det nå etter bonuspoengene er satt? Typisk at de er så tidlig med bonus nå når vi vil ha endringer.
Har sendt de privat meldjng ja. Har kun sett høydepunktene og da mener jeg at det er ganske tydelig at Friday er nest sist på ballen (men er klabb og babb ja). Så ikke mulig å legge inn assist nå altså?
Vet ikke, de virker amatører hele gjengen. Du bør hvertfall kreve en forklaring og et svar.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

29 poeng etter bonus. tar forbehold om at Friday kan få en assist til da.

Etter fire spillere. Valsvik med hele 15 poeng. For en spiller. Stengel kap var hvertfall bedre enn Friday, om han ikke skulle få assisten da.

Lehne Olsen med en viktig overtidsstraffe.

14 spillere igjen. Rik Onkel er gøy

Litt surt likevel at det ikke blir flere poeng når Godset vinner 5-0. Men får med meg Valsvik scoring, CS og 3 BP.

Spørsmålet er nå om Kadiri starter fremover, virker som en interessant spiss til 6 i pris.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 6:52 pm
Lumanza skrev: lør sep 25, 2021 5:43 pm Noen som vet hvor lenge Kristoffer Normann Hansen i Sandefjord er ute med skade? Strekk står det.
Er generelt lite informasjon rundt Sandefjord og skadesituasjonen i den klubben, men SB mener å vite at han er ute i 2 - 4 uker - tilbake etter landslagspausen en gang..
Derfor gikk Normann Hansen ut av mitt lag i dag. Ble ett bytte: Normann Hansen - Stengel
Hm, så han mister kanskje bare en kamp, siden det er landslagspause? Bør kanskje uansett spare bytte siden det er landslagspause.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør sep 25, 2021 11:23 pm
K-Torget skrev: lør sep 25, 2021 6:52 pm
Lumanza skrev: lør sep 25, 2021 5:43 pm Noen som vet hvor lenge Kristoffer Normann Hansen i Sandefjord er ute med skade? Strekk står det.
Er generelt lite informasjon rundt Sandefjord og skadesituasjonen i den klubben, men SB mener å vite at han er ute i 2 - 4 uker - tilbake etter landslagspausen en gang..
Derfor gikk Normann Hansen ut av mitt lag i dag. Ble ett bytte: Normann Hansen - Stengel
Hm, så han mister kanskje bare en kamp, siden det er landslagspause? Bør kanskje uansett spare bytte siden det er landslagspause.
Med så lite informasjon som det er rundt skadesituasjonen i Sandefjord så er det helt umulig å si. Han gikk ut av laget mitt i dag til fordel for Stengel..

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Marcus Sandberg usikker pga sykdom. For oss som har han i DGW. Leste nyheten før frist, men tenkte ikke i fantasy baner siden jeg er Stabæk fan.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Det hjalp muligens å opplyse om Fridays assist. Han har fått den på spillet iallfall!

Deila

Legg inn av Deila »

26p på 3 spillere på RO må jo sies og være en grei start.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Evertonion skrev: søn sep 26, 2021 3:32 pm Det hjalp muligens å opplyse om Fridays assist. Han har fått den på spillet iallfall!
Fantastisk. Vil gjerne høre fra K-torget om han fikk respons. Tydelig at det er folket selv som må "drifte" denne siden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: søn sep 26, 2021 3:45 pm
Evertonion skrev: søn sep 26, 2021 3:32 pm Det hjalp muligens å opplyse om Fridays assist. Han har fått den på spillet iallfall!
Fantastisk. Vil gjerne høre fra K-torget om han fikk respons. Tydelig at det er folket selv som må "drifte" denne siden.
Fantastisk!! Har Ogbu også fått assisten sin?
Ikke fått noe respons fra gutta i fantasyfk så vidt jeg kan se (er på jobb).

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: søn sep 26, 2021 4:31 pm
Lumanza skrev: søn sep 26, 2021 3:45 pm
Evertonion skrev: søn sep 26, 2021 3:32 pm Det hjalp muligens å opplyse om Fridays assist. Han har fått den på spillet iallfall!
Fantastisk. Vil gjerne høre fra K-torget om han fikk respons. Tydelig at det er folket selv som må "drifte" denne siden.
Fantastisk!! Har Ogbu også fått assisten sin?
Ikke fått noe respons fra gutta i fantasyfk så vidt jeg kan se (er på jobb).
Ogbu står med assist ja. Gjorde han ikke det etter BP var delt ut? For en gjeng.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Sandberg, Anderson, Ottesen, Vecchia, Normann Hansen og Ohi fra kl 18 :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: søn sep 26, 2021 4:34 pm
K-Torget skrev: søn sep 26, 2021 4:31 pm
Lumanza skrev: søn sep 26, 2021 3:45 pm

Fantastisk. Vil gjerne høre fra K-torget om han fikk respons. Tydelig at det er folket selv som må "drifte" denne siden.
Fantastisk!! Har Ogbu også fått assisten sin?
Ikke fått noe respons fra gutta i fantasyfk så vidt jeg kan se (er på jobb).
Ogbu står med assist ja. Gjorde han ikke det etter BP var delt ut? For en gjeng.
Den er god! :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Holm->Vecchia. Syk start her. Holder Stabæk nullen idag blir det en ellevill runde for min del.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sandefjord 10 mann. Kan seriøst Stabæk holde nullen her og gi meg CS på Ottesen og Wangberg?

En av de beste runderangeringene jeg har hatt med nr 28 pr nå. Blir jo dyttet ned når Saltnes scorer hat trick, men gøy allikevel.

Helvete, der scoret Ohi.

Holm->Vecchia igjen. Om Saltnes holder seg rolig, og det blir 0-0 mellom SIF og Stabæk, så kan jeg faktisk fort være topp 10 denne runden. Er nr 27 nå.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn sep 26, 2021 7:34 pm, redigert 2 ganger totalt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Vecchia er helt vill om dagen

Barks

Legg inn av Barks »

Omsider en bra runde her igjen også. Runderangering 325 akkurat nå.

emin

Legg inn av emin »

Valgte Haugen foran Ottesen for å ikke stå med 3 x defensive fra Stabæk. Irriterende at Haugen kommer inn....

Deila

Legg inn av Deila »

Barks skrev: søn sep 26, 2021 7:37 pm Omsider en bra runde her igjen også. Runderangering 325 akkurat nå.
Runderangering 65 her, treffer ganske vilt med Rik Onkel. Men en ting, det står at troppens verdi er 99,6 og at jeg har 0,1 i banken. Det må jo være feil eller?

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: søn sep 26, 2021 4:31 pm
Lumanza skrev: søn sep 26, 2021 3:45 pm
Evertonion skrev: søn sep 26, 2021 3:32 pm Det hjalp muligens å opplyse om Fridays assist. Han har fått den på spillet iallfall!
Fantastisk. Vil gjerne høre fra K-torget om han fikk respons. Tydelig at det er folket selv som må "drifte" denne siden.
Fantastisk!! Har Ogbu også fått assisten sin?
Ikke fått noe respons fra gutta i fantasyfk så vidt jeg kan se (er på jobb).
Hvem sendte du melding til når du skrev til dem?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn sep 26, 2021 8:00 pm
K-Torget skrev: søn sep 26, 2021 4:31 pm
Lumanza skrev: søn sep 26, 2021 3:45 pm

Fantastisk. Vil gjerne høre fra K-torget om han fikk respons. Tydelig at det er folket selv som må "drifte" denne siden.
Fantastisk!! Har Ogbu også fått assisten sin?
Ikke fått noe respons fra gutta i fantasyfk så vidt jeg kan se (er på jobb).
Hvem sendte du melding til når du skrev til dem?
Sendte melding til FantasyFK (@ESNFantasy). Hva tenkte du på?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Fin diff med 3 x Stabæk og tilsammen 15 poeng på Sandberg, Ottesen og Normann Hansen. Alle med CS. Og de er bare halvspilt. DGW fornekter seg aldri, mens mine såkalte sikre kort som Anderson svikter, og det samme ser det ut til med Pellegrino.

Flott med Vecchia og Ohi da:) Kan bli en fin runde dette som avsluttes med 6 spillere onsdag. I øyeblikket 70 poeng før bonus på dagens spillere.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

82 poeng før bonus med 6 spillere igjen er topp. Nesten all gambling gikk veien og endelig innenfor topp 1000. Får gå for topp 500 nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»