Eliteserien Fantasy 2021

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av K-Torget »



Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vecchia og Bjørkan klare?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: fre nov 19, 2021 1:32 pm https://www.aftenbladet.no/sport/i/eEk2 ... fkh-kampen
Berisha klar til kamp
Nydelig! :) Merkingen på spillet er også fjernet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: fre nov 19, 2021 4:00 pm Vecchia og Bjørkan klare?
Begge er fremdeles merket på spillet.
Står 50 % sjanse på Bjørkan og ingenting annet enn hodesmell på Vecchia. Magefølelsen sier at Bjørkan har størst sjanse for å bli klar av de to tatt i betrakning med skadehistorikken på Vecchia.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Haug og Lindseth inn for Wahlstedt og Vecchia.

Må si jeg har surra mye med keeperne. Helt unødvendige bytter som har blitt gjort.

Tør ikke cappe Berisha pga skaden han har hatt. Så det blir Pellegrino.........

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: fre nov 19, 2021 7:25 pm Haug og Lindseth inn for Wahlstedt og Vecchia.

Må si jeg har surra mye med keeperne. Helt unødvendige bytter som har blitt gjort.

Tør ikke cappe Berisha pga skaden han har hatt. Så det blir Pellegrino.........
Kapteinsvalget står mellom Solbakken, Berisha og kanskje Ohi for å prøve en diff.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:01 am Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?
De har vel allerede meldt at kampen kommer for fort for Nilsen Tangen. Jeg erstatter ham nok med Lindseth eller Brynhildsen, men finnes mange billige alternativer på midten. Normann Hansen, Jonsson, Mikkelsen - for å nevne noen i tillegg til de over.

Fridjonsson starter nok for Nilsen Tangen og er ofte involvert i målpoeng, men HNT går nok rett inn igjen når han er klar.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: lør nov 20, 2021 11:05 am
K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:01 am Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?
De har vel allerede meldt at kampen kommer for fort for Nilsen Tangen. Jeg erstatter ham nok med Lindseth eller Brynhildsen, men finnes mange billige alternativer på midten. Normann Hansen, Jonsson, Mikkelsen - for å nevne noen i tillegg til de over.

Fridjonsson starter nok for Nilsen Tangen og er ofte involvert i målpoeng, men HNT går nok rett inn igjen når han er klar.
Takk for svar. Har allerede Mikkelsen og Jonsson, Lindseth og Solbakken på midten.
Hvem ville du tatt inn for Nilsen Tangen om du skullte byttet han ut?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:20 am
Vikingen skrev: lør nov 20, 2021 11:05 am
K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:01 am Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?
De har vel allerede meldt at kampen kommer for fort for Nilsen Tangen. Jeg erstatter ham nok med Lindseth eller Brynhildsen, men finnes mange billige alternativer på midten. Normann Hansen, Jonsson, Mikkelsen - for å nevne noen i tillegg til de over.

Fridjonsson starter nok for Nilsen Tangen og er ofte involvert i målpoeng, men HNT går nok rett inn igjen når han er klar.
Takk for svar. Har allerede Mikkelsen og Jonsson, Lindseth og Solbakken på midten.
Hvem ville du tatt inn for Nilsen Tangen om du skullte byttet han ut?
90 prosent i topp 10 har Sander Svendsen ihvertfall.

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:01 am Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?
Gitt de du har fra før ville jeg denne runden sett på 1. Brynhildsen 2. Sarahoui 3. Hove, men hvis bytte i neste runde sett på Svendsen

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Rekker ikke å sette opp laget før frist, og når man er rundt 1k sammenlagt er det strengt tatt ikke vits i.

Vecchia->Lindseth

Karlstrøm
Bjørkan-Vilsvik-Konradsen
Lindseth(c)-Svendsen-Gulliksen-Brynhildsen
TLO-Ohi-Berisha

(Myhra-Mikkelsen-Vesterlund-Wangberg) 2.7ITB.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MatsEn89 skrev: lør nov 20, 2021 11:24 am
K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:20 am
Vikingen skrev: lør nov 20, 2021 11:05 am

De har vel allerede meldt at kampen kommer for fort for Nilsen Tangen. Jeg erstatter ham nok med Lindseth eller Brynhildsen, men finnes mange billige alternativer på midten. Normann Hansen, Jonsson, Mikkelsen - for å nevne noen i tillegg til de over.

Fridjonsson starter nok for Nilsen Tangen og er ofte involvert i målpoeng, men HNT går nok rett inn igjen når han er klar.
Takk for svar. Har allerede Mikkelsen og Jonsson, Lindseth og Solbakken på midten.
Hvem ville du tatt inn for Nilsen Tangen om du skullte byttet han ut?
90 prosent i topp 10 har Sander Svendsen ihvertfall.
Takk for tips! :) Tenker i utgangspunktet langsiktig (resten av sesongen), men kan fort være at jeg gjør bytte kun med tanke på denne runden! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: lør nov 20, 2021 11:41 am
K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 11:01 am Vurderer å ta ut Nilsen Tangen (hvertfall om han fremdeles er syk). Beste erstatter til maks 8,5? Saharoui, Gulliksen, Ulland?
Gitt de du har fra før ville jeg denne runden sett på 1. Brynhildsen 2. Sarahoui 3. Hove, men hvis bytte i neste runde sett på Svendsen
Takk for tips! :) Tenker i utgangspunktet langsiktig (resten av sesongen), men kan fort være at jeg gjør bytte kun med tanke på denne runden! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: lør nov 20, 2021 11:48 am Rekker ikke å sette opp laget før frist, og når man er rundt 1k sammenlagt er det strengt tatt ikke vits i.

Vecchia->Lindseth

Karlstrøm
Bjørkan-Vilsvik-Konradsen
Lindseth(c)-Svendsen-Gulliksen-Brynhildsen
TLO-Ohi-Berisha

(Myhra-Mikkelsen-Vesterlund-Wangberg) 2.7ITB.
Lykke til Lew! :D

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 1:00 pm Lykke til Lew! :D
Ditto!

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 1:00 pm Takk for tips! :) Tenker i utgangspunktet langsiktig (resten av sesongen), men kan fort være at jeg gjør bytte kun med tanke på denne runden! :)
Det var ment langsiktig, men hva som er en god pick blir jo gjerne veldig ulikt med 3 runder/2 hjemmekamper, fremfor 4 runder og gode hjemmekamper i denne.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: lør nov 20, 2021 2:27 pm
K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 1:00 pm Takk for tips! :) Tenker i utgangspunktet langsiktig (resten av sesongen), men kan fort være at jeg gjør bytte kun med tanke på denne runden! :)
Det var ment langsiktig, men hva som er en god pick blir jo gjerne veldig ulikt med 3 runder/2 hjemmekamper, fremfor 4 runder og gode hjemmekamper i denne.
Er nettopp det + RO skal spilles i runde 29 eller 30 i tillegg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Byttet ble Nilsen Tangen - Gulliksen
Vurderte lenge Sahraoi / Brynhildsen, men endte på Gulliksen fordi da kan jeg gjøre følgende til neste runde:
Sivertsen - TLO
+ Strand Nilsen - 4,3 forsvarer eller Ruud - 4,9 forsvarer

Lykke til alle sammen! :D

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Der røk Vilsvik CSen tidlig i ÆLV Klassiko

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Goal av Berisha :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør nov 20, 2021 6:18 pm Der røk Vilsvik CSen tidlig i ÆLV Klassiko
Og byttet ut med skade ett par minutter ut i andre omgangen..

Ellers fint med Veton scoring :D

Velde i gang også, noen som har han?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 7:20 pm
Lumanza skrev: lør nov 20, 2021 6:18 pm Der røk Vilsvik CSen tidlig i ÆLV Klassiko
Og byttet ut med skade ett par minutter ut i andre omgangen..

Ellers fint med Veton scoring :D

Velde i gang også, noen som har han?
Grusomt. Leggskade står det. Får altså 0 poeng på han. Men Berisha goal er positivt selvom han ikke er min cap. Bell må også levere!!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør nov 20, 2021 7:31 pm
K-Torget skrev: lør nov 20, 2021 7:20 pm
Lumanza skrev: lør nov 20, 2021 6:18 pm Der røk Vilsvik CSen tidlig i ÆLV Klassiko
Og byttet ut med skade ett par minutter ut i andre omgangen..

Ellers fint med Veton scoring :D

Velde i gang også, noen som har han?
Grusomt. Leggskade står det. Får altså 0 poeng på han. Men Berisha goal er positivt selvom han ikke er min cap. Bell må også levere!!
Jepp! Stor sjanse for at sesongen hans er over..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ok start på runden med Veton, Lysgård og Gulliksen! Skulle gjerne hatt målpoeng fra Gulliksen menmen

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Må altså vente til dagen etter før man får bonus i Viking-Haugesund. Uhørt

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lumanza skrev: søn nov 21, 2021 12:00 am Må altså vente til dagen etter før man får bonus i Viking-Haugesund. Uhørt
Kan du vennligst roe deg ned. Hver jævla uke med det greiene her.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: søn nov 21, 2021 1:37 am
Lumanza skrev: søn nov 21, 2021 12:00 am Må altså vente til dagen etter før man får bonus i Viking-Haugesund. Uhørt
Kan du vennligst roe deg ned. Hver jævla uke med det greiene her.
Ro deg ned selv. Trodde du skulle blokkere meg. Vær en mann og stå for dine ord.

Bonus kommet nå.

Da står jeg med 9 poeng etter 3 spillere.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lew_Ashby skrev: søn nov 21, 2021 1:37 am
Lumanza skrev: søn nov 21, 2021 12:00 am Må altså vente til dagen etter før man får bonus i Viking-Haugesund. Uhørt
Kan du vennligst roe deg ned. Hver jævla uke med det greiene her.
Støttes.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»