Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Mr.Meep »

Ja

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: tir des 07, 2021 6:25 pm Kan man bytte så mange ganger man vil frem til fristen med Rik Onkel?
Ja :) Rik Onkel på deg også i runde 30?

emin

Legg inn av emin »

Vikingen skrev: tir des 07, 2021 6:25 pm Kan man bytte så mange ganger man vil frem til fristen med Rik Onkel?
Kan vel legge til at med RO trenger du heller ikke tenke på verdien på de du allerede har på laget som kanskje fortsatt skal være på laget i siste runde. Vet om en som i den engelske versjonen med Free Hit gjorde en gigatabbe. Man er jo der fortsatt styrt av salgsverdi og han fjernet hele laget for å ha et "tomt lerret" når han skulle legge inn ulike kombinasjoner. Han la inn først et kødd-lag der han lagret før han sendte screen-shot til venner. Så innså han at han nå ville måtte betale fullpris for spillere han allerede hadde som f.eks Salah, TAA og KdB... :-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørkan ikke med til Ukraina. Mjøndalen-kampen søndag kan vel fort ryke også!

https://www.eurosport.no/fotball/uefa-e ... tory.shtml

chatin

Legg inn av chatin »

K-Torget skrev: ons des 08, 2021 5:31 pm Bjørkan ikke med til Ukraina. Mjøndalen-kampen søndag kan vel fort ryke også!

https://www.eurosport.no/fotball/uefa-e ... tory.shtml
Løser i så fall hodepinen min etter at jeg tok ut Bjørkan forrige runde og lot Konradsen stå. Satser på at Konradsen spiller mot Mjøndalen og at jeg kan få på en tredje Glimt-spiller offensivt sammen med Pellegrino.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chatin skrev: ons des 08, 2021 6:51 pm
K-Torget skrev: ons des 08, 2021 5:31 pm Bjørkan ikke med til Ukraina. Mjøndalen-kampen søndag kan vel fort ryke også!

https://www.eurosport.no/fotball/uefa-e ... tory.shtml
Løser i så fall hodepinen min etter at jeg tok ut Bjørkan forrige runde og lot Konradsen stå. Satser på at Konradsen spiller mot Mjøndalen og at jeg kan få på en tredje Glimt-spiller offensivt sammen med Pellegrino.
Spiller ikke Bjørkan mot Mjøndalen så tenker jeg Sampsted, evt Konradsen inn på RO.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

K-Torget skrev: ons des 08, 2021 5:31 pm Bjørkan ikke med til Ukraina. Mjøndalen-kampen søndag kan vel fort ryke også!

https://www.eurosport.no/fotball/uefa-e ... tory.shtml
Sitter med Totland som var syk forrige runde, Bjørkan, Edh + Strand Nilsen som er suspendert og Jonassen på laget. Kullsort og beskrivende for sesongen at man må bruke siste byttet i forsvar, for å i det hele tatt ha sjans til å stille 11 mann.

Uansett, forsvarsspiller til 6,1 inn for Strand Nilsen (eventuelt 7,0 for Bjørkan), hvem bør på?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tor des 09, 2021 9:52 am
K-Torget skrev: ons des 08, 2021 5:31 pm Bjørkan ikke med til Ukraina. Mjøndalen-kampen søndag kan vel fort ryke også!

https://www.eurosport.no/fotball/uefa-e ... tory.shtml
Sitter med Totland som var syk forrige runde, Bjørkan, Edh + Strand Nilsen som er suspendert og Jonassen på laget. Kullsort og beskrivende for sesongen at man må bruke siste byttet i forsvar, for å i det hele tatt ha sjans til å stille 11 mann.

Uansett, forsvarsspiller til 6,1 inn for Strand Nilsen (eventuelt 7,0 for Bjørkan), hvem bør på?
Dahl Reitan? Haugen? Linnes, Borch? De første er vel kun aktuelle om du skal ta ut Bjørkan :)

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

K-Torget skrev: tor des 09, 2021 11:25 am
HeskeyTime skrev: tor des 09, 2021 9:52 am
K-Torget skrev: ons des 08, 2021 5:31 pm Bjørkan ikke med til Ukraina. Mjøndalen-kampen søndag kan vel fort ryke også!

https://www.eurosport.no/fotball/uefa-e ... tory.shtml
Sitter med Totland som var syk forrige runde, Bjørkan, Edh + Strand Nilsen som er suspendert og Jonassen på laget. Kullsort og beskrivende for sesongen at man må bruke siste byttet i forsvar, for å i det hele tatt ha sjans til å stille 11 mann.

Uansett, forsvarsspiller til 6,1 inn for Strand Nilsen (eventuelt 7,0 for Bjørkan), hvem bør på?
Dahl Reitan? Haugen? Linnes, Borch? De første er vel kun aktuelle om du skal ta ut Bjørkan :)
Ja, de blir kun aktuelle hvis Bjørkan ikke er med. Linnes, Sampsted og Andersson er nok de jeg egentlig vurderer i prisklassen til Strand Nilsen, men har ikke peiling hvem det lukter clean sheets av.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Strand Nilsen er virkelig ikke noe fristende

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lumanza skrev: tor des 09, 2021 12:04 pm Strand Nilsen er virkelig ikke noe fristende
Mener du virkelig at en suspendert spiller er ikke fristende når det er en kamp igjen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tor des 09, 2021 11:49 am
K-Torget skrev: tor des 09, 2021 11:25 am
HeskeyTime skrev: tor des 09, 2021 9:52 am

Sitter med Totland som var syk forrige runde, Bjørkan, Edh + Strand Nilsen som er suspendert og Jonassen på laget. Kullsort og beskrivende for sesongen at man må bruke siste byttet i forsvar, for å i det hele tatt ha sjans til å stille 11 mann.

Uansett, forsvarsspiller til 6,1 inn for Strand Nilsen (eventuelt 7,0 for Bjørkan), hvem bør på?
Dahl Reitan? Haugen? Linnes, Borch? De første er vel kun aktuelle om du skal ta ut Bjørkan :)
Ja, de blir kun aktuelle hvis Bjørkan ikke er med. Linnes, Sampsted og Andersson er nok de jeg egentlig vurderer i prisklassen til Strand Nilsen, men har ikke peiling hvem det lukter clean sheets av.
Tror RBK er ett av lagene som har størst mulighet for CS på søndag. Isåfall tror jeg Andersson er det beste valget for SSN.

emin

Legg inn av emin »

Hvem går dere for som kaptein i siste runde? De som har Lehne Olsen velger han?
Står vel mellom Ohi og Berisha hos meg. Berisha leverer jevnere, men TIL har vært ganske solide defensivt i siste halvdel av sesongen. Ohi har 8 av 26 scoringer på bortebane, Berisha 9 av 22. Men Ohi sin kamp om toppscorertittelen er vel motivasjon?
Har litt lyst å velge et wildcard i Pellegrino, men det vil ikke være fornuftig med knapp ledelse i pengeliga og dårlig form fra Pellegrino. :-)

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TLO lett, men jeg tipper enhver av de tre spissene er gode valg. Botheim også

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

HeskeyTime skrev: tor des 09, 2021 1:18 pm
Lumanza skrev: tor des 09, 2021 12:04 pm Strand Nilsen er virkelig ikke noe fristende
Mener du virkelig at en suspendert spiller er ikke fristende når det er en kamp igjen?
:lol:

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: tor des 09, 2021 6:56 pm Isåfall tror jeg Andersson er det beste valget for SSN.
Dere som vurderer Andersson inn: Adrian Pereira er friskmeldt og kampklar, ikke umulig han kan få seg en start som motivasjon for vinterperioden, så jeg ville fulgt nøye med der.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

emin skrev: tor des 09, 2021 7:11 pm Hvem går dere for som kaptein i siste runde? De som har Lehne Olsen velger han?
Står vel mellom Ohi og Berisha hos meg. Berisha leverer jevnere, men TIL har vært ganske solide defensivt i siste halvdel av sesongen. Ohi har 8 av 26 scoringer på bortebane, Berisha 9 av 22. Men Ohi sin kamp om toppscorertittelen er vel motivasjon?
Har litt lyst å velge et wildcard i Pellegrino, men det vil ikke være fornuftig med knapp ledelse i pengeliga og dårlig form fra Pellegrino. :-)
Blir nok TLO kaptein her, men om tenker at både Veton, Ohi, Botheim og kanskje Solbakken, Saltnes og Pelle kan være gode alternativ. I tillegg tror jeg rbk-spillerne vil gi Åge en fin avslutning i siste kamp :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tor des 09, 2021 7:53 pm
K-Torget skrev: tor des 09, 2021 6:56 pm Isåfall tror jeg Andersson er det beste valget for SSN.
Dere som vurderer Andersson inn: Adrian Pereira er friskmeldt og kampklar, ikke umulig han kan få seg en start som motivasjon for vinterperioden, så jeg ville fulgt nøye med der.
Takk for info - heldigvis får man lagoppstillingene før frist:)
Kan jo bli alt fra Reitan på høyre og Andersson på venstre, til Anderson og Pereira venstre til Reitan høyre og Pereira venstre. Ergo mange sannsynlige alternativ..

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Jeg må erstatte "Sinyan" han er vel skadet? Har fra før Vesterlund og Sampsted som skal starte.

Hvem er beste forsvarer jeg kan få til maks 5M?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ups.
Sist redigert av Lew_Ashby den lør des 11, 2021 2:41 pm, redigert 1 gang totalt.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Hva er egentlig det beste laget med RO for denne siste runden? Dette er laget jeg har akkurat nå:


Deila

Legg inn av Deila »

Spissrush aktivert, med TLO, Ohi og Berisha.

chatin

Legg inn av chatin »

Sir-Alex skrev: lør des 11, 2021 2:32 pm Jeg må erstatte "Sinyan" han er vel skadet? Har fra før Vesterlund og Sampsted som skal starte.

Hvem er beste forsvarer jeg kan få til maks 5M?
Veldig lite som frister for maks 5M, KBK-VIF lukter målfattig kamp, men KBK har vært så elendige den siste tiden at det føles ikke veldig behagelig å gå den veien. Ranger (4,2) starter vel for LSK, men med Ogbu, Garnås, Edh og trolig Pettersson ute blir det jo en helt nykomponert defensiv for de, så kanskje ikke så fristende. Man kan jo gamble på Stabæk å kjøre Ottesen (4,5).

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bjørkan status?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: lør des 11, 2021 2:32 pm Jeg må erstatte "Sinyan" han er vel skadet? Har fra før Vesterlund og Sampsted som skal starte.

Hvem er beste forsvarer jeg kan få til maks 5M?
Hadde gått for en LSK eller Glimt-forsvarer :) Lode eller Ranger kanskje.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ElGuaje skrev: lør des 11, 2021 2:39 pm Hva er egentlig det beste laget med RO for denne siste runden? Dette er laget jeg har akkurat nå:

Har ett ganske likt RO-lag som deg. Muligens Åsen, Vecchia, Ceide må vurderes om man ser disse starter + Pelle / Solbakken :)

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Berisha har ingenting å spille for imorgen. Tar han ut og setter inn TLO som jeg capper.

Breivik på benk bak spillere som Lindseth og Bell, hovedsakelig fordi Breivik kun er en innbytter om dagen. Men følger jeg med på lagoppstillignene kan jeg gjøre endringer rett før

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Berisha spiller for å tangere eller gå forbi Egil Østenstads skåringsrekord for Viking. Rekorden er på 23 mål, Berisha har nå 22.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lumanza skrev: lør des 11, 2021 8:11 pm Berisha har ingenting å spille for imorgen. Tar han ut og setter inn TLO som jeg capper.
Berisha er bankers som min kaptein. Hele laget vil at han skal ta rekorden til Østenstad. Han kommer til å være fus i alt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: lør des 11, 2021 10:07 pm
Lumanza skrev: lør des 11, 2021 8:11 pm Berisha har ingenting å spille for imorgen. Tar han ut og setter inn TLO som jeg capper.
Berisha er bankers som min kaptein. Hele laget vil at han skal ta rekorden til Østenstad. Han kommer til å være fus i alt.
Bindet står hos meg på TLO per nå, men Veton er selvsagt på laget mitt også :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»