Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Lew_Ashby

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Lew_Ashby »

chatin skrev: man okt 04, 2021 7:10 pm Brukte lang tid på å bestemme meg for om jeg skulle dra WC før helgens runde. Ville egentlig vente til etter landslagspausen, men med blant annet Saltnes og Ogbu ute, så laget såpass skralt ut at det måtte aktiveres. Gjorde lurt i det, 90 poeng og nærmer meg topp 100 nå. Godt fornøyd!
Herlig!! Digg å treffe på WC.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chatin skrev: man okt 04, 2021 7:10 pm Brukte lang tid på å bestemme meg for om jeg skulle dra WC før helgens runde. Ville egentlig vente til etter landslagspausen, men med blant annet Saltnes og Ogbu ute, så laget såpass skralt ut at det måtte aktiveres. Gjorde lurt i det, 90 poeng og nærmer meg topp 100 nå. Godt fornøyd!
Alltid gøy å treffe med WC! Men enda mer imponerende å være i nærheten av topp 100! :D

urbeka

Legg inn av urbeka »

Ja, det er bare å holde konsentrasjonen oppe - jeg var topp-50 i to runder midtveis, ramla gradvis nedover til ca 1100, nå er jeg heldigvis på vei oppover igjen på ca 500.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tir okt 05, 2021 8:54 pm Ja, det er bare å holde konsentrasjonen oppe - jeg var topp-50 i to runder midtveis, ramla gradvis nedover til ca 1100, nå er jeg heldigvis på vei oppover igjen på ca 500.
Bra noen har fikset de siste rundene på en gode måte! :) Selv har jeg falt fra trygt innenfor 1000 ovr til rundt 1400 ovr nå..

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bytter dere ut Vidar Ari Jonsson nå? Er det sant at han nå spiller forsvar? Men hjemme mot Odd er jo en fin kamp...

Tenker Muccoli inn. Vurderer WC etter fristen, og da er det greit å bruke opp bytte først.

Samtidig trenger man bruke WC allerede? Vil ha inn Berisha, men Ohi og Lehne Olsen er også gode valg.

Tenker uansett at terskelen for å bruke WC er mye lavere nå mot slutten, så kan være greit å bruke opp bytte hver runde nå slik at man ikke mister en FT.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Se på siste kamp... først spiller Deyver Vega på vingen, deretter byttes ham med Moussa Njie... Sandefjord kunne valgt å sette inn en høyreback og kjørt Jonsson opp på vingen. Virker som Sandefjord har flusst av relevante vingspillere de ønsker å få i gang. Inntil videre får Jonsson slite benk hos meg, har andre ting å fikse.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: søn okt 10, 2021 11:09 am Bytter dere ut Vidar Ari Jonsson nå? Er det sant at han nå spiller forsvar? Men hjemme mot Odd er jo en fin kamp...

Tenker Muccoli inn. Vurderer WC etter fristen, og da er det greit å bruke opp bytte først.

Samtidig trenger man bruke WC allerede? Vil ha inn Berisha, men Ohi og Lehne Olsen er også gode valg.

Tenker uansett at terskelen for å bruke WC er mye lavere nå mot slutten, så kan være greit å bruke opp bytte hver runde nå slik at man ikke mister en FT.
Selv beholder jeg Jonsson inntil videre selv om det ser ut som det fort kan bli flere kamper på høyrebacken fremover (han spilte der forrige runde). Har andre problemer å fikse jeg også..
Anngående WC så tenker jeg å bruke det i runde 23 (eventuelt 22 eller 25) så kommer ikke til å spare opp bytter fremover. Vil ikke risikere å brenne inne med FT om jeg skifter mening..

urbeka

Legg inn av urbeka »

Berisha meldes 'syk med influensasymptomer'

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kan trygt slå fast at ikke alle følger like godt med, evt er algoritmen helt på trynet:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn okt 10, 2021 11:45 pm Berisha meldes 'syk med influensasymptomer'
Kommer nok en uttalelse snart fra NFF om han kan spille i kveld eller ikke.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: man okt 11, 2021 10:17 am
urbeka skrev: søn okt 10, 2021 11:45 pm Berisha meldes 'syk med influensasymptomer'
Kommer nok en uttalelse snart fra NFF om han kan spille i kveld eller ikke.
Berisha er med i troppen i kveld!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Noe bra tips til WC utkast til denne runden og som man kan leve med fremover? Takk.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: ons okt 13, 2021 2:05 pm Noe bra tips til WC utkast til denne runden og som man kan leve med fremover? Takk.
Du bør hvertfall ha med følgende:
Ohi
TLO
Berisha / Heggebø / Holm
Pelle
Vecciha
Strand Nilsen / Aasbak
Bjørkan

Tenker Ohi, TLO er klink fremme og så må du sannsynligvis vurdere Pelle + Berisha eller Pelle + Vecciha + Holm / Heggebø. Kommer ann på hvordan du vil disponere midlene dine, men laget blir veldig skralt om man velger TLO, Ohi, Berisha, Pelle og Vecciha så man må nok gjøre ett valg der.. Håper det var litt forståelig.. :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Når bør man bruke WC? Står mellom runde 23 og 25 her. Tips tas i mot med stor takk :)

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Velde syk?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: tor okt 14, 2021 9:08 pmVelde syk?
FKH meldte til discovery tidligere i dag at Velde har vært syk hele uken og ikke deltatt på trening. De håper at han blir med på trening lørdag og isåfall er det vel en sjanse for at han spiller / er i tropp på søndag. Er han ikke med på trening lørdag så er vel han ikke med på søndag heller skal man tro? Ellers har Thore Pedersen og Liseth vært på trening denne uken.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: tor okt 14, 2021 9:22 pm
Lumanza skrev: tor okt 14, 2021 9:08 pmVelde syk?
FKH meldte til discovery tidligere i dag at Velde har vært syk hele uken og ikke deltatt på trening. De håper at han blir med på trening lørdag og isåfall er det vel en sjanse for at han spiller / er i tropp på søndag. Er han ikke med på trening lørdag så er vel han ikke med på søndag heller skal man tro? Ellers har Thore Pedersen og Liseth vært på trening denne uken.
Frister å ta han av og få inn Vecchia. Eller bør jeg gå for Solbakken, Ulland Andersen, Tripic, Svendsen?
Vecchia frister mest, og det bør vær en no brainer.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: tor okt 14, 2021 9:30 pm
K-Torget skrev: tor okt 14, 2021 9:22 pm
Lumanza skrev: tor okt 14, 2021 9:08 pmVelde syk?
FKH meldte til discovery tidligere i dag at Velde har vært syk hele uken og ikke deltatt på trening. De håper at han blir med på trening lørdag og isåfall er det vel en sjanse for at han spiller / er i tropp på søndag. Er han ikke med på trening lørdag så er vel han ikke med på søndag heller skal man tro? Ellers har Thore Pedersen og Liseth vært på trening denne uken.
Frister å ta han av og få inn Vecchia. Eller bør jeg gå for Solbakken, Ulland Andersen, Tripic, Svendsen?
Vecchia frister mest, og det bør vær en no brainer.
Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg nok gått for Vecchia men den formen han er i nå, selv om RBK har en tøff kamp søndag mot Vif. En annen mulighet er å gå for en Molde-midtbane da de har noen fine kamper fremover :)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Flere som har tatt inn eller vurderer MORTEN ÅGNES KONRADSEN på Bodø Glimt? Forsvarspiller til 5,4m. Begynt å spille i rollen til Saltnes på midten, og vil vel ha den rollen ut sesongen...?

Røverkjøp?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Ble vel diskutert litt her før landslagspausen, og Konradsen høres unektelig fristende ut. Spørsmålet er bare om han kommer til å spille der regelmessig framover.
Jeg vurderer ham sterkt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: fre okt 15, 2021 11:16 am Flere som har tatt inn eller vurderer MORTEN ÅGNES KONRADSEN på Bodø Glimt? Forsvarspiller til 5,4m. Begynt å spille i rollen til Saltnes på midten, og vil vel ha den rollen ut sesongen...?

Røverkjøp?
Vurderer han sterkt inn til denne runden!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sir-Alex skrev: fre okt 15, 2021 11:16 am Flere som har tatt inn eller vurderer MORTEN ÅGNES KONRADSEN på Bodø Glimt? Forsvarspiller til 5,4m. Begynt å spille i rollen til Saltnes på midten, og vil vel ha den rollen ut sesongen...?

Røverkjøp?
Vi har allerede diskutert dette bra her inne. Husker ikke side, men om du blar deg litt tilbake så finner du fine vurderinger,bla fra BG-supporter Nordlys.

Jeg tar ham inn til denne runden. Indreløper for BG til 5.4 som er forsvarer på spillet blir for høy oppside til å ikke gamble på. Selv om Vetlesen lurer i kulissene og Konradsen ofte er skadet.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Har fått inn EUA til denne runden. Ser litt an om Pellegrino begynner å levere uten Saltnes, eller om han spares.
I så fall er nok Vecchia fort inne på laget til neste runde.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Noe nytt om Velde?

Konradsen er uansett bra å ha inn, spiller fast uansett nå? Men får han ikke inn denne runden

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Da ble det Vecchia inn for Velde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: fre okt 15, 2021 8:01 pm Da ble det Vecchia inn for Velde.
Gjort byttet?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: fre okt 15, 2021 8:18 pm
Lumanza skrev: fre okt 15, 2021 8:01 pm Da ble det Vecchia inn for Velde.
Gjort byttet?
Ja? :) Velde er vel friskmeldt og scorer hattrick søndag nå?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: fre okt 15, 2021 8:58 pm
K-Torget skrev: fre okt 15, 2021 8:18 pm
Lumanza skrev: fre okt 15, 2021 8:01 pm Da ble det Vecchia inn for Velde.
Gjort byttet?
Ja? :) Velde er vel friskmeldt og scorer hattrick søndag nå?
Kommer nok informasjon i morgen om han deltar på treningen og evt blir involvert på søndag! Får vente i spenning å se.. :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ble en hit for å få inn Konradsen. Det naturlige byttet for å ha cash var Mikkelsen, men jeg er jo langt nede i driten og gamblet derfor med Ellingsen. Er på ferie og hadde garantert glemt fristen ikveld, satset derfor på at Ellingsen starter og tok byttene til frokost.

Ranger->Konradsen
KNM fra Stabæk->Ellingsen (-4)

Myhra
Konradsen-Bjørkan-Vilsvik
Ellingsen-Vecchia-Gulliksen-Pelle
Holm-Ohi(c)-TLO

(Karlstrøm-Jonsson-Wangberg-Vesterlund) 0.0ITB

Berisha må ta det rolig ,sannsynligheten for det er vel 0% mtp Godset-skadene.

Lykke til!

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 2:05 pm Berisha må ta det rolig.
Enig, er et mareritt å sitte uten. Tror dog jeg kjører en større ryddesjau til neste runde, når flere lag får lettere motstand. Står sånn per nu;

Skjærstein
Linnes - Totland - Strand Nilsen
Pellegrino - Vecchia - Nilsen Tangen - Jonsson
TLO - Ohi(C) - Holm

Trige; Stengel, Vilsvik, Walstad (0 ITB)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»