Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Lew_Ashby

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: man sep 27, 2021 10:42 am
Imponerende runde!
Kjekt å se at lykkes Lew! :D
Har du WC igjen? Ellers kan det muligens bli utfordrende å stable ett slagkraftig lag på beina de kommende rundene..
Takk, det var på tide. Utelukkende flaks da, 6xStabæk og SIF var ikke basert på noe annet enn DGW. Ikke sett en eneste kamp.

Ikke WC igjen, men skal faktisk gå fint å kjøre lag til neste runde med ett bytte:

Wangberg->Vesterlund

Karlstrøm
Vilsvik-Bjørkan-Vesterlund
Pelle-Vecchia-Jonsson-Gulliksen
Holm-Ohi-TLO

(Myhra-KNH-Ottesen-Ranger) 0,2 ITB.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Lew_Ashby skrev: man sep 27, 2021 9:57 am 87 poeng, 6 spillere igjen (Myhra, Vilsvik, Gulliksen, Wangberg, Ottesen, KNH) - opp fra 1700 til 950 sammenlagt. Er nr 67 denne runden, og blir det 0-0 på onsdag så er det faktisk håp om topp 20-plassering. Endelig noe gøy i Eliterserien Fantasy!

Setter mål om topp 500, nå handler det først og fremst om å finne et ok lag neste runde med 6xStabæk og Godset i troppen... 5 etter at FT er brukt.
Wow! Bra spilt 8-)
Registrerer forøvrig at 250 plasser skiller oss, men bare 14 poeng. Det er ekstremt jevnt rundt plass 1000.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man sep 27, 2021 11:00 am
K-Torget skrev: man sep 27, 2021 10:42 am
Imponerende runde!
Kjekt å se at lykkes Lew! :D
Har du WC igjen? Ellers kan det muligens bli utfordrende å stable ett slagkraftig lag på beina de kommende rundene..
Takk, det var på tide. Utelukkende flaks da, 6xStabæk og SIF var ikke basert på noe annet enn DGW. Ikke sett en eneste kamp.

Ikke WC igjen, men skal faktisk gå fint å kjøre lag til neste runde med ett bytte:

Wangberg->Vesterlund

Karlstrøm
Vilsvik-Bjørkan-Vesterlund
Pelle-Vecchia-Jonsson-Gulliksen
Holm-Ohi-TLO

(Myhra-KNH-Ottesen-Ranger) 0,2 ITB.
Godt å se du har planen klar! :D Hvilken plass og poengsum ligger du på nå? :D

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: man sep 27, 2021 6:39 pm Godt å se du har planen klar! :D Hvilken plass og poengsum ligger du på nå? :D
Hehe. Fortsatt milevis unna fjoråret, nr 950 nå. 1256 totalt. Får håpe Friday holder seg rolig, da er vi fort opp 150 plasser til på onsdag.

Hva med deg?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man sep 27, 2021 7:03 pm
K-Torget skrev: man sep 27, 2021 6:39 pm Godt å se du har planen klar! :D Hvilken plass og poengsum ligger du på nå? :D
Hehe. Fortsatt milevis unna fjoråret, nr 950 nå. 1256 totalt. Får håpe Friday holder seg rolig, da er vi fort opp 150 plasser til på onsdag.

Hva med deg?
Om det er noen trøst så er jeg selv langt bak fjoråret..
1251 poeng og 1030 totalt her - Får trøste meg med at det er veldig jevnt.. :)

Deila

Legg inn av Deila »

91p med Vilsvik, Valsvik, Sandberg og Friday igjen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Deila skrev: man sep 27, 2021 8:59 pm 91p med Vilsvik, Valsvik, Sandberg og Friday igjen.
Maskin! Cap på Friday også? Hvis ikke så håper jeg for begge sin skyld på 0-0 :)

Deila

Legg inn av Deila »

Lew_Ashby skrev: man sep 27, 2021 9:10 pm
Deila skrev: man sep 27, 2021 8:59 pm 91p med Vilsvik, Valsvik, Sandberg og Friday igjen.
Maskin! Cap på Friday også? Hvis ikke så håper jeg for begge sin skyld på 0-0 :)
Cappet Ohi, så 0-0 hadde passet meg perfekt :D

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Deila skrev: man sep 27, 2021 9:12 pm
Cappet Ohi, så 0-0 hadde passet meg perfekt :D
Nydelig. Oddsen for 0-0 er vel 1:2000 eller noe, men vi krysser fingrene. Uten bonus og redningspoeng vil jeg i så fall ende på 117 poeng, hadde vært topp.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Hvis dere lurer på hvordan det går med oss uten rik onkel - 43 poeng og ned over 100 plasser til 348 overall.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: tir sep 28, 2021 9:31 am Hvis dere lurer på hvordan det går med oss uten rik onkel - 43 poeng og ned over 100 plasser til 348 overall.
Null rik onkel her, bare dårlige valg gjennom en hel sesong som gir meg ufortjent suksess denne runden.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: tir sep 28, 2021 9:34 am
HeskeyTime skrev: tir sep 28, 2021 9:31 am Hvis dere lurer på hvordan det går med oss uten rik onkel - 43 poeng og ned over 100 plasser til 348 overall.
Null rik onkel her, bare dårlige valg gjennom en hel sesong som gir meg ufortjent suksess denne runden.
Sånn man må gjøre det hvis man skal klatre. Alle stiller med så likt lag at det blir ett steg frem - to steg tilbake hver gang man forsøker å nå toppen.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

HeskeyTime skrev: tir sep 28, 2021 9:31 am Hvis dere lurer på hvordan det går med oss uten rik onkel - 43 poeng og ned over 100 plasser til 348 overall.
59 hos meg, med Stengel (K) og Valsvik igjen. Ikke så ille det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: tir sep 28, 2021 9:50 am
Sånn man må gjøre det hvis man skal klatre. Alle stiller med så likt lag at det blir ett steg frem - to steg tilbake hver gang man forsøker å nå toppen.
Jepp, vanskelig å hente seg inn når man starter svakt. Vecchia inn før han eksploderte har ført meg fra rundt 2k til 1k nå, forhåpentligvis kan det fortsette litt til. Går for topp 500 nå, men kommer til å gamble en del herfra og inn, særlig med kapteinsvalg.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Ingen rik onkel her heller. Har 52 poeng nå, med kaptein Stengel, Myhra, Friday og Ottesen igjen. Har et ørlite håp om å snike meg innenfor topp 1000 når runden er over...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir sep 28, 2021 9:31 am Hvis dere lurer på hvordan det går med oss uten rik onkel - 43 poeng og ned over 100 plasser til 348 overall.
57 poeng her uten RO, med Friday, Stengel og Vilsvik igjen..

urbeka

Legg inn av urbeka »

Deila skrev: man sep 27, 2021 8:59 pm 91p med Vilsvik, Valsvik, Sandberg og Friday igjen.
80p her med samme fire igjen (og C på Friday). På RO. Irriterer meg over å ha valgt Haugen over Bjørkan, det røyk 9p der.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

73 her med Stengel(K), Valsvik, Friday, Sandberg, Normann Hansen og Ottesen igjen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Alle relevante Fantasy-spillere ser ut til å starte kveldens oppgjør. Kjenner ikke nok til Stabæk til å vite formasjon i dag, men Ottesen og Moe er vel vingbacker. Er det en slags 3-5-2 eller 3-4-3? SIF vel kjører vel en utgave 4-2-3-1/4-3-3:

Stabæk: Sandberg;Ottesen-Wangberg-Mesik-Jenssen-Moe;Kostadinov-Haugen-Geelmuyden-Normann Hansen;Azemi

SIF: Myhra; Vilsvik-Leifsson-Valsvik-Grøgaard;Stengel-Jack;Stenevik-Hove-Gulliksen;Friday

Blir spennende kamp fra et fantasy-perspektiv, mange av oss har 4-6 spillere i aksjon. Tar veldig gjerne en 0-0-kamp, men sjansen for det er jo minimal. Stabæk spilte 0-0 i andre serierunde, ellers har ingen av lagene hatt et målløst oppgjør denne sesongen. Godet har faktisk holdt nullen 4 ganger denne sesongen, men kun 1 gang på bortebane. Stabæk holdt nullen to ganger - altså i 2. serierunde mot Haugesund og nå sist mot Sandefjord. Ikke holdt nullen hjemme i år.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: ons sep 29, 2021 5:59 pm Alle relevante Fantasy-spillere ser ut til å starte kveldens oppgjør. Kjenner ikke nok til Stabæk til å vite formasjon i dag, men Ottesen og Moe er vel vingbacker. Er det en slags 3-5-2 eller 3-4-3? SIF vel kjører vel en utgave 4-2-3-1/4-3-3:

Stabæk: Sandberg;Ottesen-Wangberg-Mesik-Jenssen-Moe;Kostadinov-Haugen-Geelmuyden-Normann Hansen;Azemi

SIF: Myhra; Vilsvik-Leifsson-Valsvik-Grøgaard;Stengel-Jack;Stenevik-Hove-Gulliksen;Friday

Blir spennende kamp fra et fantasy-perspektiv, mange av oss har 4-6 spillere i aksjon. Tar veldig gjerne en 0-0-kamp, men sjansen for det er jo minimal. Stabæk spilte 0-0 i andre serierunde, ellers har ingen av lagene hatt et målløst oppgjør denne sesongen. Godet har faktisk holdt nullen 4 ganger denne sesongen, men kun 1 gang på bortebane. Stabæk holdt nullen to ganger - altså i 2. serierunde mot Haugesund og nå sist mot Sandefjord. Ikke holdt nullen hjemme i år.
5 2 3, 5 4 1 eller 3 4 3

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: ons sep 29, 2021 5:59 pm Tar veldig gjerne en 0-0-kamp
Holder til pause i hvert fall. Kan det holde inn?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Begge lagene like evneveike, kan fort bli 0-0 det her

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: ons sep 29, 2021 7:55 pm Begge lagene like evneveike, kan fort bli 0-0 det her
Vil bare at det holder til 60 min slik at jeg kan se hvor høyt jeg vil være denne runden. 93 poeng og nr 49 sammenlagt pr nå, med 2xforsvar fra begge lag, i tillegg til Gulliksen og KNH.

Hadde vært ok med mål av Vilsvik der, har satt noen penger på at han scorer mål i dag.

Gøy - er nr 12 sammenlagt denne runden nå. Sikkert topp 10 etter bonus om det ender 0-0. Ser ut til at det kommer et Godset-mål snart. Stabæk ikke bunnsolide defensivt...

urbeka

Legg inn av urbeka »

Dette blir 3bp Wangberg, men spent på hvem andre som får

Nevi

Legg inn av Nevi »

Var 100 % at det ville blit både ett, to eller flere baklengs på Stabæk i begge kampene. Dvs maks to-tre poeng på Wangberg. Dermed varmer han første benk for meg

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jippi da ble det araber!

Deila

Legg inn av Deila »

urbeka skrev: ons sep 29, 2021 8:54 pm Jippi da ble det araber!
Samme her gitt.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Grattis, Lew!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: ons sep 29, 2021 8:48 pm Dette blir 3bp Wangberg, men spent på hvem andre som får
Det hadde vært stas, da ender jeg på 120 poeng om ikke noen av Ottesen, Myhra, KNH, Gulliksen og Vilsvik også får bonus.

Kanskje tidenes flyt for min del denne runden, har 4 forsvarere fra SIF og Stabæk og alle får dobbel CS for lag som ikke akkurat er vandt med å holde nullen. Gulliksen får målpoeng. Den eneste jeg bommer på er KNH, og at jeg satte bindet på TLO framfor Vecchia når jeg skulle gamble denne runden. Friday scorer ikke og Saltnes holder seg til en målgivende. Altså utelukkende flaks og null dyktighet. Der har du fantasy.

Opp fra 1729 sammenlagt til 667 før bonuspoengene kommer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Evertonion skrev: ons sep 29, 2021 8:54 pm Grattis, Lew!
Takker og bukker! Kjempeflaks. Nå er plutselig topp 500 maks 12 poeng unna, og jeg sikter heller mot topp 250. Blir nok litt ambisiøst med 34 poeng opp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»