Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Lew_Ashby

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Lew_Ashby »

Gjør ett bytte til denne runden, gidder sannsynligvis ikke å hitte ut Stabæk/Godset-spillere. Mangler 0.4 til å gjøre Kornelius Normann Hansen (?) til Svendsen, hadde jeg hatt mulighet hadde jeg nok tatt hitten.

Ottesen->Vesterlund

Karlstrøm
Vesterlund-Bjørkan-Ranger
Pelle-Vecchia-Jonsson-KNH
Ohi(c)-TLO-Holm

(Myhra-Gulliksen-Vilsvik-Wangberg) 0,3ITB. Null fleksibilitet her, men håper å fortsette klatringen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

I helvette sjekket status på runden som var fikk 68 poeng👀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: tor sep 30, 2021 12:38 pm Jeg er rundt 200 i OR per nå - men er føler laget mitt er fryktelig tungt.

Sitter foreløpig med
Selvik - Andersen
Selvik som keeper - her føler jeg ikke traff så godt på mitt WC. Men det sitter langt inne å bruke bytter på keeper.

Strand Nilsen - Dahl Reitan - Ogbu - Totland og Thomassen
Her er syns jeg særlig Dahl Reitan binder for mye midler. Syns i det hele tatt av forsvaret mitt er for dyrt. Ogbu er også suspendert. Fra hvilke lag burde man hentet forsvarere fra nå?

Velde - Jonsson - Pellegrino - Nilsen Tangen - Edvardsen
Midtbanen er egentlig den lagdelen jeg er minst fornøyd med. Særlig Nilsen Tangen og Edvardsen har ikke levert noen ting av ulike årsaker. Edvardsen er vel den nærmeste som må ut. Pellegrino binder opp voldsomt med midler - burde man gjøre noe der? Sander Svendsen er den jeg vil ha inn etter en voldsom formutvikling. Vecchia har jeg også sett meg ut.

TLO - Ohi - Ebiye
Her er det jo ikke noe å si på TLO og Ohi. Utfordringen er at Ohi særlig binder en del midler. Berisha er nesten 2 millioner billigere - som jeg sårt kunne brukt til å oppgradere noe på midten. Ebiye er foreløpig bare plassholder.

Totalt mest misfornøyd med Dahl Reitan, Nilsen Tangen, Edvardsen, Ebiye. Det er mye å rydde i. Burde man ta noen minuspoeng?
Sitter selv med Selvik og vil ha han ut av laget. Men sitter også her langt inne å bruke ett bytte på keeper. Så han blir på mitt lag frem til WC spilles i en av de kommende rundene.
RBK tror jeg er ett av de lagene som kommer til å få flest CS resten av sesongen, så ville beholdt han. Personlig synes jeg ikke forsvaret ditt er så dårlig og ville ikke prioritert og gjort så mye der.
På midten ville jeg sett på alternativer til hvertfall Nilsen Tangen og Edvardsen, kanskje også for Velde. Vecciha burde vel på om mulig?
Ville hatt tre premiumspisser - Ohi, TLO og Holm / Berisha. Så ville sett om det var mulig å få inn en av de for Ebiye.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Saltnes ut med skade i EL, så ikke veldig bra ut. Får se om han rekker Stabæk på søndag.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: tor sep 30, 2021 8:36 pm Saltnes ut med skade i EL, så ikke veldig bra ut. Får se om han rekker Stabæk på søndag.
Glitrende nytt for Stabæk.

Usikker når jeg skal smelle WC i løpet av de siste ti rundene, men tror jeg sparer byttet til helga og kjører ett eller to bytter etter landslagspausen.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Ouch Saltnes-skade det var strek i regninga. Da er det mulig jeg hitter og flytter midler på topp for Berisha og capper.

Deila

Legg inn av Deila »

Ble 111p tilslutt på RO. Ligger langt bak på 7,5k og spiller ikke så aktivt. Men gøy å treffe likevel!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor sep 30, 2021 8:36 pm Saltnes ut med skade i EL, så ikke veldig bra ut. Får se om han rekker Stabæk på søndag.
Ikke EL Lew, men Conference League :P

Om Saltnes mister Stabæk-kampen og hvertfall om han mister kamper etter landslagspausen så blir det fort Saltnes - Vecchia allerede nå på lørdag!

Ser litt på Friday - Berisha og Saltnes - Vecchia (om Saltnes blir ute en kamp eller flere).. Tanker?
Sist redigert av K-Torget den tor sep 30, 2021 9:28 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor sep 30, 2021 8:59 pm Ble 111p tilslutt på RO. Ligger langt bak på 7,5k og spiller ikke så aktivt. Men gøy å treffe likevel!
Imponerende runde Deila! Motivasjonen på vei tilbake nå? :D

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor sep 30, 2021 9:26 pm
Deila skrev: tor sep 30, 2021 8:59 pm Ble 111p tilslutt på RO. Ligger langt bak på 7,5k og spiller ikke så aktivt. Men gøy å treffe likevel!
Imponerende runde Deila! Motivasjonen på vei tilbake nå? :D
Detter som regel av på Eliteserien Fantasy. Spiller aktivt på Fantasy Premier League. Det har nok med at jeg er med i flere pengeligaer på FPL. Og ingen på Eliteserien.. :) Pleier og avslutte sterkt på Eliteserien også, men har falt skikkelig av lasset i år.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor sep 30, 2021 9:28 pm
K-Torget skrev: tor sep 30, 2021 9:26 pm
Deila skrev: tor sep 30, 2021 8:59 pm Ble 111p tilslutt på RO. Ligger langt bak på 7,5k og spiller ikke så aktivt. Men gøy å treffe likevel!
Imponerende runde Deila! Motivasjonen på vei tilbake nå? :D
Detter som regel av på Eliteserien Fantasy. Spiller aktivt på Fantasy Premier League. Det har nok med at jeg er med i flere pengeligaer på FPL. Og ingen på Eliteserien.. :) Pleier og avslutte sterkt på Eliteserien også, men har falt skikkelig av lasset i år.
Har selv av og til litt samme tendens, men i år har motivasjonen vært ganske grei gjennom hele sesongen på ESF!
Men håper du finner tilbake til motivasjonen på ESF også! :D Vi trenger en motivert Deila her inne :D

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor sep 30, 2021 9:29 pm
Deila skrev: tor sep 30, 2021 9:28 pm
K-Torget skrev: tor sep 30, 2021 9:26 pm

Imponerende runde Deila! Motivasjonen på vei tilbake nå? :D
Detter som regel av på Eliteserien Fantasy. Spiller aktivt på Fantasy Premier League. Det har nok med at jeg er med i flere pengeligaer på FPL. Og ingen på Eliteserien.. :) Pleier og avslutte sterkt på Eliteserien også, men har falt skikkelig av lasset i år.
Har selv av og til litt samme tendens, men i år har motivasjonen vært ganske grei gjennom hele sesongen på ESF!
Men håper du finner tilbake til motivasjonen på ESF også! :D Vi trenger en motivert Deila her inne :D
Jeg skal prøve å holde koken oppe her inne ut sesongen ;)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Deila skrev: tor sep 30, 2021 9:30 pm Jeg skal prøve å holde koken oppe her inne ut sesongen ;)
Etter min runde er jeg også litt motivert igjen. Vi kan ha en avtale om å holde det gående ut sesongen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor sep 30, 2021 9:42 pm
Deila skrev: tor sep 30, 2021 9:30 pm Jeg skal prøve å holde koken oppe her inne ut sesongen ;)
Etter min runde er jeg også litt motivert igjen. Vi kan ha en avtale om å holde det gående ut sesongen :)
Kjør på! :D

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Ulrik Saltnes ute i helgens kamp, i følge Glimts Twitter-konto.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: fre okt 01, 2021 12:01 am Ulrik Saltnes ute i helgens kamp, i følge Glimts Twitter-konto.
Hvor lenge er han ute?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

– Ulrik har skadet kneet. Vi har en oppfatning hva det kan være. Vi tar ham med oss tilbake til Bodø. Vi håper å få tatt bilde mandag. Hva vi gjør videre og hvor lenge han er ute, får vi ta når vi har alle fakta på bordet, sier klubblege Morten Sørgård.

Egentlig helt åpent før hevelsen har roet seg og man kan ta bilde over helgen. I beste fall er det en slagskade og han er tilbake kjapt. Men mtp at Glimt meldte om frafall til helgens kamp så er det nok ikke det. Frykter at noe er revet eller menisk røket til, men tipper det er en strekk i et leddband som holder ham ute i minimum 3-4 uker. Håper allikevel det er noe mindre som holder ham ute i maks en uke.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre okt 01, 2021 11:21 am – Ulrik har skadet kneet. Vi har en oppfatning hva det kan være. Vi tar ham med oss tilbake til Bodø. Vi håper å få tatt bilde mandag. Hva vi gjør videre og hvor lenge han er ute, får vi ta når vi har alle fakta på bordet, sier klubblege Morten Sørgård.

Egentlig helt åpent før hevelsen har roet seg og man kan ta bilde over helgen. I beste fall er det en slagskade og han er tilbake kjapt. Men mtp at Glimt meldte om frafall til helgens kamp så er det nok ikke det. Frykter at noe er revet eller menisk røket til, men tipper det er en strekk i et leddband som holder ham ute i minimum 3-4 uker. Håper allikevel det er noe mindre som holder ham ute i maks en uke.
Takk for oppdatering Lew! :D
Hva gjør folk med Saltnes? Tar man han ut denne runden..?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: fre okt 01, 2021 9:05 pm
Lew_Ashby skrev: fre okt 01, 2021 11:21 am – Ulrik har skadet kneet. Vi har en oppfatning hva det kan være. Vi tar ham med oss tilbake til Bodø. Vi håper å få tatt bilde mandag. Hva vi gjør videre og hvor lenge han er ute, får vi ta når vi har alle fakta på bordet, sier klubblege Morten Sørgård.

Egentlig helt åpent før hevelsen har roet seg og man kan ta bilde over helgen. I beste fall er det en slagskade og han er tilbake kjapt. Men mtp at Glimt meldte om frafall til helgens kamp så er det nok ikke det. Frykter at noe er revet eller menisk røket til, men tipper det er en strekk i et leddband som holder ham ute i minimum 3-4 uker. Håper allikevel det er noe mindre som holder ham ute i maks en uke.
Takk for oppdatering Lew! :D
Hva gjør folk med Saltnes? Tar man han ut denne runden..?
Er meldt mye regn søndag, så mulig kampen blir utsatt. Da blir det blank og dobbelrunde senere :)

Hadde passet fint siden jeg har WC igjen. Men kjedelig siden vi ikke får en avgjørelse før etter fristen går ut imorgen, noe som betyr at jeg får max 10 spillere hvis jeg sparer byttet som planlagt.

Da tenker jeg at jeg kanskje bør ta ut Normann Hansen eller Pignatel for å ha sjans på 11 spillere om Stabæk-Glimt blir utsatt.

Vet ikke om andre steder kamper kan bli utsatt denne runden pga vær? Så det blir kanskje håpløst og ren bingo uansett.

Med Kristoffer Normann Hansen ut har jeg råd til spillere som Hussain, Bell, Mikkelsen, Stenevik, Bye, Muccoli. Hmm, vanskelig dette.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Endte opp med Bell for Kristoffer Normann Hansen. 1.5 i bank. Gi meg større mulighet for 11 mann om 4 av spillerne i Stabæk-Glimt ryker på en blank denne runden.

Får også benket Ruud Tveter denne runden.

Da bør dette det gi meg muligheter for å få inn noen storfisker senere, hvis jeg sparer byttet etter landslagspausen og har 2 bytter tilgjengelig til gw 23

Spørsmålet er bare når jeg får brukt WC. Uansett greit å ha det i bakhånd.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Noen som vet hvorfor Lillestrøm bare spiller lørdager?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lumanza skrev: lør okt 02, 2021 12:37 am Noen som vet hvorfor Lillestrøm bare spiller lørdager?
Tipper det er samme grunn som at Strømmen bare spiller på tirsdager.

Edit: Hvis vi først skal diskutere ting som ikke er sant, mener jeg.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vikingen skrev: lør okt 02, 2021 2:32 am
Lumanza skrev: lør okt 02, 2021 12:37 am Noen som vet hvorfor Lillestrøm bare spiller lørdager?
Tipper det er samme grunn som at Strømmen bare spiller på tirsdager.

Edit: Hvis vi først skal diskutere ting som ikke er sant, mener jeg.
Lillestrøm er inne i en periode de spiller 8 lørdagskamper i strekk. Det kan ikke være uten grunn

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Mange som har aktivert WC nå inn mot runde 21?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sir-Alex skrev: lør okt 02, 2021 9:42 am Mange som har aktivert WC nå inn mot runde 21?
Aktivert for 5 runder siden... Bodø-fansen mener forresten at Vetlesen er naturlig inn i favorittrollen som venstre indreløper om Saltnes mister en del tid. Da er han en klar kandidat inn fom neste runde for min del.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

WC her nå!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Har ett bytte tilgjengelig, men vurderer å ta (-4). Vurderer følgende scenarioer:

1: Saltnes - Vecchia / Brynhildsen / Ulland / Velde? Andre jeg bør vurdere?
Hvem er sikrest i startoppstillingen av Brynhildsen og Ulland? Hodet mitt sier Brynhildsen....

Eller

2: Saltnes - Brynhildsen / Brynhildsen / Ulland / Velde / Andre
+
Friday - Berisha

Tanker?
Og hvem capper man denne runden? Pelle?

bj1

Legg inn av bj1 »

K-Torget skrev: lør okt 02, 2021 1:09 pm Har ett bytte tilgjengelig, men vurderer å ta (-4). Vurderer følgende scenarioer:

1: Saltnes - Vecchia / Brynhildsen / Ulland / Velde? Andre jeg bør vurdere?
Hvem er sikrest i startoppstillingen av Brynhildsen og Ulland? Hodet mitt sier Brynhildsen....

Eller

2: Saltnes - Brynhildsen / Brynhildsen / Ulland / Velde / Andre
+
Friday - Berisha

Tanker?
Og hvem capper man denne runden? Pelle?
Jeg tok -4, etter å ha lova meg selv å bare la laget stå resten av sesongen.

Saltnes/Eriksen til Berg/Berisha.
Cappet Berisha også

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kristoffer Normann Hansen spiller faktisk. Utrolig dumt at jeg brukte byttet da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

bj1 skrev: lør okt 02, 2021 4:46 pm
K-Torget skrev: lør okt 02, 2021 1:09 pm Har ett bytte tilgjengelig, men vurderer å ta (-4). Vurderer følgende scenarioer:

1: Saltnes - Vecchia / Brynhildsen / Ulland / Velde? Andre jeg bør vurdere?
Hvem er sikrest i startoppstillingen av Brynhildsen og Ulland? Hodet mitt sier Brynhildsen....

Eller

2: Saltnes - Brynhildsen / Brynhildsen / Ulland / Velde / Andre
+
Friday - Berisha

Tanker?
Og hvem capper man denne runden? Pelle?
Jeg tok -4, etter å ha lova meg selv å bare la laget stå resten av sesongen.

Saltnes/Eriksen til Berg/Berisha.
Cappet Berisha også
Vurderer sterkt (-4) jeg også og isåfall ender jeg nok på Berg og Berisha inn selv..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»