Eliteserien Fantasy 2021

Svar
HeskeyTime

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av HeskeyTime »

101 poeng, men blodrøde piler og ned 400 plasser til rundt 650. Faen at man ikke fikk inn Lehne Olsen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: tor jul 22, 2021 8:20 am 101 poeng, men blodrøde piler og ned 400 plasser til rundt 650. Faen at man ikke fikk inn Lehne Olsen.
Kjedelig! TLO er en maskin om dagen, og nærmer seg like must have som Berisha ble utover sesongen i fjor.

105 poeng for min del i en runde der jeg skulle kjøre spissrush men ikke fikk gjort det. Fikk heller ikke gjort bytter. Hadde fått 18 poeng ekstra om spissrushet hadde blitt kjørt, så langt fra like bra som alle dem som kjørte Friday for Ohi. Opp en del plasser til 2100 sammenlagt, men tapte ca 15 poeng til topp 1000. Så elendig runde.

Nå tipper jeg det blir spissrush denne runden med Wadji, TLO og Ohi. Forhåpentligvis kan vi ta innpå litt poeng da.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: tor jul 22, 2021 9:29 am
HeskeyTime skrev: tor jul 22, 2021 8:20 am 101 poeng, men blodrøde piler og ned 400 plasser til rundt 650. Faen at man ikke fikk inn Lehne Olsen.
Kjedelig! TLO er en maskin om dagen, og nærmer seg like must have som Berisha ble utover sesongen i fjor.

105 poeng for min del i en runde der jeg skulle kjøre spissrush men ikke fikk gjort det. Fikk heller ikke gjort bytter. Hadde fått 18 poeng ekstra om spissrushet hadde blitt kjørt, så langt fra like bra som alle dem som kjørte Friday for Ohi. Opp en del plasser til 2100 sammenlagt, men tapte ca 15 poeng til topp 1000. Så elendig runde.

Nå tipper jeg det blir spissrush denne runden med Wadji, TLO og Ohi. Forhåpentligvis kan vi ta innpå litt poeng da.
Sterkt det til å glemme spissrush pluss bytter da. Skjønner egentlig ikke hvor alle andre har tatt poengene utenom TLO, er knapt med CS rundt omkring og få big hitters som har gjort det bra. Får krysse fingrene for spissrushet neste runde, det der blir min angrepstrio med rik onkel!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: tor jul 22, 2021 9:40 am
Lew_Ashby skrev: tor jul 22, 2021 9:29 am
HeskeyTime skrev: tor jul 22, 2021 8:20 am 101 poeng, men blodrøde piler og ned 400 plasser til rundt 650. Faen at man ikke fikk inn Lehne Olsen.
Kjedelig! TLO er en maskin om dagen, og nærmer seg like must have som Berisha ble utover sesongen i fjor.

105 poeng for min del i en runde der jeg skulle kjøre spissrush men ikke fikk gjort det. Fikk heller ikke gjort bytter. Hadde fått 18 poeng ekstra om spissrushet hadde blitt kjørt, så langt fra like bra som alle dem som kjørte Friday for Ohi. Opp en del plasser til 2100 sammenlagt, men tapte ca 15 poeng til topp 1000. Så elendig runde.

Nå tipper jeg det blir spissrush denne runden med Wadji, TLO og Ohi. Forhåpentligvis kan vi ta innpå litt poeng da.
Sterkt det til å glemme spissrush pluss bytter da. Skjønner egentlig ikke hvor alle andre har tatt poengene utenom TLO, er knapt med CS rundt omkring og få big hitters som har gjort det bra. Får krysse fingrene for spissrushet neste runde, det der blir min angrepstrio med rik onkel!
De fleste med 140+ poeng har spissrush med Friday (17x2), Bakenga (13x2) og TLO (18x2). Bare der er det jo 96 poeng. Så er det mange som har tatt inn Hove (15) og Velde (14) til denne dobbeltrunden, og da lukter man jo allerede på 130 poeng.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Så nå, og tipper laget mitt blir:

Bakenga->Wadji
Desler->Solholm
Mikkelsen->Edvardsen (-4)

Selvik
Vilsvik-Solholm-Thomassen
Edvardsen-Ovenstad-Åsen-Nusa
Wadji(c)-Ohi(c)-TLO(c)

(Stople-Hove-Bjørkan-Borch)

Liker absolutt ikke å ha en Wadji inne som sjeldent spiller 90 min og har Molde borte i kamp 2. Men håpet er at et Godset som har vært svak på bortebane skal slippe inn 2+ mål mot et Haugesund som har vært ekstremt sterke hjemme. Ohi spiller ikke før 1,5 uke etter fristen, og da kan han fort ha stukket til Røde Stjerne. Nitrist gambling.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: tor jul 22, 2021 9:45 am
HeskeyTime skrev: tor jul 22, 2021 9:40 am
Lew_Ashby skrev: tor jul 22, 2021 9:29 am

Kjedelig! TLO er en maskin om dagen, og nærmer seg like must have som Berisha ble utover sesongen i fjor.

105 poeng for min del i en runde der jeg skulle kjøre spissrush men ikke fikk gjort det. Fikk heller ikke gjort bytter. Hadde fått 18 poeng ekstra om spissrushet hadde blitt kjørt, så langt fra like bra som alle dem som kjørte Friday for Ohi. Opp en del plasser til 2100 sammenlagt, men tapte ca 15 poeng til topp 1000. Så elendig runde.

Nå tipper jeg det blir spissrush denne runden med Wadji, TLO og Ohi. Forhåpentligvis kan vi ta innpå litt poeng da.
Sterkt det til å glemme spissrush pluss bytter da. Skjønner egentlig ikke hvor alle andre har tatt poengene utenom TLO, er knapt med CS rundt omkring og få big hitters som har gjort det bra. Får krysse fingrene for spissrushet neste runde, det der blir min angrepstrio med rik onkel!
De fleste med 140+ poeng har spissrush med Friday (17x2), Bakenga (13x2) og TLO (18x2). Bare der er det jo 96 poeng. Så er det mange som har tatt inn Hove (15) og Velde (14) til denne dobbeltrunden, og da lukter man jo allerede på 130 poeng.
Før de resterende kampene i går lå jeg opp 30 plasser og endte ned 400, så tror ikke Hove hadde så mye med den. Fikk selv inn Velde, men utenom han og assist på Normann Hansen og Stenevik var det vel lite å skryte av utenom Bakenga/Friday. Eierandelen på Lehne Olsen var nok større enn jeg trodde oppe i toppen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: tor jul 22, 2021 9:52 am
Lew_Ashby skrev: tor jul 22, 2021 9:45 am
HeskeyTime skrev: tor jul 22, 2021 9:40 am

Sterkt det til å glemme spissrush pluss bytter da. Skjønner egentlig ikke hvor alle andre har tatt poengene utenom TLO, er knapt med CS rundt omkring og få big hitters som har gjort det bra. Får krysse fingrene for spissrushet neste runde, det der blir min angrepstrio med rik onkel!
Eierandelen på Lehne Olsen var nok større enn jeg trodde oppe i toppen.
Jepp, ser TLO hadde en eierandel på 130% i topp 1000. Så de skulle jo bety noe rundt 75% eierandel mtp at ikke alle hadde ham som kaptein. Og enda høyere i topp 500 hvor du vaker.

Barks

Legg inn av Barks »

Godt fornøyd med runden. Full klaff med spissrush og traff også på en del andre ting. Solid klatring i sammendraget, og er nå inne topp-300.

Er det noen som vet om det er mulighet for at Bakenga er tilbake til neste kamp?
Øyner en mulighet for å spare wildcard 2 litt lenger enn opprinnelig tenkt, da det ikke lenger er så mange must haves så må inn igjen umiddelbart
(Dønnum og Zach borte, Bjørkan skadet/på vei ut?), men skulle da gjerne ha spart Bakenga-byttet kommende runde.

chatin

Legg inn av chatin »

Barks skrev: tor jul 22, 2021 12:45 pm
Er det noen som vet om det er mulighet for at Bakenga er tilbake til neste kamp?
TA meldte tidligere i uken at skaden ikke var så alvorlig som fryktet og at han kunne være klar igjen allerede til Godset kampen. Noe han jo åpenbart ikke ble, men virker i hvert fall som at det er sannsynlig at han kan være tilbake til neste runde. Lurt å følge med i hvert fall på hva som kommer av info de neste dagene.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg blåste WC nå og fikk samlet en fin gjeng double GW'ere som jeg ikke er komfortabel med i lengden. Men det er nå så. Har greid å kravle inn topp800 nå etter at jeg traff på spissrush. Satser på ytterligere klatring nå. TLO kaptein.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tar gjerne tips om hvem man mener er beste alternativer til et spissrush i GW14. TLO er bankers med to ok kamper. De øvrige alternativene er emm kun:

Ohi (Haugesund H)
Wadji (Godset H og Molde B)
Bakenga (Sandefjord H)
Stokke (Stabæk H og TIL H)

Jeg ender nok med Ohi som nr 2, selv om det er risky mtp at Molde spiller halvannen uke etter fristen og kan ha latt Ohi gå innen den tid. Slik jeg forstår er det imidlertid ikke noe som tilsier at man selger Ohi før sesongslutt.

Nr 3 står mellom Wadji og Stokke. Lener mot Wadji nå, selv om han har en tøff andrekamp, og sjeldent har spilt mer enn 70-75 min denne sesongen. Etter skaden har han spilt hhv 45, 77 og 63 min. Stokke har to svært fine kamper, men har produsert null og niks denne sesongen. Det er også en reell sjanse for at han går ut etter 60 min. Bakenga med fin hjemmekamp, men det smerter litt å spille spissrush med to angrepsspillere som har enkeltkamp.

Har dere noen andre alternativer? Kone er uaktuell med Fardal tilbake. Stabæk har ingen alternativer, og Ruud Tveter er svært lite sexy i et spissrush. Da er det vel ingen igjen, og spissrushet blir nok da Ohi, TLO og Wadji.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Lew_Ashby skrev: søn jul 25, 2021 8:07 pm Tar gjerne tips om hvem man mener er beste alternativer til et spissrush i GW14. TLO er bankers med to ok kamper. De øvrige alternativene er emm kun:

Ohi (Haugesund H)
Wadji (Godset H og Molde B)
Bakenga (Sandefjord H)
Stokke (Stabæk H og TIL H)

Jeg ender nok med Ohi som nr 2, selv om det er risky mtp at Molde spiller halvannen uke etter fristen og kan ha latt Ohi gå innen den tid. Slik jeg forstår er det imidlertid ikke noe som tilsier at man selger Ohi før sesongslutt.

Nr 3 står mellom Wadji og Stokke. Lener mot Wadji nå, selv om han har en tøff andrekamp, og sjeldent har spilt mer enn 70-75 min denne sesongen. Etter skaden har han spilt hhv 45, 77 og 63 min. Stokke har to svært fine kamper, men har produsert null og niks denne sesongen. Det er også en reell sjanse for at han går ut etter 60 min. Bakenga med fin hjemmekamp, men det smerter litt å spille spissrush med to angrepsspillere som har enkeltkamp.

Har dere noen andre alternativer? Kone er uaktuell med Fardal tilbake. Stabæk har ingen alternativer, og Ruud Tveter er svært lite sexy i et spissrush. Da er det vel ingen igjen, og spissrushet blir nok da Ohi, TLO og Wadji.
Tenker at Wadji kan score mot hvem som helst, og at det absolutt bør vurderes på spissrush. Ellers enig i at Ohi er et sterkt valg på tross av enkeltkamp. Blir som regel minst et målpoeng.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: søn jul 25, 2021 8:07 pm Tar gjerne tips om hvem man mener er beste alternativer til et spissrush i GW14. TLO er bankers med to ok kamper. De øvrige alternativene er emm kun:

Ohi (Haugesund H)
Wadji (Godset H og Molde B)
Bakenga (Sandefjord H)
Stokke (Stabæk H og TIL H)

Jeg ender nok med Ohi som nr 2, selv om det er risky mtp at Molde spiller halvannen uke etter fristen og kan ha latt Ohi gå innen den tid. Slik jeg forstår er det imidlertid ikke noe som tilsier at man selger Ohi før sesongslutt.

Nr 3 står mellom Wadji og Stokke. Lener mot Wadji nå, selv om han har en tøff andrekamp, og sjeldent har spilt mer enn 70-75 min denne sesongen. Etter skaden har han spilt hhv 45, 77 og 63 min. Stokke har to svært fine kamper, men har produsert null og niks denne sesongen. Det er også en reell sjanse for at han går ut etter 60 min. Bakenga med fin hjemmekamp, men det smerter litt å spille spissrush med to angrepsspillere som har enkeltkamp.

Har dere noen andre alternativer? Kone er uaktuell med Fardal tilbake. Stabæk har ingen alternativer, og Ruud Tveter er svært lite sexy i et spissrush. Da er det vel ingen igjen, og spissrushet blir nok da Ohi, TLO og Wadji.
Wadji, TLO og Ohi blir jeg også å gå for, på rik onkel da. Spissene i Eliteserien kan score uansett kamp, det er bare å gå for kvalitet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: man jul 26, 2021 3:26 pm
Lew_Ashby skrev: søn jul 25, 2021 8:07 pm Tar gjerne tips om hvem man mener er beste alternativer til et spissrush i GW14. TLO er bankers med to ok kamper. De øvrige alternativene er emm kun:

Ohi (Haugesund H)
Wadji (Godset H og Molde B)
Bakenga (Sandefjord H)
Stokke (Stabæk H og TIL H)

Jeg ender nok med Ohi som nr 2, selv om det er risky mtp at Molde spiller halvannen uke etter fristen og kan ha latt Ohi gå innen den tid. Slik jeg forstår er det imidlertid ikke noe som tilsier at man selger Ohi før sesongslutt.

Nr 3 står mellom Wadji og Stokke. Lener mot Wadji nå, selv om han har en tøff andrekamp, og sjeldent har spilt mer enn 70-75 min denne sesongen. Etter skaden har han spilt hhv 45, 77 og 63 min. Stokke har to svært fine kamper, men har produsert null og niks denne sesongen. Det er også en reell sjanse for at han går ut etter 60 min. Bakenga med fin hjemmekamp, men det smerter litt å spille spissrush med to angrepsspillere som har enkeltkamp.

Har dere noen andre alternativer? Kone er uaktuell med Fardal tilbake. Stabæk har ingen alternativer, og Ruud Tveter er svært lite sexy i et spissrush. Da er det vel ingen igjen, og spissrushet blir nok da Ohi, TLO og Wadji.
Wadji, TLO og Ohi blir jeg også å gå for, på rik onkel da. Spissene i Eliteserien kan score uansett kamp, det er bare å gå for kvalitet.
Da er vi enige, blir nok Wadji her. Han har 5 mål på 5 kamper på hjemmebane i år for et Haugesund som har 5-1-0 og 14 scorede hjemme, mot et SIF som har 0-2-4 og sluppet inn 16 mål på bortebane. Får heldigvis sett at han starter før fristen også. Det han eventuelt henter borte mot Molde får bli bonus.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: man jul 26, 2021 3:44 pm
HeskeyTime skrev: man jul 26, 2021 3:26 pm
Lew_Ashby skrev: søn jul 25, 2021 8:07 pm Tar gjerne tips om hvem man mener er beste alternativer til et spissrush i GW14. TLO er bankers med to ok kamper. De øvrige alternativene er emm kun:

Ohi (Haugesund H)
Wadji (Godset H og Molde B)
Bakenga (Sandefjord H)
Stokke (Stabæk H og TIL H)

Jeg ender nok med Ohi som nr 2, selv om det er risky mtp at Molde spiller halvannen uke etter fristen og kan ha latt Ohi gå innen den tid. Slik jeg forstår er det imidlertid ikke noe som tilsier at man selger Ohi før sesongslutt.

Nr 3 står mellom Wadji og Stokke. Lener mot Wadji nå, selv om han har en tøff andrekamp, og sjeldent har spilt mer enn 70-75 min denne sesongen. Etter skaden har han spilt hhv 45, 77 og 63 min. Stokke har to svært fine kamper, men har produsert null og niks denne sesongen. Det er også en reell sjanse for at han går ut etter 60 min. Bakenga med fin hjemmekamp, men det smerter litt å spille spissrush med to angrepsspillere som har enkeltkamp.

Har dere noen andre alternativer? Kone er uaktuell med Fardal tilbake. Stabæk har ingen alternativer, og Ruud Tveter er svært lite sexy i et spissrush. Da er det vel ingen igjen, og spissrushet blir nok da Ohi, TLO og Wadji.
Wadji, TLO og Ohi blir jeg også å gå for, på rik onkel da. Spissene i Eliteserien kan score uansett kamp, det er bare å gå for kvalitet.
Da er vi enige, blir nok Wadji her. Han har 5 mål på 5 kamper på hjemmebane i år for et Haugesund som har 5-1-0 og 14 scorede hjemme, mot et SIF som har 0-2-4 og sluppet inn 16 mål på bortebane. Får heldigvis sett at han starter før fristen også. Det han eventuelt henter borte mot Molde får bli bonus.
Til tross for par clean sheets hjemme synes jeg Godset slipper til mye rom rundt og innenfor 16-meteren, har trua på denne.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Burde jeg bytte ut Friday med Wadji? Er på WC.

chatin

Legg inn av chatin »

eppaen skrev: man jul 26, 2021 5:23 pm Burde jeg bytte ut Friday med Wadji? Er på WC.
Tror Friday vil levere mer enn Wadji over tid. Så i et lengre perspektiv ville jeg nok ikke gjort det.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Noen som har noe info rundt Bakenga?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TheIceman10 skrev: ons jul 28, 2021 12:02 pm Noen som har noe info rundt Bakenga?


Han er tilsynelatende tvilsom til kveldens kamp. Har vel stått ett eller annet om at Bakenga driter i det og risikerer helsen for å spille i kveld, men det meste tyder på at han dessverre ikke er med. Vi får laget før fristen, og starter han er jeg faktisk tilbøyelig til å kjøre spissrushet med Mush framfor Ohi. Molde har ørten kamper før Haugesund hjemme, og det er langt fra sikket at Ohi faktisk starter Haugesund-kampen neste søndag. Det er jo en risiko for at de lar ham gå til Balkan om det tilbys riktig kompensasjon.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Sitter med på Bakenga, TLO og Stokke som spisser nå, og har allerede brukt et bytte på å få ut Desler. Tenker å kjøre spissrush denne runden, men usikker på om jeg skal kjøre Wadji eller Bakenga dersom sistnevnte starter. Får heldigvis lagoppstillinger før fristen, så valget kan jo bli veldig enkelt.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 12:05 pm
TheIceman10 skrev: ons jul 28, 2021 12:02 pm Noen som har noe info rundt Bakenga?
Han er tilsynelatende tvilsom til kveldens kamp. Har vel stått ett eller annet om at Bakenga driter i det og risikerer helsen for å spille i kveld, men det meste tyder på at han dessverre ikke er med. Vi får laget før fristen, og starter han er jeg faktisk tilbøyelig til å kjøre spissrushet med Mush framfor Ohi. Molde har ørten kamper før Haugesund hjemme, og det er langt fra sikket at Ohi faktisk starter Haugesund-kampen neste søndag. Det er jo en risiko for at de lar ham gå til Balkan om det tilbys riktig kompensasjon.
Har Vilsvik fremst på benk, så lider nok ingen nød! Får bare stå i det ang Ohi, orker ikke å overtenke det noe særlig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

brokburg skrev: ons jul 28, 2021 12:10 pm Sitter med på Bakenga, TLO og Stokke som spisser nå, og har allerede brukt et bytte på å få ut Desler. Tenker å kjøre spissrush denne runden, men usikker på om jeg skal kjøre Wadji eller Bakenga dersom sistnevnte starter. Får heldigvis lagoppstillinger før fristen, så valget kan jo bli veldig enkelt.
Sitter på Bakenga, Ohi og TLO her, og planlegger også spissrush. Ha to gratisbytter, og dersom Bakenga er skadet så blir det gambling på at Ohi starter om halvannen uke. Starter Bakenga blir det Ohi ut.

Desler->Solholm Johansen (tror jeg)
Bakenga->Wadji
Mikkelsen->Edvardsen/Velde (-4)

Selvik
Solholm-Thomassen-Vilsvik
Ovenstad-Åsen-Nusa-Edvardsen
Wadji(c)-TLO(c)-Ohi(c)

Altså kun Vilsvik som ikke har dobbeltrunde, i tillegg til at Nusa kanskje ikke er bankers i begge kampene. Ohi blir jo det store usikkerhetsmomentet, og håper virkelig Bakenga blir klar til ikveld.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Har 5 spillere på banen som ikke spiller dobbel skal jeg ta - poeng for å bytte de? Tror ikke det er så mye vits i....

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Rik Onkel på plass:

Makani
Ranger - Thomassen - Nakkim
Velde - Åsen - Normann Hansen - Jonsson
Wadji - Ohi - TLO (C)

Noen som mangler?

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 4:43 pm Rik Onkel på plass:

Makani
Ranger - Thomassen - Nakkim
Velde - Åsen - Normann Hansen - Jonsson
Wadji - Ohi - TLO (C)

Noen som mangler?
Ser bra ut dette!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

TheIceman10 skrev: ons jul 28, 2021 4:45 pm
HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 4:43 pm Rik Onkel på plass:

Makani
Ranger - Thomassen - Nakkim
Velde - Åsen - Normann Hansen - Jonsson
Wadji - Ohi - TLO (C)

Noen som mangler?
Ser bra ut dette!
Sitter med Wembangono og Stølås som utfordrere på benken, men vet ikke hvem de skulle erstattet. De harde valgene med rik onkel..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 4:54 pm
TheIceman10 skrev: ons jul 28, 2021 4:45 pm
HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 4:43 pm Rik Onkel på plass:

Makani
Ranger - Thomassen - Nakkim
Velde - Åsen - Normann Hansen - Jonsson
Wadji - Ohi - TLO (C)

Noen som mangler?
Ser bra ut dette!
Sitter med Wembangono og Stølås som utfordrere på benken, men vet ikke hvem de skulle erstattet. De harde valgene med rik onkel..
Risky med Ohi mtp Molde sitt kampprogram de neste ukene og at kampen går mellom E-cupkampene mot Trabzonspor. Men så kjører jeg spissrush med ham om Bakenga er skadet i kveld, så skal holde greit kjeft.

Frykter at han spiller mot Servette 29.juli), Trabzonspor hjemme (5.aug) og borte (12.aug) og Viking borte (15.aug), og da benkes mot Hødd (1.aug) og Haugesund hjemme (8.aug).

Men vi får se!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 5:01 pm
HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 4:54 pm
TheIceman10 skrev: ons jul 28, 2021 4:45 pm

Ser bra ut dette!
Sitter med Wembangono og Stølås som utfordrere på benken, men vet ikke hvem de skulle erstattet. De harde valgene med rik onkel..
Risky med Ohi mtp Molde sitt kampprogram de neste ukene og at kampen går mellom E-cupkampene mot Trabzonspor. Men så kjører jeg spissrush med ham om Bakenga er skadet i kveld, så skal holde greit kjeft.

Frykter at han spiller mot Servette 29.juli), Trabzonspor hjemme (5.aug) og borte (12.aug) og Viking borte (15.aug), og da benkes mot Hødd (1.aug) og Haugesund hjemme (8.aug).

Men vi får se!
Faen, hadde glemt europacupkampene! Kanskje man tar en sjanse og kjører Wembangono over han, når jeg først kjører rik onkel kan man like godt riske noe. Ser for meg den typiske 65-minutteren hvis han starter mot Haugesund, må bare håpe han ikke setter 2 scoringer som normalt. Har mye ranker å ta opp etter 400 plasser ned forrige runde.

Barks

Legg inn av Barks »

Satser på å spare byttet i et forsøk på å unngå tidlig bruk av WC nr. 2.

Selvik
Ogbu-Utvik-Solholm Johansen
Normann Hansen (SF)-Nusa-Ovenstad (VK)-Velde
Friday-Lehne Olsen (K)-Bakenga

Vurderer dobbelt kaptein med TLO og Ovenstad, men vet ikke helt om jeg stoler på MIF. Er det ikke litt typisk om de ikke lykkes i det som på papiret skal være to greie hjemmekamper?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 5:06 pm
Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 5:01 pm
HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 4:54 pm

Sitter med Wembangono og Stølås som utfordrere på benken, men vet ikke hvem de skulle erstattet. De harde valgene med rik onkel..
Risky med Ohi mtp Molde sitt kampprogram de neste ukene og at kampen går mellom E-cupkampene mot Trabzonspor. Men så kjører jeg spissrush med ham om Bakenga er skadet i kveld, så skal holde greit kjeft.

Frykter at han spiller mot Servette 29.juli), Trabzonspor hjemme (5.aug) og borte (12.aug) og Viking borte (15.aug), og da benkes mot Hødd (1.aug) og Haugesund hjemme (8.aug).

Men vi får se!
Faen, hadde glemt europacupkampene! Kanskje man tar en sjanse og kjører Wembangono over han, når jeg først kjører rik onkel kan man like godt riske noe. Ser for meg den typiske 65-minutteren hvis han starter mot Haugesund, må bare håpe han ikke setter 2 scoringer som normalt. Har mye ranker å ta opp etter 400 plasser ned forrige runde.
Ikke hør på meg, jeg har en helt hårreisende svak fantasy-sesong. Men det hadde jo vært kult å kjøre en som er garantert 2x90 min istedenfor, feks Edvardsen inn som nr 5 på midten. Som sagt gambler jeg på at Ohi som du sier får minimum 60 min og inkluderer ham i spissrushet mitt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»