Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Lew_Ashby

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Lew_Ashby »

Mush ute dessverre. Samme med Nusa, det var skikkelig skuff. Men forventet. LSK-laget ikke ute enda, men ser ut til at alle andre fantasy-relevante starter i dag.

Barks

Legg inn av Barks »

Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 5:49 pm Mush ute dessverre. Samme med Nusa, det var skikkelig skuff. Men forventet. LSK-laget ikke ute enda, men ser ut til at alle andre fantasy-relevante starter i dag.
Det var dumt. Satser da på at Nusa kommer inn i dag og starter neste, samt at Hove kan levere noe.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Da ble det spissrush med TLO, Wadji og Stokke. Vi krysser fingrene.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Barks skrev: ons jul 28, 2021 5:56 pm
Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 5:49 pm Mush ute dessverre. Samme med Nusa, det var skikkelig skuff. Men forventet. LSK-laget ikke ute enda, men ser ut til at alle andre fantasy-relevante starter i dag.
Det var dumt. Satser da på at Nusa kommer inn i dag og starter neste, samt at Hove kan levere noe.
Yes. Ble Nusa benk her for Hove, ser dessverre svak poengfangst fra begge. Droppet Edvardsen når han ikke var spiss idag, uten at jeg vet om det vil ha mye å si på poengsjansene. Alle dobbel foruten Vilsvik, Hove og Ohi - egentlig skuffende.

Desler->Solholm
Bakenga->Wadji
Mikkelsen->Normann Hansen (-4)

Selvik
Solholm-Thomassen-Vilsvik
Hove-Åsen-Ovenstad-NormannHansen
Ohi(c)-Wadji(c)-TLO(c)

(Stople-Nusa-Borch-Bjørkan) 3,2ITB

Lykke til alle sammen!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 5:32 pm
HeskeyTime skrev: ons jul 28, 2021 5:06 pm
Lew_Ashby skrev: ons jul 28, 2021 5:01 pm

Risky med Ohi mtp Molde sitt kampprogram de neste ukene og at kampen går mellom E-cupkampene mot Trabzonspor. Men så kjører jeg spissrush med ham om Bakenga er skadet i kveld, så skal holde greit kjeft.

Frykter at han spiller mot Servette 29.juli), Trabzonspor hjemme (5.aug) og borte (12.aug) og Viking borte (15.aug), og da benkes mot Hødd (1.aug) og Haugesund hjemme (8.aug).

Men vi får se!
Faen, hadde glemt europacupkampene! Kanskje man tar en sjanse og kjører Wembangono over han, når jeg først kjører rik onkel kan man like godt riske noe. Ser for meg den typiske 65-minutteren hvis han starter mot Haugesund, må bare håpe han ikke setter 2 scoringer som normalt. Har mye ranker å ta opp etter 400 plasser ned forrige runde.
Ikke hør på meg, jeg har en helt hårreisende svak fantasy-sesong. Men det hadde jo vært kult å kjøre en som er garantert 2x90 min istedenfor, feks Edvardsen inn som nr 5 på midten. Som sagt gambler jeg på at Ohi som du sier får minimum 60 min og inkluderer ham i spissrushet mitt.
Feiget ut og kjørte Ohi foran Wembangono..

eppaen

Legg inn av eppaen »

Valgte Foss fremfor Weba. Selvsagt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Alle som ikke skal få poeng, får det. Og ingen av mine spillere leverer. Da er vi ferdig med Fantasy Eliteserien for i år og kommer sterkere tilbake i 2022.

Rimelig spesielt mønster siden jeg begynte å følge litt med på Eliteserien Fantasy:

2018:189 sammenlagt
2019: 1741 sammenlagt (ga meg på høsten da jeg aldri klarte å komme meg opp til topp 500)
2020: 43 sammenlagt
2021: 2400 sammenlagt med alle chips brukt.

Noen år vil det seg ikke.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Herregud. 3 minutter senere har TLO og Wadji scoret på spissrush, og Åsen fått seg en målgivende. Det snudde greit kjapt - hjelper å klage. Fortsatt milesvis unna topp 1000 da.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Akkurat nå ser valget av Foss/Thomassen vs Friday litt svakt ut for å si det forsiktig. CSen til Selvik ryker i samme slengen. Men har tenkt litt langsiktig her da.

Ellers treffer man foreløpig på TLO, Jonsson og Velde.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Gøy Edvardsen leverer.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Stokke-mål på overtid er deilig. Ett mål på hver av spissene min etter første kamp er god uttelling. Har også Velde og Ranger som plukker poeng, så får si meg godt fornøyd så langt.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

brokburg skrev: ons jul 28, 2021 9:04 pm Stokke-mål på overtid er deilig. Ett mål på hver av spissene min etter første kamp er god uttelling. Har også Velde og Ranger som plukker poeng, så får si meg godt fornøyd så langt.
Hadde Nakkim inne i håp om at han fortsatt var straffeskytter, kullsort å se Stokke trappe frem der...

51p og brukbar start med Jonsson. Åsen og Ranger som plukker litt poeng av diffs. Mjøndalen bør for min del holde nullen neste runde.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

45 p med spissrush på Stokke å TLO Kaptein har også Åsen,Ogbu,Edvardsen som leverte!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Virker som alle er forsvunnet fra VGD. Så får komme meg inn hit jeg også.

Ble to bytter før dagens runde: Desler - Solholm Johansen og Joar - Wadji. Laget er følgende og alle starter: Selvik Edh, Ogbu, Solholm Utvik Jonsson Velde Normann Hansen Friday Wadji TLO Benk: Sætra Nusa Borch Saltnes Har 7,2 Mill i bankene til de neste rundene og håper å spare både WC2 og RO til senere i sesongen.

Endte på 65 poeng før bonus i kveld og har 10 spillere igjen. Fin start på runden!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

K-Torget skrev: ons jul 28, 2021 9:26 pm Virker som alle er forsvunnet fra VGD. Så får komme meg inn hit jeg også.

Ble to bytter før dagens runde: Desler - Solholm Johansen og Joar - Wadji. Laget er følgende og alle starter: Selvik Edh, Ogbu, Solholm Utvik Jonsson Velde Normann Hansen Friday Wadji TLO Benk: Sætra Nusa Borch Saltnes Har 7,2 Mill i bankene til de neste rundene og håper å spare både WC2 og RO til senere i sesongen.

Endte på 65 poeng før bonus i kveld og har 10 spillere igjen. Fin start på runden!
Vi prøver å få alle hit selv om kanskje noen er på sportservern på discorden.

Velkommen ska du værra

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: ons jul 28, 2021 9:27 pm
K-Torget skrev: ons jul 28, 2021 9:26 pm Virker som alle er forsvunnet fra VGD. Så får komme meg inn hit jeg også.

Ble to bytter før dagens runde: Desler - Solholm Johansen og Joar - Wadji. Laget er følgende og alle starter: Selvik Edh, Ogbu, Solholm Utvik Jonsson Velde Normann Hansen Friday Wadji TLO Benk: Sætra Nusa Borch Saltnes Har 7,2 Mill i bankene til de neste rundene og håper å spare både WC2 og RO til senere i sesongen.

Endte på 65 poeng før bonus i kveld og har 10 spillere igjen. Fin start på runden!
Vi prøver å få alle hit selv om kanskje noen er på sportservern på discorden.

Velkommen ska du værra
Jeg er fremdeles på VGD, men ser ut som det er mer liv her inne :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

K-Torget skrev: ons jul 28, 2021 9:40 pm
Laffano16 skrev: ons jul 28, 2021 9:27 pm
K-Torget skrev: ons jul 28, 2021 9:26 pm Virker som alle er forsvunnet fra VGD. Så får komme meg inn hit jeg også.

Ble to bytter før dagens runde: Desler - Solholm Johansen og Joar - Wadji. Laget er følgende og alle starter: Selvik Edh, Ogbu, Solholm Utvik Jonsson Velde Normann Hansen Friday Wadji TLO Benk: Sætra Nusa Borch Saltnes Har 7,2 Mill i bankene til de neste rundene og håper å spare både WC2 og RO til senere i sesongen.

Endte på 65 poeng før bonus i kveld og har 10 spillere igjen. Fin start på runden!
Vi prøver å få alle hit selv om kanskje noen er på sportservern på discorden.

Velkommen ska du værra
Jeg er fremdeles på VGD, men ser ut som det er mer liv her inne :)
Bare å logg av VGD ved å linke hit så blir du perma banna ;-) det er det de første 200 folka her inne har gjort

eppaen

Legg inn av eppaen »

Endte på 50 poeng før bonus. Litt misfornøyd. Har igjen Berisha og resten er nye forsøk med DGW.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Rik onkel er foreløpig en suksess. 73 poeng med 11 igjen. Selvik, Ranger, Solholm, Wembangomo, Ovenstad, Edvardsen, Velde, Jonsson, Normann Hansen, Wadji og kaptein Lehne Olsen. Bør bli araber dette!

Nevi

Legg inn av Nevi »

Laffano16 skrev: ons jul 28, 2021 9:42 pm
K-Torget skrev: ons jul 28, 2021 9:40 pm
Laffano16 skrev: ons jul 28, 2021 9:27 pm

Vi prøver å få alle hit selv om kanskje noen er på sportservern på discorden.

Velkommen ska du værra
Jeg er fremdeles på VGD, men ser ut som det er mer liv her inne :)
Bare å logg av VGD ved å linke hit så blir du perma banna ;-) det er det de første 200 folka her inne har gjort
Problemet er at de sletter innleggene ganske fort. Har gitt ett par hint der inne i kveld. Satser på at noen fikk det ned seg. Nå er jeg utestengt en måned fra VGD.

Satser på at noen andre klarer å få med flere folk til dette forumet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

52(-4) poeng. Thomassen ble såvidt jeg forstår suspendert 1 kamp med sitt gule kort, så da har jeg 8 spillere igjen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Min påstand er vel at man skal være rimelig umotivert hvis man enda ikke har oppfattet hvor folk endte opp til slutt.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Første innlegg her, yay. Tenkte høre om noen ser Sandefjord-kampene og kan si noe om Ari Jonsson vs Normann Hansen. Tydelig at førstnevnte er heitest poengmessig akkurat nå, men er det tilfeldig at det blir slik eller er han også overlegen på stats og øyetest?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: tor jul 29, 2021 11:29 am Første innlegg her, yay. Tenkte høre om noen ser Sandefjord-kampene og kan si noe om Ari Jonsson vs Normann Hansen. Tydelig at førstnevnte er heitest poengmessig akkurat nå, men er det tilfeldig at det blir slik eller er han også overlegen på stats og øyetest?
Herlig, urbeka! Velkommen til dette flotte forumet. Du skulle ventet litt, så hadde du fått æren av å bli nr 600 (598 nå).

urbeka

Legg inn av urbeka »

Tydelig at Stabæk er på vei opp. Man så det på statsene allerede i forrige kamp og programmet fremover er helt ok. Lurer på om noen ser på kampene og kan si noe om det Edvardsen driver med om dagene er noe som kan fortsette. Jeg sitter på Ottesen og fikk en sjelden assist nå sist, og sur CS som røyk på slutten, litt usikker på om han er noe å beholde.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg har gått på en skikkelig smell de to siste rundene, fra å være stabilt rundt 45 et par runder for deretter å stupe ned på ca 500 nå. Jeg skylder på TourManager, det har tatt alt fokus fra meg, jeg har tatt happy-go-lucky beslutninger uten å være 'på'. Jeg har også hatt en strategi med tidlig WC og stod dermed dårligere rustet til 13-14, så noe av dette er forventet. På tide å skjerpe seg!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

urbeka skrev: tor jul 29, 2021 11:38 am Jeg har gått på en skikkelig smell de to siste rundene, fra å være stabilt rundt 45 et par runder for deretter å stupe ned på ca 500 nå. Jeg skylder på TourManager, det har tatt alt fokus fra meg, jeg har tatt happy-go-lucky beslutninger uten å være 'på'. Jeg har også hatt en strategi med tidlig WC og stod dermed dårligere rustet til 13-14, så noe av dette er forventet. På tide å skjerpe seg!
Gjorde det samme med tidlig wildcard, som fikk meg opp på 100.plass, men nå er det rundt 500-600.plass. Var gøy med en litt annen strategi, men fikk svi mer enn forventet disse rundene.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Har litt motsatt kurve her. Gikk fra OR 2300 til OR 800 på to GW nå. Målet må fortsatt være rundt 300. Innser at det er for tøft med noe topp 100 som ligger 60 poeng frem. Er jo i et sjikte nå der samtlige spiller seriøst og det blir lite fremdrift fremover.

urbeka

Legg inn av urbeka »

HeskeyTime skrev: tor jul 29, 2021 2:17 pm Gjorde det samme med tidlig wildcard, som fikk meg opp på 100.plass, men nå er det rundt 500-600.plass. Var gøy med en litt annen strategi, men fikk svi mer enn forventet disse rundene.
Ja, det var litt 'perfect storm', svært mange av konsensuskandidatene for WC R13-14 slo til, det var en strek i regningen at det skulle gå inn så kraftig. Tror likevel jeg i netto gikk veldig i pluss og fremdeles ligger høyere enn jeg ville gjort med motsatt strategi. Har en fin plattform plasseringsmessig og lagmessig å gå videre med nå, og har igjen ett WC, RO-chippen mm.

Børre Lafteberg

Legg inn av Børre Lafteberg »

urbeka skrev: tor jul 29, 2021 11:34 am Tydelig at Stabæk er på vei opp. Man så det på statsene allerede i forrige kamp og programmet fremover er helt ok. Lurer på om noen ser på kampene og kan si noe om det Edvardsen driver med om dagene er noe som kan fortsette. Jeg sitter på Ottesen og fikk en sjelden assist nå sist, og sur CS som røyk på slutten, litt usikker på om han er noe å beholde.
Edvartsen er bankers i laget og vil nok veksle litt mellom å spille spiss og kant. Scoring i alle tre kamper etter at han ble gjenforent med sin gamle trener fra Grorud. Om han får litt sving på laget så vil Edvartsen levere mye.

Ottesen er også eneste i forvaret som spiller fast. Greit alternativ pga prisen og noe assistpotensiale. Tar også noen dødballer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»