Eliteserien Fantasy 2021

Svar
urbeka

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av urbeka »

I dag ble vel Mål-Pål Kirkevold bekreftet som ny spiss for Stabæk. Det er spennende!

Barks

Legg inn av Barks »

urbeka skrev: fre jul 30, 2021 9:52 pm I dag ble vel Mål-Pål Kirkevold bekreftet som ny spiss for Stabæk. Det er spennende!
Har vel blitt lengre og lengre mellom målene etter supersesongen han hadde for noen år siden, men bør allikevel være en klar forsterkning.
Stabæk har ikke så verst program fremover heller, så er spent på prisen. Tipper 7.5 eller 8.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre jul 30, 2021 9:52 pm I dag ble vel Mål-Pål Kirkevold bekreftet som ny spiss for Stabæk. Det er spennende!
Mål-Pål kan bli en spennende fantasy-spiller. Greit nok at formen til Stabæk er ganske rævva (bortsett fra Mjøndalen sist), men de har ett fint kamp-program fremover og tror fort at Mål-Pål blir fast i starteleveren.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Da stikker sannsynligvis Bakenga til Japan for dem som fortsatt har Mush inne:


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: man aug 02, 2021 3:58 pm Da stikker sannsynligvis Bakenga til Japan for dem som fortsatt har Mush inne:

Synd for Odd. Men anngående spissplassene på fantasy er det mange andre gode alternativ for tiden (Ohi, Friday, TLO, Wadji, Ruud Tveter) Selv sitter med jeg med Friday, TLO og Wadji for øyeblikket.

chatin

Legg inn av chatin »

K-Torget skrev: man aug 02, 2021 8:35 pm
Synd for Odd. Men anngående spissplassene på fantasy er det mange andre gode alternativ for tiden (Ohi, Friday, TLO, Wadji, Ruud Tveter) Selv sitter med jeg med Friday, TLO og Wadji for øyeblikket.
Spent på hvem fra Haugesund-offensivt som blir fantasy-favorittene i høst. Søderlund og Samuelsen inn der, har Wadji og Velde fra før. Flere av disse som kan bli fine valg, om de ikke står i veien for hverandre da med tanke på spilletid.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chatin skrev: man aug 02, 2021 8:38 pm
K-Torget skrev: man aug 02, 2021 8:35 pm
Synd for Odd. Men anngående spissplassene på fantasy er det mange andre gode alternativ for tiden (Ohi, Friday, TLO, Wadji, Ruud Tveter) Selv sitter med jeg med Friday, TLO og Wadji for øyeblikket.
Spent på hvem fra Haugesund-offensivt som blir fantasy-favorittene i høst. Søderlund og Samuelsen inn der, har Wadji og Velde fra før. Flere av disse som kan bli fine valg, om de ikke står i veien for hverandre da med tanke på spilletid.
Helt enig anngående FKH. Har per nå både Velde og Wadji, men kan godt hende at det er Søder og Samuelsen man bør ha utover høsten :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

Sitter nå med Lehne Olsen, Friday og Bakenga som spisser.
Wadji fristes litt å få inn. Men er vel kanskje fare for at FKH starter kun med en av Wadji og Søderlund? En annen kan være Berisha. Men Viking har tøffe kamper fremover. Så er jeg redd at Veton får en måltørke om jeg tar han inn igjen.

Barks

Legg inn av Barks »

Nevi skrev: tir aug 03, 2021 12:20 am Sitter nå med Lehne Olsen, Friday og Bakenga som spisser.
Wadji fristes litt å få inn. Men er vel kanskje fare for at FKH starter kun med en av Wadji og Søderlund? En annen kan være Berisha. Men Viking har tøffe kamper fremover. Så er jeg redd at Veton får en måltørke om jeg tar han inn igjen.
Samme scenario for min del.

I tillegg til de du nevner, må vel også Ohi med i diskusjonen.
Må dog si jeg er litt skeptisk til han, i og med større fare for rotasjon grunnet europacup, pluss at jeg
er usikker på om han klarer å opprettholde formen nå som Røde Stjerne-overgangen er klar.

Kommer nok til å avvente overgangen til etter helgens kamper, selv om det sikkert vil koste en prisnedgang eller to på Bakenga.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Ohi kunne vært en naturlig mann å få inn ja.

Men som deg er jeg usikker pga denne forestående overgangen. Så hentet vel Molde inn en ekstra spiss i sommer.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mannsverk fra start og Solbakken fra start for Molde og Glimt i Conference League.

urbeka

Legg inn av urbeka »

RBK med 35 mål på 7 kamper. Skal bli spennende å se om de kan ta med seg noe av denne flyten inn i serien. Virker å være full utløsning på Ceide og Islamovic.

Nevi

Legg inn av Nevi »

urbeka skrev: tor aug 05, 2021 11:07 pm RBK med 35 mål på 7 kamper. Skal bli spennende å se om de kan ta med seg noe av denne flyten inn i serien. Virker å være full utløsning på Ceide og Islamovic.
Jeg tenkte og nå plutselig i den retningen. Islamovic inn for Bakenga istedenfor Berisha. Og oppgradera i neste omgang til Ceide på midtbanen.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Selv holder jeg nok fremdeles Berisha et stykke over Islamovic, selv om sistnevnte har scora i 8 kamper på rad. Hvis Ceide har stabilisert seg på et nytt nivå med masse målpoeng er det super-interessant. Er jo BB i kamp etter kamp nå. Men vil gjerne se det funke mot eliteserie-motstand også.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bakenga klar for japansk klubb. Odd får ca. 5 millioner.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Stabæk og Godset blanker i runde 19 og dobler i runde 20
Nå har jeg ikke fulgt helt med i det siste, men er det andre blanke / doble resten av sesongen enn dette uten resten av denne gw13, samt neste runde gw14 og Molde/sarp blank i gw16?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

K-Torget skrev: fre aug 06, 2021 2:46 pm Bakenga klar for japansk klubb. Odd får ca. 5 millioner.
Har ikke mange spillere igjen til runde 15 nå, gleder meg til wildcard i 16!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Benjamin Stokke benkes i mitt spissrush. Krise. Men hvor i all verden er Rønning Ovenstad? Typisk.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er så typisk at man i en dobbel får slike unødvendige overraskelser i trynet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tenker at Ohi på spissrush var verdt risken for benking.

chatin

Legg inn av chatin »

Lew_Ashby skrev: søn aug 08, 2021 6:15 pm Tenker at Ohi på spissrush var verdt risken for benking.
Gamblet på at Ohi skulle bli benka og at Berisha skulle levere som en diff. Ser ut som en bom så langt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chatin skrev: søn aug 08, 2021 6:18 pm
Lew_Ashby skrev: søn aug 08, 2021 6:15 pm Tenker at Ohi på spissrush var verdt risken for benking.
Gamblet på at Ohi skulle bli benka og at Berisha skulle levere som en diff. Ser ut som en bom så langt.
Den er lei. Tror ikke Viking er ferdig her da.

La topp 500 denne runden fram til Velde/Stølås og Strand Nilsen fikk målpoeng her. Tar gjerne med fra Wadji og Ohi. Koker jo i Molde.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hat trick Ohi. Blir ikke mye poeng på Selvik her over 2 kamper, men så lenge det er Ohi som putter så får vi overleve den.

Barks

Legg inn av Barks »

Mål, Jónsson. Kjennes ut som alle spillerne som ikke burde score for min del, gjør det :(

Trenger noe fra TLO og Nusa for å redde runden nå.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bare en målscorer på Mjøndalen selvom det ikke er selvmål? Hva skjer? Er Kent Håvard Eriksen som er snytt for et mål av spillet? Fordi han ikke er registrert som spiller før kampen i spillet? Utrolig amatørmessig

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Fin assist på Utvik og ikke minst viktig fantasy-messig!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

117 poeng før noen bonuspoeng.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Er så forbanna hodemist at jeg tok Normann Hansen framfor Edvardsen som var planen. Hadde hatt en sinnsyk runde om jeg hadde gått for opprinnelig plan, tapte 24 poeng på det. 119 poeng er allikevel solid, men 145 hadde vært blant de høyeste poengsummene denne runden.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bonuspoengene tar noe så inni helsikes lang tid

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»