Eliteserien Fantasy 2021

Svar
ElGuaje

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av ElGuaje »

Hva er egentlig det beste laget med RO for denne siste runden? Dette er laget jeg har akkurat nå:


Deila

Legg inn av Deila »

Spissrush aktivert, med TLO, Ohi og Berisha.

chatin

Legg inn av chatin »

Sir-Alex skrev: lør des 11, 2021 2:32 pm Jeg må erstatte "Sinyan" han er vel skadet? Har fra før Vesterlund og Sampsted som skal starte.

Hvem er beste forsvarer jeg kan få til maks 5M?
Veldig lite som frister for maks 5M, KBK-VIF lukter målfattig kamp, men KBK har vært så elendige den siste tiden at det føles ikke veldig behagelig å gå den veien. Ranger (4,2) starter vel for LSK, men med Ogbu, Garnås, Edh og trolig Pettersson ute blir det jo en helt nykomponert defensiv for de, så kanskje ikke så fristende. Man kan jo gamble på Stabæk å kjøre Ottesen (4,5).

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bjørkan status?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: lør des 11, 2021 2:32 pm Jeg må erstatte "Sinyan" han er vel skadet? Har fra før Vesterlund og Sampsted som skal starte.

Hvem er beste forsvarer jeg kan få til maks 5M?
Hadde gått for en LSK eller Glimt-forsvarer :) Lode eller Ranger kanskje.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ElGuaje skrev: lør des 11, 2021 2:39 pm Hva er egentlig det beste laget med RO for denne siste runden? Dette er laget jeg har akkurat nå:

Har ett ganske likt RO-lag som deg. Muligens Åsen, Vecchia, Ceide må vurderes om man ser disse starter + Pelle / Solbakken :)

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Berisha har ingenting å spille for imorgen. Tar han ut og setter inn TLO som jeg capper.

Breivik på benk bak spillere som Lindseth og Bell, hovedsakelig fordi Breivik kun er en innbytter om dagen. Men følger jeg med på lagoppstillignene kan jeg gjøre endringer rett før

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Berisha spiller for å tangere eller gå forbi Egil Østenstads skåringsrekord for Viking. Rekorden er på 23 mål, Berisha har nå 22.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lumanza skrev: lør des 11, 2021 8:11 pm Berisha har ingenting å spille for imorgen. Tar han ut og setter inn TLO som jeg capper.
Berisha er bankers som min kaptein. Hele laget vil at han skal ta rekorden til Østenstad. Han kommer til å være fus i alt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vikingen skrev: lør des 11, 2021 10:07 pm
Lumanza skrev: lør des 11, 2021 8:11 pm Berisha har ingenting å spille for imorgen. Tar han ut og setter inn TLO som jeg capper.
Berisha er bankers som min kaptein. Hele laget vil at han skal ta rekorden til Østenstad. Han kommer til å være fus i alt.
Bindet står hos meg på TLO per nå, men Veton er selvsagt på laget mitt også :)

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Hvordan skal vi rangere Rosenborgs forsvarere mot Godset?

1) Dahl Reitan
2) Henriksen
3) Hovland
4) Eyolfsson
5) Andersson / Pereira

Føler meg egentlig bare sikker på 1. plassen. Hva tenker dere?

Edit: Ryktene sier at Pereira starter på venstre isf Andersson. Men en rusten Pereira er kanskje uansett 5. valget her.

Nevi

Legg inn av Nevi »

En tung bane er kanskje ikke det beste for Eikrem og co?
Eller har banen blitt bedre i Haugesund? Sto vel noe om at de vurderte å måtte leie Østerhus Arena.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Sir-Alex skrev: lør des 11, 2021 2:32 pm Jeg må erstatte "Sinyan" han er vel skadet? Har fra før Vesterlund og Sampsted som skal starte.

Hvem er beste forsvarer jeg kan få til maks 5M?
Adrian Pereira. Edit: glem det, han er 5.9 ikke 4.9, sorry, hjerneblødning

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BVB1909 skrev: søn des 12, 2021 12:15 pm Hvordan skal vi rangere Rosenborgs forsvarere mot Godset?

1) Dahl Reitan
2) Henriksen
3) Hovland
4) Eyolfsson
5) Andersson / Pereira

Føler meg egentlig bare sikker på 1. plassen. Hva tenker dere?

Edit: Ryktene sier at Pereira starter på venstre isf Andersson. Men en rusten Pereira er kanskje uansett 5. valget her.
Tror den rangeringen er nokså riktig ja :) Pereira er uaktuell for min del, har har jo knapt spilt kamper både før han kom til RBK og ikke minst etter han kom til RBK..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn des 12, 2021 1:13 pm En tung bane er kanskje ikke det beste for Eikrem og co?
Eller har banen blitt bedre i Haugesund? Sto vel noe om at de vurderte å måtte leie Østerhus Arena.
Banen kan fort bli en avgjørende faktor ja, men den var vel enda verre før..?

emin

Legg inn av emin »

Nedtelling til lagoppstillinger....

Nevi

Legg inn av Nevi »

Håper lagoppstillingene kegges ut her så fort de kommer ut.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Pereira i intervju:
"- Fordelen med skulderskade er at du har fått trene fotball i hele høst.
- Ja, jeg kan ikke klage på touch og pasninger. Det skal være på plass. "

Jeg tror han er et godt valg til 5.9, hvis man ikke har råd til dyrere forsvarer fra RBK og gjerne vil inn.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Håper lagoppstillingene legges ut her så fort de kommer ut.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Alle lagoppstillinger kommet på fotball.no.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn des 12, 2021 3:46 pm Pereira i intervju:
"- Fordelen med skulderskade er at du har fått trene fotball i hele høst.
- Ja, jeg kan ikke klage på touch og pasninger. Det skal være på plass. "

Jeg tror han er et godt valg til 5.9, hvis man ikke har råd til dyrere forsvarer fra RBK og gjerne vil inn.
Må velge 3 av disse - Tanker?
Reitan, Henriksen, Hansen, Vecchia og Holse?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Mikkelsen ikke med i Tromsø?
Bjørkan benk

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: søn des 12, 2021 3:49 pm Må velge 3 av disse - Tanker?
Reitan, Henriksen, Hansen, Vecchia og Holse?
Vecchia, Holse, Reitan - i nevnte rekkefølge

chatin

Legg inn av chatin »

Årets siste lag trykket bekreftet på, en siste sluttspurt nå. Lykke til med runden folkens!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Etter å ha endt som nr 43 sammenlagt ifjor gikk absolutt alt feil i år og jeg sluttet å følge særlig med ca halvveis. Tenkte å ende topp 1000 i hvert fall (rundt 1050 nå), men nå så jeg at Mikkelsen, Saletros, Bjørkan og Wichne er ute, så da en der man med å gi faen.

Finne og Pereira inn for en hit, bindet flyttes fra TLO til Finne for å det litt gøy. Høydepunktet får bli topp 12-rundeplassering for første gang i Eliteserien Fantasy i dobbeltrunden til Stabæk og Godset.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn des 12, 2021 4:02 pm, redigert 1 gang totalt.

emin

Legg inn av emin »

Blei feig, turte ikke ta -4 for å erstatte Mikkelsen. Ble Nilsen Tangen inn fra benken. Har 15 poeng å gå på i pengeliga.

Barks

Legg inn av Barks »

Da er det ikke noe mer man får gjort denne sesongen.

Føler ikke laget mitt ble helt optimalt (kunne tenkt meg en til fra både BG og RBK), men håper dobbel kaptein (TLO og Saltnes)
kompenserer noe. Lykke til, alle sammen!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: søn des 12, 2021 3:55 pm Mikkelsen ikke med i Tromsø?
Bjørkan benk
Mikkelsen gitt ut med en smell i pausen mot 08 forrige helg, er nok derfor.

guru

Legg inn av guru »

Mitt Rik onkel-lag :) Måtte prøve på et siste stunt etter laget har vært dødt fra mai....
Grill
Reitan-Pereira-Dragsnes
Zecknini-Wolff-Taylor-Saltnes
Ohi-Islamovic(K)-Botheim

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn des 12, 2021 3:56 pm
K-Torget skrev: søn des 12, 2021 3:49 pm Må velge 3 av disse - Tanker?
Reitan, Henriksen, Hansen, Vecchia og Holse?
Vecchia, Holse, Reitan - i nevnte rekkefølge
Ble Holse, Reitan og Hansen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»