Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Lumanza »

Haug ut, men snytt for et ekstra poeng pga skulle hatt 3 redninger, ikke 2. De som drifter denne siden er virkelig på ferie.

Tungt å sitte uten TLO. Haug skadet, blir slitsomt å bruke enda et tullebytte på en keeper. Vurderer nesten å kjøre noen døde spillere de siste rundene på benk.
Sist redigert av Lumanza den lør nov 27, 2021 7:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Var noen sekunder unna å ta ta inn Olsen for Ohi og gi Olsen bindet. Hadde vært ok om jeg hadde vært tidsnok ute.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Gratulerer til alle som har cappet TLO! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør nov 27, 2021 7:24 pm Var noen sekunder unna å ta ta inn Olsen for Ohi og gi Olsen bindet. Hadde vært ok om jeg hadde vært tidsnok ute.
Vurderte det samme selv! Glemte desverre fristen litt i dag, men kan ikke garantere at jeg hadde gjort Ohi - TLO uansett..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: lør nov 27, 2021 7:29 pm Gratulerer til alle som har cappet TLO! :D
TLO ut med ca 20 min igjen. Kan heldigvis for min del ikke gjøre mer skade selv om skaden allerede er blitt stor....! :D

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

K-Torget skrev: lør nov 27, 2021 7:29 pm Gratulerer til alle som har cappet TLO! :D
Takk Takk. Ser ikke bort ifra at Berisha og Ohi putter et par hver, TLO huket av nå for Braut Bunes

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MatsEn89 skrev: lør nov 27, 2021 7:34 pm
K-Torget skrev: lør nov 27, 2021 7:29 pm Gratulerer til alle som har cappet TLO! :D
Takk Takk. Ser ikke bort ifra at Berisha og Ohi putter et par hver, TLO huket av nå for Braut Bunes
Veton må på jobb i morgen! :D

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

1)Sander Svendsen stormer inn i Vålerenga-feltet, og kommer til skudd. Haug redder greit.
2)Frisparket fører til en kjempesjanse for Odd! Ballen løftes til en helt umarkert Bjørtuft, som slår ballen på tvers i feltet. Der får en Odd-spiller headet mot mål, men Haug forflytter seg raskt og redder mesterlig.
3)Haug med en strålende redning! Først blokkeres headingen til Lauritsen, før ballen legges inn igjen. Da stiger Bjøruft høyest, men hans hodestøt stoppes av en meget god Haug.

Allikevel bare 2 redninger. Har forsøkt å svare på en tweet på Eliteserien Fantasy sin offisielle konto, men foreløpig ingen svar.

Mon tro om de trenger noen nye medarbeidere?:)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør nov 27, 2021 8:16 pm 1)Sander Svendsen stormer inn i Vålerenga-feltet, og kommer til skudd. Haug redder greit.
2)Frisparket fører til en kjempesjanse for Odd! Ballen løftes til en helt umarkert Bjørtuft, som slår ballen på tvers i feltet. Der får en Odd-spiller headet mot mål, men Haug forflytter seg raskt og redder mesterlig.
3)Haug med en strålende redning! Først blokkeres headingen til Lauritsen, før ballen legges inn igjen. Da stiger Bjøruft høyest, men hans hodestøt stoppes av en meget god Haug.

Allikevel bare 2 redninger. Har forsøkt å svare på en tweet på Eliteserien Fantasy sin offisielle konto, men foreløpig ingen svar.

Mon tro om de trenger noen nye medarbeidere?:)
Du kan jo melde din interesse og sende inn ett søknadsbrev med CV? :)

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Kan det være noe med at redninger kun regnes med dersom ballen hadde gått i mål?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeez, tallene kommer fra Opta, ikke fra Eliteserien Fantasy. Du får ringe Opta.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Givende tråd dette. Halvparten av innleggene er fra en tulling som stort sett kommer med meningsløse klager på spillet.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

urbeka skrev: lør nov 27, 2021 9:41 pm Jeez, tallene kommer fra Opta, ikke fra Eliteserien Fantasy. Du får ringe Opta.
Det er Eliteserien Fantasy som er ansvarlig for at det blir riktig, de er i dialog med Opta om noe er uklart.

Hvis de ikke gir odentlig tilbakemelding på dette er det bedrøvelig useriøst.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Evertonion skrev: lør nov 27, 2021 9:38 pm Kan det være noe med at redninger kun regnes med dersom ballen hadde gått i mål?
Var det noen av skuddene som ikke hadde retning på mål?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

BVB1909 skrev: lør nov 27, 2021 9:47 pm Givende tråd dette. Halvparten av innleggene er fra en tulling som stort sett kommer med meningsløse klager på spillet.
Er det meningsløst å påpeke en åpenbar feil? Har du kunnskap om det du snakker om nå? Mener du på ramme alvor at Haug kun hadde to redninger idag?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Lumanza skrev: lør nov 27, 2021 9:49 pm
Evertonion skrev: lør nov 27, 2021 9:38 pm Kan det være noe med at redninger kun regnes med dersom ballen hadde gått i mål?
Var det noen av skuddene som ikke hadde retning på mål?
Aner ikke, jeg så ikke kampen.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Lumanza skrev: lør nov 27, 2021 9:50 pm
BVB1909 skrev: lør nov 27, 2021 9:47 pm Givende tråd dette. Halvparten av innleggene er fra en tulling som stort sett kommer med meningsløse klager på spillet.
Er det meningsløst å påpeke en åpenbar feil? Har du kunnskap om det du snakker om nå? Mener du på ramme alvor at Haug kun hadde to redninger idag?
Dette er kun ett innlegg av en lang rekke klager over bonuspoeng som kommer sent og annet tull. Jeg aner ikke om det er feil med den redningen din, men INGEN her inne bryr seg. Folk kommer nok til denne tråden for å diskutere bytter, strategi og annet i Eliteserien Fantasy. Hvis det er feil retter sikkert Opta opp i det. Ingen her inne kan gjøre noe med det uansett, så hva er det egentlig du vil frem til?

Ikke akkurat vanskelig å skjønne hvem du er på Stabæk-forumet...

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

BVB1909 skrev: lør nov 27, 2021 10:10 pm
Lumanza skrev: lør nov 27, 2021 9:50 pm
BVB1909 skrev: lør nov 27, 2021 9:47 pm Givende tråd dette. Halvparten av innleggene er fra en tulling som stort sett kommer med meningsløse klager på spillet.
Er det meningsløst å påpeke en åpenbar feil? Har du kunnskap om det du snakker om nå? Mener du på ramme alvor at Haug kun hadde to redninger idag?
Dette er kun ett innlegg av en lang rekke klager over bonuspoeng som kommer sent og annet tull. Jeg aner ikke om det er feil med den redningen din, men INGEN her inne bryr seg. Folk kommer nok til denne tråden for å diskutere bytter, strategi og annet i Eliteserien Fantasy. Hvis det er feil retter sikkert Opta opp i det. Ingen her inne kan gjøre noe med det uansett, så hva er det egentlig du vil frem til?

Ikke akkurat vanskelig å skjønne hvem du er på Stabæk-forumet...
Du synes det er helt greit at man får færre poeng enn man skulle hatt? Siden du kaller det en meningsløs klage. Det hadde du aldri sagt om det var din egen spiller som var involvert.

Det må jo være greit å bruke et slikt forum til å spre informasjon om en feil, slik at flere kan rette inn klager til Eliteserien Fantasy, slik at det er større sjans for at de gidder å ta det seriøst.

Tråden handler om Eliteserien Fantasy, så da må det jo være greit å ta opp slike ting.

Hvis ikke du tåler det, kan du logge av å spre det dårlige humøret ditt til kona di eller noe :)

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Siden siste rundene har plassert meg utenfor topp 1000, var det tid for litt gambling. Mitt bytte ble da inn med TLO for Berisha, og bindet på TLO.
Enn så lenge var det en god vurdering. TLO min eneste spiller i aksjon idag, og de resterende 10 kan vel ikke rote det slik til at runden ikke blir ok poengmessig. Skal innenfor 1000 igjen denne runden.

Deila

Legg inn av Deila »

Fjernet bindet fra TLO i siste liten, FML. Nå må Berisha levere.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Deila skrev: søn nov 28, 2021 12:04 am Fjernet bindet fra TLO i siste liten, FML. Nå må Berisha levere.
Håper virkelig du blir fornøyd som Viking-mann jeg er, selv om bindet mitt endte på Solbakken. Håper vi begge blir fornøyd med valgene 😀

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Har sendt mail til support nå og spurt hva som skjer med at Haug ikke får det ene poenget sitt. Oppfordrer flere til å gjøre det samme.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hei kor vart det tå bonus poenget til TLo?

Jeez bare mas på deg

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Laffano16 skrev: søn nov 28, 2021 9:02 am Hei kor vart det tå bonus poenget til TLo?

Jeez bare mas på deg
Ja la oss godta feil poengiving. Da blir det gøy og rettferdig.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg valgte Åsen fremfor TLO i går for å få plass til Brynhildsen. Ouch.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn nov 28, 2021 2:32 am
Deila skrev: søn nov 28, 2021 12:04 am Fjernet bindet fra TLO i siste liten, FML. Nå må Berisha levere.
Håper virkelig du blir fornøyd som Viking-mann jeg er, selv om bindet mitt endte på Solbakken. Håper vi begge blir fornøyd med valgene 😀
Om KBK fremstår på samme måte i dag som forrige helg så er det fremdeles lov å håpe på at Veton leverer. RBK på sin side mangler en rekke spillere så Solbakken kan fort levere en kjempekamp på Lerkendal :D

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bjørkan fra start, men ikke Konradsen

emin

Legg inn av emin »

Koné har scoret. Brukte en time i går på å bytte han ut, men fant ingen klare kandidater. Så beholdt han :-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Saltnes inn fra start i 2 omgang (Fet ut)! Litt tidligere enn forventet, men veldig gledelig! :D

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Berisha på straffe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»