Eliteserien Fantasy 2021

Svar
chatin

Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av chatin »

Tråden for Eliteserien Fantasy!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Bakenga og Berisha er gull dumt jeg gikk RO med kun spillere i Dobbelkamper

chatin

Legg inn av chatin »

Laffano16 skrev: lør jul 17, 2021 7:50 pm Bakenga og Berisha er gull dumt jeg gikk RO med kun spillere i Dobbelkamper
Spent på om det blir dobbeltkamp på Bakenga, hvis det han gikk ut med var en strekk så blir han vel stående med de poengene han innkasserer i dag.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Haha innså nå jeg hadde Bakenga som VC :o

Har 20 P nå kun Bakenga Owusu og Svendsen som har vært i aksjon

chatin

Legg inn av chatin »

Deilig at Bakenga fikk 3 bonus også. Fin start på spissrush denne runden det.

chatin

Legg inn av chatin »

Normann Hansen ikke med for Sandefjord..

Barks

Legg inn av Barks »

OK runde til nå, litt dumt at det ble blank på TLO.

Men for all del, klatrer i sammendraget, og har 4 spillere i aksjon nå.

chatin

Legg inn av chatin »

Deilig at Vilsvik er klar og starter. Et par kasser fra Friday nå hadde vært fint.

Barks

Legg inn av Barks »

chatin skrev: søn jul 18, 2021 8:11 pm Deilig at Vilsvik er klar og starter. Et par kasser fra Friday nå hadde vært fint.
Enig. Gjerne Godset-CS eller målpoeng til Nusa også :)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Imponerende 43 p med rotete lag med RO
Har dette laget
Selvik
Olsen-Solberg Owusu Pallesen Parr
Edvardsen Svendsen Ovenstad Åsen
TLO Bakenga

Benk
Christiansen Normann-Hansen Kone og Soltvedt

Barks

Legg inn av Barks »

Endelig litt flyt denne sesongen!

Strafferedning, mål og assist på Hove og return fra 2 av 3 i spissrush.

Barks

Legg inn av Barks »

Aptopos flyt: ser ikke ut som Fantasy FK-gutta har tatt helt ferie. Henholdsvis 96. og og 404. plass sammenlagt for JBJ og Fure - sistnevnte med runderangering på 32.

chatin

Legg inn av chatin »

72 poeng så langt med spissrush. 10 spillere som skal i aksjon også i midtuka. Fin runde så langt!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

God uflaks med Normann Hansen skadet, Bakenga som neppe spiller kamp nr. 2 og Desler på vei til Toulouse. Mister fort 3 av spillerne med dobbelrunde på dette..

chatin

Legg inn av chatin »

HeskeyTime skrev: man jul 19, 2021 11:51 am God uflaks med Normann Hansen skadet, Bakenga som neppe spiller kamp nr. 2 og Desler på vei til Toulouse. Mister fort 3 av spillerne med dobbelrunde på dette..
Står i samme situasjon.

Noen som vet hva som egentlig er ståa med Normann Hansen? Lenge ute? Tilbake til midtuka?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

chatin skrev: man jul 19, 2021 11:59 am
HeskeyTime skrev: man jul 19, 2021 11:51 am God uflaks med Normann Hansen skadet, Bakenga som neppe spiller kamp nr. 2 og Desler på vei til Toulouse. Mister fort 3 av spillerne med dobbelrunde på dette..
Står i samme situasjon.

Noen som vet hva som egentlig er ståa med Normann Hansen? Lenge ute? Tilbake til midtuka?
Sandefjord er omtrent ikke-eksisterende i sosiale medier, så har ikke funnet noe på han. Aursnes med sin sedvanlige 2-poenger lusker på benken, kjempetabbe å ta han inn for Hussein på Wildcard i runde 6.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Wow 47 poeng og enda noen kamper igjen

brokburg

Legg inn av brokburg »

Ranger har virkelig levert siste rundene. Ellers har jeg også Bakenga, Normann Hansen og Desler. Frustrerende om ingen av de spiller i midtuka.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Selvik returnerer i kveld og Desler er solgt. Da får jeg en kamp av Stople og Desler og tilsammen 4 poeng fra dem denne dobbeltrunden. Nitrist.

Glemte også fristen pga fjelltur, så da røk bytter og spissrush, noe som er litt krise denne runden. Det eneste plusset er at Hove av en eller annen grunn stod som kaptein og hentet inn en del poeng poeng - til sammen 59 altså uten spissrush. Blir nok en del plasser tilbake i kveld med Hove (c), TLO, Vilsvik, Thomassen, Nusa, Åsen, Ovenstad og Bakenga (usikker) igjen.

Kanskje jeg kan ta en del plasser neste uke med et ukonvensjonelt spissrush med Wadji, TLO og Ohi.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: ons jul 21, 2021 10:08 am Selvik returnerer i kveld og Desler er solgt. Da får jeg en kamp av Stople og Desler og tilsammen 4 poeng fra dem denne dobbeltrunden. Nitrist.

Glemte også fristen pga fjelltur, så da røk bytter og spissrush, noe som er litt krise denne runden. Det eneste plusset er at Hove av en eller annen grunn stod som kaptein og hentet inn en del poeng poeng.
Velkommen, godt å ha vår beste ranter inn her. Jævla Desler inn i runde 12 var sesongens verste kjøp, og ser tight ut for Bakenga og Normann Hansen også, men heldigvis har man fortsatt en kamp til på Friday.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: ons jul 21, 2021 10:17 am
Lew_Ashby skrev: ons jul 21, 2021 10:08 am Selvik returnerer i kveld og Desler er solgt. Da får jeg en kamp av Stople og Desler og tilsammen 4 poeng fra dem denne dobbeltrunden. Nitrist.

Glemte også fristen pga fjelltur, så da røk bytter og spissrush, noe som er litt krise denne runden. Det eneste plusset er at Hove av en eller annen grunn stod som kaptein og hentet inn en del poeng poeng.
Velkommen, godt å ha vår beste ranter inn her. Jævla Desler inn i runde 12 var sesongens verste kjøp, og ser tight ut for Bakenga og Normann Hansen også, men heldigvis har man fortsatt en kamp til på Friday.
Takk for det! Hyggelig med et forum igjen når jeg sitter og råtner på kontoret i sommertiden. Og hyggelig å se dere fine folk her inne.

Desler inn var krise ja, skade på oppvarming før han fikk skvist inn en 2-poenger mot VIF. Nå altså solgt og utilgjengelig. Bakenga ute hadde faktisk vært et pluss for oss idioter som ikke fikk aktivert spissrush, men håper jo helst at han er skadefri. Fyren har fått opplevd nok strekkskader nå. Misunner dere som fikk inn Friday, var et beist på søndag og kan fort få med seg mye i kveld. Jeg får håpe at Hove er den som serverer!

Wrath

Legg inn av Wrath »

Desler havnet heldigvis på benk her, da jeg hadde trua på rent bur for Mjøndalen mot Brann og dobla bak med Mjøndalen. Det så jo genialt ut helt til 97 mins og Bamba utligning :evil:

Ser ut som det ble feil tredje spiss på spissrushet sammen med Friday og Bakenga også. Sto mellom Wadji og Kone, og valget falt på Kone når han startet runde 12 og Wadji benk, seff var det motsatt når runde 13 kom og man ikke hadde lagoppstillinger. Heldigvis scoret Kone som innbytter så det ble plaster på såret, men skulle gjerne hatt Wadji istedet om Kone havner på benk også kamp 2 denne runden.

Totalt sett en god runde uansett, spesielt deilig å avslutte de første kampene med Friday, Hove, Edvardsen i Godset-Stabæk der alle scoret og fikk bonus.

chatin

Legg inn av chatin »

Normann Hansen starter for Sandefjord. Ingen Bakenga for Odd, Selvik tilbake i mål for Haugesund.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Spissrush med Bakenga, TLO og Friday ble helt ok. 127 poeng til denne tid er årets beste runde.
Desler er allerede sent på dør, og så blir det nok en minus 4 for å skifte Bakenga med Wadji som har dobbel også i 14, dog er den borte mot Molde vrien

Wrath

Legg inn av Wrath »

Fytte f**n! Mista 2 reine bur på Mjøndalen 7 mins på overtid mot Brann og 8 mins på overtid idag :x

140 allikevel, på tross av at jeg dreit meg ut med å gamble på dårlig runde for Lehne. Close but no cigar!

Intervallhall
Innlegg: 1627

Legg inn av Intervallhall »

Ender på rundt 145 poeng. Helt ok. Ganske mye stang ut også. Desler og Bakenga-skade + Selvik. Rundt 25 poeng på benk også.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

106 poeng på RO runden min TLO med hele 36 P som kaptein får kjøre spissrush neste runde er jo Dobbel der å

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Ble 145 poeng til slutt på spissrush. Thomassen eneste av backrekka som gav litt poeng, med sine 12 idag, Desler og Ruud var helbom. Blir 10 spillere med dobbel neste runde også, så kan bli noenlunde den også om en treffer på kaptein.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Har de siste rundene tatt hits for å få inn spillere med DGW, som Desler og Bakenga og nå må jeg bruke hits på få de ut igjen. Blir hardt straffet for å brukt wildcard tidlig, en elendig avgjørelse og et resultat av dårlig planlegging i starten av sesongen.

chatin

Legg inn av chatin »

143 poeng. Spissrush vellykket til tross for bare 1 kamp på Bakenga. At Desler og Normann Hansen også bare fikk 1 kamp hver var nedtur. Møkk at Mjøndalen CS røk på slutten.

Men grønne piler og topp 300 totalt. Må være fornøyd med det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»