Eliteserien Fantasy 2021

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: fre nov 26, 2021 6:52 pm
Lumanza skrev: fre nov 26, 2021 6:02 pm
K-Torget skrev: fre nov 26, 2021 5:59 pm

Hvor mange av Bjørkan, Konradsen og Wangberg må spille for at du skal klare å stille med 11 spillere denne runden?
2

Sinyan og Wangberg, samt innhopp av Konradsen er heller ikke ideelt.
Personlig heller jeg på mitt lag mot å spare bytte fordi jeg ønsker 2 bytter i runde 29.
Hadde jeg vært i ditt tilfelle der det er usikkerhet om man har 11-spillere denne runden, så hadde jeg nok brukt bytte for å være å den sikre siden.
Ser ikke helt oppturen med å ta inn en spiller som ikke har gode poengmuligheter. Bruker heller to bytter i neste for å gjøre skikkelige endringer. Wangberg regner jeg med er klar, og Konradsen spiller vel pga alle skadene.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Er det blitt delt ut bonuser enda ? 🤪

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Hva tror dere om Bjørkan denne runden? Mot Sofia kjente han på smerter, og spilte ingenting. Det tyder vel på at han starter om han er ok, og at han ikke spiller noenting dersom han ikke starter. Risikoen er vel om han starter og må gå ut tidlig. Kanskje smartest å benke ham denne runden?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Capper dere TLO?

Barks

Legg inn av Barks »

MatsEn89 skrev: lør nov 27, 2021 10:56 am Capper dere TLO?
Ja, er rimelig sikker på det, selv om jeg ikke liker å cappe spillere fra tidlig-kampene.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Laffano16 skrev: fre nov 26, 2021 11:39 pm Er det blitt delt ut bonuser enda ? 🤪
Sannsynligvis, siden masingen har stilnet 🤪

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: lør nov 27, 2021 9:11 am Hva tror dere om Bjørkan denne runden? Mot Sofia kjente han på smerter, og spilte ingenting. Det tyder vel på at han starter om han er ok, og at han ikke spiller noenting dersom han ikke starter. Risikoen er vel om han starter og må gå ut tidlig. Kanskje smartest å benke ham denne runden?
Veldig usikkert om han spiller virker det som. Tenker jeg gambler og spiller han fra start, har folk på benken som kommer inn om ikke spiller (blant annet Gulliksen). Tror at hvis han spiller så er det fra start (evt blir byttet ut), men tviler på at han blir byttet inn.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MatsEn89 skrev: lør nov 27, 2021 10:56 am Capper dere TLO?
Hadde cappet TLO om jeg hadde han (selv om det er tidligkamp).
Vurderer å cappe Berisha borte i Kristiansund eller Ohi borte i Bergen. Muligens Mikkelsen mot Stabæk hjemme.. Tanker?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Berisha her kap.

urbeka

Legg inn av urbeka »

MatsEn89 skrev: lør nov 27, 2021 10:56 am Capper dere TLO?
Ja.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

K-Torget skrev: lør nov 27, 2021 11:22 am
MatsEn89 skrev: lør nov 27, 2021 10:56 am Capper dere TLO?
Hadde cappet TLO om jeg hadde han (selv om det er tidligkamp).
Vurderer å cappe Berisha borte i Kristiansund eller Ohi borte i Bergen. Muligens Mikkelsen mot Stabæk hjemme.. Tanker?
Titter jeg litt rundt på Twitter får jeg følelsen av at mange dyktige capper både Ohi eller Berisha. TLO i denne tråden.

Så her er det "game on"!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Wangberg er bekrefta klar selvom fantasysiden flagger

Starter Bjørkan selv. Taket hans er skyhøyt over Konradsen.

Jeg sparer byttet mitt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MatsEn89 skrev: lør nov 27, 2021 12:06 pm
K-Torget skrev: lør nov 27, 2021 11:22 am
MatsEn89 skrev: lør nov 27, 2021 10:56 am Capper dere TLO?
Hadde cappet TLO om jeg hadde han (selv om det er tidligkamp).
Vurderer å cappe Berisha borte i Kristiansund eller Ohi borte i Bergen. Muligens Mikkelsen mot Stabæk hjemme.. Tanker?
Titter jeg litt rundt på Twitter får jeg følelsen av at mange dyktige capper både Ohi eller Berisha. TLO i denne tråden.

Så her er det "game on"!
Har sett det samme selv. Står mellom Berisha, Ohi og Mikkelsen her. Foreløpig bindet på Berisha og Ohi som visekaptein.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ikke mye informasjon å få fra Glimt:

Discovery har vært i kontakt med Glimt-lege Morten Sørgård for å høre om hva status er før søndagens kamp mot Rosenborg.
–Dere får se i morgen, sier Sørgård til Discovery.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Status på RBK-spillere:

Stefano Vecchia, Emil Konradsen Ceïde, Jonathan Augustinsson, Adrian Pereira og Vebjørn Hoff, Vagic og Ciljan (suspendert) er utilgjengelige til søndagens storkamp.
Nå er det også usikkerhet rundt Noah Jean Holm, skriver rbkweb.no. Spissen sto over fredagens trening, mens lørdag måtte han forlate treningen.

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Haug med minst to redninger, men bare den ene er registrert.

Sander Svendsen stormer inn i Vålerenga-feltet, og kommer til skudd. Haug redder greit.

Og så var det en heading rett på keeper der Odd ville at ballen skulle være inne, men den har ikke VG Live fått med seg.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

(Beklager å være usympatisk, men hatt 3 runder med motgang)

TLO kaptein: Siiiiuuuuu!!!!!

urbeka

Legg inn av urbeka »

Deilig omgang av Dragsnes og kaptein Lehne! Christiansen holder reint oxo. Flyter fint dette :)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lovende start på spissrushet.

Nå må Ohi og Berisha bare følge etter.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Gratulerer til alle som har TLO, monsteromgang av han og LSK! :)
Frustrerende å sitte uten, men sånn er det av og til..

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Haug ut, men snytt for et ekstra poeng pga skulle hatt 3 redninger, ikke 2. De som drifter denne siden er virkelig på ferie.

Tungt å sitte uten TLO. Haug skadet, blir slitsomt å bruke enda et tullebytte på en keeper. Vurderer nesten å kjøre noen døde spillere de siste rundene på benk.
Sist redigert av Lumanza den lør nov 27, 2021 7:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Var noen sekunder unna å ta ta inn Olsen for Ohi og gi Olsen bindet. Hadde vært ok om jeg hadde vært tidsnok ute.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Gratulerer til alle som har cappet TLO! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør nov 27, 2021 7:24 pm Var noen sekunder unna å ta ta inn Olsen for Ohi og gi Olsen bindet. Hadde vært ok om jeg hadde vært tidsnok ute.
Vurderte det samme selv! Glemte desverre fristen litt i dag, men kan ikke garantere at jeg hadde gjort Ohi - TLO uansett..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: lør nov 27, 2021 7:29 pm Gratulerer til alle som har cappet TLO! :D
TLO ut med ca 20 min igjen. Kan heldigvis for min del ikke gjøre mer skade selv om skaden allerede er blitt stor....! :D

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

K-Torget skrev: lør nov 27, 2021 7:29 pm Gratulerer til alle som har cappet TLO! :D
Takk Takk. Ser ikke bort ifra at Berisha og Ohi putter et par hver, TLO huket av nå for Braut Bunes

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

MatsEn89 skrev: lør nov 27, 2021 7:34 pm
K-Torget skrev: lør nov 27, 2021 7:29 pm Gratulerer til alle som har cappet TLO! :D
Takk Takk. Ser ikke bort ifra at Berisha og Ohi putter et par hver, TLO huket av nå for Braut Bunes
Veton må på jobb i morgen! :D

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

1)Sander Svendsen stormer inn i Vålerenga-feltet, og kommer til skudd. Haug redder greit.
2)Frisparket fører til en kjempesjanse for Odd! Ballen løftes til en helt umarkert Bjørtuft, som slår ballen på tvers i feltet. Der får en Odd-spiller headet mot mål, men Haug forflytter seg raskt og redder mesterlig.
3)Haug med en strålende redning! Først blokkeres headingen til Lauritsen, før ballen legges inn igjen. Da stiger Bjøruft høyest, men hans hodestøt stoppes av en meget god Haug.

Allikevel bare 2 redninger. Har forsøkt å svare på en tweet på Eliteserien Fantasy sin offisielle konto, men foreløpig ingen svar.

Mon tro om de trenger noen nye medarbeidere?:)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør nov 27, 2021 8:16 pm 1)Sander Svendsen stormer inn i Vålerenga-feltet, og kommer til skudd. Haug redder greit.
2)Frisparket fører til en kjempesjanse for Odd! Ballen løftes til en helt umarkert Bjørtuft, som slår ballen på tvers i feltet. Der får en Odd-spiller headet mot mål, men Haug forflytter seg raskt og redder mesterlig.
3)Haug med en strålende redning! Først blokkeres headingen til Lauritsen, før ballen legges inn igjen. Da stiger Bjøruft høyest, men hans hodestøt stoppes av en meget god Haug.

Allikevel bare 2 redninger. Har forsøkt å svare på en tweet på Eliteserien Fantasy sin offisielle konto, men foreløpig ingen svar.

Mon tro om de trenger noen nye medarbeidere?:)
Du kan jo melde din interesse og sende inn ett søknadsbrev med CV? :)

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Kan det være noe med at redninger kun regnes med dersom ballen hadde gått i mål?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»