Eliteserien Fantasy 2021

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2021

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør des 04, 2021 6:55 pm
K-Torget skrev: fre des 03, 2021 11:39 pm
urbeka skrev: fre des 03, 2021 9:49 pm Hvem starter jeg av Mikkelsen og Nilsentangen?
Vet man om HNT er tilbake? Mikkelsen vet man hvertfall starter. Skal spille Mikkelsen selv (Har ikke HNT lenger) :)
HNT spilte sist kamp. Blir overrasket om han ikke starter i morgen.
Men uansett kan man holde igjen byttet (byttene) til 15.50 i morgen.
Har selv to bytter å gjøre. Får legge opp plan en og plan to i kveld. Så foretar jeg byttene når lagoppstillingen kommer.

Gjelder bare å dra tidlig nok på kamp slik at man står parkert når kl er 15.45 😀
Takk for info :D Glemte å sjekke forrige lagoppstillingen til VIking i Kristiansund før jeg uttalte meg..
Har også to bytter å gjøre å må få lagt en plan a, b og c før lagoppstillingene kommer! Hvilken kamp skal du på? :D

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: lør des 04, 2021 7:19 pm
Nevi skrev: lør des 04, 2021 6:55 pm
K-Torget skrev: fre des 03, 2021 11:39 pm

Vet man om HNT er tilbake? Mikkelsen vet man hvertfall starter. Skal spille Mikkelsen selv (Har ikke HNT lenger) :)
HNT spilte sist kamp. Blir overrasket om han ikke starter i morgen.
Men uansett kan man holde igjen byttet (byttene) til 15.50 i morgen.
Har selv to bytter å gjøre. Får legge opp plan en og plan to i kveld. Så foretar jeg byttene når lagoppstillingen kommer.

Gjelder bare å dra tidlig nok på kamp slik at man står parkert når kl er 15.45 😀
Takk for info :D Glemte å sjekke forrige lagoppstillingen til VIking i Kristiansund før jeg uttalte meg..
Har også to bytter å gjøre å må få lagt en plan a, b og c før lagoppstillingene kommer! Hvilken kamp skal du på? :D
Det blir å se Viking forhåpentligvis kunne feire medalje med 13-14000 på tribunen. Hva blir din kamp?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: lør des 04, 2021 6:39 pm
Lumanza skrev: lør des 04, 2021 4:24 pm Da ble det Linde og Dahl Reitan inn for Haug og Sinyan
Har du gjort byttene? Du vet at man får lagoppstillingen til alle lagene disse to siste rundene? (Selv om Linde og Reitan sannsynligvis starter)
Ja, men å bestemme seg på et kvarter blir litt stress.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør des 04, 2021 7:28 pm
K-Torget skrev: lør des 04, 2021 6:39 pm
Lumanza skrev: lør des 04, 2021 4:24 pm Da ble det Linde og Dahl Reitan inn for Haug og Sinyan
Har du gjort byttene? Du vet at man får lagoppstillingen til alle lagene disse to siste rundene? (Selv om Linde og Reitan sannsynligvis starter)
Ja, men å bestemme seg på et kvarter blir litt stress.
Man skal alltid lage flere planer på forhånd, da slipper du stress :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør des 04, 2021 7:24 pm
K-Torget skrev: lør des 04, 2021 7:19 pm
Nevi skrev: lør des 04, 2021 6:55 pm

HNT spilte sist kamp. Blir overrasket om han ikke starter i morgen.
Men uansett kan man holde igjen byttet (byttene) til 15.50 i morgen.
Har selv to bytter å gjøre. Får legge opp plan en og plan to i kveld. Så foretar jeg byttene når lagoppstillingen kommer.

Gjelder bare å dra tidlig nok på kamp slik at man står parkert når kl er 15.45 😀
Takk for info :D Glemte å sjekke forrige lagoppstillingen til VIking i Kristiansund før jeg uttalte meg..
Har også to bytter å gjøre å må få lagt en plan a, b og c før lagoppstillingene kommer! Hvilken kamp skal du på? :D
Det blir å se Viking forhåpentligvis kunne feire medalje med 13-14000 på tribunen. Hva blir din kamp?
Blir en velfortjent medalje på viking i år :) Blir å prøve og følge kampene i fotballrunden fra jobb.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: lør des 04, 2021 7:46 pm
Lumanza skrev: lør des 04, 2021 7:28 pm
K-Torget skrev: lør des 04, 2021 6:39 pm

Har du gjort byttene? Du vet at man får lagoppstillingen til alle lagene disse to siste rundene? (Selv om Linde og Reitan sannsynligvis starter)
Ja, men å bestemme seg på et kvarter blir litt stress.
Man skal alltid lage flere planer på forhånd, da slipper du stress :)
Kan uansett bytte om på startelleveren på det kvarteret

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kun en kamp som sendes i morgen på lineær tv? Har de kun lov å vise en kamp av gangen på åpne kanaler?

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Alle med respekt for seg selv har Discovery Plus uansett

emin

Legg inn av emin »

Tomas Totland er ute med sykdom. Er vel en del som har han. Ikke markert på spillet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

emin skrev: søn des 05, 2021 3:37 pm Tomas Totland er ute med sykdom. Er vel en del som har han. Ikke markert på spillet.
Har han ikke, men takk for info - Vurderer å starte Mikkelsen :)

Barks

Legg inn av Barks »

Bjørkan ferdigspilt i Bodø/Glimt?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Ingen Bjørkan i troppen. Saltnes, Vetlesen og Konradsen starter.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Barks skrev: søn des 05, 2021 3:50 pm Bjørkan ferdigspilt i Bodø/Glimt?
Bjørkan sliter fremdeles med skade.. Vet ikke om han rekker kampen neste helg.

emin

Legg inn av emin »

Ble Bjørkan til Sampsted. Tror også jeg rakk Vesterlund til Wichne, men her var det snakk om få sekunder. Byttet kaptein fra Ohi til Berisha.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

At Bjørkan ikke spiller gjør ingenting, siden Konradsen da kommer inn hos meg, og starter.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hadde 2FT tilgjengelig + kjører RO i siste runde så ble Jonson og Bjørkan til Thomassen og Saltnes.
Berisha kaptein.
Lykke til alle sammen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Pelle burde hatt to mål allerede. Surt igjen for de som fremdeles har han..

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ingen viking assist?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lumanza skrev: søn des 05, 2021 5:58 pm Ingen viking assist?
Kommer nok på Pattynama.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Berisha på straffe!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Dæven 53 poeng no!

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

52 før bps, meh

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vikingen skrev: søn des 05, 2021 6:07 pm
Lumanza skrev: søn des 05, 2021 5:58 pm Ingen viking assist?
Kommer nok på Pattynama.
Var ikke nest sist på den, så ingen assist der.

Karlstrøm holder nullen når jeg benker han. Linde med 2 saving points dog, men kun tilsammen 3 poeng.

Breivik leverer nok en gang på benken min som innbytter for Molde.

Mikkelsen, Ohi og Dahl Reitan + Berisha kap redder runden.

Tynt fra Bell , Pelle, Heggebø, Wangberg, Lindseth og Konradsen(mister CS på tampen).

Vilsvik med CS på benken ytterst. Trodde han var ute resten av sesongen??? Hadde jeg visst det hadde jeg spilt han, og kanskje gjort byttene annerledes. .

urbeka

Legg inn av urbeka »

Kjempetabbe å ikke vente til lagoppstillingene kom mao

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

urbeka skrev: søn des 05, 2021 7:29 pm Kjempetabbe å ikke vente til lagoppstillingene kom mao
Jeg sjekket lagoppstillingene, men var sikker på at Vilsvik ikke spilte, så han var ikke i tankene mine.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Lumanza skrev: søn des 05, 2021 7:13 pm
Vikingen skrev: søn des 05, 2021 6:07 pm
Lumanza skrev: søn des 05, 2021 5:58 pm Ingen viking assist?
Kommer nok på Pattynama.
Var ikke nest sist på den, så ingen assist der.
For meg så det ut som innlegget fra Bell blir stusset av Pattynama til Sebulonsen. Men så kun reprisene som ble vist i kampen, mulig den er innom en motspiller på veien.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn des 05, 2021 7:29 pm Kjempetabbe å ikke vente til lagoppstillingene kom mao
:lol: :lol:
Lurer på om jeg nevnte dette i går :shock:

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: søn des 05, 2021 8:12 pm
urbeka skrev: søn des 05, 2021 7:29 pm Kjempetabbe å ikke vente til lagoppstillingene kom mao
:lol: :lol:
Lurer på om jeg nevnte dette i går :shock:
Ikke alle som har tid til å fikse overganger på 15 min midt i en hektisk søndag med unger og middag.

Jeg sjekket forresten lagoppstillingene, men tanken streifet meg ikke at Vilsvik kunne spille. Mente det stod for litt siden at han misset resten av sesongen.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vikingen skrev: søn des 05, 2021 8:02 pm
Lumanza skrev: søn des 05, 2021 7:13 pm
Vikingen skrev: søn des 05, 2021 6:07 pm

Kommer nok på Pattynama.
Var ikke nest sist på den, så ingen assist der.
For meg så det ut som innlegget fra Bell blir stusset av Pattynama til Sebulonsen. Men så kun reprisene som ble vist i kampen, mulig den er innom en motspiller på veien.
Patty har fått assisten, var bare kommentatoren i pausen som sa at grunnen til at det ikke var offside var fordi ballen slo innom en Odd-spiller.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Endte runden med 49 poeng. Er det Lehne Olsen som gjør at jeg faller som en stein i forhold til resten?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»