Farmen 2022

Svar
Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Re: Farmen 2022

Legg inn av kytec »

netrebske skrev: søn nov 20, 2022 11:38 pm
kytec skrev: søn nov 20, 2022 10:43 pm Det endte altså på 14 sider, sikkert ikke mer enn en god dag på et program på gode gamle vgd.
Husk at det er 40 innlegg pr side her, mens det var kun 30 på en standard vgd-side. 14 sider her tilsvarer nesten vgd-sider 19 sider.
Å ja, da er det jo enormt :lol:

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Gadd ikke se finalen. Bare juks alt sammen. Var planlagt fra TV2 sin side at Henrik skulle vinne. Slik er det hver gang i finalene nå, TV2 er helt uten integritet. Måten han sto på melkespann er bare juks.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Håper han skal ha hytten selv for det er det vel ingen andre som vil ha om dagen.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

B.O.B. skrev: man nov 21, 2022 6:49 am Gadd ikke se finalen. Bare juks alt sammen. Var planlagt fra TV2 sin side at Henrik skulle vinne. Slik er det hver gang i finalene nå, TV2 er helt uten integritet. Måten han sto på melkespann er bare juks.
Det var da voldsomt. De har vel endra på reglene i melkespann, forresten.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

B.O.B. skrev: søn nov 20, 2022 8:33 pm Helt på trynet, alle Farmens finaler er fulle av juks. Han kommenterte bentes skulder mens Henrik sto med sine inntil siden.
Helt villt at de ikke har fått inn en standard ennå.
Hvorfor fikk ikke TV publikum vite om de nye reglene i spannholding? Her var det helt tydelig vanskelig å se på motstanderen. Hvordan oppleves det da i en sånn situasjon psykisk, å få to rettelser fra programleder, mens motstanderen fikk ingen?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Alltid vært juks fra TV2 sin side. Ikke engang mentor får bestemme selv om ukesoppdraget skal godkjennes eller ikke.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Oslogg123 skrev: man nov 21, 2022 8:59 pm Alltid vært juks fra TV2 sin side. Ikke engang mentor får bestemme selv om ukesoppdraget skal godkjennes eller ikke.
Mentor er vel en skuespiller uten kompetanse på noe av det ukesoppdragene går ut på.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 12:27 pm
Oslogg123 skrev: man nov 21, 2022 8:59 pm Alltid vært juks fra TV2 sin side. Ikke engang mentor får bestemme selv om ukesoppdraget skal godkjennes eller ikke.
Mentor er vel en skuespiller uten kompetanse på noe av det ukesoppdragene går ut på.
Så noen jyplinger som har medier og kommunikajson fra videregående eller lignende har mer kompetanse enn Gotmar Rustad?? :D

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 12:27 pm
Oslogg123 skrev: man nov 21, 2022 8:59 pm Alltid vært juks fra TV2 sin side. Ikke engang mentor får bestemme selv om ukesoppdraget skal godkjennes eller ikke.
Mentor er vel en skuespiller uten kompetanse på noe av det ukesoppdragene går ut på.
Han virker ganske kompetent:

– Jeg står nok ikke lett fast om jeg får spørsmål fra deltakerne, for det aller meste av redskaper dem bruker på Farmen i 1922 har jeg nok vært borti allerede, sier Rustad.

https://www.isolor.no/2022/nyheter/gotm ... vaere-med/

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Oslogg123 skrev: tir nov 22, 2022 12:50 pm
Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 12:27 pm
Oslogg123 skrev: man nov 21, 2022 8:59 pm Alltid vært juks fra TV2 sin side. Ikke engang mentor får bestemme selv om ukesoppdraget skal godkjennes eller ikke.
Mentor er vel en skuespiller uten kompetanse på noe av det ukesoppdragene går ut på.
Så noen jyplinger som har medier og kommunikajson fra videregående eller lignende har mer kompetanse enn Gotmar Rustad?? :D
Hvor kan man lese om bakgrunnen til de som bedømmer ukesoppdragene?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 1:07 pm
Oslogg123 skrev: tir nov 22, 2022 12:50 pm
Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 12:27 pm

Mentor er vel en skuespiller uten kompetanse på noe av det ukesoppdragene går ut på.
Så noen jyplinger som har medier og kommunikajson fra videregående eller lignende har mer kompetanse enn Gotmar Rustad?? :D
Hvor kan man lese om bakgrunnen til de som bedømmer ukesoppdragene?
"oddvar_kjempebra" har en fin link i innlegget før deg :)

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

pfrog567 skrev: tir nov 22, 2022 2:55 pm
Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 1:07 pm
Oslogg123 skrev: tir nov 22, 2022 12:50 pm

Så noen jyplinger som har medier og kommunikajson fra videregående eller lignende har mer kompetanse enn Gotmar Rustad?? :D
Hvor kan man lese om bakgrunnen til de som bedømmer ukesoppdragene?
"oddvar_kjempebra" har en fin link i innlegget før deg :)
Finner ikke svaret på spørsmålet mitt der. Annet enn at mentor er en skuespiller som også er ekspert på akevitt.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 3:01 pm
pfrog567 skrev: tir nov 22, 2022 2:55 pm
"oddvar_kjempebra" har en fin link i innlegget før deg :)
Finner ikke svaret på spørsmålet mitt der. Annet enn at mentor er en skuespiller som også er ekspert på akevitt.
Lurte ikke du på om mentor hadde bakgrunn som skulle tilsi at han visste hva ukeoppdragene gikk ut på? I linken så står det da at fyren er 69 år, vokst opp på gård, historieinteressert og tidligere antikvitetshandler.

Men, så står det at han har et manus å forholde seg til (?).. og når ukeoppdragene skal bedømmes, kan han ikke bestemmer selv (?) hvordan det går.. Høres da merkelig ut, og det er nok TV2 som bestemmer dette. Ikke noe rart at årets deltakere ikke hadde mistet en kilo under oppholdet. De fikk vel mat nok av TV2. Bare tulleprogram er det blitt nå.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

pfrog567 skrev: tir nov 22, 2022 4:26 pm
Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 3:01 pm
pfrog567 skrev: tir nov 22, 2022 2:55 pm
"oddvar_kjempebra" har en fin link i innlegget før deg :)
Finner ikke svaret på spørsmålet mitt der. Annet enn at mentor er en skuespiller som også er ekspert på akevitt.
Lurte ikke du på om mentor hadde bakgrunn som skulle tilsi at han visste hva ukeoppdragene gikk ut på? I linken så står det da at fyren er 69 år, vokst opp på gård, historieinteressert og tidligere antikvitetshandler.

Men, så står det at han har et manus å forholde seg til (?).. og når ukeoppdragene skal bedømmes, kan han ikke bestemmer selv (?) hvordan det går.. Høres da merkelig ut, og det er nok TV2 som bestemmer dette. Ikke noe rart at årets deltakere ikke hadde mistet en kilo under oppholdet. De fikk vel mat nok av TV2. Bare tulleprogram er det blitt nå.
Nei, jeg spurte hvor de stod om produksjonens kvalifikasjoner, siden det ble påstått at de kun har medier og kommunikasjon fra VGS. At mentor ikke er kvalifisert til å bedømme disse ukesoppdragene vet jeg, jo.

At deltakerne ikke gikk ned en kilo i vekt er jo direkte feil. Dan Håvard gikk ned 15 kilo, Erlend gikk ned ti kilo, Benjamin gikk ned 12 kilo: https://www.nettavisen.no/livsstil/farm ... -95-686087

Lasse gikk ned 15 kilo: https://www.tv2.no/underholdning/farmen ... /15179150/

Hashar gikk ned 13 kilo: https://www.dagbladet.no/kjendis/foler- ... g/77503385

Eneste som gikk opp i vekt, i alle fall blant gutta, var vel Henrik.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Solvgutt1 skrev: tir nov 22, 2022 5:04 pm
pfrog567 skrev: tir nov 22, 2022 4:26 pm
Lurte ikke du på om mentor hadde bakgrunn som skulle tilsi at han visste hva ukeoppdragene gikk ut på? I linken så står det da at fyren er 69 år, vokst opp på gård, historieinteressert og tidligere antikvitetshandler.

Men, så står det at han har et manus å forholde seg til (?).. og når ukeoppdragene skal bedømmes, kan han ikke bestemmer selv (?) hvordan det går.. Høres da merkelig ut, og det er nok TV2 som bestemmer dette. Ikke noe rart at årets deltakere ikke hadde mistet en kilo under oppholdet. De fikk vel mat nok av TV2. Bare tulleprogram er det blitt nå.
Nei, jeg spurte hvor de stod om produksjonens kvalifikasjoner, siden det ble påstått at de kun har medier og kommunikasjon fra VGS. At mentor ikke er kvalifisert til å bedømme disse ukesoppdragene vet jeg, jo.

At deltakerne ikke gikk ned en kilo i vekt er jo direkte feil. Dan Håvard gikk ned 15 kilo, Erlend gikk ned ti kilo, Benjamin gikk ned 12 kilo: https://www.nettavisen.no/livsstil/farm ... -95-686087

Lasse gikk ned 15 kilo: https://www.tv2.no/underholdning/farmen ... /15179150/

Hashar gikk ned 13 kilo: https://www.dagbladet.no/kjendis/foler- ... g/77503385

Eneste som gikk opp i vekt, i alle fall blant gutta, var vel Henrik.
Ok. Da misforstod jeg spørsmålet. Beklager.

Må innrømme at jeg uttalte meg om vekta etter hva jeg såg selv. Hashar var den eneste jeg såg noen forskjell på. Så dette vet du nok bedre enn meg.

Nevi

Legg inn av Nevi »

pfrog567 skrev: søn nov 20, 2022 11:43 pm
Skraevadottir skrev: søn nov 20, 2022 10:18 pm Da ble det altså seier til Henrik! Velfortjent, var helt overlegen i finalen.
Fikk med meg slutten, men holdt meg til håndballen i kveld. Var mer spennening i den kampen :)
Heldigvis la de ut Farmen kl 18 på Tv2Play slik at jeg fikk med meg begge finalene på søndag.
Kanskje litt overraskene at de ikke venter til kl 20 slik at det går samtidig på begge plattformene.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Nevi skrev: tir nov 22, 2022 10:13 pm
pfrog567 skrev: søn nov 20, 2022 11:43 pm
Skraevadottir skrev: søn nov 20, 2022 10:18 pm Da ble det altså seier til Henrik! Velfortjent, var helt overlegen i finalen.
Fikk med meg slutten, men holdt meg til håndballen i kveld. Var mer spennening i den kampen :)
Heldigvis la de ut Farmen kl 18 på Tv2Play slik at jeg fikk med meg begge finalene på søndag.
Kanskje litt overraskene at de ikke venter til kl 20 slik at det går samtidig på begge plattformene.
Ok. Ser frem til Farmen Kjendis jeg nå. Kanskje det blir mer underholdende der :) Men håper ikke han Barli skal være programleder der også. Da blir det halla eller noe lignende hele tiden, i stedet for hallo som normale mennesker sier. Tror han er fjortis enda han :)

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Er vel Tiril Sjåstad Christiansen som er programleder for kjendisversjonen?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

thewaterfall skrev: fre nov 25, 2022 9:14 am Er vel Tiril Sjåstad Christiansen som er programleder for kjendisversjonen?
Så en bilde av "kjendisgjengen", trodde først det var Vegard Harm som sto på hjørnet, men var nok Tiril..

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

pfrog567 skrev: tor nov 24, 2022 10:00 pm
Nevi skrev: tir nov 22, 2022 10:13 pm
pfrog567 skrev: søn nov 20, 2022 11:43 pm

Fikk med meg slutten, men holdt meg til håndballen i kveld. Var mer spennening i den kampen :)
Heldigvis la de ut Farmen kl 18 på Tv2Play slik at jeg fikk med meg begge finalene på søndag.
Kanskje litt overraskene at de ikke venter til kl 20 slik at det går samtidig på begge plattformene.
Ok. Ser frem til Farmen Kjendis jeg nå. Kanskje det blir mer underholdende der :) Men håper ikke han Barli skal være programleder der også. Da blir det halla eller noe lignende hele tiden, i stedet for hallo som normale mennesker sier. Tror han er fjortis enda han :)
Hvis Martin Halla blir med, så må Niklas inn som programleder der :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»