Forræder med Mads Hansen

Svar
chelsea8

Forræder med Mads Hansen

Legg inn av chelsea8 »

Premiere: Fredag 9. september


Deltagere:
JØRN LIER HORST (52)
Krimforfatter og tidl. etterforskningsleder i Politiet

ANNE B. RAGDE (64)
Forfatter

HINA ZAIDI (37)
Skuespiller

JONAS LIHAUG (32)
Komiker, YouTuber

SANDER «RANDULLE» DALE (23)
YouTuber

KATARINA FLATLAND (32)
Programleder

HALLVARD FLATLAND (65)
Tidlilgere programleder

CATHRINE FOSSUM (44)
Journalist, nyhetsanker og programleder

CHRISTER FALCK (52)
Plateprodusent og tidligere programleder

CHRISTOPHER ROBIN OMDAHL (30)
Skuespiller, YouTuber og spillutvikler

SANDRA SPJELKAVIK (32)
Standup-komiker

ERLEND MØRCH (27)
Skuespiller, tekstforfatter og journalist

EMIL IVERSEN (30)
Skiløper på langrennslandslaget

KIM JOHANNE DAHL (32)
Radiovert og skuespiller (Morgenklubben)

CENGIZ AL (24)
Skuespiller og danser

TONJE FRIGSTAD (21)
Programleder, reality-deltager

KRISTIN GJELSVIK (35)
Influenser

ARMAN SURIZEHI (29)
Skuespiller og YouTuber

MAGNUS MIDTBØ (33)
Fjellklatrer

KARINA HOLLEKIM (45)
Basehopper og freestyle-utøver


Dette sier TV2:
Har du spilt Among us eller Secret Hitler? Da kommer du til å elske vår nye reality-satsning «Forræder»: Et drivende intenst psykologisk spill, som ikke ligner noe du har sett på norske tv-skjermer tidligere. Det gode står mot det onde. Hvem tror du blir de tre forræderne?🤫


kibby

Legg inn av kibby »

Gleder meg til denne! ;)

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

En helt vanlig "Team building"-greie dette, sette opp noen kriterier med et par sabotører innabors, tror neppe jeg blir veldig overrasket.

Strider

Legg inn av Strider »

Gjelsvik og Hansen er god grunn for å holde seg unna dette.

Mehell

Legg inn av Mehell »

TylerDurdenNorway skrev: tor sep 01, 2022 3:40 am Gjelsvik og Hansen er god grunn for å holde seg unna dette.
Midtbø og Horst er like gode grunner til å gi programmet en sjanse.

kibby

Legg inn av kibby »

TylerDurdenNorway skrev: tor sep 01, 2022 3:40 am Gjelsvik og Hansen er god grunn for å holde seg unna dette.
Enig i Gjelsvik.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Skal gi det en sjanse. Social deduction games er som oftest veldig underholdende, så blir interessant å se hvordan de løser dette.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

chelsea8 skrev: ons aug 31, 2022 8:14 am
Influenser
UÆÆÆ

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Ka9nen skrev: man sep 05, 2022 3:43 pm
chelsea8 skrev: ons aug 31, 2022 8:14 am
Influenser
UÆÆÆ
Haha! Utrolig at "influenser" nå er en jobbtittel som folk benytter seg av. De mest kjente tjener mer enn de godt betalte i oljeindustrien.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Er vel ikke lenge før vi får ansatt en sylfersk lønnskonsulent som lurer på hvilken avdeling influensa ligger under...

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Har sett første episode nå, den ligger på tv2play. Skal ikke spoile noe, men kan si så mye som at dette skal jeg følge med på.

Virket dritbra, syntes jeg. Irriterer meg at jeg må vente en uke til på neste episode. Anbefales!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lovende start.

Gleder meg til fortsettelsen.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ja, dette blir spennende. Live på toeren om få strakser.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/VPbpX6/ ... bolsk-moro

Ihvertfall gode skussmål fra Morten S Nilssen.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Terningkast 6.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Morsomt konsept. Men hadde det vært enda morsommere om seerne heller ikke visste hvem som var forrædere?
Hadde garantert skapt masse synsing, teorier og diskusjoner rundt tacobordet i tusenvis av norske hjem.
Som med spekulasjonene rundt Maskorama-deltakerne. Jeg vet ikke.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kjello skrev: fre sep 09, 2022 10:06 pm Morsomt konsept. Men hadde det vært enda morsommere om seerne heller ikke visste hvem som var forrædere?
Hadde garantert skapt masse synsing, teorier og diskusjoner rundt tacobordet i tusenvis av norske hjem.
Som med spekulasjonene rundt Maskorama-deltakerne. Jeg vet ikke.
Kunne vært morsomt det ja.

Kanskje på sesong 2?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

For noen idioter. Stemmer ut en lojal alle som en.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Anne B Ragde.

Levende legende

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Hoppidioten skrev: fre sep 09, 2022 10:21 pm For noen idioter. Stemmer ut en lojal alle som en.
Får man eit namn, så er det lett for at alle følgjer etter. I dette tilfellet var det nok at 1 som kjenner Hilma meinte ho endra personlighet og då var det ut

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Interessant at begge dei to første som gjekk ut var kvinner som vart ofra av menn. Samstundes som Anne B Ragde kommentar at kvinner sender ut kvinner var verkeleg eit bomskott.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hoppidioten skrev: fre sep 09, 2022 10:23 pm Anne B Ragde.

Levende legende
Ordmitraljøse

Genius

Legg inn av Genius »

Kjello skrev: fre sep 09, 2022 10:06 pm Morsomt konsept. Men hadde det vært enda morsommere om seerne heller ikke visste hvem som var forrædere?
Hadde garantert skapt masse synsing, teorier og diskusjoner rundt tacobordet i tusenvis av norske hjem.
Som med spekulasjonene rundt Maskorama-deltakerne. Jeg vet ikke.
Helt enig. Mye av spenningen forsvant pga at vi visste hvem som er forrædere.

Thklinge

Legg inn av Thklinge »

Knallbra start! Dette følges med på!

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Noen som vet om dette konseptet er spilt inn i England eller andre engelsktalende land? Vet det kommer fra Nederland opprinnelig..

Lyst til å bingewatche noe ala dette.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

De Verraders
International versions
The format was optioned by Studio Lambert Scotland for the British and American markets under the name The Traitors. On 5 October 2021, the BBC announced that they were making a version of the show in the Scottish Highlands with filming due to commence in 2022. The American version will also be filmed in the Scottish Highlands, with NBCUniversal Television and Streaming announcing that the show will be a Peacock original series, and Alan Cumming will serve as host.

In early 2022, Network 10 announced an Australian version to be produced by Endermol Shine, hosted by Rodger Corser.
Så det kommer Engelsktalende versjoner. Men de har ikke kommet enda.
Nederland og Belgia er de eneste landene hvor hele sesonger har blitt sendt allerede.

TWU

Legg inn av TWU »

Kjello skrev: fre sep 09, 2022 10:06 pm Morsomt konsept. Men hadde det vært enda morsommere om seerne heller ikke visste hvem som var forrædere?
Hadde garantert skapt masse synsing, teorier og diskusjoner rundt tacobordet i tusenvis av norske hjem.
Som med spekulasjonene rundt Maskorama-deltakerne. Jeg vet ikke.
Muldvarpen, som gikk på TV Norge for en del år siden, hadde vel et sånt konsept? Var ikke «kjendiser» da, men husker det var underholdende.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

TWU skrev: lør sep 10, 2022 12:16 pm
Kjello skrev: fre sep 09, 2022 10:06 pm Morsomt konsept. Men hadde det vært enda morsommere om seerne heller ikke visste hvem som var forrædere?
Hadde garantert skapt masse synsing, teorier og diskusjoner rundt tacobordet i tusenvis av norske hjem.
Som med spekulasjonene rundt Maskorama-deltakerne. Jeg vet ikke.
Muldvarpen, som gikk på TV Norge for en del år siden, hadde vel et sånt konsept? Var ikke «kjendiser» da, men husker det var underholdende.
Muldvarpen skulle vel sabotere oppdrag? Og så byttet de hver episode?

Skal det være samme forræderne hele sesongen?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Solvgutt1 skrev: lør sep 10, 2022 7:25 pm
TWU skrev: lør sep 10, 2022 12:16 pm
Kjello skrev: fre sep 09, 2022 10:06 pm Morsomt konsept. Men hadde det vært enda morsommere om seerne heller ikke visste hvem som var forrædere?
Hadde garantert skapt masse synsing, teorier og diskusjoner rundt tacobordet i tusenvis av norske hjem.
Som med spekulasjonene rundt Maskorama-deltakerne. Jeg vet ikke.
Muldvarpen, som gikk på TV Norge for en del år siden, hadde vel et sånt konsept? Var ikke «kjendiser» da, men husker det var underholdende.
Muldvarpen skulle vel sabotere oppdrag? Og så byttet de hver episode?


Skal det være samme forræderne hele sesongen?[/bbvideo]
Mest sannsynlig. Med mindre noen ryker ut tidlig kanskje, da er det nok mulig at en annen får muligheten til å bli forræder.

knurr84

Legg inn av knurr84 »

Dette var overraskende bra underholdning faktisk. So far, so good.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»