Forræder med Mads Hansen

Svar
netrebske
Innlegg: 4258

Re: Forræder med Mads Hansen

Legg inn av netrebske »

netrebske skrev: man nov 14, 2022 10:01 pm Min oppsatte liste (ikke drømmeliste) med 20 mulige deltakere
Begynner med de 3 som allerede er nevnt av andre før meg

Viktor Sotberg - erstatter sin flipklip kollega Chris
Unni Lindell - erstatter sin forfattervennine Anne B Ragde
Galvan Mehidi - tar plassen til Arman
Hanne Roede - erstatter sin etterfølger i Åsted Norge Jørn Lier Horst
Herman Dahl - erstatter Randulle
Marcus & Martinus - erstatter far og datter Flatland
Sophie Elise - erstatter Kristin Gjelsvik
Isak Dreyer - setter han inn for Christer Falch
Lina Adampour - erstatter Hima, vet egentlig ikke hvem de er, men Lina er med i kommende Farmen kjendis
Petter Northug - erstatter Emil Iversen
Kari Trå - erstatter Karina Hollekim
Guri Solberg - erstatter Cathrine Fossum
Erik Follestad - erstatter Magnus
Marthe Bratberg - erstatter Tonje
Jenny Skavlan - erstatter Sandra
Ole Christoffer Ertvåg - setter han inn for Jonas
Adil Khan - erstatter Chengiz
Siri Kristiansen - erstatter Kim
Synnøve Skarbø - settes inn for Erlend, tok henne med som tidligere muldvarpen deltaker.

Gjennomsnittsalderen i årets sesong var 37 år og kopierte dette nå, da de vil ha det alserssnittet til våren.
Et annet krav jeg la til grunn var å ikke ta med noen av de 24 fra NRKs julestatsning, men kommer sikkert noen med derfra også..
Sankaas ufulstendige liste ser ganske sannsynlig ut.
Moro om flere kommer med liste
To treff her. Victor Sotberg og gjennomsnittalderen på 37 år ;)
Hadde kanskje truffet flere om jeg hadde visst at det skulle være relasjoner mellom 2 og 2 av deltakerene. Og hadde det vært 20 deltakere, så hadde jeg kanskje fått 4 flere riktige.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Bare 15 dager igjen til sesong 2 starter.

Sendes visstnok bare på TV2 Play fordi "det ikke er plass i sendeskjemaet" ifølge TV2 i en facebook-dialog med en fyr på et innlegg som handlet om sesongstarten 28.april.

Klart lørdagen den 29.april er det Kompani Lauritzen-finale på vanlig TV2, og lørdagen etter sendes Hemmelige duetter i reprise fra 20 til 21- mens Dirty dancing sendes fra 2140: så "helt forståelig" at de ikke har plass til Forræder! 🤪

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

JODDEMM skrev: tor apr 13, 2023 8:26 pm Bare 15 dager igjen til sesong 2 starter.

Sendes visstnok bare på TV2 Play fordi "det ikke er plass i sendeskjemaet" ifølge TV2 i en facebook-dialog med en fyr på et innlegg som handlet om sesongstarten 28.april.

Klart lørdagen den 29.april er det Kompani Lauritzen-finale på vanlig TV2, og lørdagen etter sendes Hemmelige duetter i reprise fra 20 til 21- mens Dirty dancing sendes fra 2140: så "helt forståelig" at de ikke har plass til Forræder! 🤪
Hva i h...?
Hemmelige duetter er virkelig ikke underholdende i det hele tatt -hvor er spenningen?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

JODDEMM skrev: tor apr 13, 2023 8:26 pm Bare 15 dager igjen til sesong 2 starter.

Sendes visstnok bare på TV2 Play fordi "det ikke er plass i sendeskjemaet" ifølge TV2 i en facebook-dialog med en fyr på et innlegg som handlet om sesongstarten 28.april.

Klart lørdagen den 29.april er det Kompani Lauritzen-finale på vanlig TV2, og lørdagen etter sendes Hemmelige duetter i reprise fra 20 til 21- mens Dirty dancing sendes fra 2140: så "helt forståelig" at de ikke har plass til Forræder! 🤪
Lørdag?? Foræder gikk jo på fredager i sesong 1 og slippes nå på fredag. Jaja, da slipper jeg å kaste bort tiden på dette da..

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

netrebske skrev: fre apr 14, 2023 12:01 am
JODDEMM skrev: tor apr 13, 2023 8:26 pm Bare 15 dager igjen til sesong 2 starter.

Sendes visstnok bare på TV2 Play fordi "det ikke er plass i sendeskjemaet" ifølge TV2 i en facebook-dialog med en fyr på et innlegg som handlet om sesongstarten 28.april.

Klart lørdagen den 29.april er det Kompani Lauritzen-finale på vanlig TV2, og lørdagen etter sendes Hemmelige duetter i reprise fra 20 til 21- mens Dirty dancing sendes fra 2140: så "helt forståelig" at de ikke har plass til Forræder! 🤪
Lørdag?? Foræder gikk jo på fredager i sesong 1 og slippes nå på fredag. Jaja, da slipper jeg å kaste bort tiden på dette da..
Men nå for tiden går jo The Voice på fredager: et program som aldri synes å ta slutt- så tenkte kanskje at lørdagskveldene ble ledige nå når Kompani Lauritzen etterhvert tar slutt og man kommer over i mai/juni: en tid der alle underholdningssatsinger slutter for sommeren.

Men Nei: der er visst ikke plass i sendeskjemaet (!)

Får se hva man eventuelt får plundret seg til angående TV2 play- men misliker sterkt en utvikling der slike typer suksessfull helgeunderholdning legges eksklusivt over på nett-tv under dekke av "ikke plass i sendeplanen"!...
...eller kanskje blir der plass til slutt når både kompanier, hemmelige duettpartnere og voicer tar sommerferie? Kanskje får vi da reprise av Forræder-episodene som gikk på nett for en måned siden, uten altfor mye spenning da vi vet hvem som er lojale, hvem som er forrædere, og hvem som har røket ut?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Da er første episode ute!

mito

Legg inn av mito »

Første episode sett. Stopp å lese her hvis du ikke vil vite noe som helst ennå.



Har sansen for den lille tvisten om at vi ikke vet 100% hvem som er forrædere, gir kanskje et litt bedre innblikk i følelsen de lojale har ved å famle i blinde. Ellers det vanlige, «magefølelsen min sier at», «men du oppførte deg litt annerledes rett etter rådsalen» som ikke er så mye verd så langt - men hva annet har man?

Skal bli spennende å se hvor mye de kopierer mønstre fra første sesong, eller om de har lært. Det ble i det minste ikke samme saueflokk-mentalitet der alle hiver seg på samme offer, slik første sesong startet.

Bra gjort å si høyt «Jeg er ikke lojal» :D

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Spoiler på første episode under.
► Show Spoiler

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Serhat kan gjerne gå ut snart. Enten er han dum eller ... vel det er nok svaret.

kibby

Legg inn av kibby »

Artig å Emrah som Serhat :lol:

Men ja, var helt ok. Er litt ambivalent til at vi ikke vet hvem den siste forræderen er kjenner jeg.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Sankaa skrev: fre apr 28, 2023 11:55 am Irriterte meg litt at Torstein ikke fikk forsvart seg noe særlig under rådsalen, Hkeem og han kompisen snakket over han hele tiden. Kunne jo vært interessant å høre hva Torstein (sjakkekspert og advokat..) hadde å forsvare seg med
To skikkelige tullinger, ut fra det inntrykket man fikk i første episode. Ingen logikk i det de sa. Det handlet bare om å avbryte og rope høyest. Flott at han ene røk ut. Oh my days.

Det er vel ikke så mange igjen som kan være forræder ut fra det som ble sagt i intervjuene. Robin, Margrethe og...?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Jeg tipper den tredje forræderen er kompisen til Hkeem. Han prøvde litt for hardt å spille snurt på Torstein fordi han stemte på Hkeem for å redde seg selv.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Jeg er 98% sikker på at Torstein er den tredje forræderen.

Torstein er en som evner å tenke dypt analytisk, kan påvirke gruppen med taleevnen, og har et yrke der overtaling, så tvil, og evne til å vri på sannheter er viktig.

Hadde jeg vært forræder ville jeg hatt en sånn kapasitet på laget mitt, og ville fryktet å hatt han som motstander. Derfor tror jeg de valgte ham.

Og om de ikke hadde valgt ham, ville de benyttet sjansen til å sende ham hjem, da han er en mye større trussel for dem enn Hkeem- som både Victor og Anne-Marie stemte på begge gangene.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Sulfat skrev: fre apr 28, 2023 11:20 pm Jeg er 98% sikker på at Torstein er den tredje forræderen.

Torstein er en som evner å tenke dypt analytisk, kan påvirke gruppen med taleevnen, og har et yrke der overtaling, så tvil, og evne til å vri på sannheter er viktig.

Hadde jeg vært forræder ville jeg hatt en sånn kapasitet på laget mitt, og ville fryktet å hatt han som motstander. Derfor tror jeg de valgte ham.

Og om de ikke hadde valgt ham, ville de benyttet sjansen til å sende ham hjem, da han er en mye større trussel for dem enn Hkeem- som både Victor og Anne-Marie stemte på begge gangene.
Jeg tror det er Aslak

Centrist

Legg inn av Centrist »

Sulfat skrev: fre apr 28, 2023 11:20 pm Jeg er 98% sikker på at Torstein er den tredje forræderen.

Torstein er en som evner å tenke dypt analytisk, kan påvirke gruppen med taleevnen, og har et yrke der overtaling, så tvil, og evne til å vri på sannheter er viktig.

Hadde jeg vært forræder ville jeg hatt en sånn kapasitet på laget mitt, og ville fryktet å hatt han som motstander. Derfor tror jeg de valgte ham.

Og om de ikke hadde valgt ham, ville de benyttet sjansen til å sende ham hjem, da han er en mye større trussel for dem enn Hkeem- som både Victor og Anne-Marie stemte på begge gangene.
Samtidig så oppfattes Torstein som en livsfarlig spiller blant de lojale. Ville det vært et lurt trekk av forræderne å friste han over siden han automatisk trekker oppmerksomhet til seg?

Takk Gud for at Hkeem røk. Håper kompisen for så Sero rykker. Klarer ikke å høre på brosjan-norsk. Dessuten så sa spesielt Hkeem bare tull.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Centrist skrev: lør apr 29, 2023 10:26 pm
Samtidig så oppfattes Torstein som en livsfarlig spiller blant de lojale. Ville det vært et lurt trekk av forræderne å friste han over siden han automatisk trekker oppmerksomhet til seg?

Takk Gud for at Hkeem røk. Håper kompisen for så Sero rykker. Klarer ikke å høre på brosjan-norsk. Dessuten så sa spesielt Hkeem bare tull.
Jo, det er en fare for det.

I verste fall blir han avslørt og sent hjem, men da har uansett forræderne fått ut den skarpeste hjernen der inne.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor de heller ville ha ut Hkeem enn Torstein, når de nå hadde muligheten til å få ut Torstein uten noe fuzz. Når det nå stod mellom disse to er det i mitt hode veldig rart å beholde Torstein, dersom han ikke er forræder.

H.E. Pennypacker

Legg inn av H.E. Pennypacker »

seriemester2013 skrev: lør apr 29, 2023 12:36 am
Sulfat skrev: fre apr 28, 2023 11:20 pm Jeg er 98% sikker på at Torstein er den tredje forræderen.

Torstein er en som evner å tenke dypt analytisk, kan påvirke gruppen med taleevnen, og har et yrke der overtaling, så tvil, og evne til å vri på sannheter er viktig.

Hadde jeg vært forræder ville jeg hatt en sånn kapasitet på laget mitt, og ville fryktet å hatt han som motstander. Derfor tror jeg de valgte ham.

Og om de ikke hadde valgt ham, ville de benyttet sjansen til å sende ham hjem, da han er en mye større trussel for dem enn Hkeem- som både Victor og Anne-Marie stemte på begge gangene.
Jeg tror det er Aslak
Enig. Det ser ut som en høy og tynn person. TV2 viste også et klipp i traileren der det ser ut som han blir fristet.

Federin

Legg inn av Federin »

JODDEMM skrev: fre apr 14, 2023 12:48 am
netrebske skrev: fre apr 14, 2023 12:01 am
JODDEMM skrev: tor apr 13, 2023 8:26 pm Bare 15 dager igjen til sesong 2 starter.

Sendes visstnok bare på TV2 Play fordi "det ikke er plass i sendeskjemaet" ifølge TV2 i en facebook-dialog med en fyr på et innlegg som handlet om sesongstarten 28.april.

Klart lørdagen den 29.april er det Kompani Lauritzen-finale på vanlig TV2, og lørdagen etter sendes Hemmelige duetter i reprise fra 20 til 21- mens Dirty dancing sendes fra 2140: så "helt forståelig" at de ikke har plass til Forræder! 🤪
Lørdag?? Foræder gikk jo på fredager i sesong 1 og slippes nå på fredag. Jaja, da slipper jeg å kaste bort tiden på dette da..
Men nå for tiden går jo The Voice på fredager: et program som aldri synes å ta slutt- så tenkte kanskje at lørdagskveldene ble ledige nå når Kompani Lauritzen etterhvert tar slutt og man kommer over i mai/juni: en tid der alle underholdningssatsinger slutter for sommeren.

Men Nei: der er visst ikke plass i sendeskjemaet (!)

Får se hva man eventuelt får plundret seg til angående TV2 play- men misliker sterkt en utvikling der slike typer suksessfull helgeunderholdning legges eksklusivt over på nett-tv under dekke av "ikke plass i sendeplanen"!...
...eller kanskje blir der plass til slutt når både kompanier, hemmelige duettpartnere og voicer tar sommerferie? Kanskje får vi da reprise av Forræder-episodene som gikk på nett for en måned siden, uten altfor mye spenning da vi vet hvem som er lojale, hvem som er forrædere, og hvem som har røket ut?
Jeg mistenker at tv2 prøver å få flest mulig over på tv2 play og bort fra linære tv-kanaler. Ikke bare for å posisjonere seg mot at seerne trekkes mer mot streamingtjenester, men også for å gjøre seg mindre avhengig av tv-distributører. Mitt inntrykk er at hver gang de skal forhandle med tv-distributører ender det med krevende forhandlinger. Hvis tv2 ender med å bli en ren streaming-kanal så vil tv2 kunne sitte igjen med hele fortjenesten selv. Dette er kun spekulasjon fra min side, men ut fra et rent forretningsperspektiv så gir en slik strategi mening. Forræder var en stor suksess i fjor, og det er nok ikke tilfeldig at den nå kan sees kun på tv2 play.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Federin skrev: søn apr 30, 2023 12:31 pm
JODDEMM skrev: fre apr 14, 2023 12:48 am
netrebske skrev: fre apr 14, 2023 12:01 am

Lørdag?? Foræder gikk jo på fredager i sesong 1 og slippes nå på fredag. Jaja, da slipper jeg å kaste bort tiden på dette da..
Men nå for tiden går jo The Voice på fredager: et program som aldri synes å ta slutt- så tenkte kanskje at lørdagskveldene ble ledige nå når Kompani Lauritzen etterhvert tar slutt og man kommer over i mai/juni: en tid der alle underholdningssatsinger slutter for sommeren.

Men Nei: der er visst ikke plass i sendeskjemaet (!)

Får se hva man eventuelt får plundret seg til angående TV2 play- men misliker sterkt en utvikling der slike typer suksessfull helgeunderholdning legges eksklusivt over på nett-tv under dekke av "ikke plass i sendeplanen"!...
...eller kanskje blir der plass til slutt når både kompanier, hemmelige duettpartnere og voicer tar sommerferie? Kanskje får vi da reprise av Forræder-episodene som gikk på nett for en måned siden, uten altfor mye spenning da vi vet hvem som er lojale, hvem som er forrædere, og hvem som har røket ut?
Jeg mistenker at tv2 prøver å få flest mulig over på tv2 play og bort fra linære tv-kanaler. Ikke bare for å posisjonere seg mot at seerne trekkes mer mot streamingtjenester, men også for å gjøre seg mindre avhengig av tv-distributører. Mitt inntrykk er at hver gang de skal forhandle med tv-distributører ender det med krevende forhandlinger. Hvis tv2 ender med å bli en ren streaming-kanal så vil tv2 kunne sitte igjen med hele fortjenesten selv. Dette er kun spekulasjon fra min side, men ut fra et rent forretningsperspektiv så gir en slik strategi mening. Forræder var en stor suksess i fjor, og det er nok ikke tilfeldig at den nå kan sees kun på tv2 play.
Det er jo nettopp det at de flytter så mye over til Play og bare sender dritt på Direkte som har gjort at de har hatt disse konfliktene. TV2 mener de skal betale mer og mer for hver periode samtidig som de har flyttet massse over på Play.
Om de blir en ren streamingtjeneste så tror jeg det blir slutten for TV2. Så interessante er de ikke. Avtaleperioden deres som allemennkringkaster går vel snart ut og staten skal lyse ut en ny periode snart. Blir spennende å se om TV2 søker. Jeg tror de kommer til å gjøre det.

Federin

Legg inn av Federin »

Oslogg123 skrev: søn apr 30, 2023 1:16 pm
Federin skrev: søn apr 30, 2023 12:31 pm
JODDEMM skrev: fre apr 14, 2023 12:48 am

Men nå for tiden går jo The Voice på fredager: et program som aldri synes å ta slutt- så tenkte kanskje at lørdagskveldene ble ledige nå når Kompani Lauritzen etterhvert tar slutt og man kommer over i mai/juni: en tid der alle underholdningssatsinger slutter for sommeren.

Men Nei: der er visst ikke plass i sendeskjemaet (!)

Får se hva man eventuelt får plundret seg til angående TV2 play- men misliker sterkt en utvikling der slike typer suksessfull helgeunderholdning legges eksklusivt over på nett-tv under dekke av "ikke plass i sendeplanen"!...
...eller kanskje blir der plass til slutt når både kompanier, hemmelige duettpartnere og voicer tar sommerferie? Kanskje får vi da reprise av Forræder-episodene som gikk på nett for en måned siden, uten altfor mye spenning da vi vet hvem som er lojale, hvem som er forrædere, og hvem som har røket ut?
Jeg mistenker at tv2 prøver å få flest mulig over på tv2 play og bort fra linære tv-kanaler. Ikke bare for å posisjonere seg mot at seerne trekkes mer mot streamingtjenester, men også for å gjøre seg mindre avhengig av tv-distributører. Mitt inntrykk er at hver gang de skal forhandle med tv-distributører ender det med krevende forhandlinger. Hvis tv2 ender med å bli en ren streaming-kanal så vil tv2 kunne sitte igjen med hele fortjenesten selv. Dette er kun spekulasjon fra min side, men ut fra et rent forretningsperspektiv så gir en slik strategi mening. Forræder var en stor suksess i fjor, og det er nok ikke tilfeldig at den nå kan sees kun på tv2 play.
Det er jo nettopp det at de flytter så mye over til Play og bare sender dritt på Direkte som har gjort at de har hatt disse konfliktene. TV2 mener de skal betale mer og mer for hver periode samtidig som de har flyttet massse over på Play.
Om de blir en ren streamingtjeneste så tror jeg det blir slutten for TV2. Så interessante er de ikke. Avtaleperioden deres som allemennkringkaster går vel snart ut og staten skal lyse ut en ny periode snart. Blir spennende å se om TV2 søker. Jeg tror de kommer til å gjøre det.
Det viser uansett en utvikling. Før var tv-kanalene mer avhengig av distributører.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hkeem hadde noen absurde forklaringer. Fet at han meldte seg til dyst med en eneste gang var et bevis på at han ikke var forræder?

Den lo jeg av. Den logikken ser jeg ikke.

Hadde jeg vært forræder hadde jeg valgt en «ufarlig» som medlem i gruppa. Bae er jo dømt til å leve med rampelyset på seg konstant.

Federin

Legg inn av Federin »

PapaSmurf skrev: søn apr 30, 2023 1:31 pm Hkeem hadde noen absurde forklaringer. Fet at han meldte seg til dyst med en eneste gang var et bevis på at han ikke var forræder?

Den lo jeg av. Den logikken ser jeg ikke.

Hadde jeg vært forræder hadde jeg valgt en «ufarlig» som medlem i gruppa. Bae er jo dømt til å leve med rampelyset på seg konstant.
Han kan umulig ha sett første sesong. Å peke skråsikkert på andre har vært oppskriften på hvordan å bli stemt ut ganske fort.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Hkeem reagerer jo med sjokk da han ser hvem den tredje er,så kan det da være Sero? Eller er det bare dette tv2 vil ha oss til å tro
https://www.tv2.no/forraeder/

kibby

Legg inn av kibby »

Federin skrev: søn apr 30, 2023 12:31 pm
JODDEMM skrev: fre apr 14, 2023 12:48 am
netrebske skrev: fre apr 14, 2023 12:01 am

Lørdag?? Foræder gikk jo på fredager i sesong 1 og slippes nå på fredag. Jaja, da slipper jeg å kaste bort tiden på dette da..
Men nå for tiden går jo The Voice på fredager: et program som aldri synes å ta slutt- så tenkte kanskje at lørdagskveldene ble ledige nå når Kompani Lauritzen etterhvert tar slutt og man kommer over i mai/juni: en tid der alle underholdningssatsinger slutter for sommeren.

Men Nei: der er visst ikke plass i sendeskjemaet (!)

Får se hva man eventuelt får plundret seg til angående TV2 play- men misliker sterkt en utvikling der slike typer suksessfull helgeunderholdning legges eksklusivt over på nett-tv under dekke av "ikke plass i sendeplanen"!...
...eller kanskje blir der plass til slutt når både kompanier, hemmelige duettpartnere og voicer tar sommerferie? Kanskje får vi da reprise av Forræder-episodene som gikk på nett for en måned siden, uten altfor mye spenning da vi vet hvem som er lojale, hvem som er forrædere, og hvem som har røket ut?
Jeg mistenker at tv2 prøver å få flest mulig over på tv2 play og bort fra linære tv-kanaler. Ikke bare for å posisjonere seg mot at seerne trekkes mer mot streamingtjenester, men også for å gjøre seg mindre avhengig av tv-distributører. Mitt inntrykk er at hver gang de skal forhandle med tv-distributører ender det med krevende forhandlinger. Hvis tv2 ender med å bli en ren streaming-kanal så vil tv2 kunne sitte igjen med hele fortjenesten selv. Dette er kun spekulasjon fra min side, men ut fra et rent forretningsperspektiv så gir en slik strategi mening. Forræder var en stor suksess i fjor, og det er nok ikke tilfeldig at den nå kan sees kun på tv2 play.
Så jo hvor bra det gikk da de i sin tid flyttet Hotel Cæsar fra lineær-TV til Sumo... Serien ble lagt ned like etter...

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det verste jeg vet med TV2 er måten de avsluttet alle slik program på. Se det dramatiske som skjedde med Ole etter innspilling. På TV2.no nå.

Det er VM i clickbait. Det er et par ganger jeg har gått på limpinnen, men det er bare tull. I verste fall mistet han bussen hjem og måtte vente på neste.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Fått sett Forræder jeg også nå. Artig vri med at den siste er hemmelig inntil videre. Man kan nok på sikt telle seg frem til hvem det er ved at vedkommende ikkje intervjues - så må vel komme frem på et tidspunkt før "alle" skjønner det.

mito

Legg inn av mito »

eppaen skrev: fre mai 05, 2023 8:48 am Fått sett Forræder jeg også nå. Artig vri med at den siste er hemmelig inntil videre. Man kan nok på sikt telle seg frem til hvem det er ved at vedkommende ikkje intervjues - så må vel komme frem på et tidspunkt før "alle" skjønner det.
► Show Spoiler

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Sero sitt argument for at Aslak ikke er forræder er oppe å nikker ang dummeste tv-øyeblikk på lenge.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Real-_- skrev: fre mai 05, 2023 9:02 pm Sero sitt argument for at Aslak ikke er forræder er oppe å nikker ang dummeste tv-øyeblikk på lenge.
Gikk glipp av dette. Hva var det?

Håper Sero ryker snarest. Broren min lækker energi til at man har tålmodighet til å høre på han.

Anne Marie mildt sagt ekstremt svak som forræder. Det å svare unnvikende når du allerede har øyne rettet mot deg er oppskriften på katastrofe.

Samtidig er det jo ikke nødvendigvis noen fordel (eller ulempe for den grunn) å sende ut en forræder nå. Klarer de å friste noen, om det er det de gjør, er det fortsatt status quo. Spesielt når Torstein og Victor stemte på Anne-Marie.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Centrist skrev: fre mai 05, 2023 10:28 pm
Real-_- skrev: fre mai 05, 2023 9:02 pm Sero sitt argument for at Aslak ikke er forræder er oppe å nikker ang dummeste tv-øyeblikk på lenge.
Gikk glipp av dette. Hva var det?

Håper Sero ryker snarest. Broren min lækker energi til at man har tålmodighet til å høre på han.

Anne Marie mildt sagt ekstremt svak som forræder. Det å svare unnvikende når du allerede har øyne rettet mot deg er oppskriften på katastrofe.

Samtidig er det jo ikke nødvendigvis noen fordel (eller ulempe for den grunn) å sende ut en forræder nå. Klarer de å friste noen, om det er det de gjør, er det fortsatt status quo. Spesielt når Torstein og Victor stemte på Anne-Marie.
Var vel Matias som argumenterte FOR at Aslak var forræder med det grunnlag at han spredde rykter om mange og trakk seg tilbake i diskusjonen, hvorpå Saro kontrer med at "men han er ikke så presis, han bommet jo med Hkeem".
Dårlig gjengitt, men noe i den duren.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»