Forræder med Mads Hansen

Svar
GoingKronos

Re: Forræder med Mads Hansen

Legg inn av GoingKronos »

chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 10:13 am
Sulfat skrev: fre nov 11, 2022 7:43 pm Magnus spilte virkelig dårlig mot slutten. Hvordan kunne han stole så blindt på Cathrine? Rent matematisk var det 66,66% sjanse for at hun var en av de to forræderne. At hun i tillegg er den eneste som ikke har stemt en eneste gang på en forræder, burde jo også fått alarmen til å gå.

Også er det opptreden på finaledagen. Når Chris ønsker å kjøre med Magnus, er hun lynraskt ute og stopper forslaget. Når de andre vil sjekke Jørns sølvgave, er hun lynraskt ute og stopper det.
Gode poeng. Han hadde jo også kastet ut en god 'felle' ved at han sa til Cathrine at han hadde skjoldet. Dette snakket han om etterpå. Det virket mest naturlig for Forræderne å ta han, men de unngikk han når de visste at han hadde skjoldet.
Det var jo det jeg tenkte når jeg etter forrige program sa at han spilte bra - jeg trodde ikke det var at han var overbevist om at Cathrine var lojal, men at det var en test. Hvor smart det kunne ha vært spørs jo på reglene. Men uansett helt uforståelig at han ville kjøre med noen han trodde var lojal, han burde selvsagt gjort det med noen han trodde var forræder - og det virket som han var mer redd for å bli manipulert enn å få ny info, og det virker jo som det var samme tankegang rundt det med å ikke spille av forræderne sin video.

Forresten må jeg nesten gå utfra at de forviste forræderne ikke visste hva videoene skulle brukes til, at de kanskje trodde at det ville gi en fordel i spillet på en eller annen måte. Om ikke så var det jo en fullstendig hodemiss av Lier Horst.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 10:04 am
GoingKronos skrev: man nov 07, 2022 11:31 am Jeg syns det mest interessante her var at det var nettundersøkelse om hvem folk heiet på, og 83% på forræderne.
Er det ikke naturlig at man skal holde med underdogen? Jeg holdt helt klart med forræderne.
Ja, kanskje. Men vet ikke om jeg syns at forræderne var underdogen her, og så er det vel sikkert en del på person - Cathrine var jo veldig lett å like som forræder, Christer Falck hadde nok ikke vært det.

Og så er det jo klart at forræderne får jo mye mer tv-tid og så får vi jo sympati med at de syns det er så vondt og vanskelig å være illojal.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

GoingKronos skrev: lør nov 12, 2022 10:21 am
chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 10:13 am
Sulfat skrev: fre nov 11, 2022 7:43 pm Magnus spilte virkelig dårlig mot slutten. Hvordan kunne han stole så blindt på Cathrine? Rent matematisk var det 66,66% sjanse for at hun var en av de to forræderne. At hun i tillegg er den eneste som ikke har stemt en eneste gang på en forræder, burde jo også fått alarmen til å gå.

Også er det opptreden på finaledagen. Når Chris ønsker å kjøre med Magnus, er hun lynraskt ute og stopper forslaget. Når de andre vil sjekke Jørns sølvgave, er hun lynraskt ute og stopper det.
Gode poeng. Han hadde jo også kastet ut en god 'felle' ved at han sa til Cathrine at han hadde skjoldet. Dette snakket han om etterpå. Det virket mest naturlig for Forræderne å ta han, men de unngikk han når de visste at han hadde skjoldet.
Det var jo det jeg tenkte når jeg etter forrige program sa at han spilte bra - jeg trodde ikke det var at han var overbevist om at Cathrine var lojal, men at det var en test. Hvor smart det kunne ha vært spørs jo på reglene. Men uansett helt uforståelig at han ville kjøre med noen han trodde var lojal, han burde selvsagt gjort det med noen han trodde var forræder - og det virket som han var mer redd for å bli manipulert enn å få ny info, og det virker jo som det var samme tankegang rundt det med å ikke spille av forræderne sin video.

Forresten må jeg nesten gå utfra at de forviste forræderne ikke visste hva videoene skulle brukes til, at de kanskje trodde at det ville gi en fordel i spillet på en eller annen måte. Om ikke så var det jo en fullstendig hodemiss av Lier Horst.
Men tror du ikke dem hadde forvist Arman uansett om de ikke visste hvem som hadde skjoldet, og at det slik sett ikke hadde noen praktisk betydning for utfallet?
Hadde Magnus derimot sagt at han ikke hadde hatt skjoldet, så ville nok foræderne forvist Magnus, siden det da var 50% sannsynlighet for at Arman hadde skjoldet og samme med CRO.
At Magnus opptrådde som han gjorde de siste par dagene, tyder på at han var mentalt utslitt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Hoppidioten skrev: søn sep 25, 2022 9:54 pm Synes dette er virkelig fornøyende underholdning. Pluss for at man har truffet på deltakerne. Hadde ikke blitt halvparten så bra uten folk som Jørn Lier Horst og Anne B Ragde. Dette gjør meg betenkelig på om man greier å få en like bra sesong 2 all den tid man jo ikke kan ha de samme deltakerne.
Tror ikke det ville fungert med å ha med noen gamle deltakere. Dem ville nok tidlig blitt hjemsendt av foræderne, og dem som ikke ble det, ville nok de lojale bli mestenksom på og dermed stemt de ut.
Føler det er få uerstattelige deltakere, så er nok mulig å finne en minst like bra gjeng

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

netrebske skrev: lør nov 12, 2022 10:41 am

Men tror du ikke dem hadde forvist Arman uansett om de ikke visste hvem som hadde skjoldet, og at det slik sett ikke hadde noen praktisk betydning for utfallet?
Ja, kanskje - Cathrine virket trygg på at hun hadde Magnus rundt lillefingeren så slik sett var det ingen grunn til å ta han ut. Men det er klart det var jo to forrædere, og Karina var jo nærmere Arman enn Magnus. Generelt så var nok de lojale for opptatt av hvem de likte av de andre deltagerne, og Cathrine var vel den som var best likt og ingen ville tro at var forræder.

Starstruck

Legg inn av Starstruck »

Den som må ha blitt mest skremt av dette programmet er vel mannen til Cathrine Fossum.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ble en bra avslutning! Egentlig utrolig at de vant.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

Starstruck skrev: lør nov 12, 2022 12:12 pm Den som må ha blitt mest skremt av dette programmet er vel mannen til Cathrine Fossum.
Jeg tenker det er en liten vekker for alle når man ser hvor lett det er for samvittighetsfulle mennesker å forlede andre mennesker man er så tett på over tid. Tenk hvordan psykopater/sosiopater kan boltre seg som kan gjøre dette helt uten skrupler.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Skraevadottir skrev: lør nov 12, 2022 12:16 pm Ble en bra avslutning! Egentlig utrolig at de vant.
Det var vel 100% ventet når det var disse 4 i finalen vel.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Skraevadottir skrev: lør nov 12, 2022 12:16 pm Ble en bra avslutning! Egentlig utrolig at de vant.
Ikke når Cathrine i praksis hadde Magnus som sin "lille hjelper" 😊
Nærmest uansett hva Cathrine sa og gjorde fant Magnus en god grunn til at hun agerte som hun gjorde.

kibby

Legg inn av kibby »

Gratulerer med seieren til Cathrine. Vel fortjent!

Bare litt trist at Magnus ikke fikk med seg noe penger. Men han var dum i finalen, som stolte blindt på Cathrine. Hadde han vært LITT smartere hadde han skjønt at Cathrine brukte den infoen om skjoldet til å teste han tilbake igjen. Men Magnus er en fin fyr, lun og lugn, og syns han spilte bra.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Ikke nevnt her før, men det hadde vært episk om Cathrine faktisk hadde skrevet Karina og vunnet premien alene.

kibby

Legg inn av kibby »

Mysterio19 skrev: lør nov 12, 2022 3:52 pm Ikke nevnt her før, men det hadde vært episk om Cathrine faktisk hadde skrevet Karina og vunnet premien alene.
Det ble nevnt på forrige side.
GoingKronos skrev: fre nov 11, 2022 11:33 pm
netrebske skrev: fre nov 11, 2022 11:14 pm
GoingKronos skrev: fre nov 11, 2022 10:52 pm Var litt for lett å være forræder, og så er jeg overrasket over at de ikke var mer opptatt av hvem som stemte hva siden det i praksis var eneste beviset de hadde å gjennom. Men det ble seier for kvinnelist.

Cathrine kunne sikret seg hele potten alene, det var null risiko i det. Men hun valgte altså ikke det.
Tror hun har blitt sett på som rimelig drittsekk om hun gjorde det for 87 og et halvt tusen kroner.
Sikkert, men er jo et spill. Men premiepengene vel opp en del for å få frem det verste i folk.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

kibby skrev: lør nov 12, 2022 4:23 pm
Mysterio19 skrev: lør nov 12, 2022 3:52 pm Ikke nevnt her før, men det hadde vært episk om Cathrine faktisk hadde skrevet Karina og vunnet premien alene.
Det ble nevnt på forrige side.
Se der ja, blitt dement på de eldre dagene...

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

kibby skrev: lør nov 12, 2022 3:11 pm Gratulerer med seieren til Cathrine. Vel fortjent!

Bare litt trist at Magnus ikke fikk med seg noe penger. Men han var dum i finalen, som stolte blindt på Cathrine. Hadde han vært LITT smartere hadde han skjønt at Cathrine brukte den infoen om skjoldet til å teste han tilbake igjen. Men Magnus er en fin fyr, lun og lugn, og syns han spilte bra.
Cathrine spilte veldig bra, eller rettere sagt; hun forholdt seg veldig naturlig, følelsene hun slet med som forræder ble mistolket fordi folk ser det de vil se og forsterket bare inntrykket om at hun måtte være lojal - greit eksemplifisert av Magnus i finalen. Var åpenbart at hun ikke hadde det i seg å snu mot Karina på slutten, men det hadde vært vel fortjent om hun gjorde det.

Jørn hadde fort kommet til finalen hvis han var lojal - selvfølgelig mulig han hadde eliminert fort også da han hadde vært en stor trussel. Men litt synd at han ble forræder, bidro jo naturlig nok svært lite til å røyke frem forræderne da og det ble fort mistenksomt. Tror dette hadde blitt mer ubderholdene med han som lojal.

Sett utenfra synes jeg de fleste lojale spilte veldig dårlig, og jeg forstår ikke at en eneste en klarte å låse seg på at noen måtte være lojale - men det er sikkert mye vanskeligere når man står midt oppi det. Også skuffet over at det ble introdusert (konvertert) en forræder helt mot slutten, hvis de mener det er nødvendig for å beholde konkurransen i det helt til slutt så burde man vurdert andre metoder. F.eks en ekstra forræder fra start.

Laeran

Legg inn av Laeran »

Veldig kult konsept. Synes det er synd at finalen ikke får mer tid på seg, litt antiklimaks at det stresses gjennom for å bli ferdig. Som andre så skulle jeg gjerne visst hva som hadde skjedd om det stod 2-2 i avstemningen. Det virket litt på Chris som at han visste at han skulle ryke ut i forkant av astemningen, og det er jo rart i og med at han burde ha troen på at det ville bli 2-2 mellom han og Cathrine.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Funkhouser skrev: lør nov 12, 2022 6:45 pm
kibby skrev: lør nov 12, 2022 3:11 pm Gratulerer med seieren til Cathrine. Vel fortjent!

Bare litt trist at Magnus ikke fikk med seg noe penger. Men han var dum i finalen, som stolte blindt på Cathrine. Hadde han vært LITT smartere hadde han skjønt at Cathrine brukte den infoen om skjoldet til å teste han tilbake igjen. Men Magnus er en fin fyr, lun og lugn, og syns han spilte bra.
Cathrine spilte veldig bra, eller rettere sagt; hun forholdt seg veldig naturlig, følelsene hun slet med som forræder ble mistolket fordi folk ser det de vil se og forsterket bare inntrykket om at hun måtte være lojal - greit eksemplifisert av Magnus i finalen. Var åpenbart at hun ikke hadde det i seg å snu mot Karina på slutten, men det hadde vært vel fortjent om hun gjorde det.

Jørn hadde fort kommet til finalen hvis han var lojal - selvfølgelig mulig han hadde eliminert fort også da han hadde vært en stor trussel. Men litt synd at han ble forræder, bidro jo naturlig nok svært lite til å røyke frem forræderne da og det ble fort mistenksomt. Tror dette hadde blitt mer ubderholdene med han som lojal.

Sett utenfra synes jeg de fleste lojale spilte veldig dårlig, og jeg forstår ikke at en eneste en klarte å låse seg på at noen måtte være lojale - men det er sikkert mye vanskeligere når man står midt oppi det. Også skuffet over at det ble introdusert (konvertert) en forræder helt mot slutten, hvis de mener det er nødvendig for å beholde konkurransen i det helt til slutt så burde man vurdert andre metoder. F.eks en ekstra forræder fra start.
Folk som ble sett på som trusler ble eliminert av foræderne, så om Jørn hadde gjort en god jobb som lojal, så hadde han nok rort blitt hjemsendt av foræderne.
Tror desutten Jørn var hjernen i foræderne fra starten, og tror ikke nødvendigvis de andre hadde klart seg så bra uten Jørn.

Magnus hadde en del gode ideer, men ble for introvert for å sette de ut i spill for hele gjengen. Tidlig ganske sikker på at Jørn var foræder. Etter det kom inn en ny foræder, så var han jo ganske sikker på at det var Karina. Burde vært mulig å få flertall for den teorien, i stedet for denne uavgjortstillingen mellom Randulle og Chris, men da var det viktigste tydeligvis å få ut en hovedforæder.
Utstemmingen av Christer Falch var ganske meningsløs, de stemte han ut fordi han ikke opptredde likedan som resten av hønseflokken. Han var tidlig på at Jonas var foræder, men de andre gikk rett i baret da en av hans nære Kristin røk ut først. Christer har god drittsekkerfaring, både egne og andres fra Robinson, så han burde vunnet frem med at det var naturlig en utpekt foræder ville kaste nære under bussen for å berge seg selv.

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

Jeg har tenkt ut en liste over potensielt cast til sesong 2:

Unni Lindell
Therese Johaug
Brynjar Meling
Jo nesbø
Jon Almaas
Amalie Olsen
Dennis Vareide
Sara Høydahl
Bjørn Sundqvist
Marit Andreassen
Kristoffer Joner
Haddy N'Jie
Silje Norendal
Jonas Kinge Bergland
Maria Abrahamsen
Victor Sotberg
Kadafi Zaman
Pernille Radeid
Kristine Arntzen
Og
Fantorangen

Får jeg rett på tre eller flere av disse, så er jeg fornøyd 😄

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Ny sesong bekreftet.

Kjendisene kommer til å stå i kø for å få bli med her, så Tv2 må være forsiktig med å ikke ta inn alt for mange a-kjendiser.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

GoingKronos skrev: man nov 14, 2022 2:20 pm Ny sesong bekreftet.

Kjendisene kommer til å stå i kø for å få bli med her, så Tv2 må være forsiktig med å ikke ta inn alt for mange a-kjendiser.
Det ble antatt ettet første sesong av Farmen kjendis, men der har man blitt nødt til å grave dypere og dypere ned i "kjendisgropa". Er vel stort sett p, q og r kjendiser med der i år.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Hansiso skrev: lør nov 12, 2022 10:42 pm Jeg har tenkt ut en liste over potensielt cast til sesong 2:

Unni Lindell
Therese Johaug
Brynjar Meling
Jo nesbø
Jon Almaas
Amalie Olsen
Dennis Vareide
Sara Høydahl
Bjørn Sundqvist
Marit Andreassen
Kristoffer Joner
Haddy N'Jie
Silje Norendal
Jonas Kinge Bergland
Maria Abrahamsen
Victor Sotberg
Kadafi Zaman
Pernille Radeid
Kristine Arntzen
Og
Fantorangen

Får jeg rett på tre eller flere av disse, så er jeg fornøyd 😄
Satte faktisk opp en slik liste i går, med kun 2 av dine navn. Så hvis du får 3 rette og jeg 19, så kam vi begge være fornøyde :D
Kommer med min liste i løpet av kvelden.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

netrebske skrev: man nov 14, 2022 6:23 pm
GoingKronos skrev: man nov 14, 2022 2:20 pm Ny sesong bekreftet.

Kjendisene kommer til å stå i kø for å få bli med her, så Tv2 må være forsiktig med å ikke ta inn alt for mange a-kjendiser.
Det ble antatt ettet første sesong av Farmen kjendis, men der har man blitt nødt til å grave dypere og dypere ned i "kjendisgropa". Er vel stort sett p, q og r kjendiser med der i år.
Føler ikke med på det, men de har vel holdt på en del sesonger? Eneste jeg har fått med meg er at Kjersti Grini kalte en ku for neger og at Sophie Elise var utro. Begge de hadde vært gøy å ha med her, er to karakterer.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Blir veldig overrasket om ikke minst et par av disse er med neste sesong; Victor Sotberg, Annika Momrak, Ole Soo, Dennis Vareide, Helene Olafsen, Oskar Westerlin, Mia Hundvin, Martha Leivestad, Galvan Mehidi eller en av gutta fra Hvite gutter. Og helt sikkert noen realityfolk jeg ikke vet hvem er. Tror egentlig Victor Sotberg ble spurt om å være med i år, men kunne ikke pga andre oppdrag. Et comeback fra Erlend Mørch hadde også vært gøy.

Men gledelig at det kommer en ny sesong, hadde vært digg om den kom allerede til våren. Må sikkert vente til neste høst, though.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Min oppsatte liste (ikke drømmeliste) med 20 mulige deltakere
Begynner med de 3 som allerede er nevnt av andre før meg

Viktor Sotberg - erstatter sin flipklip kollega Chris
Unni Lindell - erstatter sin forfattervennine Anne B Ragde
Galvan Mehidi - tar plassen til Arman
Hanne Roede - erstatter sin etterfølger i Åsted Norge Jørn Lier Horst
Herman Dahl - erstatter Randulle
Marcus & Martinus - erstatter far og datter Flatland
Sophie Elise - erstatter Kristin Gjelsvik
Isak Dreyer - setter han inn for Christer Falch
Lina Adampour - erstatter Hima, vet egentlig ikke hvem de er, men Lina er med i kommende Farmen kjendis
Petter Northug - erstatter Emil Iversen
Kari Trå - erstatter Karina Hollekim
Guri Solberg - erstatter Cathrine Fossum
Erik Follestad - erstatter Magnus
Marthe Bratberg - erstatter Tonje
Jenny Skavlan - erstatter Sandra
Ole Christoffer Ertvåg - setter han inn for Jonas
Adil Khan - erstatter Chengiz
Siri Kristiansen - erstatter Kim
Synnøve Skarbø - settes inn for Erlend, tok henne med som tidligere muldvarpen deltaker.

Gjennomsnittsalderen i årets sesong var 37 år og kopierte dette nå, da de vil ha det alserssnittet til våren.
Et annet krav jeg la til grunn var å ikke ta med noen av de 24 fra NRKs julestatsning, men kommer sikkert noen med derfra også..
Sankaas ufulstendige liste ser ganske sannsynlig ut.
Moro om flere kommer med liste

Dubia

Legg inn av Dubia »

Sent ute, men det jeg ikke forstår er nå de kommer til avstemningen hvor Chris blir sendt ut, da vet jo alle at det er 2 forrædere(?). Da må jo Magnus skjønne at ikke Chris er forræder når det blir 3 stemmer mot han, i teorien burde han vell egentlig skjønt at begge de to andre da var forrædere?

Skulle dette programmet blitt så bra som det kunne blitt skulle de ikke erstattet forrædere som ble stemt ut, men forstår jo at de ikke kan ta sjansen på at spillet slutter etter 3 avstemmninger.
Sist redigert av Dubia den man nov 14, 2022 10:43 pm, redigert 2 ganger totalt.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Dubia skrev: man nov 14, 2022 10:37 pm Sent ute, men det jeg ikke forstår er nå de kommer til avstemningen hvor Chris blir sendt ut, da vet jo alle at det er 4 forrædere(?).
Hva mener du her? Når Karina stemmer Chris og ikke en av Magnus/Cathrine - det er vel da det går opp for Magnus at det er Chris og ikke Cathrine som er lojal.

Dubia

Legg inn av Dubia »

Sorry, skrev feil, mente selvsagt to forrædere. Virket som det var åpenlyst på forhånd at Magnus, Cathrine og Karina skulle stemme Chris. Om det ikke var åpenlyst at Karina ville stemme på Chris blir det noe annet ja.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Dubia skrev: man nov 14, 2022 10:37 pm Sent ute, men det jeg ikke forstår er nå de kommer til avstemningen hvor Chris blir sendt ut, da vet jo alle at det er 2 forrædere(?). Da må jo Magnus skjønne at ikke Chris er forræder når det blir 3 stemmer mot han
Nei. Han kan tro at en av foræderene stemte på Chris for å redde seg selv. At Chris og Karina var foræderne f.eks. Hans eneste sjanse er jo uansett å be om en avstemning til. For hvis han har rett om Karina og Chris så vil jo han og Cathrine kunne stemme ut Karina og de lojale ville ha vunnet.

Når da Catherine ikke vil ha en utstemning til begynner han jo å tenke og sier jo også at han synes det var rart. Da har han nok innerst inne forstått at han er lurt av Catherine.

Og Catherine kunne jo for morro skyld ha gått for en avstemning til. Hun burde jo ha skjønt at Magnus uansett ville stemme for en ny avstemning og kunne derfor ved å også ha stemt for det styrket Magnus sin tro på at Karina og Chris var forædere.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

oddvar_kjempebra skrev: fre nov 18, 2022 9:27 am
Dubia skrev: man nov 14, 2022 10:37 pm Sent ute, men det jeg ikke forstår er nå de kommer til avstemningen hvor Chris blir sendt ut, da vet jo alle at det er 2 forrædere(?). Da må jo Magnus skjønne at ikke Chris er forræder når det blir 3 stemmer mot han
Nei. Han kan tro at en av foræderene stemte på Chris for å redde seg selv. At Chris og Karina var foræderne f.eks. Hans eneste sjanse er jo uansett å be om en avstemning til. For hvis han har rett om Karina og Chris så vil jo han og Cathrine kunne stemme ut Karina og de lojale ville ha vunnet.

Når da Catherine ikke vil ha en utstemning til begynner han jo å tenke og sier jo også at han synes det var rart. Da har han nok innerst inne forstått at han er lurt av Catherine.

Og Catherine kunne jo for morro skyld ha gått for en avstemning til. Hun burde jo ha skjønt at Magnus uansett ville stemme for en ny avstemning og kunne derfor ved å også ha stemt for det styrket Magnus sin tro på at Karina og Chris var forædere.
Hun kunne også ha stemt for videre avstemning for å kødde med Karina og gjøre henne nervøs med å skape usikkerhet om hun planla å stemme ut Karina og ta hele premien alene. I Karina sitt hode hadde ikke Cathrine hatt noen annen grunn til å ønske enda en avstemning.

H.E. Pennypacker

Legg inn av H.E. Pennypacker »

Mitt forslag for deltakere til neste sesong:

Torstein Bae
Einar Gelius
Helene Marie Fossesholm
Davy Wathne
Faten Mahdi Al-Hussaini
Solveig Barstad
Solveig Kloppen
Jarl Goli
Trine Skei Grande
Knut Arild Hareide
Isabelle Pedersen
Knut Jørgen Røed Ødegaard
Cille Biermann
Märtha Louise
Jonna Støme
Elin Ørjasæther
Dag O. Hessen
Atle Grønn
Bjarte Tjøstheim
Laila Bertheussen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»