Forræder med Mads Hansen

Svar
Centrist

Re: Forræder med Mads Hansen

Legg inn av Centrist »

Sender de ut Emilie, taper de nok fort. Moholt x 2 har kanskje endelig bestemt seg for at Tarjei ikke er forræder, og de nekter jo å tro at en av de kan være det. Dermed er det kun Victor og Aslak igjen.

Moholtene må splittes, og da sender de ut Evelina fordi Kathrine er mye enklere å lure.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Jeg tenkte Aslak egentlig spilte teoretisk perfekt med å stemme ut Robin. Man får stemt ut en fra firerbanden, Tarjei har gått foran for å kjøre ut enda en lojal og er dermed meget mistenkelig ved neste utstemming. I tillegg bør de uansett drepe Evelina uavhengig av Victors reaksjon for å sende mistanken i retning Tarjei og Emilie.

Men jeg er litt usikker, for selv om Aslak glemte å ta høyde for Victors reaksjon og om han taklet å se Robin bli stemt ut uten å være forberedt på at det kunne skje så kunne det vært like lurt å sendt hjem Tarjei, drept en Moholt for å så være 4 mot Emilie i første avstemming og deretter få med seg Robin til å stemme ut en Moholt. Men det kunne ha vært vanskelig å overbevise Robin om at mor eller datter har klart å drepe den andre, dermed kunne Victor også ha dolket Aslak for å stemme ut han og deretter avslutte spillet sammen med Robin og Moholt.

Blir spennende å se, men om de ikke har drept en Moholt og da formodentlig Evelina så skjønner jeg ingenting.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Moholt ganger 2 er jo tidenes dårligste spillere. Spiller kun på egne følelser, og bruker jo ikke hjernen idet hele tatt.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

De to siste finaleepisodene a 45 minutter legges ut på TV 2 Play hhv. 18:00 og 18:40 i kveld. Spent.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

► Show Spoiler

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

► Show Spoiler

mito

Legg inn av mito »

► Show Spoiler

Alkjeks

Legg inn av Alkjeks »

► Show Spoiler

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Alkjeks skrev: fre jun 09, 2023 9:50 pm
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Alkjeks skrev: fre jun 09, 2023 9:50 pm
► Show Spoiler
► Show Spoiler

lsklars

Legg inn av lsklars »

Tidenes tv-program.

Muldvarpen fra TvNorge i sin tid på en andreplass.

Tarjei fucker det helt til. Men han gjør jo denne sesongen nærmest alene.

Assi

Legg inn av Assi »

Utrolig bra lenge men mistet troverdigheten på slutten. . Manipulert av produksjon ?

Alkjeks

Legg inn av Alkjeks »

Borealis88 skrev: fre jun 09, 2023 9:58 pm
Alkjeks skrev: fre jun 09, 2023 9:50 pm
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

► Show Spoiler
Så er jeg veldig spent på hvem som er deltagere i den neste sesongen. Håper det er med litt ålreite folk som tør å lage litt baluba. Hadde vært fett med Jon Almaas, Galvan Mehidi, Petter Northug, Carina Dahl, Håvard Lilleheie f.eks. Og Per Sandberg!

lsklars

Legg inn av lsklars »

Sankaa skrev: fre jun 09, 2023 10:21 pm
► Show Spoiler
Så er jeg veldig spent på hvem som er deltagere i den neste sesongen. Håper det er med litt ålreite folk som tør å lage litt baluba. Hadde vært fett med Jon Almaas, Galvan Mehidi, Petter Northug, Carina Dahl, Håvard Lilleheie f.eks. Og Per Sandberg!
Eva B. Ragde er allerede bekreftet.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Gleder meg til sesong 14 da det blir all-star-Forræder

Deila

Legg inn av Deila »

Borealis88 skrev: fre jun 09, 2023 10:29 pm Gleder meg til sesong 14 da det blir all-star-Forræder
Får Tarjei plass der?

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Tror han stemmer seg selv ut, etter mye fram og tilbake. Veldig mye fram og tilbake

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Slenger på en SPOILER ALERT først for sikkerhets skyld.
Selv om man er bra korka om man leser her inne nå før man har sett.



Dette var en fantastisk episode. Berg og dalbane.

Og stakkars Tarjei som NOK en gang ødelegger for de lojale. Det var jo nesten så han ville ha ut enda en lojal før han dro.

Sørlendingens voldsomme tro på egen evne til deduksjon kombinert med en gigantisk skråsikkerhet gjorde at Aslak kunne gli inn til en fortjent seier. .

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Det eneste jeg skulle ønsket var at Emilie avslørte at hun var lojal, hadde blitt en episk meltdown på Tarjei, men skjønner det ikke lar seg gjøre så sent i spillet.

mito

Legg inn av mito »

Alkjeks skrev: fre jun 09, 2023 9:50 pm
► Show Spoiler
► Show Spoiler

lsklars

Legg inn av lsklars »

Hvorfor spoiler dere nå?

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Fua

Centrist

Legg inn av Centrist »

Hadde håpet Aslak dro den litt lenger på slutten der.

For et episk program. Må være ett fantastisk case-studie for psykologer.

Årets underholdningsprogram er klink. Årets deltaker på Aslak?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Kunne Aslak redda Victor når de var 4 igjen?

Alkjeks

Legg inn av Alkjeks »

mito skrev: fre jun 09, 2023 10:47 pm
Alkjeks skrev: fre jun 09, 2023 9:50 pm
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Sodajr skrev: fre jun 09, 2023 10:53 pm Kunne Aslak redda Victor når de var 4 igjen?
Jeg lurte på det jeg og. Kunne de tvunget frem 2-2 og delt seieren?

Men Aslak fortjente det etter å ha kjempet seg gjennom mistanke etter mistanke etter mistanke.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Aslak og Victor spilte kjempebra, men den som spilte best for forræderne var Tarjei. Snakk om løs kanon, som skyter i feil retning gang etter gang.

Da han plutselig gjorde helomvending, og fant ut at både Emilie og Victor var forrædere, holdt jeg på å rive av meg håret.

Federin

Legg inn av Federin »

Sulfat skrev: fre jun 09, 2023 11:08 pm Aslak og Victor spilte kjempebra, men den som spilte best for forræderne var Tarjei. Snakk om løs kanon, som skyter i feil retning gang etter gang.

Da han plutselig gjorde helomvending, og fant ut at både Emilie og Victor var forrædere, holdt jeg på å rive av meg håret.
Enig. Skjønte ikke logikken ved hvorfor Victor og Emilie skulle spille at den ene var forræder og den andre var lojal, dersom begge var forræder. Dersom begge var forræder ville det forsåvidt kunne fornuftig at hun valgte å be om å "avsløre" rollen til Victor, men da hadde det logiske vært å si til de andre at hun hadde fått vite at Victor var lojal.

Dette ble en ren gavepakke til Aslak.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Tidenes underholdningsprogram.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»