Forræder med Mads Hansen

Svar
rommegrot

Re: Forræder med Mads Hansen

Legg inn av rommegrot »

Sodajr skrev: fre okt 21, 2022 8:24 pm Sander for en legende :D
Hva skjedde

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Hvorfor prøvde de å få en til å bli forræder? Hva er oppsiden, øker jo bare sjansen for å bli oppdaget?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Spennende, dette!

lsklars

Legg inn av lsklars »

GoingKronos skrev: fre okt 21, 2022 8:32 pm Hvorfor prøvde de å få en til å bli forræder? Hva er oppsiden, øker jo bare sjansen for å bli oppdaget?
For å være sikker på å holde det gående til de er ferdige? Hva hadde skjedd hvis de hadde tatt alle forræderne før alle rundene var ferdig?

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

► Show Spoiler
Klarer de en episode til er de gode. Nå må jo de lojale snart ta til vettet.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Ser ut som Arman er den eneste som har skjønt tegninga der inne ref Cathrine.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Arman er på sporet og har vel egentlig vært den beste av de lojale den siste tiden. Treffer på mye denne episoden hvertfall, selv om det sikkert kan klippes slik også.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

status er 5 menn og 2 kvinner igjen. Med tanke på at ingen ryker denne natten. Så blir det merkeleg om dei lojale ikkje sender 1 av dei 3 frå youtubegjengen ut i neste episode.

Med mindre Arman klarer å få folk til å gå all in på Cathrine. Eg trur heller han vil gå på Jonas. Spørsmålet er om han får med resten av gjengen.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

ms_8 skrev: lør okt 22, 2022 12:17 am status er 5 menn og 2 kvinner igjen. Med tanke på at ingen ryker denne natten. Så blir det merkeleg om dei lojale ikkje sender 1 av dei 3 frå youtubegjengen ut i neste episode.

Med mindre Arman klarer å få folk til å gå all in på Cathrine. Eg trur heller han vil gå på Jonas. Spørsmålet er om han får med resten av gjengen.
Nå er vel Arman satt på denne døsslisten sammen med de 2 kvinnene. Så spørs det hvordan de lojale forholder seg til det? Vil de anta at det er tre lojale på den lista, som de nå vel vet at det var forrige gang, eller lukter dem lunta nå når de er så få utenom, at de nå tror en er foræder på dødslista?
Hvis Arman tror det siste så vil han nok argumentere for Cathrine, tror han det første så vil han nok argumentere for Jonas. Men kan fort hende han får gruppa mot seg og blir stemt ut. Er det en til igjen som heller ikke stemte på Jørn, utenom Arman og foræderne?

ms_8

Legg inn av ms_8 »

netrebske skrev: søn okt 23, 2022 2:18 pm
ms_8 skrev: lør okt 22, 2022 12:17 am status er 5 menn og 2 kvinner igjen. Med tanke på at ingen ryker denne natten. Så blir det merkeleg om dei lojale ikkje sender 1 av dei 3 frå youtubegjengen ut i neste episode.

Med mindre Arman klarer å få folk til å gå all in på Cathrine. Eg trur heller han vil gå på Jonas. Spørsmålet er om han får med resten av gjengen.
Nå er vel Arman satt på denne døsslisten sammen med de 2 kvinnene. Så spørs det hvordan de lojale forholder seg til det? Vil de anta at det er tre lojale på den lista, som de nå vel vet at det var forrige gang, eller lukter dem lunta nå når de er så få utenom, at de nå tror en er foræder på dødslista?
Hvis Arman tror det siste så vil han nok argumentere for Cathrine, tror han det første så vil han nok argumentere for Jonas. Men kan fort hende han får gruppa mot seg og blir stemt ut. Er det en til igjen som heller ikke stemte på Jørn, utenom Arman og foræderne?
Sist gang var dei værtfall veldig tydelege på at det måtte være 1 forærder i gruppa, men ironisk nok når Anne og Erlend var sendt heim. Så sendte dei ikkje ut Sander etterpå. Dersom dei trur at 1 forærder er på dødslista. Så er nok sannsynligheten ganske stor for at det står mellom Arman og Cathrine.

Ser man på TV2 play. Så tipper eg at minst 1 forærder ryker neste fredag eller fredagen etterpå. Eg trur Jonas kanskje ryker neste fredag. Han har vært snakket om lenge og vil stå veldig utsatt om dei lojale går for 1 i gruppa som ikkje står på dødslista. Alternativ ryker Cathrine sidan man sender 1 på døslista ut og Arman får med seg gutta på å sende ut 1 dame.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

netrebske skrev: søn okt 23, 2022 2:18 pm
ms_8 skrev: lør okt 22, 2022 12:17 am status er 5 menn og 2 kvinner igjen. Med tanke på at ingen ryker denne natten. Så blir det merkeleg om dei lojale ikkje sender 1 av dei 3 frå youtubegjengen ut i neste episode.

Med mindre Arman klarer å få folk til å gå all in på Cathrine. Eg trur heller han vil gå på Jonas. Spørsmålet er om han får med resten av gjengen.
Nå er vel Arman satt på denne døsslisten sammen med de 2 kvinnene. Så spørs det hvordan de lojale forholder seg til det? Vil de anta at det er tre lojale på den lista, som de nå vel vet at det var forrige gang, eller lukter dem lunta nå når de er så få utenom, at de nå tror en er foræder på dødslista?
Hvis Arman tror det siste så vil han nok argumentere for Cathrine, tror han det første så vil han nok argumentere for Jonas. Men kan fort hende han får gruppa mot seg og blir stemt ut. Er det en til igjen som heller ikke stemte på Jørn, utenom Arman og foræderne?
Arman stemte vel på Jørn. Trur det var Karina som stemte på Arman?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Hehe de var ikke helt heldige med den gamblingen der, premie potten skrumpet godt :P

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tror ikke Jonas gjorde noen tjenester ved å stemme Cathrine. Skjønner på en måte tankegangen - men her burde de avtalt at dersom de senser at en av de to er i ferd med å ryke - så burde de stemt på vedkommende. Cathrine burde stemt Jonas. Da hadde spillet nesten vært vunnet for henne.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

eppaen skrev: fre okt 28, 2022 9:09 pm Tror ikke Jonas gjorde noen tjenester ved å stemme Cathrine. Skjønner på en måte tankegangen - men her burde de avtalt at dersom de senser at en av de to er i ferd med å ryke - så burde de stemt på vedkommende. Cathrine burde stemt Jonas. Da hadde spillet nesten vært vunnet for henne.
Hvorfor spoiler du?
Del 2 blir ikke sendt før 21.40 på tven

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Tydeligvis at det var Lier Horst som var hjernen blant forræderne, for dette er jo helt idiotisk spill.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Sodajr skrev: fre okt 28, 2022 9:10 pm
eppaen skrev: fre okt 28, 2022 9:09 pm Tror ikke Jonas gjorde noen tjenester ved å stemme Cathrine. Skjønner på en måte tankegangen - men her burde de avtalt at dersom de senser at en av de to er i ferd med å ryke - så burde de stemt på vedkommende. Cathrine burde stemt Jonas. Da hadde spillet nesten vært vunnet for henne.
Hvorfor spoiler du?
Del 2 blir ikke sendt før 21.40 på tven
Det var ikke meningen! :( Hadde huet i ræva der.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Jeg ville tenkt woke her, at det ikke var noen sjanse at Tv2 ville valgt 3 menn til å være forræderne. Så da må det være en av de to gjenværende kvinnene.

Får de andre deltakerne vite at det er en som har skiftet side? Om ikke så bør jo Cathrine velge en av de som har tippet rett på forræder, om de får vite det så spiller det ingen rolle siden man da begynner med blanke ark.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Enig at Cathrine burde ha stemt Jonas, men samstundes er det eit ok alibi for henne at Jonas stemte på henne. Chris er vel den som står dårlegast no. Cathrine bør kanskje ta Arman som forærder. Alternativ Magnus. Arman fordi han har sendt to forærdere ut og har dermed stor tillit blant lojale. Alternativ Magnus fordi han har stor tillit og få har gjetta på han som forærder.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

GoingKronos skrev: fre okt 28, 2022 10:10 pm Jeg ville tenkt woke her, at det ikke var noen sjanse at Tv2 ville valgt 3 menn til å være forræderne. Så da må det være en av de to gjenværende kvinnene.
Nå ble det i det jo hevdet i første episode at de trakk tilfeldig hvem som skulle bli forrædere. Og vi så jo Mads blande og trekke en lapp før han begynte å gå rundt. Men det kan selvfølgelig ha vært forutbestemt hvilke navn som sto på den lappen.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

GoingKronos skrev: fre okt 28, 2022 10:10 pm Jeg ville tenkt woke her, at det ikke var noen sjanse at Tv2 ville valgt 3 menn til å være forræderne. Så da må det være en av de to gjenværende kvinnene.

Det var vel en helt tilfeldig trekning om hvem som skulle være forrædere, hvis jeg husker riktig?

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Det at Jonas helt ut av det blå stemte på Cathrine når han forstod at det var hans tur kan jo lett tolkes til at de var makkere. Kan slå begge veger den der.

Ellers så hadde han jo klart seg om de begge hadde stemt på Karina.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Soccermannen skrev: fre okt 28, 2022 10:42 pm
GoingKronos skrev: fre okt 28, 2022 10:10 pm Jeg ville tenkt woke her, at det ikke var noen sjanse at Tv2 ville valgt 3 menn til å være forræderne. Så da må det være en av de to gjenværende kvinnene.

Det var vel en helt tilfeldig trekning om hvem som skulle være forrædere, hvis jeg husker riktig?
Mads valgte dem vel ut? Tok forræderne på skuldra, og han youtubern nektet jo.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Soccermannen skrev: fre okt 28, 2022 10:45 pm Det at Jonas helt ut av det blå stemte på Cathrine når han forstod at det var hans tur kan jo lett tolkes til at de var makkere. Kan slå begge veger den der.

Ellers så hadde han jo klart seg om de begge hadde stemt på Karina.
Ja, kan forstå at Cathrine ikke stemte på Karina siden de er så fortrolig, og det er jo en fare om forræderne stemmer på samme. Men Jonas burde jo virkelig stemt på henne og forstått at det var hans eneste sjanse til å overleve. Og som du sier det ble veldig sært å stemme på Cathrine, det kom ut av ingenting (i det minste slik det var klippet).

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Nå blir det enkelt for de lojale, kan umulig tape dette nå.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

GoingKronos skrev: fre okt 28, 2022 10:51 pm
Mads valgte dem vel ut? Tok forræderne på skuldra, og han youtubern nektet jo.
Hansen: Det er på tide å trekke forrædere.
Står og stokker en liten bunke sorte kort.
Hansen: De navnene som befinner seg øverst i bunken når jeg er ferdig stokka, det er de som kommer til å bli utpekt som forrædere.
Ser på det øverste kortet, og begynner å gå rundt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Kjello skrev: fre okt 28, 2022 10:58 pm
GoingKronos skrev: fre okt 28, 2022 10:51 pm
Mads valgte dem vel ut? Tok forræderne på skuldra, og han youtubern nektet jo.
Hansen: Det er på tide å trekke forrædere.
Står og stokker en liten bunke sorte kort.
Hansen: De navnene som befinner seg øverst i bunken når jeg er ferdig stokka, det er de som kommer til å bli utpekt som forrædere.
Ser på det øverste kortet, og begynner å gå rundt.
Ja, men det har vært spekulasjoner fre deltakerne i ettertid om trekningen var reell.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Tror Jonas avslørte Cathrine med å slenge en ubetydelig stemme i hennes retning.

Hvorfor samkjørte ikke bare Jonas og Cathrine stemmene og plukket ut Karina? Da hadde begge vært i en sterk posisjon før avslutningen. Begge to blåste bort en stemme til ingen nytte.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Kjello skrev: fre okt 28, 2022 10:58 pm
GoingKronos skrev: fre okt 28, 2022 10:51 pm
Mads valgte dem vel ut? Tok forræderne på skuldra, og han youtubern nektet jo.
Hansen: Det er på tide å trekke forrædere.
Står og stokker en liten bunke sorte kort.
Hansen: De navnene som befinner seg øverst i bunken når jeg er ferdig stokka, det er de som kommer til å bli utpekt som forrædere.
Ser på det øverste kortet, og begynner å gå rundt.
Ok, om jeg hadde vært deltaker så hadde jeg ikke stolt på at det var tilfeldig. At bare menn skulle være forrædere tror jeg ikke en tv-produksjon hadde gjort i 2022. Men det er mulig jeg er fordomsfull, får vi uansett ikke svar på.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Ale skrev: fre okt 28, 2022 11:21 pm Herlig program. Det må sies.
Utvilsomt! Noe av det bedre jeg ser på fjernsynet for tiden.
Man skjønner tankegangen til Jonas med å gi Cathrine en stemme, men jeg er redd det slår kraftig tilbake på henne etter hvert. Jeg håper hun tenker seg godt om og velger rett person. Magnus og spesielt Arman bør toppe listen, tror jeg.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

chelsea8 skrev: fre okt 28, 2022 11:20 pm Tror Jonas avslørte Cathrine med å slenge en ubetydelig stemme i hennes retning.

Hvorfor samkjørte ikke bare Jonas og Cathrine stemmene og plukket ut Karina? Da hadde begge vært i en sterk posisjon før avslutningen. Begge to blåste bort en stemme til ingen nytte.
Cathrine virker fortsatt å være den med mest tilit i gruppa, tror de fort regner det som et godt alibi. Så blir det jo en foræder til nå. Magnus? Karina? Eller Arman?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»