Forræder med Mads Hansen

Svar
Koskinen

Re: Forræder med Mads Hansen

Legg inn av Koskinen »

Fridtjof Såheim, Kjersti Grini og Frode Grodås tror jeg kan bli morsomme å følge. Fridtjof Såheim er en meget god skuespiller. Så han tror jeg hadde vært en bra forræder.

guru

Legg inn av guru »

Sverige starter også opp i september i høst. Sendes på TV4. Skal visstnok også komme en dansk versjon.

Kunne tenkt meg å sett både den amerikanske og britiske versjonen, men ikke så lett å få streamet Peackcock og BBC.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Sankaa skrev: fre jun 09, 2023 10:21 pm
► Show Spoiler
Så er jeg veldig spent på hvem som er deltagere i den neste sesongen. Håper det er med litt ålreite folk som tør å lage litt baluba. Hadde vært fett med Jon Almaas, Galvan Mehidi, Petter Northug, Carina Dahl, Håvard Lilleheie f.eks. Og Per Sandberg!
Traff ikke på mange her gitt, men gir meg selv et halvt poeng for (feil) Northug.

Spennende cast. Nesten litt overrasket over at Henriksen og Westerlin er med pga nære relasjon til Mads Hansen. Tipper Kjersti Grini kommer til å lage litt baluba der inne og tror jeg det blir gøy å følge Såheim, Viggo Venn og Frode Grodås. Generelt et veldig bra cast og mange "voksne", noe som er gøy.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

JODDEMM skrev: lør jun 10, 2023 12:08 pm Og så må jo Mads Hansen se å få rekruttert et par stykker fra Spårtsklubben: og hva er da mer naturlig enn at programleder Hansen hanker inn SK-programleder Jon Martin Henriksen? Det vil også være enda et eksempel på en Kompani Lauritzen-deltager som går "rett derfra" til Forræder!
Dette ble min eneste treff :lol: Oscar Westerlin ble muligens også med på bakgrunn av Mads Hansens kjennskap til han fra perioden i Spårtsklubben?
guru skrev: man jun 12, 2023 1:07 pm Sverige starter også opp i september i høst. Sendes på TV4. Skal visstnok også komme en dansk versjon
Selvfølgelig måtte den gå på TV4 som jeg ikke har!

Ellers sender av og til norske kanaler utenlandske utgaver av reality-serier ála type Top Model USA, Det store symesterskapet UK osv.
Håper både svensk og gjerne også dansk utgave av forræder havner på norsk TV: for det er et helt "episk" (som det heter nå for tiden) program dette her!

Henrik93

Legg inn av Henrik93 »

guru skrev: man jun 12, 2023 7:40 am Kunne tenkt meg et konsept der heller ikke TV-seeren vet hvem som er forræder. DA hadde det blitt interessant.
Uff, hadde boikottet programmet på flekken dersom man ikke hadde visst hvem som er forræder. I mine øyne ville det blitt mye mindre interessant, og vanskeligere og mer slitsomt å se på når man ikke aner noe.

kibby

Legg inn av kibby »

Jævla Bjørn Ræder, som viste seg å være forræder

Den så de ikke komme! :lol:

Men vel fortjent seier til en forræder nok en gang. Merker jeg heier ekstra på dem hver sesong!

kibby

Legg inn av kibby »

thewaterfall skrev: man jun 12, 2023 12:08 am Kan det hende de kjører to versjoner av dette programet da? På våren sender de en versjon med partnere fra f.eks. Kongsvinger mens de på høsten sender en versjon med enkeltspillere fra midtåsen? Litt vanskelig å se hvem partneren til Eva B. Ragde skal være sånn umiddelbart, med mindre de kjører en vri med par hvor ene halvdelen var med i sesong 1 og den andre halvdelen ikke er særlig kjent fra før av? Venter spent på mer konkret informasjon om sesongen, kommer vel noen drypp rett over ferien vil jeg tro.
Tror det kommer til å bli sånn, annenhver.

Sesong 2 ble visst spilt inn i februar og sesong 3 allerede i mars. Mener Mads Hansen skrev noe på Instastory om at de castet Viggo Venn allerede i mars.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Fikk endelig sett finalen uten spoilers! Kan jo ikke være mange bedre underholdningsprogram der ute. Herlighet. Så blir den twisten helt avgjørende for dynamikken - heldigvis. Enorm jobb fra Victor på slutten som sikrer Aslak seieren.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

kibby skrev: tir jun 13, 2023 7:11 pm
thewaterfall skrev: man jun 12, 2023 12:08 am Kan det hende de kjører to versjoner av dette programet da? På våren sender de en versjon med partnere fra f.eks. Kongsvinger mens de på høsten sender en versjon med enkeltspillere fra midtåsen? Litt vanskelig å se hvem partneren til Eva B. Ragde skal være sånn umiddelbart, med mindre de kjører en vri med par hvor ene halvdelen var med i sesong 1 og den andre halvdelen ikke er særlig kjent fra før av? Venter spent på mer konkret informasjon om sesongen, kommer vel noen drypp rett over ferien vil jeg tro.
Tror det kommer til å bli sånn, annenhver.

Sesong 2 ble visst spilt inn i februar og sesong 3 allerede i mars. Mener Mads Hansen skrev noe på Instastory om at de castet Viggo Venn allerede i mars.
Sesong 3 ble spilt inn i april har det blitt sagt/startet i april. Men de bruker vel ikke mer enn 1-2 uker på selve innspillinga ser jeg for meg, litt avhengig av antall deltakere osv. Men at de castet Viggo Venn i mars mener jeg stemmer ja.

Alkjeks

Legg inn av Alkjeks »

I sesong 2 hadde de to innspillingsdager for hver spillrunde. Dvs 14 dager. Neste sesong går de ned til bare én dag per runde. (Emilie sa dette på en av Forræder-streamene på Twitch)

Blir nok flere runder neste sesong pga flere deltakere. Tipper rundt 10 runder og innspillingsdager.

kibby

Legg inn av kibby »

Alkjeks skrev: man jun 19, 2023 11:37 am I sesong 2 hadde de to innspillingsdager for hver spillrunde. Dvs 14 dager. Neste sesong går de ned til bare én dag per runde. (Emilie sa dette på en av Forræder-streamene på Twitch)

Blir nok flere runder neste sesong pga flere deltakere. Tipper rundt 10 runder og innspillingsdager.
Gir mening. Det var vel bare en innspillingsdag pr. runde også i sesong 1 tror jeg.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Forræder 2 starter lineært på TV2 nå klokka 20 :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»