Verdens beste venner NRK

Svar
Hoppidioten

Verdens beste venner NRK

Legg inn av Hoppidioten »

Ny lørdagsunderholdning igang på NRK1 nå! To kjente vennepar skal konkurrere i hvem som kjenner hverandre best. Direktesendt.

Programledere er Einar Tørnquist og Live Nelvik.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ja, hva er vel verden uten flere kjendiser som tuller på tv....

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Vi koser oss på "hytta", Yatsy er mer givende enn å se på dette vanlige tullet på TV. Helt utrolig at produsenter osv ikke ser et bedre potensial enn å fange opp noe som ikke sier noe annet enn å vise disse tullekjendisene gjøre rare ting om og om igjen. Vel, det tyder vel på at publikummet er der. Sorry, jeg er ikke der, jeg fikser det ikke, jeg gir opp.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Jeg så bare et par sekunder og trodde de damene var "vanlige folk", men så er det altså noen slags ungdomskjendiser av noe slag, som visstnok skal være morsomme, ref artikkel på NRK.no.

Så litt innom etterpå, og de dreiv å teipa en pakke og noe greier. Som nevnt over - hvordan er det mulig å servere sånt møl i beste sende tid?

Etter dette så skal man slite nok en runde med fjolleriene til Kåss, som blir mer og mer uspiselig (det er dog min personlige smak).

Etterpå er det "Gym" med enda flere "kjendiser"... Hjelpes.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Et reint helvete

lund

Legg inn av lund »

Jeg pleier normalt ikke gidde å irritere meg over kjendiser og langt mindre kommentere dem på en negativ måte, men jeg må gjøre et unntak for Martha Leivestad. Jævligste personligheten på norsk TV på lang, lang tid.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Pleier å like norske underholdningsprogram men dette var skrale greier. Synd, for Einar Tørnquist kan være gøyal.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Dette var jo som å se TV-underholdningen på tidlig 90 tallet med Dan Børge, Tande P eller Knut Bjørnsen. NRK må for all del ikke fornye seg. Gørr.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hoppidioten skrev: lør sep 03, 2022 9:53 pm Pleier å like norske underholdningsprogram men dette var skrale greier. Synd, for Einar Tørnquist kan være gøyal.
Men er ikke han på en annen kanal, da? Skjønner ikke hvorfor NRK driver å hyrer inn godt betalte folk fra andre kanaler. De har da tusenvis av egne ansatte...

kibby

Legg inn av kibby »

Elsker Martha Leivestad, så dette må jeg se. Og neste uke kommer Abu og Mayoo ❤️

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Hva/hvem er Mayoo?

Uansett, elendig program. Sånn må det jo gå når jeg hverken liker programlederne eller noen av deltagerne.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Jeg gadd ikke engang å slå på TV, jeg. Lei av kjendis-TV.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ser at NRK på Facebook la ut en liten snutt - 9 av 10 kommentarer er negative, så vidt jeg kan se... Som en sier - hvorfor kunne man ikke bare få en kanal med bare kjendiser, så kunne de som har interesse for denne evinnelige dyrkningen av folk som har vært på tv før få sett på dette...

Jeg forstår og begriper ikke dette kjendis-hystieiet. Har aldri gjort det. Jeg har vokst opp i et Se og Hør-fritt hjem. Og har tydeligvis tatt skade av det.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

DoktorS skrev: søn sep 04, 2022 4:47 pm Ser at NRK på Facebook la ut en liten snutt - 9 av 10 kommentarer er negative, så vidt jeg kan se... Som en sier - hvorfor kunne man ikke bare få en kanal med bare kjendiser, så kunne de som har interesse for denne evinnelige dyrkningen av folk som har vært på tv før få sett på dette...

Jeg forstår og begriper ikke dette kjendis-hystieiet. Har aldri gjort det. Jeg har vokst opp i et Se og Hør-fritt hjem. Og har tydeligvis tatt skade av det.
Dessuten er det lite kreativt, noen som husker Venneprøven? (som også gikk på NRK)

https://no.wikipedia.org/wiki/Vennepr%C3%B8ven

kibby

Legg inn av kibby »

LondoMollari skrev: søn sep 04, 2022 1:08 pm Hva/hvem er Mayoo?
Kompani Lauritzen i fjor? Sofa? Pærra sesong 8, i 2016? «Livet er et lære, man må alltid lære».

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »


Downlight

Legg inn av Downlight »

Så litt av starten, største mølet som er sendt på lenge. Hvem kan være målgruppen her?
Med 6 milliarder i inntekter skulle en tro at det var mulig for NRK komme frem med mere nyskapende programmer.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

kibby skrev: søn sep 04, 2022 9:40 pm
LondoMollari skrev: søn sep 04, 2022 1:08 pm Hva/hvem er Mayoo?
Kompani Lauritzen i fjor? Sofa? Pærra sesong 8, i 2016? «Livet er et lære, man må alltid lære».
Så hvis man ikke ser på kjendisprogrammer eller reality er det ingen grunn til at man skal ha hørt om eller sett fyren..........

Downlight

Legg inn av Downlight »

Stjerneskuddet Matha Leivestad???

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Downlight skrev: man sep 05, 2022 1:27 pm Stjerneskuddet Matha Leivestad???
Ja, har du ikke hørt om henne????

I følge wiki "er en norsk VGTV profil, tidligere youtuber og programleder"!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Downlight skrev: man sep 05, 2022 1:27 pm Stjerneskuddet Matha Leivestad???
Fatter ikke hva hu gjør på skjermen

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Elgen skrev: man sep 05, 2022 1:09 pm "Ingen" så på programmet

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/JQWqkj/ ... aa-loerdag
Skrekkelige seertall - og dette er den første kvelden. En kan lure på om det er noen voksne hjemme på Marienlyst. Etter å ha sett Tørnkquist på andre flater, virker jo han å være en relativt oppegådende fyr - hvorfor lar han seg bruke på rikskanalen til noe sånt ufattelig møl, kan en jo spørre...

Ellers synes jeg - som jeg har nevnt før - at NRK bør ta en prinsipiell diskusjon om i hvor stor grad de skal bruke typiske influencere i sine programmer og således å være med på å dyrke fram denne ukulturen. Ja, meg mener det er uktulur, det er påvirkning i grenseland av reklame, uten redaksjonelle vurderinger eller underlagt den etikken, som har stor påvirkning i samfunnet. NRK burde vær en motstemme til dette - ikke medløper.

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

kibby skrev: søn sep 04, 2022 9:40 pm
LondoMollari skrev: søn sep 04, 2022 1:08 pm Hva/hvem er Mayoo?
Kompani Lauritzen i fjor? Sofa? Pærra sesong 8, i 2016? «Livet er et lære, man må alltid lære».
Har aldri sett de to første. Har sett litt på noe kalt Paradise Hotel tidligere men det kan vel ikke være det du mener. Har aldri hørt utrykket Pærra før.

Hedning

Legg inn av Hedning »

fargerik skrev: søn sep 04, 2022 1:11 pm Jeg gadd ikke engang å slå på TV, jeg. Lei av kjendis-TV.
Jeg bærte min ut på verandaen for å være bombesikker,og statuere et eksempel. Skjerpings NRK

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Tenk hvor harmonisk og fin verden hadde blitt om alle kjendiser brått gikk opp i røyk og bare forsvant inn i en annen dimensjon.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Har sett NRK sine reklame av denne serien og det i seg sjølv gjor det lett å velje å sjå på noko andre. Ellers er det berre merkeleg å velje 2 influensere i første program.

Muligens var målgruppen småunger/ familie, men det seier litt når Side om Side slo dette med ca 160000.

Ja dei hadde tøff konkurranse av skal vi danse, men det forteller mykje at dei så vidt klarte 300000 i første program. Mange av dei kan ironisk nok fort være folk som kun ser på NRK laurdagskvelden

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Hedning skrev: man sep 05, 2022 9:40 pm
fargerik skrev: søn sep 04, 2022 1:11 pm Jeg gadd ikke engang å slå på TV, jeg. Lei av kjendis-TV.
Jeg bærte min ut på verandaen for å være bombesikker,og statuere et eksempel. Skjerpings NRK
Nydelig tiltak!

lsklars

Legg inn av lsklars »

Jeg kasta tven ut vinduet etter kort tid

kibby

Legg inn av kibby »

KongOlav2 skrev: man sep 05, 2022 1:28 pm
Downlight skrev: man sep 05, 2022 1:27 pm Stjerneskuddet Matha Leivestad???
Ja, har du ikke hørt om henne????

I følge wiki "er en norsk VGTV profil, tidligere youtuber og programleder"!
Hun er amazing. Hvordan går det an å ikke ha hørt om henne? I fjor var hun jo "overalt". Med i "Ikke lov å le på hytta", gjest i "Kåss til kvelds", egen serie på NRK; "Martha blir rik" - to populære podcaster med Marlene Stavrum; "Nei Nei Nei" og "Nuvel". Først kjent i 4ETG, så gjennom MAR på NRK P13 som gjesteprogramleder. Stand up-komiker. Virkelig et stjerneskudd! ❤️

kibby

Legg inn av kibby »

LondoMollari skrev: man sep 05, 2022 8:30 pm
kibby skrev: søn sep 04, 2022 9:40 pm
LondoMollari skrev: søn sep 04, 2022 1:08 pm Hva/hvem er Mayoo?
Kompani Lauritzen i fjor? Sofa? Pærra sesong 8, i 2016? «Livet er et lære, man må alltid lære».
Har aldri sett de to første. Har sett litt på noe kalt Paradise Hotel tidligere men det kan vel ikke være det du mener. Har aldri hørt utrykket Pærra før.
Har du aldri hørt uttrykket Pærra før? Si at du tuller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»