Verdens beste venner NRK

Svar
kibby

Re: Verdens beste venner NRK

Legg inn av kibby »

Downlight skrev: søn sep 11, 2022 8:04 pm "Hyggelig" å se litt dårlige selskapsleker med mer eller mindre kjente fjes. Skulle tro at en mediebedrift med 6 milliarder i inntekt kunne hoste opp noe mere nyskapende.
Det kommer vel uansett ikke til å gå særlig lenge da, grunnet fotball-VM i Qatar, så starter sesong 3 av Maskorama (i samme sendetid) allerede fra 15.oktober.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jeg pleier ikke klage på slike programmer, for alt kan ikke passe for alle.

Men jeg så dette i går og dette er budsjett-TV på lavt nivå. Blir ikke et gjensyn

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jeg har fortsatt ikke sett en hel episode av dette og jeg er ikke den eneste

I løpet av helgen var det 320.000 seere som fikk med seg femte program av «Verdens beste venner» på NRK1. – Dette er svake seertall og ingen vellykket satsing for NRK.

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/KnzWrG/ ... ste-venner

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Kommentarfeltet til VG gjenspeiler nok en del av folks oppfatning her - folk er drittlei "kjendiser"...

Ser man på programmets innhold, og ikke minst valget av kjendiser, så vit jeg kan forstå fra nederste hylle, så kan man virkelig lure på hvordan NRK tenker.

Lave seertall er jo dårlig i seg selv. Men når man ha lave seertall på et objektivt sett helt meningsløst idiotprogram, så kan jo det overholdet ikke forsvare sin eksistens.

Regner med at NRK ikke tar selvkritikk denne gangen heller - og mener at kritikerne "savner programmer med dresskledde piperøkende menn", som var svaret mot Sophie Elise-kritikken.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

320.000 seere i beste sendetid på lørdag er kriiise!

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Enda ett program med de forhatte kjendisene. finnes det noen verre folk enn disse folkene som Meler sin egen kake og er meget mediakåte .

kibby

Legg inn av kibby »

Oslogg123 skrev: man okt 03, 2022 7:02 pm 320.000 seere i beste sendetid på lørdag er kriiise!
Jaja, nå er det jo bare et program igjen da. Maskorama overtar jo 15.10. Så det var aldri planlagt så mange episoder.

Men når de velger å ikke sende Stjernekamp OG samtidig kjemper mot Skal vi danse? sier det seg jo selv at det er dømt til å mislykkes.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Synest berre det er fint at slike program flopper.

Introen i seg sjølv var nok til at avknappen var satt på med 1 gang for min del. Heldigvis har TV2 langt betre alternativ laurdagskvelden og i tillegg er det absolutt mulig at det går ein god film om eg ser tv laurdagskvelden

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

KongOlav2 skrev: man sep 05, 2022 1:20 pm
kibby skrev: søn sep 04, 2022 9:40 pm
LondoMollari skrev: søn sep 04, 2022 1:08 pm Hva/hvem er Mayoo?
Kompani Lauritzen i fjor? Sofa? Pærra sesong 8, i 2016? «Livet er et lære, man må alltid lære».
Så hvis man ikke ser på kjendisprogrammer eller reality er det ingen grunn til at man skal ha hørt om eller sett fyren..........
Jeg visste heller ikke hvem dette er. Tror du skal være bra tv-slave hvis du klarer å følge med alle disse programmene som går i ulike kanaler.
Uansett så er det ikke mange såkalte "kjendiser" fra realityserier jeg kjenner til. Se & Hør har jeg sluttet å lese for lenge siden og kjendis-stoff i nettavisene hopper jeg glatt over :) Blir for mye intetsigende pjatt. "Redde verden og sånn.." :)

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

pfrog567 skrev: tir okt 04, 2022 1:24 pm
KongOlav2 skrev: man sep 05, 2022 1:20 pm
kibby skrev: søn sep 04, 2022 9:40 pm

Kompani Lauritzen i fjor? Sofa? Pærra sesong 8, i 2016? «Livet er et lære, man må alltid lære».
Så hvis man ikke ser på kjendisprogrammer eller reality er det ingen grunn til at man skal ha hørt om eller sett fyren..........
Jeg visste heller ikke hvem dette er. Tror du skal være bra tv-slave hvis du klarer å følge med alle disse programmene som går i ulike kanaler.
Uansett så er det ikke mange såkalte "kjendiser" fra realityserier jeg kjenner til. Se & Hør har jeg sluttet å lese for lenge siden og kjendis-stoff i nettavisene hopper jeg glatt over :) Blir for mye intetsigende pjatt. "Redde verden og sånn.." :)
For 10 år siden så klarte jeg å gjenkjenne de fleste som var med på reality. Men etter at Paradise, Ex On the Beach og alt det andre rælet ble involvert, så er det helt umulig å holde seg oppdatert. Og ikke minst disse influencerne som blir kjendiser på youtube og andre sosiale medier. Etter min mening er det like god underholdning å ha med "vanlige" folk i slike programmer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»