OLs babes og hunks

Svar
Vino4ever

OLs babes og hunks

Legg inn av Vino4ever »

Kan ikke ha OL-debatt uten å trekke frem de beste av de beste. Det er en forumtradisjon! Allison Stokke og Leryn Franco er ikke med, men ellers er det bare å velge og vrake. Jeg starter med den den russiske turnprinsessen Angelina Melnikova. Luvher4 ever :))))

Bilde

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Vår egen Amalie Iuel overgår det aller meste!

Bilde

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Og min personlige favoritt er kanskje ikke den aller hotteste dama, men definitivt en av de søteste og med mest sjarm. Eliza McCartney fra New Zealand. Alltid smilende og med et kjempeflott smil.

Bilde

joplina

Legg inn av joplina »

Vino4ever skrev: man aug 02, 2021 7:58 pm Kan ikke ha OL-debatt uten å trekke frem de beste av de beste.
************
Vel...da "nominerer jeg" Babe & Hunk Laurel Hubbard - to fluer i en smekk!
HUBBARD.png

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

joplina skrev: man aug 02, 2021 8:10 pm
Vino4ever skrev: man aug 02, 2021 7:58 pm Kan ikke ha OL-debatt uten å trekke frem de beste av de beste.
************
Vel...da "nominerer jeg" Babe & Hunk Laurel Hubbard - to fluer i en smekk!
HUBBARD.png
Alle skal med! Bra valg! Selv har jeg lyst til å være en del av denne sandwichen!

Bilde

anbessa

Legg inn av anbessa »

Er veldig svak for tresteghoppere. I år stakk Mamona av med "seieren".
Bilde

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Tromsø-prinsessen Ingeborg Løyning har fått alt for lite oppmerksomhet.

Bilde

janesaj

Legg inn av janesaj »

Slenger inn den svenske høydehopperen Maja Nilsson i mixen.

Bilde

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »


Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

MatsEn89 skrev: tir aug 03, 2021 8:22 pm Ivana Spanovic

https://www.google.com/search?q=Ivana+S ... uloaGRXbdM
Huff, synd hun ikke fikk medalje, men her blir hun heldigvis heiet frem. En annen forumfavoritt er jo Klishina som jo dessverre ble skadet i kvalifiseringen. Men her hyller vi henne som den gudinnen hun er! Bilde

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Vino4ever skrev: tir aug 03, 2021 8:48 pm
MatsEn89 skrev: tir aug 03, 2021 8:22 pm Ivana Spanovic

https://www.google.com/search?q=Ivana+S ... uloaGRXbdM
Huff, synd hun ikke fikk medalje, men her blir hun heldigvis heiet frem. En annen forumfavoritt er jo Klishina som jo dessverre ble skadet i kvalifiseringen. Men her hyller vi henne som den gudinnen hun er! Bilde
Classic stuff

Litt mer muskler, men den ukrainske damen med det lange navnet rundt 5 plass var hyggelig

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

KongOlav2 skrev: man aug 02, 2021 8:02 pm Vår egen Amalie Iuel overgår det aller meste!

Bilde
Foretrekker Sydney med et nålhue

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Cassandre Beaugrand måtte dessverre bryte den individuelle konkurransen i triatlon, men hun fikk heldigvis med seg medalje fra lagkonkurransen. Virker som hun er sterkere i Super League enn i tradisjonell triatlon. Gudinne er hun uansett.

Bilde

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

MatsEn89 skrev: tir aug 03, 2021 9:42 pm
Foretrekker Sydney med et nålhue
Hun må smile litt mer! Ser alltid så alvorlig ut. Liker langt bedre superblide damer slik som McCartney som jeg la inn bilde av over.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Mange bidrag på Reddit :o

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

En ny favoritt hos meg er Jess Fox. Så søt da hun vant gull i elvepadling :D Luv her ;)

Bilde

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ah, endelig en slik tråd igjen. Det er jo digg, for å si det slik!
Jeg skal begrense meg litt og holde meg til friidrett enn så lenge. Det blir litt sånn når du tar en smågodtepose og skal fylle den opp, og så er det nesten for mye godt i skuffene til å velge alt. Særlig når du er godtesugen etter halvannet år som singel midt i en pandemi. Er et par her som er nevnt før, men tar dem med lell. Har valgt noen i kategorien girl next door og noen i kategorien DAYUM!

Gabrielle Thomas
Bilde

Sydney McLaughlin
Bilde

Jaroslava Mahutsjikh
Bilde

Julija Levsjenko
Bilde

Angelica Bengtsson
Bilde

Cindy Sember
Bilde

Maria Andrejczyk
Bilde

Maryna Bekh-Romanchuk
Bilde

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Skraevadottir skrev: ons aug 04, 2021 5:32 pm Ah, endelig en slik tråd igjen. Det er jo digg, for å si det slik!
Jeg skal begrense meg litt og holde meg til friidrett enn så lenge. Det blir litt sånn når du tar en smågodtepose og skal fylle den opp, og så er det nesten for mye godt i skuffene til å velge alt. Særlig når du er godtesugen etter halvannet år som singel midt i en pandemi. Er et par her som er nevnt før, men tar dem med lell. Har valgt noen i kategorien girl next door og noen i kategorien DAYUM!

Mye bra her Skraeva! Synd tråden kom opp så sent, men vi glemmer jo ingen selv om de ikke er nevnt. Jeg gleder meg i hvert fall til syvkampen! Thiam4ever

Bilde

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Synes det er litt ujevn kjønnsfordeling her.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

sexxes skrev: ons aug 04, 2021 11:52 pm Synes det er litt ujevn kjønnsfordeling her.
Synes du gjorde lite for å endre på det.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Vino4ever skrev: ons aug 04, 2021 8:29 pm Mye bra her Skraeva! Synd tråden kom opp så sent, men vi glemmer jo ingen selv om de ikke er nevnt. Jeg gleder meg i hvert fall til syvkampen! Thiam4ever Bilde
Ja, burde kommet litt tidligere. Mye snacks i tikamp, ja. Har litt sans for Nikola Ogrodnikova, men hun deltok så vidt jeg vet kun i spyd i dette mesterskapet. Klarer ikke helt å bestemme meg for om hun er pen eller ei, men hun har en smokin' body!

Bilde

Det er noe sexy med damer som ikke bare er pene og veltrente, men som faktisk er sinnssykt gode til noe. Særlig idrett. Sleng på litt hjerne også, så er det jo en perfekt kombinasjon. Ta nevnte Gabrielle Thomas, f. eks. Ikke bare er hun skikkelig fin, men hun har en grad fra Harvard og tar nå en master i epidemologi ved Texas University samtidig som hun er verdens 3. raskeste kvinne på 200 meter gjennom tidene. Særlig bedre blir det ikke.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

sexxes skrev: ons aug 04, 2021 11:52 pm Synes det er litt ujevn kjønnsfordeling her.
Mm, og det må jeg ta litt på min kappe! Mennene bruker helt voldsomt tighte tightser, så for en som alltid har likt Tom of Finland, så er det jo veldig at det blir et slags «battle of the bulge». Får i hvert fall starte med noen ungarske vannpologutter. Tenker at Orban angrer LGBTQ-loven sine når han ser de kjekke guttene vinne OL-gull.

Bilde

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

En jeg har fulgt med på lenge er søte Demi Vollering fra Nederland. God til å sykle er hun også. Etter OL nå var hun på solferie i Portugal, men hun var sammen med den stygge typen sin :x

https://www.instagram.com/p/CSHwNGFM7q ... hare_sheet

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Brooke Rabotou i klatring! Cuuuuute :D :D :D :D

Bilde

Bilde

Bilde

Number4

Legg inn av Number4 »

Bilde

In memory

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Number4 skrev: fre aug 06, 2021 1:07 pm Bilde

In memory
Tja, vi har jo alle ulik smak. Selv har jeg nettopp sett Nederland vinne finalen i landhockey. Mange cute på laget. Sanne Koolen ❤️
Bilde

Maria Verschoor ❤️❤️❤️ Luv her
Bilde

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Søte Julia Grosso! Even Pellerud gikk for at Grosso kunne fly ❤️❤️❤️❤️
Bilde

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Så mange cute gudinner i synkronsvømmingen ❤️❤️❤️

Søstrene Aleksiiva fra Ukraina

Bilde

Bilde

Veronika Kalinina fra Russland ❤️

Bilde

Bilde

rocket147

Legg inn av rocket147 »

Serbiske Sanja Vukašinović har jo noko ved seg

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

rocket147 skrev: fre aug 06, 2021 10:41 pm Serbiske Sanja Vukašinović har jo noko ved seg
For en cutie ❤️ Leser på instaen hennes at hun er skuffet over hvordan ting gikk i Tokyo. Lover å følge med henne på veien mot Paris ✌️

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»